دیوار تبریز

دیوار تبریز

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

دیوار تبریز

اپلیکیشن و سایت دیوار تبریز، نه‌تنها مکانی برای انتشار رایگان انواع آگهی­ های خرید و فروش لوازم نو و دست‌دوم  و حتی املاک است.  بلکه در دیوار تبریز امکان ارائه انواع نیازمندی­ها از قبیل: اجتماعی، برای کسب‌وکار و استخدام و کاریابی فراهم‌شده است.

امروزه خرید و فروش اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است. ابزارهای زیادی برای تحقق این هدف نظیر فروشگاه­ها اینترنتی، سایت­ها و اپلیکیشن­ها تولید و راه­اندازی شده­اند. یکی از این ابزارها دیوار  تبریز است.  در هرجای ایران که باشید با استفاده از اپلیکیشن و یا سایت دیوار می­توانید در فرصت اندک کالای خود را فروخته و یا اجناس موردنیاز را بخرید.

دیوار تبریز
دیوار تبریز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سؤالات زیر در خصوص سایت و اپلیکیشن دیوار پاسخ خواهیم داد:

  • کسب درآمد از طریق اینترنت چگونه است؟
  • پارامترهای موفقیت فروشگاه اینترنتی؟
  • امنیت در فضای کسب و کار اینترنتی چه اهمیتی دارد؟
  • چرا دیوار با استقبال زیاد کاربران مواجه شد؟
  • دلیل ارائه دسته­ بندی­ها در کسب و کارهای اینترنتی ؟
  • مزیت­ های کسب و کار اینترنتی؟
  • برای اضافه کردن عکس در آگهی ­های مربوط به فروش دست دوم کالا باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  • قوانین و شرایط ثبت آگهی در کسب و کارهای اینترنتی؟

[/stextbox]

 

دیوار تبریز
دیوار تبریز
  • کسب درآمد از طریق اینترنت چگونه است؟

به درآمدی که شما از هر راه و روش از طریق اینترنت کسب می­کنید کسب درآمد از طریق اینترنت می­گویند. باید متوجه این موضوع باشیم که چگونه این کسب درآمد پایدار و مستمر باشد و چطوری بتوانیم کار خود را به‌سرعت توسعه دهیم.

در دنیای اینترنت نیازی به‌صرف کردن هزینه آن‌چنانی نیست و برای راه‌اندازی یک نوع کسب‌وکار به‌صورت اینترنتی باید از ایده‌های نو و جدید استفاده کرد مثلاً به دنبال این باشید که محصول پرطرفداری را انتخاب کنید و شروع به تبلیغ کردن آن از راه‌های اینترنتی باشید و بتوانید چنان از محصول خود تعریف و تمجید درست کنید که بازدیدکننده از محصول شما برای بسته ارائه‌شده ذوق کند.

شاید این کاری که می­گوییم اندکی زمان می‌برد ولی در درازمدت حتماً جوابگو است. صداقت در کار و صحبت کردن در مورد محصولی که دارید به شما کمک می‌کند که مشتری‌های بیشتری جذب کنید و اگر باصداقت تمام در مورد محصول خود صحبت کنید به‌طور یقین به خود و مشتری این اطمینان را می‌دهید که کالای خریداری‌شده دقیقاً همان چیزی است که شما ذکر کرده­اید. سطح آگاهی و بالا بردن دانش در این کار می‌تواند به شما برای فروش بهتر کمک کند.

  • پارامترهای موفقیت فروشگاه­ های اینترنتی؟

امروزه تعداد فروشگاه­های اینترنتی روزبه­روز در حال افزایش است. در این میان فروشگاهی موفق خواهد شد که پارامترهای زیر را رعایت کند.

مهم­ترین پارامتر ارسال سریع است. هرچه مدت زمان بین ثبت سفارش وتحویل محصول به مشتری کمتر باشد، بیشتر سبب کسب رضایت مشتری می­شود.

از طرفی در خرید اینترنتی چون کالا قابل مشاهده نیست، پس به منظور کسب اعتماد مشتری باید فروشگاه اینترنتی تضمین کند که کالاهای آن اصل هستند.

ضمانت بازگشت نیز یکی دیگر از پارامترهایی است که سبب می­شود مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید کند.

امکان پرداخت در محل نیز یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت فروشگاه اینترنتی است که سبب اطمینان خاطر مشتری می­شود. البته این ویژگی برای هر کالایی قابل اجرا نیست.

تضمین قیمت: یکی از ویژگی­هایی که فروشگاه­های اینترنتی باید رعایت کنند، تضمین قیمت کالاها است که به مشتری این اطمینان را می­دهد که کالا را با قیمتی مناسب خریداری نموده است.

پارامترهای موفقیت فروشگاه­ های اینترنتی؟
پارامترهای موفقیت فروشگاه­ های اینترنتی؟
  • امنیت در فضای کسب و کار اینترنتی چه اهمیتی دارد؟

به دلیل اینکه امروزه فضای کسب‌وکار رونق پیداکرده و مردم به خاطر سهولت در کار خود و نیز صرفه‌جویی در وقت و هزینه به سمت این حوزه آمده­اند البته که هر کسب‌وکاری مزایا و معایبی با خود به همراه دارد که امنیت در این فضاها از مهم‌ترین فاکتورهای می­باشد. مشکلاتی در این مورد همیشه به پلیس فتا گزارش‌شده مشکلاتی از قبیل کلاه‌برداری افراد سودجو در این فضاها و حمله‌های سایبری و همچنین برداشت پول از کارت‌های مردم در هنگام خرید از بیشترین مشکلات گزارش‌شده مردم در این موضوع می­باشد.

از مهم‌ترین مواردی که در فضای کسب‌وکار و همچنین خرید مردم از این فضاها دارای اهمیت ویژه­ای است انتخاب کردن درگاه پرداخت مطمئن بانکی است که این روش بسیار برای خریدار مهم است و این اطمینان را به خریدار می­دهد که محصول را به خیال راحت خریداری کند. برای امنیت فضای کسب‌وکار باید این نکته را در نظر داشته باشیم که برای جلوگیری از حملات احتمالی به سایت و نیز سرقت کردن اطلاعات شخصی باید سایت یا اپلیکیشن خود را به برنامه­نویسان مطمئن و حرفه­ای بدهیم که چنین مشکلاتی برای فضای کسب‌وکار ما پیش نیاید.

  • چرا دیوار با استقبال زیاد کاربران مواجه شد؟

تولیدکنندگان دیوار بر اساس نیاز مردم اقدام به طراحی سایت و اپلیکیشن دیوار نمودند. دیوار در حقیقت به‌عنوان یک رابط بدون هزینه بین خریدار و فروشنده بوده که هدف آن ثبت آگهی رایگان و دسترسی سریع به آگهی­ها توسط کاربران است. از طرفی در دیوار نیازی به ثبت‌نام از قبل و داشتن رمز عضویت نیست و هر شخصی که بخواهد می­تواند بدون ثبت‌نام اقدام به ثبت آگهی نماید.

از طرف دیگر سادگی در طراحی سبب شده که کاربر برای استفاده از دیوار نیاز به مهارت خاصی نداشته باشد . همچنین به دلیل دسته­بندی مناسب در این سایت کاربر به‌سرعت می­تواند به محصول و یا خدمت موردنظر دسترسی پیدا کند.

چرا دیوار با استقبال زیاد کاربران مواجه شد؟
چرا دیوار با استقبال زیاد کاربران مواجه شد؟
  • دلیل ارائه دسته­ بندی­ها در کسب و کارهای اینترنتی ؟

ارائه دسته­بندی­های مختلف برای دریافت و ارائه خدمات و خریدوفروش در اپلیکیشن­ ها و فروشگاه­های اینترنتی به منظور  سهولت دستیابی کاربران به کالاها با توجه به نیازشان است.می­توانیم در کسب و کار اینترنتی دسته بندی­هایی را برای فروشگاه خود ایجاد کنیم. به طور مثال می­توانیم دسته­بندی­هایی به صورت زیر داشته باشیم:

  • املاک: در دسته­بندی املاک می‌توانیم به فروش و اجاره مسکونی از قبیل: آپارتمان، خانه و ویلا و زمین و کلنگی و همچنین فروش و اجاره اداری و تجاری از قبیل: مغازه، دفتر کار، مطب و… اشاره کنیم.
  • وسایل نقلیه: در دسته­ بندی وسایل نقلیه نیز میتوان به خریدوفروش خودرو، قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو، موتورسیکلت و لوازم جانبی، اشاره کرد.
  • لوازم الکترونیکی: در گروه لوازم الکترونیکی به‌طورکلی لوازم الکترونیکی را به موبایل و تبلت، رایانه، کنسول بازی ویدئویی و آنلاین، صوتی و تصویری و تلفن­های رومیزی تقسیم­بندی کرده­اند. به‌عنوان‌مثال در دسته‌بندی رایانه، رایانه همراه، رایانه رومیزی، مودم و تجهیزات شبکه، قطعات و لوازم جانبی از قبیل پرینتر،اسکنر کپی و فکس و.. دیده می­شود. لوازم صوتی و تصویری را هم به فیلم و موسیقی، دوربین عکاسی و فیلم­برداری، پخش­کننده همراه، سیستم صوتی خانگی، ویدئو و پخش­کننده DVD، تلویزیون و پروژکتور، دوربین­های مداربسته و… تقسیم­بندی کرده است.

 

  • مزیت­ های خرید اینترنتی؟

  • خرید راحت و بدون دردسر که میتوان در درون منزل نیز انجام داد
  • تنوع زیاد محصولات
  • حذف کردن واسطه ها
  • امکان ارتباط بین خریدار و فروشنده از طریق چت کردن
  • محدود نبودن خرید در تمام ساعات روز

 

  • برای اضافه کردن عکس در آگهی ­های مربوط به فروش دست دوم کالا باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب عکس همیشه سعی کنید از تصاویری واقعی و باکیفیت استفاده کنید. عکس باید با کالا و یا خدمتی که ارائه می­دهید متناسب باشد. ازلحاظ اندازه و حجم نیز باید اندازه آن حداقل 600 پیکسل در 600 پیکسل و حجم آن حداکثر 20 مگابایت باشد.

اگر برخی از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر آگهی شما منتشر نخواهد شد:

  • استفاده از تصویر لوگو به‌جز در دسته­بندی استخدام و کاریابی
  • تصویر غیرواقعی
  • تصاویر دارای کادر
  • استفاده از تصاویر اشخاص
  • مرتبط نبودن تصویر به آگهی
  • تصویر بیش‌ازحد کوچک یا بی‌کیفیت
  • متن­دار بودن تصویر اول آگهی
  • درج قیمت و شماره تلفن، ایمیل و یا آدرس سایت در تصویر آگهی
  • مغایر بودن محتوای تصویر با عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی

 

  • قوانین و شرایط ثبت آگهی در کسب و کارهای اینترنتی؟

به‌منظور بهره ­وری بالا و استفاده کارآمد کاربر، برای ثبت آگهی در کسب و کارهای اینترنتی قوانین و شرایطی  وضع‌شده است. رعایت این موارد علاوه برافزایش رضایت کاربران سبب تأثیرگذاری بیشتر  آگهی­ ها نیز می­شود. به عنوان مثال در ادامه قوانین و شرایط ثبت آگهی در سایت دیوار را بیان می­کنیم.

  • مدت‌زمانی که آگهی روی دیوار نمایش داده می­شود، یک ماه است و آگهی در صورت عدم تمدید منقضی شده و از دیوار پاک می­شود.
  • هر کاربر در هر 24 ساعت می­تواند حداکثر 3 آگهی را در دیوار ثبت نماید.
  • هر آگهی ثبت‌شده تنها در یک استان قابل‌انتشار است.
  • 24 ساعت پس از حذف آگهی امکان ثبت آگهی مشابه به وجود می­آید.
  • توجه شود برای تبلیغ سایت و شبکه اجتماعی در گروه خدمات و با پرداخت هزینه لینک امکان­پذیر خواهد بود.
  • امکان ویرایش دسته­بندی آگهی و همچنین اطلاعات تماس پس از ثبت و انتشار آگهی وجود ندارد.
  • برخی از به‌منظور دسترسی سریع به آگهی­های درخواستی اقدام به انتخاب فیلتر می­کنند. دیوار نیز آگاهی­های درخواستی را برای آن‌ها نمایش می­دهد.

 

  • در ادامه به برخی از قوانین ثبت آگهی اشاره خواهیم کرد:

  • سن آگهی­دهنده باید بالای 18 سال باشد.
  • آگهی باید مغایرتی با قوانین جمهوری اسلامی و همچنین عرف جامعه نداشته باشد.
  • آگهی نباید منجر به نقض حریم شخصی افراد شود.
  • استفاده از برخی کلمه­ها نظیر: زیر قیمت، مفت، حراج و سایر موارد مشابه ممنوع است.
  • در عنوان آگهی نباید قیمت درج شود.
  • استفاده سودجویانه از درج تصاویر برخی اشخاص معروف و یا درج بی­مورد عکس صورت ممنوع است.
  • آگهی­های دیوار فقط جنبه تجاری دارند و هر نوع آگهی که منجر به خبرپراکنی اجتماعی، مذهبی و سیاسی شود، ممنوع است
  • ارائه کالاها و یا خدمات مرتبط با مواد مخدر و یا حتی ترک اعتیاد در دیوار ممنوع است.
  • خریدوفروش اعضای بدن، فیش وام، فیش حج تمتع و عمره، حیوانات، پرندگان و خزندگان و مواردی ازاین‌دست نباید در دیوار درج شود.
در ادامه به برخی از قوانین ثبت آگهی اشاره خواهیم کرد:
در ادامه به برخی از قوانین ثبت آگهی اشاره خواهیم کرد:

با تشکر از صبر و تحمل شما عزیزان، امیدوارم که مطالب ارائه‌شده موردتوجه شما قرارگرفته باشد.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید