امروز با شما هستیم با معرفی قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

قدم اول: در یک سایت ارسال ایمیل انبوه حساب کاربری باز کنید

در قدم اول شما باید ایمیل ها را از حساب کاربری جیمیل و یا هر سرویس دهنده ی ایمیلی ارسال کنید از آنجا که قرار است برای افراد زیادی ایمیلی با مطلب مشابه ارسال کنید این کار بسیار زمان بر خواهد بود برای این کار سایت هایی وجود دارند که در ارسال ایمیل انبوه به شما کمک می کنند مانند: آوبر و میل چیمپ.

 

قدم دوم: مخاطبان خود را مشخص کنید

پس از انتخاب یک سرویس دهنده ی ارسال انبوه ایمیل باید مخاطبان خود را مشخص کنید.

برای این کار از روش های مختلفی میتوان بهره برد مثلاً از سایت هایی که مخاطبان و لیست ایمیل ها را می فروشند استفاده کنید البته این روش  خیلی توصیه نمی شود

زیرا  ممکن است حوزه ی فعالیت شما به صورتی باشد که افراد زیادی از لیست مخاطبان به ایمیل های شما علاقه ای نداشته باشند و در اولین فرصت شما را اسپم کنند در این روش تضمینی نیست که این لیست برای شما مشتری هایی را فراهم کند.

روش دیگر این است که خود شخص برای دریافت ایمیل های شما درخواست می دهد مانند عضویت در سایت ها.

 

قدم سوم: ارسال ایمیل

بعد از تهیه ی لیست مخاطبان،ارسال و بازاریابی ایمیلی خود را شروع کنید

البته بهتر است با بخش های مختلف ایمیل هایی که می فرستید نیز آشنا باشید از جمله فرستنده و عنوان ایمیل

 

آیابعد از دریافت ایمیل کاربران می توانیم تبلیغات را شروع کنیم؟

باید بگوییم خیر!بعد از دریافت ایمیل باید اطلاعات رایگان ارائه بدهید نه اینکه در مرحله اول شروع به تبلیغات خود کنیدچون این کار باعث می شود که کاربان لغو اشتراک کنند  وشما دیگر نمیتوانید ایمیل مارکتینگ کنید.ایمیل مارکتینگ یعنی اینکه شما اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهید که آنها به آن علاقه دارند نه شما به آن علاقه داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آزمون اثربخشی تبلیغ از طریق تراکت... آزمون اثربخشی تبلیغ از طریق تراکت تاکنون شما به اهمیت آزمون کردن تبلیغ برای اطلاع از کارا بودن و یا ناکارایی آن پی بردید. همچنین ما مواردی که باید ...
کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر... امروز با شما هستیم با معرفی کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر مدیریت بازاریابی در زمره ی مجموعه های دانش مدیریت قرار ذارد که همیشه نظر فعالان عرصه ی کسب ...
کپی رایتینگ چیست , استراتژیست محتوا , کپی رایتر... امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست , استراتژیست محتوا , کپی رایتر در سال های اخیر با عناوینی هم چون استراتژیست محتوا ،...
۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش د... امروز با شما هستیم با معرفی 36 درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش دوم) در قسمت اول مقاله ده مورد از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *