کپی رایتر کیست و ۷ راهکار برای کپی رایتینگ فوق العاده

کپی رایترها افرادی هستند که از طریق کلمات می توانند محتوای مناسب همراه با فهم بالا برای مخاطبان تولید کنند، و با تمام احساس و خلاقیت آن ها را ارائه دهد که این کار موجب تاثیرپذیری بیشتری برای مشتری و مخاطب دارد.

همچنان با توجه به شناختی که نسبت به بازار دارند سعی می کنند بهترین محتوا را به نحواحسن شرح دهند. کپی رایتر به شخصی گفته می شود که مهارت نویسندگی را دارد و از مهارت های بازاریابی به خوبی برخوردار می باشد.

۷ راهکار برای یک کپی رایتنیگ فوق العاده:

در کپی رایتینگ ها باید جست وجوگر و پژوهشگر خوبی باشید: منظور این است که برای محتوا و نویسندگی تا آن جایی که می توانید از هوش و ذکاوت خود بهره ببرید.مگر اینکه درشرایط باشید و به مشکلی واجه شوید در این صورت می توان از مرورگرها استفاده کرد.

در کپی رایتینگ باید جذابیت بیشتری به کار ببرید:

به این منظور که اگر زمانی به پایان بحثی رسیدید و قصد دارید مطلب جدیدتری را شروع کنید باید تلاش کنید که از کلمات جذابتری استفاده کنید این کار باعث می شود مخاطب به آن جذب شود.

کپی رایتینگ باید ساده و قابل هضم باشد:

به این معنی که باید مطلب از پیچیدگی به دور باشد و از کلمات ساده و قابل فهمی در مطالب خود استفاده کنید

در کپی رایتینگ مختصرنویسی و باجزئیات بالایی کار کنید:

یعنی اینکه مطالب باید بسیار مختصر و قابل فهم باشد و تمامی جزئیات نگارشی و املایی به خوبی در آن قرار بگیرد.

از تست میانبر david grafinkel در عنوان استفاده کنید: یعنی اینکه همیشه عنوان محتوایتان همانند یک بنر تبلیغاتی باشد. این عنوان ها به سه دسته مهم تقسیم می شود:

دسته اول عنوان هایی هستند که طبق علاقه مندی ها ایجاد ایجاد شده اند

دسته دوم عنوان هایی هستند مانند یک روزنامه و سایت های خبری که یک خبر مهم را شرح می دهد.

دسته سوم عنوان هایی هستند که به صلابت و کنجکاوی مخاطب مربوط می شود.

درکپی رایتینگ باید فقط چیزی را به مخاطب بدهید که می خواهد: به این منظور است هرآنچه که مخاطب نیاز دارد را باید برطرف کنید که به نتیجه مطلوب برسید.

کالمات بیهوده را در مطالب خود جای ندهید: یعنی اینکه از کلمات کلیدی و منحصربه فردی استفاده شود.

درآخر:

برای تبدیل شدن به کپی رایتینگ ماهر باید تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید تا بتوانید در کار خود موفق باشید و محصولات را طبق نیازهای مشتریان به فروش برسانید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی... امروز میخواهیم موضوع برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی را با شما مورد بررسی قرار دهیم .   در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد : ...
نکات کپی رایتینگ و اصول اساسی آن... امروز در خدمت شما هستیم با نکات کپی رایتینگ و اصول اساسی آن کپی رایتینگ (Copy writing): یکی از اهداف نوشتن متن تبلیغاتی به دست آوردن نظر مشتری می با...
انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ... امروز با ما همراه شوید با معرفی انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ روزانه میلیاردها ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند که تنها تعداد کمی از آنها منجر...
آیا استفاده از الگو در کپی رایتینگ درست است؟... امروز با هم بررسی میکنیم که آیا استفاده از الگو در کپی رایتینگ درست است؟ بعضی تولید کننده های محتوا و بخصوص کپی رایترها به این موضوع مثل یک غذا نگا...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *