انواع محتوای متنی

انواع محتوای متنی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی انواع محتوای متنی می پردازیم و می خواهیم بدانیم که هر یک چه خصوصیاتی دارند.

شما می توانید جهت تولید محتوا و درخواست مشاوره در این زمینه با ما در تماس باشید.

09120647344

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

محتوای متنی چگونه محتوایی است؟

محتوای متنی چه انواعی دارد؟

استفاده از محتوای متنی چه مزایایی  دارد؟

ایا تولید و تهیه ی محتوای متنی معایبی نیز به دنبال دارد یا خیر؟ و اگر دارد ان معایب کدام ها هستند؟

از چه روش هایی در تهیه و تولید یک محتوای متنی می توان استفاده کرد؟

[/stextbox]

تولید محتوای متنی

شما می توانید با خیال راحت تولید محتوای متنی خود را به تیم هشت بسپارید و از مزایای نتیجه تضمین شده به ازای رشد ورودی ارگانیک بهره مند شوید.

قیمت های ما به حدی بهینه و منصفانه است که بسیاری از شرکت ها و وبسایت های همکار سفارشات خود را به ما می سپارند.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره اولیه

09120647344

 

 

انواع محتوای متنی
انواع محتوای متنی

محتوای متنی چگونه محتوایی است؟

همان طور که می دانید با این که تصاویر، ویدیو کلیپ ها، صوت و پادکست ها هم می توانند و گاها در جاهایی حتما باید در محتوای شما قرار داشته باشند و حتی به تنهایی محتوای شما را شکل دهند اما بیشتر افراد نام محتوا را برابر با متن می دانند. در واقع هر گاه صحبت از محتوا باشد، در ابتدا یک متن را در ذهن خود تجسم می کنند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد رقابت محتوانویسان( به عبارتی وب مستر ها)، صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها و صفحات مجازی و همین طور صاحبان مشاغل هستیم. این افراد برای بهتر جلوه کردن در زمینه فعالیت خود باید اولین قدم که استفاده درست و اصولی از اینترنت و فضای مجازی است بردارند.

در برداشتن این قدم مهم ترین نکته که باید به ان توجه داشته باشند تولید و تهیه ی محتوای حرفه ای، باکیفیت و یونیک  و به دور از هرگونه کپی برداری است. به عبارتی وب مستر ها بسته به نیاز مخاطبان و همین طور خصوصیات و ویژگی های انان(مخاطبان هدف) اقدام به تهیه ی متنی، تصویری، ویدیویی و صوتی و یا تلفیقی از همه ی ان ها می کنند.

محتوای متنی که در اینجا مد نظر ما می باشد  همان طور که از نامش پیدا است یک متن است که با توجه به هدف از تهیه کردن ان بلند و یا کوتاه و انواع مختلفی دارد.

محتوای متنی چگونه محتوایی است؟
محتوای متنی چگونه محتوایی است؟

محتوای متنی چه انواعی دارد؟

همان طور که پیش تر به ان اشاره شد محتوای متنی می تواند انواع مختلفی داشته باشد. نحوه چیدمان صفحه ی شما چه در وب ساتتان چه در وبلاگتان و چه در سایر شبکه های مجازی در انتخاب نوع محتوای متنی شما اثرگذار می باشد. به طور کلی محتواهای متنی را می توان با دسته بندی های مختلفی نشان داد.

  • محتوای متنی تخصصی
  • محتوای متنی عمومی
  • محتوای متنی شبکه های اجتماعی
  • محتوای متنی تبلیغاتی
  • محتوای متنی برای معرفی و فروش محصولات( محصول نویسی )

در واقع با درنظرگرفتن موضوع و عنوان و هدفتان باید یک استراتژی برای کار خود داشته باشید و سپس متناسب با ان استراتژی اقدام به انتخاب نوع محتوای متنی مورد نظرتان کنید.

محتوای متنی چه انواعی دارد؟
محتوای متنی چه انواعی دارد؟

استفاده از محتوای متنی چه مزایایی دارد؟

مسلما انتخاب و استفاده از نوع متنی محتوا مانند سایر نوع های محتوا مزایایی دارد. در ادامه مزایای استفاده از محتوای متنی را توضیح می دهیم.

  • استفاده از محتوای متنی این امکان را به شما می دهد که به عنوان یک وب سایت و یا وبلاگ مرجع و کامل انتخاب شوید.
  • این نوع از محتوا باعث افزایش و جذب بیشتر کاربران و مخاطبان می شود.
  • با استفاده از محتوای متنی و با بیان قوی می توانید مشتریان و مخاطبان بالقوه و ثابتی پیدا کنید.
  • این نوع از محتوا باعث افرایش رتبه بندی از طرف موتورهای جست و جو مانند گوگل خواهد شد.
  • با استفاده از محتوای متنی قوی و باکیفیت و یونیک می توانید برندسازی کنید.
  • این نوع از محتوا قابلیت این را دارد که در شبکه های مجازی مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
  • شما می توانید با استفاده از محتوای متنی کسب و کار خود را رونق بخشیده و رشد و گسترش دهید.
استفاده از محتوای متنی چه مزایایی  دارد؟
استفاده از محتوای متنی چه مزایایی  دارد؟

ایا تولید و تهیه ی محتوای متنی معایبی نیز به دنبال دارد یا خیر؟ و اگر دارد ان معایب کدام ها هستند؟

باید خاطر نشان کرد که استفاده از محتوای متنی و با بهتر است بگوییم صرفا استفاده از متن می تواند در کنار مزایایی که دارد معایبی نیز داشته باشد. پس بله معایبی نیز دارد. در ادامه تعدادی از این معایب را توضیح خواهیم داد.

  • تهیه ی یک محتوای متنی به زمان زیادی احتیاج دارد.
  • تهیه ی یک محتوای متنی هزینه بر خواهد بود.
  • یک محتوای متنی به خاطر ان که از کیفیت مطلوبی برخودار باشد به متخصص درهر زمینه نیاز دارد و متخصص در زمینه های گوناگون کم هستند.
  • همان طور که گفتیم ما متخصصان کمی در زمینه های مختلف داریم و علاوه بر ان تعداد متخصصانی که در زمینه سئو نیز فعال بوده و مهارت کافی را داشته باشد کم است.
  • اگه نتیجه ی تهیه و تولید یک محتوای متنی به درستی و اصولی پیش نرود و مطلوب نباشد صفحه ی شما مخاطبان و بازدیدکنندگان زیادی را از دست خواهد داد.
ایا تولید و تهیه ی محتوای متنی معایبی نیز به دنبال دارد یا خیر؟ و اگر دارد ان معایب کدام ها هستند؟
ایا تولید و تهیه ی محتوای متنی معایبی نیز به دنبال دارد یا خیر؟ و اگر دارد ان معایب کدام ها هستند؟

از چه روش هایی در تهیه و تولید یک محتوای متنی می توان استفاده کرد؟

می توان گفت که در تهیه ی محتوای متنی دو روش وجود دارد. یک روش ان است که از ترجمه استفاده کنیم. در واقع ترجمه یک ابزار برای محتوانویس است و جزو متداول ترین روش های تولید محتوای متنی محسوب می شود. هر چقدر ترجمه ی شما روان تر و سلیس تر باشد نتیجه مطلوب تر خواهد شد.

به دلیل این که مطالب لاتین  و به طور کلی از زبان دیگر به روز تر هستند با ترجمه ی حرفه ای ان ها می تواند مطالب جدید و دسته اول تری را در صفحه خود منتشر کند. نکته ی قابل توجه در این جا ان است که اگر ترجمه ی با کیفیت و جذابی نداشته باشید نتیجه ی کارتان کاملا برعکس شده و مخاطبانتان را سر درگم و گیج کرده و نهایتا از دست خواهید داد.

روش دوم در تهیه ی محتوای متنی تالیف است. تالیف زمان بر بوده و هزینه دارد ولی درعوض محتوای متنی تولید شده شما با اصالت بوده و یونیک تلقی می شود. در این روش تخصص و دانش و مهارت نویسنده( محتوانویس) و بیان و لحن وی و همین طور توانایی اش در تهیه ی یک متن جامع ، منسجم و پیوسته بسیار تاثیرگذار می باشد. هر چقدر قلم مولف محتوای متن شما حرفه ای تر عمل کند و قلمش بر مخاطب اثرگذارتر باشد به هدفتان نزدیک تر شده و مخاطبان بیشتر برای صفحه ی شما پیدا خواهند شد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است