چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم

چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم

امروز با ما باشید باعنوان چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم

در این فصل بر دو نوع عنوان و بالغ بر صد مثال از آنها متمرکز خواهیم شد که بر اساس معیار هایی که به زودی شزح خواهیم داد بی شک بهترین نتایج را در  پی دارند.

نوع مذکور، پاداش مطلوب در ازای خواندن را وعده می دهند.

نوع نخست، این  را با یک رویکرد مثبت انجام میدهد و دیگری با رویکردی منفی.

نحوه ی وعده دادن آنها به صورت زیر است:

با دقت در بیان این که استفاده از محصول شما چگونه می تواند باعث صرفه جویی،حصول یا دستیابی به چیزی برای خواننده شود و این که محصول شما چطور می تواند باعث افزایش این موارد شود: رضایت، سلامت یا امنیت روانی، فیزیکی، مالی، اجتماعی، عاطفی یا معنوی.

 در حالت منفی، با اشاره به این که خواننده چگونه می تواند با استفاده از محصول شما ریسکها، نگرانی ها، ضررها، اشتباهها، ناراحتیها، زحمتها یا دیگر شرایط نامطلوب را کاهش دهد یا حتی آنها را حذف کند و این که محصول شما چطور می تواند باعث کاهش این موارد شود:

ترس از فقر، بیماری، تصادف، ناراحتی، بی حوصلگی و از دست دادن اعتبار تجاری یا اجتماعی هنگامی که به مرور این صد عنوان آگهی بپردازید، مشاهده خواهید کرد که چه تعدادی از آنها حتی پا را از این هم فراتر می گذارند و در واقع بیان می کنند که وعده ای که از آن سخن می گویند تا چه میزان سریع، در دسترس یا به صورت رایگان خواهد بود.

همان گونه که خواهید دید، این عنوان ها از نوع «ادعاهای پوچ» نیستند. جالب است بدانید بنا بر پژوهش گالوپ – رابینسون، این عناوین فقط تا ۶۰ درصد می توانند به اندازهی عنوان هایی که به درستی به سود مصرف کننده عمل می کنند، اثربخش باشند

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۱۲ روش بازاریابی محتوا که می‌تواند به برند شما کمک... امروز با بررسی ۱۲ روش بازاریابی محتوا که می‌تواند به برند شما کمک کند با شما خواهیم بود. محتوا به یک دلیل پادشاه است. ایستادن در میان جمعیت و ...
پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی... پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی چیزی به عنوان تبلیغات تصویری وجود ندارد. این عبارتی است که روزنامه ها و افرادی که در زمینه بازاریابی کار میکنن...
برای تبلیغ مغازه بنر نویسی چه جمله ای بنویسیم... امروز بررسی میکنیم که برای تبلیغ مغازه بنر نویسی چه جمله ای بنویسیم. برای نوشتن تبلیغ در هر زمینه ای ابتدا باید مخاطبان آن زمینه را بشناسیم. تیپ ش...
تدوین استراتژی محتوا تدوین استراتژی محتوا در این مقاله به چرایی مهم بودن تولید محتوا و تدوین استراتژی محتوا خواهیم پرداخت. در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم ...
No votes yet.
Please wait...
مطلب روز  چگونه با کمک از تولید کننده تبلیغ کنید؟

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید