امروز در خدمت شما هستیم با نکاتی درباره تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ
تکنولوژی روز دنیا
جمله ایی است که نویسندگان تیزهای تبلیغاتی و کپی رایترها از آن استفاده می کنند، این جمله در محصول و برند و صنعت های مختلف زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.
کپی رایتینگ
خیلی ها به اشتباه معنی copywriting را مربوط به copyright می دانند ولی اگر کمی اطلاعات درباره ی کپی رایتینگ بدانید متوجه میشوید که بین این دو هیچ معنا و مفهومی وجود ندارد.
در کپی رایتینگ باید فهم و داشتن اطلاعات برای ساخت المان های تبلیغاتی وجود داشته باشد که نوشتن متن بروشور، بیلبورد، کارت ها و هدایای تبلیغاتی، ایمیل و….. همگی در این محدوده مفهوم پیدا می کنند.
نکات مهم درباره ی تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ
برای تولید محتوای خوب، درباره آن تحقیق کنید
نکته ایی که در این زمینه تمام پیشکسوت های کپی رایتینگ رعایت می کنند و باعث رشد و پیشرفت آنها می شود تحقیق کردن، داشتن دانش لازم و بعد نوشتن در این زمینه می باشد.
در موضوعات خود جذابیت ایجاد کنید
وقتی راجعبه موضوعی کاملا اطلاعات را بدست می آورید و گاها می گویید دیگر چیزی به ذهنمان نمیرسد، در چنین مواردی تلاش کنید تا از کلمات بهتری برای تشویق مشتری به سمت مقاله ی شما استفاده کنید. محصولات خود را به گونی ایی قابل فهم و لذت بخش که مشتری راسمت خود بکشد بیان کنید.
از تیترهای مناسب استفاده کنید
موضوع درستی را متناسب با مقاله ی خود استفاده کنید، موضوع مناسب در کپی رایتینگ اهمیت زیادی دارد. برای پیدا کردن موضوعی مناسب بهتر است اول مقاله ی خود را بنویسید و بعد مقاله ی خود را چندین بار خوانده تا زمانی که بتوانید به راحتی آن را توضیح دهید و به فهم مناسبی از آن دست یابید.
سپس به سراغ موضوع وتیتر مناسبی برای مقاله ی خود بروید، در میان مقاله ی خود کلماتی را که متناسب با آن می باشد و می تواند معرف مقاله ی شما باشد را انتخاب کرده و به عنوان تیتر انتخاب کنید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]