کاربرد تصویر در اگهی

کاربرد تصویر در اگهی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

کاربرد تصویر در اگهی

با ما باشید تا با اطلاعاتی درباره کاربرد تصویر در اگهی را به شما ارائه دهیم.

تصاویر قرار است چه کاری انجام دهند (و چه کاری انجام ندهند) نخستین نکته این است که بهتر است تصویر با خود محصول، مورد استفاده ی محصول و نیز متن آگهی مربوط به آن محصول مرتبط باشد. دومین نکته آن که یک تصویر نباید تنها برای تأثیر هنری یا صرفا تزئین به کار گرفته شود، بلکه بهتر است بخشی از کار فروش را به صورت تصویری انجام دهد و از متن آگهی پشتیبانی به عمل آورد. (به همین دلیل است که بهتر است نخست متن را نوشت و سپس چیدمان را تهیه کرد.) مطلب بسیار مهم، همان نکته ی نخست است، نه روش ارائه ی آن. بهتر است مشغلهی ذهنی شما محتوا باشد، نه فرم.

چگونه می تواند از متن اگهی پشتیبانی به عمل بیاورد؟ چند پیشنهاد وجود دارند، با نشان دادن محصول به صورت روشن و آشکار و ترجیحا در حال استفاده. با و مزایای داشتن این محصول یا برعکس، معایب نداشتن آن. با به تصویر کشیدن و شایستگی یا کارکرد طراحی، اندازه، رنگ و اجزاء استاد کاری که آن را می سازد؛ فروشگاه هایی که فروش محصول در آنها موفقیت چشمگیری داشته است.

سال ها پیش، اسوپ گلیم در یکی از سری مقالات خود با نام «کلینیک آگهی» در نشریهی پرینترز اینک’ چنین نوشت: «تصویر شما همیشه باید کاری انجام دهد و این کار باید خدمت رسانی به شما باشد. باید ایده ای را مطرح کند و چه بهتر که این ایده ۔ مستقیم یا غیرمستقیم – به مطلوبیت داشتن محصول یا خدمات شما اشاره داشته باشد.

موارد نادر و استثنائی

تنها در موارد نادر و استثنائی است که تصویر شما می تواند صرفا یک تزئین باشد. هرگز مقصود از تصویر در کنار آگهی، پدید آوردن اثر هنری نیست. تصویر نیز همچون متن آگهی ابزاری است برای رسیدن به هدف، نه خود هدف.»

برای ارائه ی شکل و شمایلی زیبا و جذاب از حتی یک محصول معمولی، تصویر – به عنوان ابزاری برای خدمت به هدف – می تواند از اصول نمایشگری و جلوه گری استفاده کند.

مثال

برای امثال، هنری اچ. هاف” توضیح می دهد که چگونه یک فروشنده این کار را با وسایل معمولی آشپزخانه انجام داد:

دو فروشنده خانه به خانه اجناس خود را عرضه می کردند. یکی از آنها بستهای چروکیده را باز کرد و یک وسیله ی آشپزخانه را بیرون کشید و آن را روی یک میز انداخت تا خانم خانه دار آن را بررسی کند.

فروشنده ی دیگر یک پارچه ی مربع شکل از جنس مخمل ارغوانی را با دقت روی میز پهن کرد و با ظرافت تمام، وسیله ی مشابهی را که فروشنده ی نخست قصد داشت آن را ابفروشد، روی میز قرار داد. فروشنده ای که با سلیقه وسایل خود را نمایش میداد، خیلی به ندرت پیش می آمد که فروش نداشته باشد؛ در حالی که فروشنده ی نخست مرتبا با شکست روبه رو میشد.»

حال که ما کار نوشتن عنوان اگهی و تهیه ی چیدمان آن را به انجام رساندیم اجازه بدهید که در اصل اسای دیگر-یعنی (به مردم یک مزیت نشان دهید) به متن اگهی بپردازیم.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید