چگونه با سر زدن به رویای مشتریان بیشتر بفروشیم؟

چگونه با سر زدن به رویای مشتریان بیشتر بفروشیم؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونه با سر زدن به رویای مشتریان بیشتر بفروشیم؟

در تمام دوران عمرم کسی را ندیده ام که آرزو نداشته باشد، هم اکنون آرزوها بسیار متفاوتند. لیکن همه ی افرادی که من با آنها هم صحبت بوده ام آرزوهای دست نیافتنی داشته اند که در جستجوی تحقق آنها بوده اند.

برای بیشتر افراد آرزوها هرگز قابل تحقق نخواهد بود.

من این گونه گمان می کنم که دلیل اول آن، این است که آنها آرزو نامیده می شوند. ولی هر کس در دل خود، امید دارد که آرزوهایش به واقعیت بپیوندند.

برای لحظه ای فرض کنید که می توانید آرزوی شخصی را برآورده کنید یعنی شما دقیقا قادرید چیزی که شخص آرزوی داشتن آن را می کند به او بدهید. تصور کنید که او در مقابل دریافت آن چقدر حاضر خواهد شد بپردازد؟

مثال

در واقع برخی آرزوها غير قابل دستیابی خواهند بود. برای مثال شما ممکن است آرزوی دارا بودن رکورد دو سرعت ۱۰۰ متر را داشته باشید. خواه دوندهی خوبی باشید و یا نباشید. بدون توجه به این که تا چه حد خوب هستید هدف شما این است که بهتر از هر کسی در دنیا باشید که همین آرزو را دارد. متاسفانه چنین آرزویی را تنها یک نفر می تواند تحقق ببخشد.

اما همه ی آرزوها غیرقابل تحقق نیستند. بعضی ها تنها باید در زمان مناسب و به روشی مناسب ارائه شوند. اجازه دهید با مثالی منظور خود را بیان کنیم:

شما مالک شرکتی هستید که آپارتمانی با بالکن را می فروشد و تبلیغاتی را در یک روزنامه ی محلی انجام می دهید که می گوید «آپارتمان با بالکن بیرونی با قیمت فوق العاده». حال، خانم جوانی که روزنامه می خواند تبلیغ را می بیند. قبل از ورق زدن و خواندن ادامه مطلب لحظه ای بر روی تبلیغ شما تأمل می کند.

تبلیغات شرکت رقیب

او تبلیغات شرکت رقیب شما را چند صفحه بعد می بیند. البته تبلیغ آنها متفاوت است. تبلیغات آنها چیزی بیان می کند که تاثیر گذار است «تصور کنید دوستانتان چگونه در خانه شما برای لذت بردن از بالکن زیبا جمع شده اند. در این لحظه او صفحه را ورق نخواهد زد. احتمالا روزنامه را کنار گذاشته و با شماره تلفن پایین تبلیغ تماس خواهد گرفت. چند هفته بعد او راضی از آپارتمان جدید در خانه نشسته است و رقیب شما نیز خوشحال از دریافت حق الزحمه خود است.

چرا تبلیغ رقیب مؤثر بوده و تبلیغ شما با شکست مواجه شده است؟ در صورتی که خواننده،

تبلیغ شما را قبل از رقیب دیده بود.

دلیل آن بسیار ساده است. این خانم جوان هرگز در مدرسه محبوب نبود و حتی حالا که چند سال است به سر کار می رود کماکان دوستان زیادی ندارد. در حالی که در تمام زندگی، آرزوی محبوبیت و شهرت داشته است. او ساعات زیادی در رویای داشتن میهمانی در خانه خود که همه در آن حضور داشته باشند بوده است.

رویا و واقعیت

حال، شما محصول مشابهی را تبلیغ کردید که نهایتا توسط شرکت رقیب فروخته شد. شما روش اشتباهی در پیش گرفتید. شما تنها بر واقعیات تکیه کردید ولی رقیب بر رویاها تاکید کرد. حال شاید خانم خریدار با خرید آپارتمان با بالکن زیاد محبوب نشده باشد ولی در ذهن خود گام دیگری برای تحقق آرزویش برداشته است.

چگونه این کار می تواند درباره ی محصول یا خدمت شما نیز به کار گرفته شود؟ مشتریان بالقوهی شما چه آرزوهایی دارند که می توانید به آنها جامه ی عمل بپوشانید؟ همه آنها به خواسته ها، نیازها و آرزوهای اساسی شما بر می گردد.

برای بیشتر افراد احساس شهرت و محبوبیت در گروه های اجتماعی موضوع مهمی است.

افراد کمی هستند که از تنهایی لذت می برند. همچنین افراد دوست دارند که احساس خوبی درباره ی خودشان داشته باشند. آنها دوست دارند احساس کنند که خیلی چیزها را بدست آورده اند.

تقریبا تمامی رویاها بر تمایلات اساسی که بیشتر افراد دارند بنا نهاده شده است، حتی اگر خودشان منکر آن باشند. هر تبلیغی که بتواند بر این تمایلات تمرکز کند شانس فروش بیشتری خواهد داشت. اما باید هنگام برآورده کردن رویاها هوشیار باشید. اگر خیلی زیاده روی کنید افراد به سرعت درک خواهند کرد که از این طریق می خواهید آنها را فریب دهید.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

 

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید