ایا تصویرموجود در تبلیغات موجب افزایش توجه می شود؟

ایا تصویرموجود در تبلیغات موجب افزایش توجه می شود؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

ایا تصویرموجود در تبلیغات موجب افزایش توجه می شود؟

امروز با ما همراه باشید با عنوان ایا تصویرموجود در تبلیغات موجب افزایش توجه می شود؟

استفاده از تصویر

آیا تصاویر موجود در تبلیغات، باعث افزایش توجه می شوند؟ بله. تحقيق واقعیت را اثبات و این موارد را پیشنهاد می کنند:

تصویر افراد، کودکان و حت صورت طبیعی جلب توجه می کنند. همچنین یک تصویر بزرگ و ساده (به ویژه ی عکس) در مقایسه با چندین عکس کوچک، بیشتر توجه مخاطب را به خود جن می کند.

تصویر یک خانم یا یک نوجوان یا یک کودک به طور کلی توجه خانم ها را بیشتر به خود جلب می کند و همین طور تصویر یک آقا نیز معمولا بیشتر توجه آقایان را به خود جلب می دارد.

اچ. دبليو هپنر از دانشگاه سیراک گالوپ کابترا از دانشگاه سیراكوز می گوید: «در یکی از بررسی های انجام شده ی که در آن از ۲۹ هزار نفر مصاحبه به عمل آمده بود و همگی ۲۰ روزنامه ی جلف یکشنبه های موجود در ۱۶ شهر ایالات متحده را مطالعه کرده بودند، معلوم بیشتر به دنبال دیدن عکس دیگر افراد هستند.

رتبه بندی سلیقه یا ترجیح بدین صورت بود: ۱) عکس کودکان، ۲) عکس گروهی از بزرگسالان، ۳) عکس های ورزشی، ۴) عکس حیوانات و ۵) مناظر طبیعی.» از سوی دیگر، مارک با من ۲ خاطرنشان می کند:

«مردم بیشتر به جملات همراه با تصویر علاقه دارند، نه مصرف کلمات؛ بیشتر به تصاویر مربوط به موقعیت های پویا روی خوش نشان می دهند، نه تصاویر ایستا یا تصاویری که در آنها هیچ اتفاقی در حال رخ دادن نیست.»

مطلب روز  تولید محتوا به انگلیسی

محصول خود را در حال مصرف نشان دهید

ثابت شده است که با نشان دادن محصول خود در حال مصرف، توجه بیشتری جلب خواهید کرد.

دبلیو. اس. تاوسند’ نیز چنین می گوید: «تصویر موجب می شود تا آگهی زنده به نظر برسد و در چشم مصرف کننده مناسب بنماید.»

نشان دادن یک ملحفه روی تختخواب بهتر است از نشان دادن آن در حالت جمع و تاشده همچون یک لباس. اگر کلاه، کت و شلوار یا لباس در تن دیده شوند و موجب گردند آقایی خوش تیپ، پاکیزه و موفق جلوه کند، اثر بسیار بیشتری خواهند داشت.

همین مسئله در مورد سرویس نقره نیز وقتی روی میز چیده شده باشد، مصداق دارد.

بیش از حد شبیه به آگهی است

وقتی در یک مجلهی تبلیغاتی صفحات را ورق می زنید، به نظر می رسد اثر یکدیگر را خنثی می کنند. حتما می پرسید چرا؟ اگر از شما خواسته شود پاسخ خود را در چند کلمه بیان کنید، احتمالا خواهید گفت هر یک از آنها بیش از حد شبیه به آگهی است»؛

یعنی آگهی و چیدمانی که با دقت محاسبه و تنظیم شده است.

اما گاهی به صورت ناگهانی به صورت ناگهانی به یک آگهی برمی خورید که شباهتی به سایر اگهی ها از طاهری غیر حرفه ای برخوردار است و متن آن به گونه ای است که گویا صاحب ان قصد دارد واقعا به شما کمک کند.

در واقع شاید صاحب محصول که از هر کس دیگری بیشتر به محصول خود آگاهی دارد، نشسته و آگهی را تنظیم کرده است

ایا تصویرموجود در تبلیغات موجب افزایش توجه می شود؟

منبع:کتاب چگونه یک آگهی تبلیغاتی خوب بنویسیم؟

مطلب روز  ارزش محتوا

نویسنده:ویکتور ا .شواب

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چگونه با کمک از تولید کننده تبلیغ کنید؟... چگونه با کمک از تولید کننده تبلیغ کنید؟ تبلیغ های بدون ذوق، ملال آور، غیر جذاب و خسته کننده هرگز پول ساز نبوده است، ولی هنوز افراد از انجام آن صرف ...
سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی ب... سوالاتی که قبل از تمدید یا لغو یک کمپین تبلیغاتی باید از خود بپرسید! یک سازنده کابینت تبلیغی در یک روزنامه محلی انجام می داد. او از ما خواست که چند...
چگونه تولید محتوا کنیم؟ در این مقاله می خواهیم بدانیم که چگونه تولید محتوا کنیم؟ در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم تولید محتوا چه نقش و کاربردی دارد؟ محتوا چیس...
هزینه تولید محتوا اینستاگرام... هر آنچه که باید در رابطه با هزینه تولید محتوا اینستاگرام بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است. در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم: تو...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید