قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ
تیم هشت بزرگترین تیم
در ایران

امروز با شما هستیم با معرفی قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

قدم اول: در یک سایت ارسال ایمیل انبوه حساب کاربری باز کنید

در قدم اول شما باید ایمیل ها را از حساب کاربری جیمیل و یا هر سرویس دهنده ی ایمیلی ارسال کنید از آنجا که قرار است برای افراد زیادی ایمیلی با مطلب مشابه ارسال کنید این کار بسیار زمان بر خواهد بود برای این کار سایت هایی وجود دارند که در ارسال ایمیل انبوه به شما کمک می کنند مانند: آوبر و میل چیمپ.

 

قدم دوم: مخاطبان خود را مشخص کنید

پس از انتخاب یک سرویس دهنده ی ارسال انبوه ایمیل باید مخاطبان خود را مشخص کنید.

برای این کار از روش های مختلفی میتوان بهره برد مثلاً از سایت هایی که مخاطبان و لیست ایمیل ها را می فروشند استفاده کنید البته این روش  خیلی توصیه نمی شود

زیرا  ممکن است حوزه ی فعالیت شما به صورتی باشد که افراد زیادی از لیست مخاطبان به ایمیل های شما علاقه ای نداشته باشند و در اولین فرصت شما را اسپم کنند در این روش تضمینی نیست که این لیست برای شما مشتری هایی را فراهم کند.

روش دیگر این است که خود شخص برای دریافت ایمیل های شما درخواست می دهد مانند عضویت در سایت ها.

 

قدم سوم: ارسال ایمیل

بعد از تهیه ی لیست مخاطبان،ارسال و بازاریابی ایمیلی خود را شروع کنید

البته بهتر است با بخش های مختلف ایمیل هایی که می فرستید نیز آشنا باشید از جمله فرستنده و عنوان ایمیل

 

آیابعد از دریافت ایمیل کاربران می توانیم تبلیغات را شروع کنیم؟

باید بگوییم خیر!بعد از دریافت ایمیل باید اطلاعات رایگان ارائه بدهید نه اینکه در مرحله اول شروع به تبلیغات خود کنیدچون این کار باعث می شود که کاربان لغو اشتراک کنند  وشما دیگر نمیتوانید ایمیل مارکتینگ کنید.ایمیل مارکتینگ یعنی اینکه شما اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهید که آنها به آن علاقه دارند نه شما به آن علاقه داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چگونه با سر زدن به رویای مشتریان بیشتر بفروشیم؟... چگونه با سر زدن به رویای مشتریان بیشتر بفروشیم؟ در تمام دوران عمرم کسی را ندیده ام که آرزو نداشته باشد، هم اکنون آرزوها بسیار متفاوتند. لیکن همه ی اف...
آزمودن تیتر تبلیغ آزمودن تیتر تبلیغ از بین همه تکنیک هایی که برای آزمون تبلیغ استفاده کردهام این روش بسیار مورد علاقه من است. البته این روش را تقریبا به طور انحصاری ...
کپی رایتینگ چیست و ۷ راهکار برای یک کپی رایتینگ مو... امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ موثر کپی رایتینگ یکی از بنیادی ترین مولفه های بازاریابی به...
شناسایی مخاطب در کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی... شناسایی مخاطب در کپی رایتینگ و تبلیغ نویسی این موضوع می تواند مهمترین بخش این سایت محسوب شود. چرا؟ بسیار ساده است، برای این که بدون شناخت دقیق بازا...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید.