امروز با ما همراه شوید با معرفی انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ
روزانه میلیاردها ایمیل، در سراسر جهان ارسال میشوند که تنها تعداد کمی از آنها منجر به یه رفتار یا تغییر رفتار می شود.اگر از ایمیل مارکتینگ به درستی استفاده شود بازدهی بسیا بالایی خواهد داشت. هدف ما در این مقاله بررسی انواع ایمیل در ایمیل مارکتینگ است :
ارسال ایمیل های “خوشامدگویی”
اولین ایمیلی که از سمت مالکان کسب و کار به کاربران ارسال میشود ایمیل خوشامد گویی است.این ایمیل باید کوتاه، شخصیسازیشده،انگیزشی و دارای محتوایی مانند “برای ما مهم هستید” باشد. برای مثال میتواند حاوی کد تخفیفی نیز باشد.
ایمیل های آگاهی دهنده Awareness
در این نوع ایمیلها غایت اصلی آگاهی بخشی دریافت کننده است که به کسب شناخت از مشتریان بالقوه در فضای آنلاین می انجامد.
ارسال ایمیلهای “تشکر و قدردانی”
زمانی که مخاطبتان ما در وبسایت مان ثبتنام میکنند یا در خبرنامه ی ما عضو میشوند یا زمانی که محصول یا سرویسی را خریداری مینمایند، یک ایمیل ساده و خودکار “تشکر و قدردانی” میتواند تأثیر بسیار زیادی بر فروش و برند ما داشته باشد.
ارسال ایمیلهای “در دسترس نبودن”
در این نوع ایمیل کاربر را از تایم کاری و در دسترس بودن خدمات و محصولات خود آگاه میکنید و اطلاعات تماس شامل ایمیل، تلفن، وبسایت و ساعات کاری را ذکر کنید.
ایمیل هایی مقایسه و سنجش Consideration
هدف در این نوع ایمیل ها سوق دادن دریافت کننده به مقایسه برند یا خدمات شما با دیگر رقبایتان میباشد که در نهایت به ایجاد تفاوت و تمایز شما با رقبا در ذهن دریافت کننده منجر می شود.
ایمیل هایی برای هدایت مشتری به سمت تصمیم نهایی Conversion
مهم ترین هدف در این نوع ایمیلها این می باشد که دریافت کننده ایمیل اقدامی در جهت خرید محصول یا خدمات انجام دهد یا حداقل برای به دست اطلاعات بیشتر به لینک ها مراجعه یا حتی به شکل حضوری یا تماس تلفنی برای کسب اطلاعات اقدام کنند.
این که دریافت کننده حرکتی هر چند کوچک در این راستا بردارد به معنای این است که در مسیر درستی قرار داریم.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم “با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]