معیارها و بازگشت سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی
بخشی از زیبایی بازاریابی آنلاین این است که می توانید تقریبا هر کاری را که انجام می
دهید بسنجید. قبل از اینکه وارد این بحث شویم، باید به خاطر داشته باشید که اندازه
گیری و سنجش تنها زمانی موثر خواهد بود که بدانید چه چیزی را اندازه می گیرید و چرا.
جمع آوری داده ها بدون داشتن بینش معنادار می تواند به تلف شدن زمان بینجامد. ما
باید بر روی سنجش بازگشت سرمایه گذاری خود (ROI) نیز کار کنیم اما به خاطر
بسپاریدکه برای سنجش بازگشت سرمایه گذاری به منابعی نیاز خواهید داشت. بدون
سرمایه گذاری بر روی منابع، هرگز نمی توانید بازگشتی که به دنبالش هستید را به
دست آورید. سنجش بازگشت سرمایه گذاری برای کمپینی متفاوت خواهد بود و باز کردن
داشبورد معیارها یک روز بعد از حضور در رسانه های اجتماعی نمی تواند بینش عمیقی
که شما به دنبالش هستید را فراهم آورد .