هرآنچه که باید در رابطه با بازار تولید محتوا بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:
راه موثر در بازار تواید محتوا چیست؟
مراحل موثر در موفقیت بازار تولید محتوا چیست؟
[/stextbox]
راه موثر در بازار تواید محتوا
یک پست در یک وب سایت بهترین راه در بازار تولید محتوا برای رسیدن مخاطبین به ایده و تجارت شما است. تحقیقات از CMI نشان می دهد که بازاریابان B2B به ترتیب به عنوان نکات موثر برای مراحل اولیه، اواسط و اواخر فرآیند خرید در بازار تولید محتوا ، رتبه های وبلاگ، پست روزانه و مطالعات موردی را به ترتیب رتبه بندی می کنند. بنابراین برای تولید محتوای موثر در بازار تولید محتوا این مراحل را در نظر بگیرید.
مراحل موثر در موفقیت بازار تولید محتوا
خوانایی را بخاطر بسپارید
محتوای شما باید برای همه به راحتی قابل خواندن باشد. این یعنی:
از اصطلاحات فنی اجتناب کنید و از کلمات ساده برای نشان دادن نکته خود استفاده کنید.
جملات خود را کوتاه نگه دارید (حداکثر 18 کلمه در هر جمله).
از ایجاد متن های طولانی خودداری کنید. محتوای خود را به جملات کوتاه تقسیم کنید.
از نقاط گلوله و .. برای تقسیم بندی مطالب خود استفاده کنید.
برای نشان دادن نکات از تصاویر استفاده کنید.
استفاده مفید کاربران از متن در بازار تولید محتوا وقتی شروع می شود که محتوای شما به راحتی قابل خواندن باشد.
پس از اقدام به این نکات ، پیشرفت چشمگیری در نوشتار خود شاهد خواهید دید. برخی از نکات اضافی برای استفاده کاربران از جمله های شما عبارتند از:
نکات متن خود را به اصطلاحات ساده تر و قابل فهم تر برای عموم تغییر دهید.
فقط در هر جمله یک ایده ارتباط ایجاد کنید.
از کاما در متن خود استفاده کنید.
برای تهیه نسخه پشتیبان از مطالب خود از داده ها استفاده کنید.
من عاشق استفاده از داده ها و آمارها برای پشتیبانی از مطالبم هستم. دو مزیت اساسی در استفاده از داده ها و آمار وجود دارد: شما را به عنوان یک متخصص تعیین می کند و خوانایی مطالب شما را با استفاده از نمودارها و سایر ابزارها داده بهبود می بخشد.
جمع آوری داده های خام توسط خودتان کار زیادی می برد. اگرچه من این کار را توصیه می کنم ،اما ممکن است این روش برای تجارت شما عملی نباشد. یک راه آسان برای پی بردن به این امر استفاده از داده ها و یافته های جمع آوری شده توسط دیگران است. جستجوی سریع در Google را برای موارد زیر انجام دهید:
[کلید واژه] + “آمار”
[کلمه کلیدی] + “داده”
[کلید واژه] + “نظرسنجی”
[کلید واژه] + “مطالعه”
شما باید اطلاعات زیادی را که می توانید در پست وبلاگ خود استفاده کنید پیدا کنید. به عنوان مثال ، بگویید من در حال جمع آوری اطلاعات آماری در رابطه با تولید محتوا هستم.
به یاد داشته باشید اگر داده را بصورت آنلاین پیدا کردید ، منبع را به این نمودارها اضافه کنید. این نمودارها می توانند به عنوان گرافیکی برای پست شما استفاده شوند.
ایجاد محتوای ویژوال را فراموش نکنید.
علاوه بر نمودارها ، می توانید تصاویر متعددی برای پست خود ایجاد کنید. این گرافیک ها می توانند شامل تصاویر مربوط به نحوه انجام برخی از نکات و اقدامات باشند.
یک مطالعه نشان داد که 100 وبلاگ با بالاترین رتبه حداقل یک تصویر برای هر 350 کلمه دارند. این بدان معناست که اگر محتوای شما 3500 کلمه باشد ، شما باید حداقل 10 تصویر داشته باشید. نیل پاتل در سال 2017 برخی از داده ها در مورد انواع تصاویر به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را جمع آوری کرد:
وی دریافت که سه نوع تصویر با بیشترین تعداد بیننده وجود دارد:که این سه نوع تصویر عبارت اند از:
گرافیک متحرک ، تصاویر ایجادی و اینفوگرافیک هستند.
و جای تعجب هم نیست زیرا که این سه نوع تصویری هستند که بیشترین زمان را برای خلق به کار می گیرند. تهیه تصاویر در محتوای شما می تواند بسیار پرهزینه و وقت گیر باشد.اما هر کسب و کاری نمی تواند هر زمان تصاویر با کیفیت بالا را ارائه دهد.
بنابراین چگونه می توانید تصاویر دلخواه را برای محتوای خود ایجاد کنید؟ ساده. فقط این مراحل را دنبال کنید.
جستجو در سایت های عکس
برای جمع آوری تصاویری که ممکن است به محتوای شما مربوط باشد ، از برخی از سایت های عکس رایگان بازدید کنید:
من بارها از سایت ها برای بارگیری تصاویر استفاده می کنم. آنها رایگان هستند ، و شما می توانید از آنها برای مقاصد تجاری استفاده کنید. مشکل اینجاست که انتخاب محدودی با هر سایت رایگان وجود دارد. اگر مایل به پرداخت هستید ، می توانید به سایت های عکس سهام تجاری مانند Getty Images بروید.
تصاویر خود را با ابزارهای رایگان ویرایش کنید
Canva ابزاری عالی است که می توانید برای ویرایش تصاویر خود به صورت رایگان استفاده کنید. می توانید از یک الگوی موجود استفاده کنید یا ابعاد دلخواه خود را تنظیم کنید:
به طور مثال من الگوی رسانه های اجتماعی را انتخاب کردم که 800 در 800 پیکسل است. پس از آن ، چیدمانی را انتخاب کنید که برای شما جذاب ترین به نظر برسد.
ایجاد پیوندهای خارجی با سایتهای قدرت مند در محتوای خود
شما برای بهبود نکات کلیدی که می خواهید در متن استفاده کنید ، می توانید اطلاعات دیگری را از سایت های دیگر قرض بگیرید و این اتفاق زمانی می افتد که شما متن خود را به منبع محتوا پیوند دهید. در قالب HTML ، پیوند خروجی چیزی شبیه به این توضیح عمل خواهد کرد:
با مراجعه به سایت های دیگر ، می توانید از متن های آنها برای بهتر کردن مطالب خود استفاده کنید. همچنین شما باید به آنها شناخت درستی از سایت خود بدهید. در بازاریابی محتوا ، ما با پیوند دادن محتوای خود به وب سایت آنها ، قدرت متن خود را بیشتر می کنیم.
ساختن پیوندهای برون مرزی ساده است. فقط اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را به سایتهای دارای قدرت بالا پیوند بزنید.
پس با یک موضوع مشخص و یک هدف از پیش تعیین شده، وقت آن می شود که شروع به ایجاد تولید محتوا کنید. همانطور که شروع کردید، به یاد داشته باشید که به مخاطبین خود مراجعه کنید، با آنها صحبت کنید، نیازها و خواسته های آن ها را بسنجید تا برای اقدامات بعدی آماده شوید و محتوای سودمند ایجاد کنید تا در بازار تولید محتوا به موفقیت برسید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
09120647344
[/stextbox]