محتوای فروشگاه اینترنتی

محتوای فروشگاه اینترنتی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

هرآنچه که باید در رابطه با محتوای فروشگاه اینترنتی بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

ما در تیم هشت سابقه همکاری در تولید محتوای فروشگاه های اینترنتی بسیاری را داشته ایم و شما هم می توانید جهت مشاوره و تولید محتوای هدفمند و تضمین شده با ما در تامس باشید.

تولیدم حتوای تضمین شده به این معنی است که اگر در اثر محتوای تولید شده بر اساس استراتژی متحوای ما ورودی ارگانیک یا همان ورود موتورهای جستجوی وب سایت شما افزایش نیافت مبلغی دربافت نمی شود و پیش پرداخت نیز طبق قرارداد عودت می شود.

09120647344

[/stextbox]

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ میدهیم

چرا تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی مهم است؟

را های مختلف برای افزایش اعتبار انلاین فروشگاه اینترنتی شما چیست؟

قوانین تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی چیست؟

ایده های موثر برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی چیست؟

[/stextbox]

محتوای فروشگاه اینترنتی
محتوای فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که تولید محتوای فروشگاه های اینترنتی حتما باید هدفمند باشد و طبق استراتژی پیش رود تا منجر به افزایش ورودی ارگانیک و بهبود جایگاه کلمات کلیدی اصلی شود.

شما میتوانید با خیال راحت و نتیجه تضمین شده تدوین استراتژی محتوای وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود را به ما بسپارید.

تولید محتوا در بالای فهرست اولویت های بازاریابی دیجیتال قرار دارد که لزوما به صورت یک  کپی ساده از متون نیست، بلکه در همه انواع اشکال و فرم ها مانند:فیلم ها، انیمیشن ها، نظرسنجی ها و لیست ها و .. شکل می گیرد. ما باید سایت های خود را طراحی کنیم تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مد نظر خود را پیدا و ازآن استفاده کنند.

 

را ه های مختلف برای افزایش اعتبار انلاین فروشگاه اینترنتی

ما می دانیم که هر دو مورد قدرت و اعتبار به طور فزاینده ای برای کاربر و موتورهای جستجو اهمیت دارد. به طور کلی، منصفانه است بگویم اعتبار بسیار مهم است، زیرا کاربران نمی دانند که چه کسی پشت اطلاعات موجود در وب است. راه های مختلفی برای افزایش اعتبار آنلاین شما وجود دارد.

 

1)الگوی شکل F به عنوان یک نمونه موفق برای خوانندگان: 

یک مطالعه صورت گرفته بر روی سایت های فروشگاه های اینترنتی نشان می دهد که، کاربران از یک الگوی شکل F برای خواندن محتوای وب استفاده می کنند.  F-Shape   تصویر بالا نشان دهنده یک صفحه محصول در وب سایت فروشگاه اینترنتی است.

مناطق قرمز مناطقی را نشان می دهد که کاربران بیشترین مطالب  را در آن ها مشاهده می کنند، در حالی که مناطق زرد نشان دهنده دیدگاه های کمتر و مناطق آبی مناطق کمترین بازدید شده هستند. عادلانه است که بگوییم بزرگترین عامل تعیین کننده برای قابلیت استفاده از محتوا باید به نحوی باشد که کاربران به صورت آنلاین مطالعه کنند و از آن استفاده کنند.

1)الگوی شکل F به عنوان یک نمونه موفق برای خوانندگان: 
1)الگوی شکل F به عنوان یک نمونه موفق برای خوانندگان:

 2)تجارت الکترونیک در مقابل بازار خیابانی

با پهنای باند فوق العاده و سرویس های نوآورانه رسانه ای آنلاین استفاده از خدمات اینترنتی بسیار آسان است. وب سایت های امروز اغلب اولین رابط کاربری بین مشتریان و فروشنده، کارت بازدید شما، بهترین دستیار شما، به طور خلاصه، تصویر کلی از شرکت شما است.

بنابراین وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که بدون هیچ مشکلی یا سردرگمی بتوان آن را به راحتی توسط مشتری کنترل و کار کرد داشته باشد. طراحی خوب یک راه عالی برای برقراری ارتباط است و نقاط ضعف را در اختیار شما قرار می دهد و بنابراین قطعا برای یک سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. حالا این سوال پیش می آید که چگونه می توان وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را بهینه سازی کرده و به کاربران و موتورهای جستجو پاسخ داد؟

قوانین تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

با توجه به محتوای بسیار زیاد که روزانه وارد صفحات وب سایت ها می شود، مهم است که ما سه قانون طلایی داشته باشیم تا مطالب شما را برجسته کنیم

1)منحصر به فرد باشید – مطالب خود را از دیگران جدا کنید و متفاوت باشید.

2)انتشار محتوای اولیه – این کار باعث کنجکاوی افراد می شود، اما اطمینان حاصل کنید که نه تنها کلمات مورد استفاده، بلکه معنای و ایده آن نیز اصلی باشند

3)جالب باشد – این نکته در واقع اشاره به مفید بودن محتوا برای کاربران شماست با این حال، از لحاظ وب سایت های فروشگاه اینترنتی، تطبیق موارد فوق ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. اما نگران نباشید، زیرا ما در حال حاضر به مهمترین دارایی آنلاین – یعنی صفحه محصولات نگاه خواهیم کرد.

حالا چرا مهمترین دارایی آنلاین؟ زیرا این صفحات دروازه ای برای جذب چشم انداز از طریق موتورهای جستجو بر روی سایت شما هستند. علاوه بر این، موتورهای جستجو صفحات شما را  برای افراد بیشتری نشان می دهند که این کار باعث بیشتر شدن مشتریان فروشگاه اینترنتی و در نتیجه موفقیت شماست.

قوانین تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی
قوانین تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

صفحه محصولا

به نظر می رسد اکثر صفحه محصولات فروشگاه های اینترنتی بسیار عمومی و خسته کننده هستند  و بیشتر آن ها ، از آنجا که اغلب  محصولات بسیار مشابه است محتوای یکسانی دارند. خارج شدن از روش معمول و شروع به نوشتن در رابطه با محصولات به صورت منحصر به فرد نکته قابل توجهی در به موفقیت رسیدن فروشگاه اینترنتی شماست.

مشتریان

نظرات خود را در صفحات محصول قرار ندهید – نیازی به این کار نیست فقط آنها را در برگه توصیفات سایت خود قرار دهید. در عوض نظرات مشتریان خود را در صفحه محصولات قرار دهید. این نظرات را به سمت راست بر روی صفحه محصول اضافه کنید – این کار 100٪ منحصر به آن صفحه خواهد بود.توجه داشته باشید که مشتریان علاقه شدیدی به نظرات دیگر مشتریان و محصول تایید شده از جانب آن ها دارند.

 نظرات

شما بررسی های عالی از طرف کاربران را به نمایش بگذارید. به سادگی، بخش قابل توجهی از بررسی ها را انتخاب کنید و آن را بر روی صفحه خود اضافه کنید – اطمینان حاصل کنید که لینک کامل پست بازبینی به طوری که کاربران شما بتوانند تمام بررسی را بخوانند قرار گرفته باشد.(این کار نیز اعتبار شما را زیاد می کند)

یک وبلاگ برای سایت فروشگاه اینترنتی شما

روشن است که همه مطالب برای صفحات محصول مناسب نیستند. اما اگر شما یک وب سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید پیشنهاد می کنم یک وبلاگ نیز داشته باشید – این کار حداقل برای موتور جستجوگر موثر است. از وبلاگ خود استفاده کنید تا کاربران خود را با آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه، موارد کاربری، طرح های وفاداری، و غیره با خبر کنید.

ایده های موثر برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

در اینجا یک لیست از ایده هایی برای تولید محتوا فروشگاه اینترنتی وجود دارد

پیشنهادات مربوط به محصول شما چطور است؟

مصاحبه با کاربران و نحوه استفاده از محصول شما

نظرسنجی ها

محصول شما در اخبار

محصولات مشابه در اخبار

اخبار جذاب برای مخاطبان شما حتی اگر این اخبار به طور مستقیم مربوط به محصول شما نیست. طبق گفته Forrester Research، 248.7 میلیارد دلار صرف خرید آنلاین در سال 2017 تنها در ایالات متحده بوده است. در حال حاضر، بیشتر از همیشه، وب سایت های فروشگاه اینترنتی در معرض رقابت شدید با یکدیگر هستند.الهام گرفتن از این 3 وب سایت بزرگ فروشگاه اینترنتی می تواند بسیار موثر باشد:

 intel

اینتل امکان انتخاب چند محصول متفاوت را به کاربران خود ارائه می دهد تا آنها را با یک شبکه از تجزیه و تحلیل آسان برای هر محصول و مقایسه آن ها ایجاد کند. یکی دیگر از مزایای این ,وب سایت این است که کاربران مجبور نیستند یک حساب کاربری در محل داشته باشند، به این معنی که کاربران در مورد ثبت نام هیچگونه نگرانی ندارند.سایت نه تنها محصولات را به طور کامل نشان می دهد، بلکه نسخه های آزمایشی نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، تماس های را به عمل می آورد که فرایند خرید برای هدایت کاربران  بسیار راحت انجام گیرد.

intel
intel

 adiddas

به کاربران اجازه می دهد تا به ترتیب دسته بندی را مرور کنند و نتایج جستجوی آنها را با توجه به جنسیت، سبک و رنگ مشخص شود.

 adiddas
adiddas

Philips 

کاربران می توانند محصولات را با توجه به قیمت و معیارهای سازگار با محیط زیست فیلتر کنند.  امیدوارم که این مقاله برای محتوای فروشگاه های اینترنتی شما موثر باشد. به یاد داشته باشید فروشگاه اینترنتی خود را با محتوا، تصاویر، فیلم ها، انیمیشن هایی که برای مخاطبان مفید است ایجاد کنید زیرا توجه با این نکات مهمترین کار در رسیدن به موفقیت برای فروشگاه اینترنتی شمادر قدم اول است.

Philips 
Philips

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید