امروز در خدمت شما کاربران سایت ۸a8 هستیم با موضوع برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

امروز میخواهیم بررسی کنیم که برای موفقیت در بازار یابی چگونه برنامه ریزی کنیم

در این مقاله میخواهیم درباره روش های برنامه ریزی بازار یابی موفق صحبت کنیم :

۱- می توانید یک داستان بزرگ را توصیف کنید .

۲- هدف بشر دوستانه را دنبال کنید .

۳- همکاری داشته باشید .

۴- اینفلوئنسر ها را میتوانید همه جا بیابید .

۵- شما میتوانید به مشتری برخی چیز هارا رایگان بدهید .

۶- مخاطبان خود را در ارائه محتوا سهیم کنید .

 

شما در بازار یابی باید همه چیز را مدیریت کنید

مانند موجودی ، تبلیغات ، حمل نقل ، باز پرداخت و مدیریت سفارشات را مدیریت کنید .

در بین انجام این کار ها نباید اهمیت استراتژی محتوا را فراموش کنید .

میتوانید با استراتژی خوب کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را بالا ببرید و مشتریان جدید را جذب کنید.

در کسب و کار های تجارت الکترونیک یا فروشگاه های اینترنتی چگونه باید بازار یابی محتوا ی خود را مدیریت کنیم .

۱- می توانید یک داستان بزرگ را توصیف کنید :

ساخت داستان های بزرگ یک هنر است که امروزه در بازار یابی ها به کار میرود و اکثر مشتریان دوست دارند داستان بخوانند تا این که یک محصول را برایشان توصیف کنید .

این امر در استراتژی محتوا هم اثر بخش است .

باید اجازه دهید که مطالب با مشتریان صحبت کنند و تاثیر محصول را در زندگی آن ها را خودشان بیابند .

باید بتوانید در مطلب خود احساس را افزایش دهید تا در مخاطب تاثیر گذار تر باشد .

۲- هدف بشر دوستانه را دنبال کنید .

در تمامی کسب و کار ها وقتی هدفی بشر دوستانه را دنبال می کنند می خواهند توجه بیشتری را به خود جلب کند

می توانید با موسسات خیریه و یا جنبش های کودک کار همکاری کنید و کسب و کار خود را در ذهن مشتری یک کسب و کار بشر دوستانه معرفی کنید .

۳- همکاری داشته باشید :

این روز های میبینیم که کسب و کار های سنتی دارند به سوی آنلاین شدن می روند مانند تاکسی و سوپر مارکت ها شما می توانید با همکاری  باشرکت ها محتوا های ارزشمندی را بسازید و ترویج دهید .

با استفاده از حوضه دیجیتال می توانید کسب و کار خود را به مشتری ها معرفی کنید .

۴- اینفلوئنسر ها را می توانید همه جا بیابید

شما می توانید کسب و کار خود را با افرادی که در شبکه های اجتما عی فعال هستند ویا افرادی که در شبکه های اجتماعی مهم هستند همکاری کنید .

این افراد با مخاطبان خودرابطه ای خوب صمیمی  و با دنبال کننده های خود دارند و حرف های آن ها برای مخاطبانشان بسیار تاثیر گذار است .

۵- شما می توانید به مشتری برخی چیز ها را رایگان بدهید .

برای این که در کسب و کار موفق شوید نباید به جیب مشتری چشم بدوزید گاهی مواقع می توانید برخی چیز هارا به صورت رایگان به مشتری بدهید .

زمانی که شما یک ارزش را به صورت رایگان مانند خبرنامه ، تخفیفات با استفاده از کپن ، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کنید .

۶- مخاطبان خود را در ارائه محتوا سهیم کنید .

شما می توانید از مخاطبان خود برای ارائه محتوا نظر سنجی کنید به طور مثال می توانید از مخاطبان بپرسید که دوست دارند مطالب بعدی سایت چه ویژگی هایی داشته باشد .

با این کار شما می توانید به مخاطبان خود بگویید که برای آن ها ارزش قائلید و این کار باعث رشد فروش محصولات  خواهد شد و می توانید برند خود را با لا ببرید .

 

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آموزش استراتژی محتوا امروز با بررسی آموزش استراتژی محتوا با شما خواهیم بود. تولید محتوا می تواند یک اصل برای بقاء یا نابودی یک بیزینس اینترنتی باشد. تولید محتوای منا...
Portfolioچیست؟ امروز بررسی میکنیم که Portfolioچیست؟ قبل از هرچیز باید به مفهوم Portfolioچیست بپردازیم. پورت فولیو نوعی سبد یا پوشه کار است و برای بیشتر کارها و...
نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟... امروز با شما هستیم با معرفی نحوه صحیح ایمیل مارکتینگ چگونه است؟ نکته  مهم درباره ایمیل مارکتینگ در تعریف آن است واینکه بسیاری از شرکت هایی که در ای...
قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ... امروز با شما هستیم با معرفی قدم اول بعد از گرفتن ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ قدم اول: در یک سایت ارسال ایمیل انبوه حساب کاربری باز کنید در قدم اول ش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *