امروز با شما هستیم با معرفی نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

نکته  مهم درباره ایمیل مارکتینگ در تعریف آن است واینکه بسیاری از شرکت هایی که در ایران تبلیغات ایمیل مارکتینگ را انجام می دهند و ادعا می کنند که ایمیل مارکتینگ انجام می دهند در واقع این روش از بازار یابی را درست انجام نمی دهند و بیشتر ارسال اسپم صورت میگیرد.

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به لیست های سه هزار،چهار هزار ویا صدهزار نفره از کسانی که اصلاً با شما آشنا نیستند ایمیل مارکتینگ نیست. در کشور های دیگر این روش ارسال هرزنامه یا اسپمینگ است به همین دلیل بسیاری از شرکتهای معتبر دنیا با شرکت هایی مانند گوگل یا یاهو قرارداد دارند و به آنها تضمین می کنند که ارسال اسپم نخواهند داشت.

قطعاً ایمیل هایی که از طریق سرویس های ایمیل مارکتینگ این شرکت ها ارسال می شود ایمیل هایی است که دریافت کننده خودش اجازه داده این ایمیل ها برای او ارسال شود

به این روش از بازاریابی Permission Marketingیا بازاریابی اجازه ایی گفته می شود، شما ابتدا ایمیل افراد را می گیرید و آنها با قرار دادن ایمیل در سایت شما اجازه میدهند که شما برای آنها ایمیل بفرستید.

اولین و مهمترین عامل در ارسال ایمیل مارکتینگ موفق:

اولین و مهمترین عامل در ارسال ایمیل مارکتینگ موفق ایجاد لیست علاقمندان است کسانی که به روش های مختلف ایمیل آنها را دریافت کرده اید و حالا می توانید برای آنها ایمیل بفرستید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد مثل:عضویت،با عضویت در سایت شما میتوانید برای آنها ایمیل ارسال کنید روش دیگر این است که شما در سایت خود یک فایل PDF ،فایل صوتی یا ویدیویی رایگان قرار دهید و در قبال دریافت آن از افراد بخواهید که ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند. این روش ها،روش های کاملاً حرفه ای واصولی برای شروع ایمیل مارکتینگ است.

پس از امروز دیدگاه خود را درباره ایمیل مارکتینگ تصیح کنید و بدانید ایمیل مارکتینگ روشی است که شما ایمیل را برای مشتریان یا کسانی که خودشان به شما این اجازه را داده اند که ایمیل ارسال می کنید

امیدواریم مطالب بالا مفید بوده باشد و بتواند دیدگاه شما را نسبت به ایمیل مارکتینگ تصیح کند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ مو... امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ موثر کپی رایتینگ یکی از بنیادی ترین مولفه های بازاریابی به...
7 عنوان برتر تبلیغاتی 7 عنوان برتر تبلیغاتی با ما باشید با موضوع 7 عنوان برتر تبلیغاتی 1. پاروهایتان را دور بیندازید دستورهای مثبت و کوتاه، اغلب عنوان های جذابی از آب...
سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی ب... سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید! یک سازنده کابینت تبلیغی در یک روزنامه محلی انجام می داد. او از ما خواست که چند...
شروع یک کسب و کار موفق امروز موضوع شروع یک کسب و کار موفق را با شما بررسی میکنیم. قبل از هر چیز باید بگویم منظور از کسب و کار در این مقاله کسب و کار اینترنتی است. خیلی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پنج =