تولید محتوا پزشکی

تولید محتوا پزشکی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

در این مقاله سعی داریم به بررسی تولید محتوا پزشکی بپردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

نقش تولید محتوا در حوزه ی پزشکی چیست؟

چه کسانی می توانند در حوزه تولید محتوای پزشکی فعالیت کنند؟

چه نوع محتواهایی می توان در حوزه ی تولید محتوا پزشکی تهیه کرد؟

در تهیه و تولید محتوای پزشکی چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

[/stextbox]

تولید محتوا پزشکی
تولید محتوا پزشکی

نقش تولید محتوا در حوزه ی پزشکی چیست؟

حوزه ی پزشکی و سلامت نیز از جمله حوزه هایی محسوب می شود که تولید محتوا در ان هم موثر واقع می شود و جایگاه مهمی دارد. این حوزه نیز مانند سایر حوزه ها باید ها و نباید هایی دارد که در صورتی که می خواهید در این حوزه فعالیت کنید و نتیجه مطلوب را بگیرید باید به این اصول و نکات توجه کافی داشته باشید. حوزه ی پزشکی حوزه ی مهمی از زوایای مختف می باشد.

اگر بخواهید زنده باشید و زندگی سالمی داشته باشید، اگر می خواهید خانواده سالم تری داشته باشید اگر می خواهید توان کافی برای انجام کارهای روزانه خود را داشته باشید باید به این حوزه توجه لازم را داشته باشید. همین طور تهیه ی محتوا در این حوزه به دلایل ذکر شده بسیار موثر و حائز اهمیت می باشد.

به دلیل حساسیت این حوزه باید توجه زیادی به موثق بودن مطالب خود داشته باشید. همان طور که می دانید سلامتی مسئله ی بسیار مهمی است و در جای جای زندگی موثر می باشد. علاوه بر بیماران افراد بسیار زیادی هستند که در تلاش اند به اطلاعات در مورد سلامت خود دست یابند. در واقع عموم مردم می خواهند اطلاعات دقیقی در مورد شناخت، پیش گیری، درمان و معالجه بیماری های مختلف بدست اورند.

از این رو تهیه ی محتواهای پزشکی در  قالب مقالات یا متن های مختصر قابل نشر در برنامه ها و شبکه های اجتماعی، سایت ها و غیره همگی کمک شایانی نه تنها به درمان بلکه ریشه کن شدن بیماری ها می کند. با تولید محتوای پزشکی اصولی و دقیق می تواند میزان اگاهی و اطلاع مردم را در مورد سلامت خود و خانواده و جامعه شان بالا برد.

نقش تولید محتوا در حوزه ی پزشکی چیست؟
نقش تولید محتوا در حوزه ی پزشکی چیست؟

چه کسانی می توانند در حوزه تولید محتوای پزشکی فعالیت کنند؟

به دلیل حساسیت و اهمیتی که این حوزه دارد افرادی که قصد دارند دست به تهیه و تولید محتوای پزشکی بزنند باید علاوه بر داشتن تمرکز، نگارش قوی، حتما و حتما در این حوزه متخصص بوده یا از منابع بسیار معتبر و موثق استفاده کنند. حوزه سلامت با سلامت و جان و جسم و روان مردم سر و کار دارد به همین دلیل فعالیت در این حوزه بسیار حساس است.

توصیه می شود که افرادی اقدام به تولید محتوا پزشکی کنند که تخصص لازم و کافی را در حوزه پزشکی و سلامت داشته باشند. می توانید این مسئولیت را به گروهی از مختصصین مجرب واگذار کنید.  از نکات در این زمینه ان است که باید محتوای پزشکی خود را به نوعی انتخاب و تهیه کنید که از درستی مطالب ان مطمئن باشید. با نشر هر گونه اطلاعات غلط در این حوزه نتیجه کار شما تاثیر مستقیم بر روی سلامت و جسم و روان مردم و بیماران خواهد داشت.

چه نوع محتواهایی می توان در حوزه ی تولید محتوا پزشکی تهیه کرد؟

عموما برای تهیه ی محتوای پزشکی از دو نوع محتوا استفاده می کنند. یکی از محتواها صرفا برای جذب مخاطب تهیه می شوند. در این محتواها تلاش می شود با زبان و لحن مناسب مخاطبان را به طرف موضوع مورد نظر جلب کنند.

این محتواها غالبا کوتاه هستند. در این نوع محتوا در ابتدا یک منبع موثق پیدا می کنند و سپس به کمک ان مطالب مورد نیاز خود را تهیه می کنند. نوع دیگر محتوا، محتوایی است که باعث می شود مخاطبان شما به مشتریان و بازدیدکنندگان دائمی صفحه ی شما تبدیل شوند. در این نوع محتوا هم تبلیغات و اطلاع رسانی( یعنی محتوای نوع اول) وجود دارد و هم از فنون و تکنیک های بازاریابی محتوا پرداخته می شود.

چه نوع محتواهایی می توان در حوزه ی تولید محتوا پزشکی تهیه کرد؟
چه نوع محتواهایی می توان در حوزه ی تولید محتوا پزشکی تهیه کرد؟

در تهیه و تولید محتوای پزشکی چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

همان طور که پیش تر به ان اشاره شد نوع دیگری از محتوا، محتوای پزشکی می باشد که به حوزه ی سلامت و درمان مربوط می شود. در کنار نکاتی که توضیح داده شد نکاتی را که در ادامه ارائه شده اند در نظر داشته باشید.

در محتوای پزشکی خود حتما اطلاعات دقیق و موثق و به روز را ارائه کنید.

حتما هویت مشخصی داشته باشید.

در تهیه ی محتوای پزشکی از تصاویر و ویدیوهای اموزشی و مرتبط و با کیفیت استفاده کنید.

خلاق باشید.

از هشتگ های مناسب و مرتبط و دقیق استفاده کنید.

در مورد مطالب داغ روز محتوا تولید کنید.

از سئو و تکنیک های دیگر استفاده کنید.

در محتوای خود حتما از اینفوگرافیک استفاده کنید.

از بیماران یا افراد فعال در حوزه پزشکی و سلامت مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در محتوای خود از لینک های مرتبط نیز استفاده کنید.

خصوصیات و نیاز های مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

در مورد پزشکان و مراکز درمانی نیز اطلاعاتی در اختیار مخاطبان خود قرار دهید و امکانات موجود را به ان ها معرفی کنید.

انتخاب عنوان های حرفه ای

عنوان های خود را حرفه ای انتخاب کنید به طوری که در نگاه اول توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

از تکنیک هایی که سبب بهینه سازی وب سایت و یا وبلاگ شما می شوند استفاده کنید.

تلاش کنید لحن متن محتوایتان امیدوار کننده باشد.

از اتفاقات، گردهمایی ها، جشنواره ها، همایش ها، کنفرانس ها و سایر رویداد های پزشکی صحب کنید.

دستگاه ها و لوازم پزشکی و درمانی جدید را به همراه تصویر و یا ویدیو معرفی کنید.

مدیریت زمان داشته باشید.

برای بهتر و جذاب تر شدن کارتان می توانید با پزشکان و فعالان حوزه سلامت مصاحبه و گفت و گو کنید و نتیجه کارتان را در قالب محتوا به نمایش بگذارید.

می توانید در صفحات خود محتواهایی تولید کنید با مضمون های خیرخواهانه مانند کمپین های جمع اوری هزینه ی درمان های سخت برای بیمارانی که بودجه ی کافی برای درمان ندارند.

می توانید با افرادی که سابقا تجربه ی بیمار ی خاصی را داشته و اکنون درمان شده اند مصاحبه کنید.

تیم هشت در زمینه تولید محتوا پزشکی توانسته است برای سایت کلینیک دکتر زرگنج فرد مقالاتی با کیفیت تولید کند 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوای هدفمند هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید