امروز بررسی میکنیم که چگونه بی نهایت عنوان برای تولید محتوا ایجاد کنیم.

کسب‌وکار بازاریابی محتوا، کسب‌وکار ایده‌ها است.

بلاگ پست، خبرنامه ها یا ایده‌ها، ایده‌ها برای دروس و یا سایت Blog ما همگی به آن‌ها نیاز داریم.

و ما به تعداد زیادی از آن‌ها نیاز داریم!

در اغلب موارد، تمرکز کلی محتوای ما با هدف کسب‌وکار تنظیم خواهد شد.

وبلاگ‌های تجاری باید بر موضوعاتی تمرکز کنند که از ارایه محصول حمایت می‌کنند.

 

برای پشتیبانی از کسب‌وکار، با یک وبلاگ سودآور، سازندگان محتوا یک موضوع ایستا را اشغال می‌کنند و بارها و بارها در مورد آن بحث می‌کنند.) روش‌های تازه و جذاب.

این کمی شبیه به چرخش یک گوهر هست و توضیح می‌دهد که چطور نور از جنبه‌های مختلف بازتاب می‌شود.

 

از آنجا که حوزه‌های محتوایی اشباع شده‌اند و رقابت برای توجه افزایش می‌یابد، مهم‌تر از همیشه است که در یافتن موضوعات مرتبط با حوزه‌های موضوعی اصلی استاد باشیم.

 

در این مقاله، نگاهی می‌اندازیم به این که چگونه داده‌ها می‌تواند خلاقیت ما را افزایش دهد و به ما کمک کند تا ایده‌های پست blog را کشف کنیم.

رویکرد مبتنی بر داده برای وبلاگ نویس

گاهی اوقات، معمولا در اوایل زندگی یک وبلاگ، با ایده‌های پست وبلاگ با استفاده از خلاقیت، شهود، و دانش صنعتی آشنا می‌شویم.

 

این مرحله ماه‌عسل وبلاگ نویسی است!

ما باید از آن لذت ببریم (همچنین، از آن استفاده کنیم بعدا به مقداری از آن الهام نیاز خواهیم داشت!

اما در برخی موارد از ایده‌ها بیرون خواهیم رفت، یا از ما خواسته خواهد شد تا افکاری را که داریم توجیه کنیم.

تعاملات مشتریان در این نقطه بسیار کمک بزرگی هستند.

از تیم موفقیت مشتری خود بپرسید به چه فکر می‌کنند یا مشتریان شما به چه چیزی علاقه‌مند هستند.

 

برای عملی کردن آن ورودی، ۱۰ * ۱۰ تمرین توصیه‌شده توسط استفانی لیو از لامپ، برنامه زنده دوربین را امتحان کنید.

یک ورق کاغذ بردارید و آن را نصف کنید.

در یک طرف، ۱۰ مورد از متداول‌ترین سوالاتی را که درباره محصول یا سرویس تان پرسیده می‌شود بنویسید.

از طرف دیگر، ۱۰ سوال را بنویسید که مردم باید درباره محصول یا سرویس شما سوال کنند، اما اینطور نیستند.

در حال حاضر، شما لیستی از حداقل ۱۵ تا ۲۰ چیز برای وبلاگ دارید.

اطلاعات گوگل آنالیتیکس می‌تواند وبلاگ ما را ساده‌سازی کند.

گوگل Analytics یا سایر ابزارها بازدید از سایت را پی‌گیری می‌کند، و سیگنال‌های اجتماعی به اندازه‌گیری علاقه مخاطب کمک می‌کنند، بنابراین ما می‌توانیم در وبلاگ فعلی خود از سایت track بازدید کنیم و از یک وبلاگ خاص بازدید کنیم، شما به بخش رفتار Google Analytics نیاز خواهید داشت.

این اطلاعات به شما نشان خواهند داد که کدام یک از پست‌های شما بیش‌ترین بازدید کنندگان را دارد. و، میانگین طول نشست به شما خواهد گفت که اگر آن‌ها به اندازه کافی دور بمانند تا واقعا با محتوا درگیر شوند.

 

تعامل اجتماعی به ما کمک می‌کند ببینیم مخاطبان به چه چیزی علاقه‌مند هستند.

روش منحصر به فرد تیم هشت

شما می توانید بی نهایت ایده و عنوان درجه اول تولید محتوا از تیم هشت دریافت نمایید.

هیچ توضیح اضافه ای نیاز نیست. ما واقعا در زمینه تولید محتوای سئو محور متخصص ترین در ایران هستیم و با آنالیز رقبا سهم بزرگی از وردی ارگانیک را نصیب وب سایت شما خواهیم کرد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟... چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟ بهترین شیوه برای تولید تبلیغ به یاد ماندنی را می توان در جمله ای خلاصه کرد: «هر چه ساده تر بهتر» (دال، ۱۳۸۷، ۸۲)....
چگونه در بازارهای شلوغ تبلیغ کنیم؟... چگونه در بازارهای شلوغ تبلیغ کنیم؟ یکی از متداولترین تکنیک های بکار گرفته شده به وسیله نویسندگان تبلیغات به عنوان تکنیک «عصاره کشی از بازار» شناخت...
فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا... فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا امروز با ما باشید با عنوان فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا حالا اجازه بدهید کمی دقیق تر شویم چگونه می توانی...
محتوای جذاب امروز در خدمت شما هستیم با معرفی محتوای جذاب امروزه برای حضور در عرصه رقابت در هرکسب و کاری باید یک یک تولید محتوای گیرا و جذاب داشته باشید درباره ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *