کپی رایتر کیست و کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتر کیست و کپی رایتینگ چیست؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی کپی رایتر کیست و کپی رایتینگ چیست؟

کپی رایتر کیست؟

کپی رایتر کسی است که پشت دستگاه تایپ می نشیند و از دو توانایی مهمی برخوردار هستند؛ که یکی دانش و مهارت نویسندگی و دیگری دانش و مهارت فروش، تبلیغات و بازاریابی است. وظایف کپی رایترها به شرح زیر است :

– خلق کانسپت و ایده پردازی

– نوشتن شعار تبلیغاتی

– نوشتن سناریو تبلیغاتی

– نوشتن شعار تبلیغاتی شبکه ای

– نوشتن محتوای میکروکپی

– نوشتن محتوای پیامک تبلیغاتی

– نوشتن محتوای ایمیل تبلیغاتی

– نوشتن پوش نوتیفیکیشن

کسی که به عنوان کپی رایتر شناخته شده است باید در کار خود از عنوان های مناسب استفاده کند به این معنا است که آن عنوان باید از شرایطی بهرمند باشد این شرایط عبارت است از:

۱- عنوان کوتاه باشد

۲- عنوان جلب کننده برای مخاطب باشد

۳- عنوان نوعی اطلاع دهنده باشد همانند عنوان های روزنامه های خبری

کپی رایتینگ چیست ؟

کپی رایتینگ به معنی پیوند میان تجارت و نویسندگی است. در کپی رایتینگ، زبردستی ها با راهکارهای نویسندگی به کمک بازارهای کسب و کار می آیند تا بتوانند محصولات خود را به خوبی دراختیار مخاطبان قرار دهد.

کپی رایتینگ ها از دو لفظ اسلوگان و تگ لاین ها تشکیل شده است.

اسلوگان:

همان شعارهای تبلیغاتی هستند که توسط کمپین های تبلیغاتی به وجود می آیند.

تگ لاین:

نوعی از شعارهای تبلیغاتی هستند که با برندهای دیگر حالت رقابتی دارند. هدف اصلی کپی رایتینگ ها این است که میزان فروش محصولات را بالا ببرد منظور از بالا بردن این است که با شتاب بیشتری محصولات را به فروش برسانند ونقطه متقابل آن ماندگار کردن مشتریان است.

مطلب روز  PDF مدیریت نیروی انسانی

چند روش که کپی رایتینگ ها از آن استفاده می کنند:

– با طراحی ویژه ای به کلماتی که جزء کلمات کلیدی و اصلی هستند به خوبی اشاره می کند.

– از نمادهای +، /، # استفاده می کند.

– تعداد اعداد زیادی بکار می برند.

– از قانون Goldilocks بهره می برند.

مهم ترین ترفندهایی که باعث می شود مخاطب به آن جلب شود:

۱- از فرمول کپی رایتینگ استفاده می کنند(Papa)

۲-کلماتی که در محتوا از نفوذ بالایی برخوردارهستند استفاده می کنند

۳- در حجم کم، ارزش زیادی برای مخاطب قائل می شوند

۴- کلمه های غیرضروری را حذف می کنند

۵- از سبک خاص و منحصر به فردی بهره می برند

مشتری های زیادی در کپی رایتینگ ها وجود دارد.برای اینکه مشتریان را به خوبی بشناسیم و طبق شناختی که به دست میاوریم نیازهایشان را برطرف کنیم در این حالت باید قواعد زیر را به خوبی در نظر بگیریم:

– مشتریان بر اساس عوامل جغرافیایی نیازهای متفاوتی دارند

– از نظر دموگرافیک

– معیارهای اجتماعی و اقتصادی

– عوامل فرهنگی

– نوع اخلاق و رفتارهایشان

– نوع خرید

در این صورت با توجه به شناخت مشتریان توسط قواعد گفته شده می توانید محصولات خود را به خوبی بفروش برسانید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تنها هدف عنوان آگهی تنها هدف عنوان آگهی تنها هدف عنوان آگهی چیست؟ برای روشن شدن مطلب، به مقایسه ی زیر توجه کنید عنوان یک آگهی همچون پرچمی است که پرچمدار قطار در کنا...
دوره dba امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی دوره dba Doctorate of Business Administration یا dba به معنی دکترای مدیریت کسب و کار است. این دوره ب...
مدرک dba چیست امروز با شما هستیم با معرفی مدرک dba چیست باتوجه به مقاله های قبلی که گفته شد این دوره از اهمیت بالایی برخودار است و از بهترین دوره های شناخته شده ...
گان چارت   ما در این مقاله به معرفی گان چارت (گانت چارت) ، ویژگی ها و مزیت های آن خواهیم پرداخت. حال بگوییم گانت چارت چیست؟ ابزار یا نموداری است برای...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید