ربات اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام چیست؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی داریم ربات اینستاگرام چیست؟ را معرفی کنیم.

ربات اینستاگرام چیست؟
ربات اینستاگرام چیست؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

اینستاگرام چیست و چه خصوصیات، امکانات و ابزارهایی دارد؟

اینستاگرام چه تاثیری بر حوزه ی کسب و کار دارد؟

در تولید محتوا برای اینستاگرام چه مواردی را باید رعایت کرد؟

ربات اینستاگرام چیست؟ و فعالیت ان به چه شکل است؟

در انتخاب ربات های اینستاگرام چه معیار هایی را باید مد نظر داشته باشیم؟

بهترین ربات های اینستاگرام کدام ها هستند؟

[/stextbox]

ربات اینستاگرام چیست؟
ربات اینستاگرام چیست؟

 

اینستاگرام چیست و چه خصوصیات، امکانات و ابزارهایی دارد؟

اینستاگرام یک اپلیکیشن برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو است و این امکان را به کاربرانش می دهد که متنی را به همراه ویدیو و یا عکس هایشان در قالب کپشت همراه کنند. امروزه اینستاگرام بسیار در بین مردم سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

در این اپلیکیشن این امکان برای شما فراهم است که علاوه بر به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیو های خود، تصاویر و ویدیوهای افرادی را که دنبال می کنید و هم چنین افرادی را که صفحه های باز و عمومی دارند را نیز ببینید.

اشتراک عکس و ویدئو

این نرم افزار از اجزا و ابزارهای متفاوتی و زیادی برخودار است که هر یک به نوعی امکانی را برای شما به عنوان کاربر فراهم می کند.  در اینستاگرام این امکان را دارید که عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید و از عکس های سایر افرادی که دنبال کرده اید را ببینید.

هم چنین قسمتی تحت عنوان استوری STORY در اینستاگرام قرار دارد که می توانید به طور موقت محتواهای مورد نظرتان از عکس و ویدیو را به اشتراک گذاشته و حتی متن هم به ان ها اضافه کرده و از ابزارهای ویرایشی و طراحی برای ایجاد تغییرات بهتر و مطلوب تر استفاده کنید.

هر یک از تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک گذاشته می شوند می توانند در سیستم شما که می تواند موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره باشد ذخیر شود و حتی این امکان وجود دارد که محتوای موردنظرتان را در سایر اپلیکیشن ها و برنامه ها ارسال کنید. قسمت دیگری که در اینستاگرام قرار داده شده است قسمت اکسپلور می باشد در این قسمت شما می توانید از اتفاقات و رویداد های روزمره و مختلف و فعالیت سایر کاربران این اپلیکیشن مطلع شود.

در این قسمت بخشی نیز جهت سرچ و جست و جو قرار دارد که این امکان را به شما می دهد تا نام کاربری سایر افراد و پیج ها را جست و جو کنید. در قسمت سرچ اینستاگرام می توانید ایدی های افراد و گروه ها و هم چنین هشتگ های مختلف با عناوین متنوع را پیدا کنید.

فید FEED اینستاگرام

از دیگر بخش های اینستاگرام فید FEED اینستاگرام می باشد. این قسمت معادل عنوان خانه در سایر نرم افزار ها و شبکه های اجتماعی است. در این بخش شما جدید ترین پست ها یعنی عکس ها و ویدیو های افرادی را که دنبال می کنید می توانید ببینید. ابزار دیگری که در اینستاگرام قرار داده شده است دایرکتDIRECT می باشد. این ابزار در صفحه ی فید و در بالا سمت راست قرار دارد.

این بخش مخصوص برقراری ارتباط با کاربران است در این قسمت می توانید به صورت انلاین با دنبال کنندگان خود و یا سایر کاربران چت و گفت و گو کنید. ایکن + مانندی که در وسط برنامه قرار داده شده است نیز این امکان را به شما می دهد تا عکس و یا ویدیوی خود را بارگذاری کنید. پیش از بارگذاری می توانید ان ها را ویرایش کرده و یا تغییرات ظاهری به ان ها اضافه کنید.

مدیریت اعلان ها

دومین ایکن از سمت راست در برنامه که مانند قلب است قسمت مربوط به مدیریت اعلان ها می باشد که خود از دو بخش تشکیل شده است یک بخش به اسم یوyou است که مربوط به در خواست های دوستی و دنبال کردن، لایک ها و نظراتی که دریافت می کنید می باشد.

بخش دوم فالووینگ following نیز اطلاعات مختصری در مورد فعالیت های کاربرانی که دنبال کرده این به شما می دهد. اولین ایکن از سمت راست نیز پروفایل یا صفحه ی شخصی شما است که در ان عکس ها و ویدیوهایی که قرار داده این نشان داده می شود. در این قسمت بالای صفحه سمت راست بخشی قرار دارد که در ان می توانید جزییات اکانت خود را تغییر دهید.

 اینستاگرام چه تاثیری بر حوزه ی کسب و کار دارد؟

همان طور می دانید شبکه های مجازی تاثیر مهمی بر رونق بخشی به کسب و کار های مختلف دارندو صاحبان مشاغل، فعالان حوزه دیجیتال، ناشران، فروشندگان محصولات و کالاهای مختلف، هنرمندان، شرکت های مختلف، گروه ها، فعالان حوزه تبلیغات و غیره افرادی هستند که به صورت هدفمند از شبکه های اجتماعی برای بهبود وضعیت کارشان تلاش می کنند.

اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه ی اجتماعی در این راستا کمک بزرگی برای ان ها به حساب می اید. با اطلاع از کارکردهای هر یک از شبکه های اجتماعی می شود محتواهای تولیدی خود را منتشر کنید. هر چقدر محتوای شما متناسب تر، دقیق تر و کاربردی تر باشد و از شبکه ی اجتماعی مناسب تری برای نشر ان استفاده شود نتیجه ی کار شما مطلوب تر خواهد شد.

اینستاگرام بستر مناسبی را برای محتواهای تصویری و ویدیویی فراهم کرده است. به دلیل ویژگی های خاص این اپلیکیشن شما می توانید با تهیه ی یک محتوای یونیک و حرفه ای نظر کاربران و بازدیدکنندگان از صفحه تان را افزایش دهیدو این کار به بهبود وضعیت کاری شما می انجامد.

 اینستاگرام چه تاثیری بر حوزه ی کسب و کار دارد؟
اینستاگرام چه تاثیری بر حوزه ی کسب و کار دارد؟

در تولید محتوا برای اینستاگرام چه مواردی را باید رعایت کرد؟

همان طور که پیش تر به ان اشاره کردیم اینستاگرام محبوب ترین شبکه ی اجتماعی است و می توان از ان برای مقاصد تجاری و بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ استفاده کرد. در این راه باید حتما محتوای مناسب و حرفه ای متناسب با هدفتان تهیه کنید. در تهیه ی محتوای با کیفیت برای اینستاگرام  مانند هر شبکه ی اجتماعی دیگری باید قواعدی را رعایت کنید. در واقع باید باید ها و نباید های این حوزه را بلد باشد. در ادامه در مورد این باید ها و نباید ها توضیح می دهیم.

استفاده از هشتگ

در تهیه ی محتوا برای اینستاگرام استفاده از هشتگ ها را فراموش نکنید. هشتگ ها در واقع راهی برای جست و جو و یافتن شما در فضای این شبکه ی اجتماعی هستند. بنابراین حتما و حتما برای پست های خود از هشتگ های مناسب و مرتبط استفاده کنید تا بیشتر دیده شوید. بهترین تعداد هشتگ برای هر پست در اینستاگرام بین 10 تا 15 عدد است.

اگر سعی در برند سازی و یا معرفی ان هستید این کار را به صورت غیر مستقیم انجام دهید و به یاد داشته باشید که تبلیغات مستقیم مخاطبان شما را خسته خواهند کرد. تلاش کنید که با تهیه ی محتوای دقیق و حرفه ای و به صورت غیر مستقیم و با استفاده از هشتگ های مرتبط برند خود را به کاربران معریف کنید. توجه داشته باشید که برای این کار حتما باید محتوای یونیک، حرفه ای، جذاب و باکیفیت تهیه کنید تا تاثیر لازم را بر مخاطبان خود بگذارید و انان را مجاب کنید تا در مورد برند شما بیشتر بخوانند و بدانند و شما را دنبال کنند.

طرح سوالات جذاب

در تهیه ی محتوا برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام سوالاتی را طراحی کنید که برای مخاطبانتان جذاب بوده و ان هارا به چالش بکشید. در طراحی این سوالات از نکات فنی و ویرایشی در جلب توجه و نگاه مخاطبانتان استفاده کنید مانند رنگی کردن، بولد و یا ایتالیک کردن سوال.

نکته ی بسیار مهم در تهیه ی محتوای حرفه ای برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرام استفاده از تصاویر و ویدیو های مناسب است. همان طور که گفتیم این شبکه ی اجتماعی شبکه ی به اشتراک گذاری عکس و ویدیو است در نتیجه بیشترین تاثیر بر مخاطبان از طریق همین تصاویر و ویدیو های انتخابی گذاشته می شود.

سعی کنید حتما از تصاویر با کیفیت و مرتبط استفاده کنید. ویدیوهایتان هم باید از کیفیت خوبی برخودار باشند. توجه داشته باشید که تصاویر بیشترین بازدید را دارند زیرا مخاطبان شما انرژی کمتری نسبت به خواندن متن برای دیدن یک عکس می گذارند در نتیجه برای ان ها مطلوب ترخواهد بود.

دقت کنید که محتواتان غلط املایی و یا تایپی نداشته باشد بدین منظور حتما متن خود را چه در قالب کپشن و چه بر روی تصاویر و ویدیو هایتان قبل از انتشار محتوا ویرایش و ویراستاری کنید.

ربات اینستاگرام چیست و فعالیت ان به چه شکل است؟

ربات اینستاگرام یک سیستم کنترل است که کنترل برخی از فعالیت ها و عملکرد اکانت هی اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهد و با این کار دنبال کنندگان حساب کاربری شما را افزایش می دهد. به عبارت دیگر وظیفه ی ربات اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان حساب کاربری شما است. فعالیت این ربات ها در زمان هایی است که شما انلاین نیستید. در واقع علاوه بر پست گذاشتن شما باید فعالیت های دیگری نیز انجام دهید تا صفحه تان در معرض دید کاربران قرار بگیرد.

فعالیت هایی مانند کامنت گذاشتن، لایک کردن، استفاده از هشتگ های مختلف، دنبال کرد و یا دنبال نکرن کاربران و اکانت های مختلف مخصوصا اکانت های هدف شما و غیره. انجام تمامی این فعالیت ها اگر کم باشد نتیجه ای برای شما ندارد در نتیجه باید به مدت و دفعات زیادی انجام شود تا نتیجه ی مطلوب را داشته باشد.

محدودیت اینستاگرام

از طرفی انجام این فعالیت ها به طور مکرر محدودیت هایی را از طرف شبکه ی اینستاگرام برای شما ایجاد می کند مثلا دسترسی و امکان انجام یک سری از این فعالیت ها را برای شما قطع می کند. در نتیجه باید سیستمی در اختیار شما قرار گیرد که این مشکل را حل کند و یا امکان وقوع این شرایط را برای شما از بین ببرد.

همان طور که گفتیم در این شرایط این ربات های اینستاگرامی هستند که به داد شما می رسند. ربات های اینستاگرامی کنترل صفحه و اکانت شما را در دست می گیرند و تمامی فعالیت های حساب کاربری شما را اعم از لایک کردن، کامنت گذاشتن، فالو یا انفالو کردن، دایرکت دادن و غیره را کنترل می کنند.

این کنترل توسط ربات ها به گونه ای انجام می شود که محدودیت های اینستاگرام را برای صفحه شما به دنبال نداشته باشد. با استفاده از این ربات ها دیگر نگران مسدود شدن از طرف اینستاگرام نخواهید بود و حتی در زمان هایی که خودتان فعالیتی در اینستاگرام ندارید یا انلاین نیستید بازم هم پیج شما فعال بود و در نتیجه تعداد بازدید از صفحه تان بیشتر و تعداد دنبال کنندگانتان نیز افزایش می یابد.

در انتخاب ربات های اینستاگرام چه معیار هایی را باید مد نظر داشته باشیم؟

ربات های اینستاگرام انواع مختلفی دارند. برای این که انتخاب درستی برای حساب کاربری و پیج خود در اینستاگرام داشته باشید و ربات مناسبی را برگزینید، توصیه می شود معیار هایی که در ادامه اورده ایم را مد نظرتان قرار دهید.

امنیت داشتن:

به راحتی می توان گفت که مهم ترین معیار در انتخاب یک ربات برای اینستاگرام امنیت داشتن ان ربات است. در واقع هنگامی که یک ربات برای پیج خود انتخاب می کنید انگار که دارید ایمیل، یوزرنیم و پسورد خود را به جز اینستاگرام به فرد سومی می دهید در نتیجه بسیار مهم است که ربات مورد نظرتان را از یک سایت و منبع معتبر تهیه کنید.

امکانات داشتن:

معیار مهم دیگر امکاناتی است که یک ربات دارد ودر اختیار شما قرار می دهد. بهتر است رباتی را انتخاب کنید که همه ی فعالیت هایی چون لایک کردن، کامنت گذاشتن، دایرکت دادن، فالو و انفالو کردن و غیره را انجام دهد.

تجربه ی کاربری داشتن:

تجربه ی کاربری داشتن در واقع همان راحتی استفاده و کار با ربات موردنظر می باشد. در واقع رباتی که می خواهید انتخاب کنید باید تنظیماتی داشته باشد که برای شما قابل فهم و درک باشد.

هزینه:

معیار بعدی که در انتخاب اینستاگرام با اهمیت است هزینه داشتن ان است. بله درست شنیدید(خواندید). این نکته را بدانید که ربات اینستاگرام رایگان نداریم. حتما برای تهیه ی ربات خوب و مطمئن باید هزینه کنید. می توان گفت که همه ی ربات ها 3 روز تست و استفاده رایگان دارند ولی بعد از سه روز باید اشتراک بخرید. هزینه ی اشتراک ماهیانه ی ربات اینستاگرام پیجاه هزار تومان می باشد.

بهترین ربات های اینستاگرام کدام ها هستند؟

با جست و جوی عبارت “ربات اینستاگرام” در موتور های جست و جو مانند گوگل به تعداد زیادی ربات دست خواهید یافت. اما کدام یک ربات بهتری است؟ کدام یک امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد؟ کدام یک معتبر تر است؟ و … نام تعدادی از این ربات ها را در ادامه می اوریم.

_ اینستاربات

_ اینستاساز

_ روبوکلیک

_ اینستاگرام بات

_ اسان فالو

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره رایگان برای تولید محتوای هدفمند اینستاگرام باما تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

از اینکه تا پایان مقاله ربات اینستاگرام چیست؟ ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از مقاله ربات اینستاگرام چیست؟ نهایت استفاده را برده باشید

ربات اینستاگرام چیست؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید