برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی

برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز میخواهیم موضوع برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی را با شما مورد بررسی قرار دهیم .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد :

بررسی بستر برنامه ریزی چیست؟

پیام های ما برای مخاطبانمان چیست ؟

ارتباطات دو طرفه چگونه است ؟

منظور از آمیخته ارتباط بازار یابی چیست ؟

در ارتباطات بازار یابی چه نکاتی مهم هستند ؟

ارتباطات بازار یابی کششی چیست ؟

ارتباطات بازار یابی رانشی چیست ؟

ارتباطات بازار یابی خدمات چیست ؟

ارتباطات بازار یابی یکپارچه چیست ؟

[/stextbox]

برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی مانند لباسی است که برای افزایش کیفیت کسب و کار باید برتن یک کسب و کار مناسب باشد .

بدیهی است که حجم و جزئیات شرکت های بین المللی با برنامه ارتباطات بازار یابی یک کسب و کار کوچک نمیتواند یکسان باشد .

بررسی بستر برنامه ریزی چیست؟

از عوامل مهم برنامه ریزی بررسی بستر برنامه و شرایط محیطی است .

این بخش متاسفانه آنچنان مورد اهمیت واقع نمیشود .

البته این احتمال وجود دارد که تفاوت هایی در برنامه ریزی بخش های خصوصی و دولتی و جود داشته باشد .

چهار بخش مهم برای بررسی بستر برنامه ریزی به صورت حرفه ای وجود دارد :

پیام های ما برای مخاطبانمان چیست ؟

1-مشتری را آگاه کنیم :

باید مشتری های بالقوه خود را از شرایط و خدمات خود آگاه کنیم .

2- قانع کردن مشتری :

باید بتوانیم مشتری را متقاعد کنیم که برای انتخاب بهترین محصول در مقایسه با محصولات دیگران محصولات شرکت  ما است .

یا اینکه مشتری را متقاعد کنیم که به وب سایت ما سر بزند و یا در سمینار های ما حضور داشته باشد .

3- ترغیب مشتری برای اقدام به خرید محصول :

بدیهی است که پس از از آگاه سازی و قانع کردن مشتری هدف ترغیب مشتری صورت میگیرد .

 

ارتباطات دو طرفه چگونه است ؟

در دهه های قبل بیشتر تبلیغات نوعی ارتباط یک طرفه بود .

امروزه پس از ارسال پیام برای مشتری ، شروع یک بحث و گفت و گو است که مشتری کار شما را نقد یا تایید میکند و یا از کار شما شکایت داشته باشد و یا از شما تشکر کند و یا به شما پیشنهاد هایی را بدهد و این اتفاقات پس از ارسال پیام ها شروع میشوند .

منظور از آمیخته ارتباط بازار یابی چیست ؟

تمامی ابزار هایی که برای ارتباط با مشتری از آن استفاده می شود را آمیخته ارتباطات بازار یابی یا

گفته میشود.Marketing Communications Mix

 

در ارتباطات بازار یابی چه نکاتی مهم هستند ؟

1- هر مشتری نیاز متفاوتی نسبت به دیگر مشتری ها دارد پس در این صورت اقداماتی که تنظیم میگردد باید مناسب با نیاز هر مشتری باشد .

در ارتباطات بازار یابی چه نکاتی مهم هستند ؟
در ارتباطات بازار یابی چه نکاتی مهم هستند ؟

2- پیام های تبلغاتی باید هدف مشتری را براورده سازد.

3- طراحی های شما باید خلاقانه باشد .

4- زمانی که بودجه محدود باشد میتوانید بجای چاپ بروشور های رنگی در رسانه هی محلی تبلیغ کنید .

ارتباطات بازار یابی کششی چیست ؟

نوعی فرآیند بازار یابی است که مشتری را قانع میکند که محصول شما را امحان کند و در آینده از آن استفاده کند .

انواع ارتباطات بازار یابی کششی :

1-چاپ بروشور

2- طراحی بیلبورد

3- طراحی بنر گیف بر وی  سایت

ارتباطات بازار یابی رانشی چیست ؟

ارائه محصول به صورت اصرار به مشتری توسط فروشنده .

مانند زمانی که گروه فروش با خریداران تماس میگیرند تا محصول را به فروش برسانند .

ارتباطات بازار یابی خدمات چیست ؟

انواع مختلف دسترسی به ابزار های خدماتی توسط بازار یابان خدماتی ، ارتباط بازار یابی خدماتی گفته می شود .

 

ارتباط بازار یابی خدماتی ارکان مختلفی دارد که عبارت اند از :

تماس مستقیم به شخص ، روابط عمومی ، انواع طرح هایی که بر روی اتومبیل شرکت استفاده شده است .

ارتباطات بازار یابی یکپارچه چیست ؟

فرایندی است که در طول زمان توسط انواع مختلف برنامه های ارتباطی بر روی مشتری تاثیر میگذارد .

همه ارتباطاتی را که به مشتری مرتبط هستند را استفاده میکند .( IMCارتباطات بازار یابی یکپارچه (

این روز ها بیشتر شرکت ها از ارتباطات بازار یابی یکپارچه استفاده میکنند و علت آن این است که یک شرکت برای ارئه پیام راضی کننده در مورد شرکت و برند خود با دقت بالایی ارتباطات خود را یکپارچه میسازد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است