تنها هدف عنوان آگهی

چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تنها هدف عنوان آگهی

تنها هدف عنوان آگهی چیست؟ برای روشن شدن مطلب، به مقایسه ی زیر توجه کنید

عنوان یک آگهی همچون پرچمی است که پرچمدار قطار در کنار ریل در دست دارد. این فرد بدین خاطر از پرچم استفاده می کند که به سرعت توجه مهندس راه اهن را به فطاری که در حال ورود است، جلب کند تا بتواند پیامی را به او انتقال دهد.

دربارهی تبلیغات نیز عنوان اگهی همان نقش پرچم را بازی می کند. اجازه بدهید این مقایسه را ادامه بدهیم. فرض کنید قطار متشکل است از یک موتور دیزل مدرن تندرو و یک خودرو. مهندس راه اهن اغلب مادر یا پدر یک خانواده است.

آن خودروی وابسته، نقش دیگر اعضای خانواده را بازی می کند. همگی آنها در طول مسیر زندگی روزانه ی خود حرکت می کنند و مطابق با هیاهوی امروزی به سرعت به حرکت خود ادامه می دهند.

عنوان اگهی

پیام روی آن پرچم (یعنی عنوان آگهی) باید ترغیب کننده باشد. بله، باید به اندازهی کافی ترغیب کننده باشد تا بر دیگر مواردی که جلب نظر می کنند، پیروز شود؛ یعنی باید توجه را به خود جلب کند و در ازای خواندن، پاداشی را نیز نصیب خواننده نماید.

این پاداش باید به اندازه ی کافی جذاب باشد تا خواننده به خواندن متن آگهی ادامه دهد.

(در مورد یک نوع عنوان آگهی با هشدار منفی هم شاید بتوانیم به مقایسه ی خود ادامه دهیم و بگوییم این عنوان، همچون یک پرچم قرمز عمل می کند.) پس روشن است که یک عنوان خوب، دو ویژگی اصلی دارد:

نخست آن که از میان خوانندگان نشریه آنهایی را انتخاب می کند که به موضوع آگهی علاقه مندند و دوم آن که در ازای خواندن آگهی، وعده ی یک پاداش با ارزش را به آنان میدهد

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید