چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم

چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم

باما باشید با توضیحاتی درباره چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم

نوع حقایق

استفاده از حقایق آشنا به شما کمک می کند تا در خواننده باور ایجاد کنید، حتی اگر خواننده با نگاه به تجربیات فردی خودش نتواند از دلایل ارائه شده در آگهی سر در بیاورید.

نسخه ی بزرگنمایی شده ای از مطالبی است که مرحوم جی، بی، هاچکیسا فهرست کرده بود

1. سند مربوط به ساخت

که شامل هر گونه حقیقت پیرامون مواد و طرز ساخت محصول است؛ مشخصات کیفیت اجزا، طراحی و جزئیات ساخت خود محصول به طور مشخص، این موارد را به صورت زیر ذکر می کنیم:

الف) اعتبار و جایگاه به عنوان یک کارخانه. قدمت کسب و کار، اندازه (آزمایشگاههای منابع، قدرت مالی و دیگر اطلاعات و تجهیزات دیگر)، سیاست های کارخانه در ارتباط با صداقت با مشتری و اعتبار آن؛ ویژگیهای جغرافیایی، اقلیمی و دیگر مزایای مربوط به مکان که موجب شایستگی محصول یا خدمت مورد نظر می گردند.

ب) کارکنان مدیریتی. تواناییها، تجارب و نظرات پایه گذار کسب و کار یا دیگر مدیران اجرایی پ) کارکنان بخش تولید یا خدمات. حقایقی پیرامون استادکاران، مهندسان، پژوهشگران، طراحان یا کارگران کارآزموده و باتجربه ای که در طرح ریزی یا پیاده سازی محصول (یا نصب و سرویس آن) نقش مستقیم دارند.

کیفیت مواد یا طراحی

ت) کیفیت مواد یا طراحی، حقایق مربوط به گزارش آزمایشگاه یا دیگر مشخصات دربارهی استحکام کششی یا دیگر عناصری که به دوام پذیری، زیبایی، قابلیت شستشو، استفاده، رنگ، خلوص یا هر گونه شایستگی ادعا شده برای محصول مربوط هستند؛

بر روی ارزش پذیرفته شده ی هر جزء مورد استفاده در محصول نیز می توان تأکید ویژهای داشت، بنا بر این اثبات مزیت، نقش پررنگ تری بازی می کند. این کار می تواند شامل نام تجاری جدید به این جزء خاص نیز باشد تا بدین ترتیب به اثربخشی آن اشاره گردد.

حقایق پیرامون این که چه کسی بخش های مختلف محصول را تأمین می کند، به ویژه هنگامی که تأمین کنندگان نام آشنا و معتبری باشند، می تواند نتیجه بخش باشد.

ث) حق اختراعها با ماشین آلات استفاده شده. فرآیندهای ویژه با ماشین آلات دقیق که استفاده از آنها به پشتیبانی از ادعاهای شما در خصوص فواید مصرفی محصول کمک می کند.

ج) سرعت تحویل برای مثال، اثبات تازه ماندن محصول.

چ) طراحی محفظه یا مواد استفاده شده در آن .اثبات سرعتت کار امدی وراحتی در هنگام استفاده تمیز بودن/تازگی/قابلیت کاربرذ/قابلیت استفاده مجدد(احتمالا برای مقاصد دیگر)و غیره.

2.سند مربوط به عملکرد

شامل دستاوردهای محصول در موارد استفاده ی واقعی این دستاوردهای محصول. دوام پذیری، رکوردهای مربوط به مصرف بنزین در هر صد کیلومتر (اگر محصول خودرو باشد)، آزمایش در هنگام شستشو و غیره.

رکوردهای عالی درباره ی عملکرد چه در شرایط عادی و چه در شرایط دشوار همچون سرمای شدید یا گرمای حاره ای. عکس های قابل باور برای قبل و بعد از استفاده از محصول.

ب) کاربران متمایز یا شناخته شده. تجربه ای که از سوی صاحب آگهی بیان می شود (البته نه به شکل تصدیق خود کاربران) شامل گواه مزایای ارائه شده توسط محصول به کسانی که از آن استفاده می کنند؛ همچون ساعت مچی برای سوزنبانان راه آهن و کرم ضدآفتاب برای نجات غریق، سیگارهایی که متخصصان تنباکو می کشند، خودروهایی که مهندسان خودرو میخرند، خمیردندان هایی که دندانپزشکان استفاده می کنند و غیره.

پ) افزایش محبوبیت. «موفقیت نمایان»؛ افزایش مستمر فروش ت) دلایل اثبات». معمولا با سرشتی علمی یا مکانیکی همراه با توضیحی روشن مبنی بر این که محصول مورد نظر، چگونه و چرا می تواند مزایای ادعا شده را به ارمغان بیاورد.

3. شهادت دیگران

توصیه هایی همچون الف) گواهی پیرامون عملکرد در قالب نامه، بیانیه یا ضبط تجارب کاربران نوعی زمانی یک فرد از بانکدار بزرگ و معروف، بارون راثشیلدا خواست تا یک وام تجاری اعطا کند.

او پاسخ داد: «این وام قابل توجهی است و با توجه به طرح های ارائه شده از وی شما من نمی توانم این پول را به شما بدهم. اما با شما در طبقهی بورس قدمی خواهم زد.» او با متقاضی چند قدمی راه رفت و هنگامی که یک بانکدار دیگران دور با هم دید، این وام را به فرد متقاضی اعطا کرد.

ژست بارون کافی بود تا گواهی باشد بر صداقت و صلاحیت وام گیرنده. این که «چه کسی چه می گوید» می تواند در تهیه ی ی اگهی بسیار مفید باشد. آنچه می گویید، به طور طبیعی در معرض ناباوری خواننده قرار دارد. چه کسی از ادعاهای شما پشتیبانی می کند؟ انبوه بی شمار از برگه های نظرخواهی بایگانی شده که شامل نظرهای مثبت خالصانه ی مصرف کنندگان هستند، می توانند اثربخش ترین آگهی ها را پدید آورند؛

اثربخش ترین آگهی ها

آنها شامل داستان هایی به شکل این اتفاق برای من افتاد» هستند که تجربه ی واقعی و حقیقی مصرف کنندگان می تواند توان تبلیغاتی شگرفی در اختیار صاحب آگهی قرار دهد؛ حتی بیشتر از آن که صاحب آگهی جرئت به رخ کشیدن مزایای موجود در ذهن خود را داشته باشد. اب) گواهی افراد متخصص، بیانیه های صاحب نظران (همچون دانشمندان، مهندسان، پزشکان، متخصصان تغذیه و رژیم درمانی و غیره) که این محصول را توصیه یا استفاده می کنند.

پ) جوایز با مسابقه هایی که برنده شده اید. کسب مقام های رسمی در مسابقه ها نمایشگاه ها و آزمایش های مربوط به آزمایشگاهها، رکوردهای شکسته شده و غیره؛ شاید در برابر محصولات رقبا.

ت) فروشگاههای بزرگی که در فروش محصول موفقیت های چشمگیری داشته اند. رکورد فروش که بیانگر افزایش محبوبیت و تقاضای مصرف کنندگان است. حقایقی در رابطه با اثبات رضایت مصرف کننده. فروشگاه های بزرگ و معتبر که کالاهای با کیفیت عرضه می کنند و می توانند محصول مورد نظر را با موفقیت به فروش برسانند.

۴. گواهی آزمایش

الف) ضمانتی که نشان می دهد سازنده ی محصول مایل است بر این ضرب المثل صحه بگذارد که «مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید».

ب) نمونهی رایگان. اشتیاق صرف برای اقامهی اثبات شاید عامل قدرتمندی در برانگیختن قصد واقعی برای خرید محصول باشد، نه صرفا

پذیرش و نگهداری یک نمونه از آن.

چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید