برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

امروز در خدمت شما کاربران سایت ۸a8 هستیم با موضوع برنامه ریزی برای بازاریابی محتوا

امروز میخواهیم بررسی کنیم که برای موفقیت در بازار یابی چگونه برنامه ریزی کنیم

در این مقاله میخواهیم درباره روش های برنامه ریزی بازار یابی موفق صحبت کنیم :

۱- می توانید یک داستان بزرگ را توصیف کنید .

۲- هدف بشر دوستانه را دنبال کنید .

۳- همکاری داشته باشید .

۴- اینفلوئنسر ها را میتوانید همه جا بیابید .

۵- شما میتوانید به مشتری برخی چیز هارا رایگان بدهید .

۶- مخاطبان خود را در ارائه محتوا سهیم کنید .

 

شما در بازار یابی باید همه چیز را مدیریت کنید

مانند موجودی ، تبلیغات ، حمل نقل ، باز پرداخت و مدیریت سفارشات را مدیریت کنید .

در بین انجام این کار ها نباید اهمیت استراتژی محتوا را فراموش کنید .

میتوانید با استراتژی خوب کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را بالا ببرید و مشتریان جدید را جذب کنید.

در کسب و کار های تجارت الکترونیک یا فروشگاه های اینترنتی چگونه باید بازار یابی محتوا ی خود را مدیریت کنیم .

۱- می توانید یک داستان بزرگ را توصیف کنید :

ساخت داستان های بزرگ یک هنر است که امروزه در بازار یابی ها به کار میرود و اکثر مشتریان دوست دارند داستان بخوانند تا این که یک محصول را برایشان توصیف کنید .

مطلب روز  دیدار crm

این امر در استراتژی محتوا هم اثر بخش است .

باید اجازه دهید که مطالب با مشتریان صحبت کنند و تاثیر محصول را در زندگی آن ها را خودشان بیابند .

باید بتوانید در مطلب خود احساس را افزایش دهید تا در مخاطب تاثیر گذار تر باشد .

۲- هدف بشر دوستانه را دنبال کنید .

در تمامی کسب و کار ها وقتی هدفی بشر دوستانه را دنبال می کنند می خواهند توجه بیشتری را به خود جلب کند

می توانید با موسسات خیریه و یا جنبش های کودک کار همکاری کنید و کسب و کار خود را در ذهن مشتری یک کسب و کار بشر دوستانه معرفی کنید .

۳- همکاری داشته باشید :

این روز های میبینیم که کسب و کار های سنتی دارند به سوی آنلاین شدن می روند مانند تاکسی و سوپر مارکت ها شما می توانید با همکاری  باشرکت ها محتوا های ارزشمندی را بسازید و ترویج دهید .

با استفاده از حوضه دیجیتال می توانید کسب و کار خود را به مشتری ها معرفی کنید .

۴- اینفلوئنسر ها را می توانید همه جا بیابید

شما می توانید کسب و کار خود را با افرادی که در شبکه های اجتما عی فعال هستند ویا افرادی که در شبکه های اجتماعی مهم هستند همکاری کنید .

این افراد با مخاطبان خودرابطه ای خوب صمیمی  و با دنبال کننده های خود دارند و حرف های آن ها برای مخاطبانشان بسیار تاثیر گذار است .

۵- شما می توانید به مشتری برخی چیز ها را رایگان بدهید .

برای این که در کسب و کار موفق شوید نباید به جیب مشتری چشم بدوزید گاهی مواقع می توانید برخی چیز هارا به صورت رایگان به مشتری بدهید .

مطلب روز  تعریف انواع تعهد سازمانی

زمانی که شما یک ارزش را به صورت رایگان مانند خبرنامه ، تخفیفات با استفاده از کپن ، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کنید .

۶- مخاطبان خود را در ارائه محتوا سهیم کنید .

شما می توانید از مخاطبان خود برای ارائه محتوا نظر سنجی کنید به طور مثال می توانید از مخاطبان بپرسید که دوست دارند مطالب بعدی سایت چه ویژگی هایی داشته باشد .

با این کار شما می توانید به مخاطبان خود بگویید که برای آن ها ارزش قائلید و این کار باعث رشد فروش محصولات  خواهد شد و می توانید برند خود را با لا ببرید .

 

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید