امروز میخواهیم درباره این که بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری می کند صحبت کنیم

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم

چه روش هایی برای اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

علت مهم بودن اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا چیست ؟

در این مقاله میخواهیم بدانیم روشه هایی که را میتوان با آن بازار یابی محتوا را اندازه گیری کرد چه چیز هایی هستند .

۱-میتوانید تعداد بازدید صفحات را بررسی کنید .

۲- نظرات و مشکلات .

۳- میزان اشتراک و نظر دهی کاربران .

۴- زمانی که مخاطب برای شما صرف میکند چقدر است .

۵- لینک هایی که به وب سایت خود میدهید را بررسی کنید .

۶- قرایند جذب مخاطب را بررسی کنید .

۷- تعدا دانلود ها را بررسی کنید .

۸- بررسی کنید که چند نفر برای دریافت خبر نامه ایمیلی شما ثبت نام میکنند .

۹- تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز را بررسی کنید .

۱۰- هرینه های که برای هدایت مخاطبان انجام داده اید را بررسی کنید .

۱۱- تا ثیر محتوا را بررسی کنید .

۱۲- قرار داد های سالانه خود را بررسی کنید :

۱۳- نرخ تبدیل را بررسی کنید .

۱۴-  چه تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارید :

۱۵- چه ممقدار رشد داشته اید ؟

 

علت مهم بودن اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا چیست ؟

یکی از اصلی ترین کار های که یک استراتژی محتوا ، اندازه گیری میزان موفقیت بازار یابی محتوا است .

با این کار شما می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بیابید .

اگر از از میزان موفقیت خود اندازه گیری نکنید نمیتوانید از میزان اثر گذاری محتوا مطمئن شوید .

چه روش هایی برای اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

۱-میتوانید تعداد بازدید صفحات را بررسی کنید :

اگر شما به صورت ماهانه و هفتگی مطالب مرتبط بگذارید میتوانید تعداد بازدید بالایی را در یافت کنید .

۲- نظرات و مشکلات :

شما میتوانید از طریق شناسایی افرادی که مطالب شما را به اشتراک گذاشته اند پرسونایی که به خود جذب میکنید را بیابید .

۳- میزان اشتراک و نظر دهی کاربران :

باید بازدید کنندگان را با مطالب تحت تاثیر قرار دهید که این کار موجب افزایش نظرات کاربران می شود .

۴- زمانی که مخاطب برای شما صرف میکند چقدر است :

یکی از عواملی که نشان میدهد محتوای شما با کیفیت است این است که کاربر میزان زمانی که  برای شما میگذارد باید بالا باشد .

 

۵- لینک هایی که به وب سایت خود میدهید را بررسی کنید .

زمانی که کاربر از سایت های دیگر به سایت شما مراجعه میکند باید خوشحال باشید چرا که اعتبار شما در حال افزایش است .

۶- قرایند جذب مخاطب را بررسی کنید :

اگر هدف شما جذب مشتری است باید فراید جذب مشتری را انجام دهید .

۷- تعدا دانلود ها را بررسی کنید :

اگر  شما در صفحه خود لینک دانلود قرا داده اید با بررسی آن می توانید ارزش خود و محتویات خود را بررسی کنید .

۸- بررسی کنید که چند نفر برای دریافت خبر نامه ایمیلی شما ثبت نام میکنند :

زمانی که افراد برای دریافت خبر نامه ایمیلی ثبت نام می کنند به این منظور است که محتوا های شما مورد علاقه آنها بوده استن .

۹- تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز را بررسی کنید :

اگر شما از گوگل برای تبلیغات استفاده میکنید  میتوانید بفهمید که ارزش محتوا های شما چقدر بالا یا پایین است .

۱۰- هرینه های که برای هدایت مخاطبان انجام انجام داده اید را بررسی کنید :

شما میتوانید با بررسی هزینه هایی که برای هدایت مخاطب انجام داده اید میزان موفقیت بازار یابی خود را اندازه گیری کنید .

۱۱- تا ثیر محتوا را بررسی کنید :

اگر در فروشگاه اینترنتی خود مطلبی را گذاشته اید و میدانید که این مطلب تاثیر بالایی دارد میتواند موفقیت بازار یابی شما را افزایش دهد .

۱۲- قرار داد های سالانه خود را بررسی کنید :

اگر شما درامد خود را از کمپین بازار یابی محتوا ی خود بدست آوردید مخارج و درآمد های خود را برای شما نشان میدهد .

۱۳- نرخ تبدیل را بررسی کنید :

اگر نرخ تبدیل شما وضعیتش خوب نباشد باید دوباره بازار یابی محتوای خود را بررسی کنید .

۱۴-  چه تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارید :

با بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگران و تلگرام به این معناست که محتوای شما تاثیر خوبی داشته است .

۱۵- چه مقدار رشد داشته اید ؟

هدف اصلی از بازار یابی محتوا این است که رشد خود را بدست بیاوریم و گاهی آنقدر به موارد دیگر بها میدهیم که هدف اصلی خود را فراموش می کنیم .

پس بهترین راه برای اندازه گیری بازار یابی محتوا این است که میزان رشد خود را بررسی قرار دهیم .

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آموزش تولید محتوای ویدیویی امروز با شما هستیم با معرفی آموزش تولید محتوای ویدیویی زمانی که تصمیم به این باشد مطلب ، یا نوشته ای را ویرایش یا تولید محتوا کنیم ، می توانیم آن م...
کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر... امروز با شما هستیم با معرفی کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر مدیریت بازاریابی در زمره ی مجموعه های دانش مدیریت قرار ذارد که همیشه نظر فعالان عرصه ی کسب ...
آیا استفاده از الگو در کپی رایتینگ درست است؟... امروز با هم بررسی میکنیم که آیا استفاده از الگو در کپی رایتینگ درست است؟ بعضی تولید کننده های محتوا و بخصوص کپی رایترها به این موضوع مثل یک غذا نگا...
۱۷ عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی... 17 عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی با ما همراه باشید با موضوع 17 عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی ۳۳. منافعی که در مزرعه ی شما پنهان هستند ای...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *