نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با شما هستیم با معرفی نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟

نکته  مهم درباره ایمیل مارکتینگ در تعریف آن است واینکه بسیاری از شرکت هایی که در ایران تبلیغات ایمیل مارکتینگ را انجام می دهند و ادعا می کنند که ایمیل مارکتینگ انجام می دهند در واقع این روش از بازار یابی را درست انجام نمی دهند و بیشتر ارسال اسپم صورت میگیرد.

ارسال ایمیل

ارسال ایمیل به لیست های سه هزار،چهار هزار ویا صدهزار نفره از کسانی که اصلاً با شما آشنا نیستند ایمیل مارکتینگ نیست. در کشور های دیگر این روش ارسال هرزنامه یا اسپمینگ است به همین دلیل بسیاری از شرکتهای معتبر دنیا با شرکت هایی مانند گوگل یا یاهو قرارداد دارند و به آنها تضمین می کنند که ارسال اسپم نخواهند داشت.

قطعاً ایمیل هایی که از طریق سرویس های ایمیل مارکتینگ این شرکت ها ارسال می شود ایمیل هایی است که دریافت کننده خودش اجازه داده این ایمیل ها برای او ارسال شود

به این روش از بازاریابی Permission Marketingیا بازاریابی اجازه ایی گفته می شود، شما ابتدا ایمیل افراد را می گیرید و آنها با قرار دادن ایمیل در سایت شما اجازه میدهند که شما برای آنها ایمیل بفرستید.

اولین و مهمترین عامل در ارسال ایمیل مارکتینگ موفق:

اولین و مهمترین عامل در ارسال ایمیل مارکتینگ موفق ایجاد لیست علاقمندان است کسانی که به روش های مختلف ایمیل آنها را دریافت کرده اید و حالا می توانید برای آنها ایمیل بفرستید.

روش های مختلفی برای این کار وجود دارد مثل:عضویت،با عضویت در سایت شما میتوانید برای آنها ایمیل ارسال کنید روش دیگر این است که شما در سایت خود یک فایل PDF ،فایل صوتی یا ویدیویی رایگان قرار دهید و در قبال دریافت آن از افراد بخواهید که ایمیل خود را در اختیار شما قرار دهند. این روش ها،روش های کاملاً حرفه ای واصولی برای شروع ایمیل مارکتینگ است.

پس از امروز دیدگاه خود را درباره ایمیل مارکتینگ تصیح کنید و بدانید ایمیل مارکتینگ روشی است که شما ایمیل را برای مشتریان یا کسانی که خودشان به شما این اجازه را داده اند که ایمیل ارسال می کنید

امیدواریم مطالب بالا مفید بوده باشد و بتواند دیدگاه شما را نسبت به ایمیل مارکتینگ تصیح کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید