امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی دیجیتال مارکتینگ در سال 2019
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی در واقع به کارهایی گفته می شود که برای تبلیغ کالا یا محصول با وسیله های دیجیتالی انجام می شود.
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 با تکنولوژی های روز همراه شده و با جدید ترین شیوه ها با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند. همچنین دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 کاری کرده که کاربران با چند کلیک ساده بتوانند کالاهای خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنند و به همین دلیل دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 به یک ضرورت تبدیل شده .
شرکت های تبلیغاتی با استفاده از شبکه هایی مانند: وب سایت، گوگل، تلگرام ، آپ های موبایلی و… به بازاریابی و تبلیغات بسیاری از کالاها پرداخته اند.
روش آنلاین
دیجیتال مارکتینگ با دو روش افلاین و آنلاین امکان پذیر است که روش آنلاین آن به گونه های زیر است:
1-سئو 2-بازاریابی به وسیله موتورهای جست و جو 3-بازاریابی های محتوایی
4-با کمک شبکه های اجتماعی کاربردی و پربازدید 5-تبلیغات کلیکی مانند گوگل ادسنس
6-بازاریابی های وابسته به شرکت های تبلیغاتی 7-بازاریابی های ایمیلی
روش آفلاین
و روش های آفلاین دیجیتال مارکتینگ هم به چند دسته تقسیم می شود که مواردی از آن را در ادامه برای آشنایی شما شرح می دهیم:
1-بازاریابی رادیویی که قدیمی ترین دسته است که در دیجیتال مارکتینگ در سال 2019 کمتر استفاده می شود اما هنوز هم طرفداران خود را دارد.
2-بازاریابی با استفاده از تبلیغات در تلویزیون که هنوز هم در بین عموم محبوب است.
3-بازاریابی با تماس تلفنی که به کلد کالینگ معروف است.
استفاده از این روش ها اکثرا بسیار راحت و سریع می باشد و به جای اینکه شما بخواهید وقت بسیاری را صرف رفتن به فروشگاه ها کنید می توانید در منزل، محل کار یا هرجای دیگری به آسانی و با انجام چند مرحله کالای خود را سفارش دهید و در اسرع وقت در هرجایی که می خواهید تحویل بگیرید همچنین در دیجیتال مارکتینگ می توانید مراحل رسیدن کالا از مبدا تا مقصد را مشاهده کنید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]