چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم
امروز با ما باشید باعنوان چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم
در این فصل بر دو نوع عنوان و بالغ بر صد مثال از آنها متمرکز خواهیم شد که بر اساس معیار هایی که به زودی شزح خواهیم داد بی شک بهترین نتایج را در پی دارند.
نوع مذکور، پاداش مطلوب در ازای خواندن را وعده می دهند.
نوع نخست، این را با یک رویکرد مثبت انجام میدهد و دیگری با رویکردی منفی.
نحوه ی وعده دادن آنها به صورت زیر است:
با دقت در بیان این که استفاده از محصول شما چگونه می تواند باعث صرفه جویی،حصول یا دستیابی به چیزی برای خواننده شود و این که محصول شما چطور می تواند باعث افزایش این موارد شود: رضایت، سلامت یا امنیت روانی، فیزیکی، مالی، اجتماعی، عاطفی یا معنوی.
در حالت منفی، با اشاره به این که خواننده چگونه می تواند با استفاده از محصول شما ریسکها، نگرانی ها، ضررها، اشتباهها، ناراحتیها، زحمتها یا دیگر شرایط نامطلوب را کاهش دهد یا حتی آنها را حذف کند و این که محصول شما چطور می تواند باعث کاهش این موارد شود:
ترس از فقر، بیماری، تصادف، ناراحتی، بی حوصلگی و از دست دادن اعتبار تجاری یا اجتماعی هنگامی که به مرور این صد عنوان آگهی بپردازید، مشاهده خواهید کرد که چه تعدادی از آنها حتی پا را از این هم فراتر می گذارند و در واقع بیان می کنند که وعده ای که از آن سخن می گویند تا چه میزان سریع، در دسترس یا به صورت رایگان خواهد بود.
همان گونه که خواهید دید، این عنوان ها از نوع «ادعاهای پوچ» نیستند. جالب است بدانید بنا بر پژوهش گالوپ – رابینسون، این عناوین فقط تا ۶۰ درصد می توانند به اندازهی عنوان هایی که به درستی به سود مصرف کننده عمل می کنند، اثربخش باشند