تاثیر انتخاب عنوان در سئو

تاثیر انتخاب عنوان در سئو

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با موضوع بسیار جذاب تاثیر انتخاب عنوان در سئو با شما خواهیم بود.

اگر جزو افراد خوش شانسی هستید که به لطف یک دوست سئو کار حرفه ای متوجه شده اید که دوره بک لینک تمام شده و برای رشد ورودی ارگانیک تنها راه موثر و دائمی تولید محتواست توصیه میکنم این مقاله را تا انتها بخوانید که در تولید محتوا دچار سردرگمی نشوید.

عنوان های کپی رایتینگی

این روزها هر کسی از راه رسیده به  مشاوره دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده و بر اساس شواهدی بعضا ناقص و بعضا درست اظهار نظر میکنند، تز می دهند و با همین روش پول درمی اورند و البته استارت آپ ها و بیزینس های زیادی را هم به خاک سیاه می نشانند.

حالا یکی از پیشنهاد های بسیار نسنجیده آنها به بیزینس ها این است که از عناوین کپی رایتینگی استفاده کنید.

مثلا به جای  عنوان “خرید موبایل ال جی ” عنوان را به صورت “معرفی 5 فروشگاه برتر برای خرید موبایل ال جی ” انتخاب کنید.

اصولا به این روش نوشتن عنوان ، روش کپی رایتینگی میگویند.

خیلی ساده که بخواهم برایتان بسط بدهم این روش برای افزایش نرخ کلیک و بعضا نرخ فروش است.

یعنی یک متن را طوری مینویسند که بر طبق اصول نورو مارکتینگ یا همان بازاریابی عصبی منجر به افزایش خرید،کلیک و … شود.

کلی هم اصول و قاعده دارد که از حوصله این بحث خارج است.

الگوریتم های گوگل که بر اساس دیپ لرن کار میکنند به مرور زمان متوجه شده اند که این نرخ کلیک مردم بر روی این عناوین بیشتر است. به همین دلیل علاقه خاصی به این عناوین نشان می دهند.

و معمولا در مدت کوتاهی باعث افزایش چشمگیر ورودی ارگانیک می شوند.

عنوان های کپی رایتینگی
عنوان های کپی رایتینگی

اینکه عالیه پس مشکلش کجاست؟

بله همان طور که گفتم کلی ورودی نصیبتان می شود.

مثلا در یک نمونه مقاله ای که با عنوان “100 دانشگاه برتر استرالیا در سال 2019 ” در یکی از وب سایت ها نوشته شده بود در کلمات بسیار مهمی مثل “دانشگاه استرالیا ” ،”دانشگاه رودن استرالیا ” و … باعث ایجاد ورودی می شد.

خوب این هم که بسیار عالیست!

پس چرا میگویید این روش مشکل دارد؟

یک نکته بسیار،بسیار ریز در اینجا وجود دارد که یا باید خیلی باهوش باشید که متوجهش شوید یا مثل ما با تجربه و آنالیزهای شبانه روزی به آن برسید.

نکته اینجاست!

این مقاله باعث ایجاد ورودی از تعداد زیادی کلمه می شود که الزاما دارای محتوای مفیدی در مورد همه انها نیست!

خوب بخش مهمی از پازل کامل شد!

اگر هنوز ایراد کار را متوجه نشده اید در ادامه با من باشید تا بیشتر توضیح دهم.

وقتی کاربر به دنبال یک کلمه کلیدی میگردد و وارد صفحه ای می شود طبیعتا انتظار دارد در مورد همان کلمه بخواند و بداند.

اما در این مقاله معمولا توضیح زیادی در این مورد نوشته نشده است.

نتیجتا کار صفحه را بسته و مجددا به سراغ گوگل می رود.

بستن صفحه همان و افزایش بانس ریت همان!

افزایش بانس ریت همان و افت پوزیشن یا جایگاه میانگین کلمات مربوط به آن حوزه همان!

مشکل بزرگ انتخاب عناوین کپی رایتینگی برای سئو

یک مشکل بزرگ دیگر وجود دارد.

این مقاله کپی رایتینگی تعداد بسیار زیادی از کلمات را در گوگل به نام این صفحه ثبت کرده که خیلی از آنها در جایگاه مناسبی نیستند.

اگر شما یخواهید در این کلمات بالا بیایید باید برای آن عنواین صفحاتی در نظر بگیرید و تولید محتوا کنید.

اما این صفحه با اتوریتی بالاتر اجازه نمایش آن محتواها را در کوتاه مدت نمی دهد.

یعنی لعنتی یک درد را دوا میکند و هزار درد را در طولانی مدت ایجاد میکند.

مشکل بزرگ انتخاب عناوین کپی رایتینگی برای سئو
مشکل بزرگ انتخاب عناوین کپی رایتینگی برای سئو

استراتژی انتخاب عنوان برای تولید متحوا

همان طور که بررسی کردیم مقالات کپی رایتینگی به شدت برای آینده سایت شما خطرناک هستند.

اما یک روش جایگزین و سالم وجود دارد.

این روش هم چیزی نیست جز انالیز رقبا و مارکت و استخراج عنوان بر اساس استراتژی بسیار دقیق حاصل از این آنالیز.

البته در این حزوه هم افزاد زیادی ابزار های زیادی را معرفی میکنند که علی رقم ظاهر ساده شان استفاده از انها به شدت حساس و نیازمند تجربه و دانش بسیار بالا در حزوه استراتژی محتواست.

بگذارید این طور توضیح دهم که شخص به ساخت انیمیشن سه بعدی علاقه دارد و در اینترنت جستجو میکند” نرم افزار تولید انیمیشن سه بعدی” و نهایتا نرم افزار مایا یا تری دی مکس را دانلود میکند و فکر میکند از فردا می تواند بهترین انیمیشن ساز دنیا شود.

اولش چند شکل ساده با این نرم افزارها می سازد و انیمیت می کند اما هر چه بیشتر علاقه مند می شود بیشتر متوجه می شود که چقدر در این حوزه کم می داند و باید یک عمر کامل را صرف یادگیری کند تا فقط در حوزه طذاحی کارتر استاد شود.

یا مثلا در حوزه رندرینگ چقدر حرف ناگفته است.

این مثال را زدم تا بدانید که استراتژی تولید محتوا که شاید صدها برابر سخت تر از انیمیشن سازی باشد چقدر کار حساس و پیچیده ایست و تا چه حد اشتباه در ان می تواند وب سایت شما را به ورطه نابودی نزدیک کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

آنالیز دقیق و استراتژی انتخاب عنوان خود را به ما در تیم هشت بسپارید تا به صورت دائمی و مستمر شاهد رشد ورودی ارگانیک وب سایت خود باشید.

ما این امر را تضمین میکنیم.

برای مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوای هدفمند و استراتژی محتوا با ما تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

امیدوارم به اهمیت تاثیر انتخاب عنوان در سئو پی برده باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید