اصول دیجیتال مارکتینگ

اصول دیجیتال مارکتینگ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع اصول دیجیتال مارکتینگ بپردازیم، دیجیتال مارکت یا بازاریابی دیجیتال این روزها واژه ای آشنا در دنیای مجازی است. اما برای اینکه با مفهوم اصلی دیجبتال مارکتینگ و کاربرد های آن در دنیای امروز آشنا شوید بهتر است به تشریح اصطلاحات آن بپردازیم.

اصول دیجیتال مارکتینگ
اصول دیجیتال مارکتینگ

امروزه با توجه به پیشرفت چشم گیر تکنولوژی، اینترنت به راحتی در اختیار افراد در تمام نقاط دنیا قرار گرفته است و به نسبت پیشرفت آن دسترسی افراد بیشتر می باشد و هر روزه به تعداد کاربران فضای مجازی افزوده می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه سعی بر آن است که به سوالات پیش آمده پاسخ داده شود.

مفهوم اصلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نکات مهم برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ چه هستند؟

دیجیتال مارکتینگ بر چه اصولی پایدار است؟

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی چه تفات هایی با هم دارند؟

مزیت های دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی های سنتی چیست؟

چه شاخصه هایی می تواند شما را در دیجیتال مارکتنیگ به یک برند تبدیل کند؟

چه راه هایی برای ایجاد بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

چه تاکتیک هایی می توان در ایجاد بازاریابی دیجیتال به کار برد؟

بازاریابی دیجیتال به چند صورت انجام می گیرد؟

چگونه یک سئو می تواند باعث عدم موفقیت سایت شود؟

منظور استراتژی بازاریابی چیست؟

در استراتژی بازاریابی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اشتباهات متداول در بازاریابی دیجیتال چه هستند؟

مراحل داشتن یک استراتژی کارآمد چه می تواند باشد؟

چگونه می توانیم استراتژی خود را درشبکه های اجتماعی تقویت کنیم؟

اهمیت موبایل مارکتینگ در استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

آیا انتشار مطالب در شبکه های مجازی (فیس بوک، اینستاگرام و توئیتر ) با مشکلاتی همراه است؟

یک بازاریاب دیجیتال چه وظایفی دارد؟

وظایف کارشناسان در ایجاد یک دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نحوه واگذاری مسولیت دیجیتال مارکتینگ های بزرگ به چه صورت می باشد؟

تفاوت میان بازار یابی درونگرا و بازار یابی دیجیتال در چیست؟

آیا بازاریابی دیجیتال را می توان در مورد تمامی کسب کار ها به کار برد؟

سنجش ترافیک سایت چگونه صورت می پذیرد؟

چگونه از میزان سود مندی محتوا در جهت جذب مشتری آگاه شویم؟

آیا دیجیتال مارکتینگ به بودجه ی زیادی نیاز دارد؟

چه مدت طول می کشد تا بازاریابی دیجیتال به نتیجه ی اصلی خود دست پیدا کند؟

آیا پولی بودن استراتژی ها می تواند تاثیری بر زودتر نتیجه گرفتن داشته باشد؟

چه راه کارهای برای زیبا سازی فضای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟

[/stextbox]

 

 مفهوم اصلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با توجه به مطالب گفته شده سوال اصلی و مهم پیش آمده می تواند این باشد، دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در پاسخ می توان اینگونه بیان کرد که بازاریابی دیجیتال یک معنی و مفهوم کامل برای تشریح این عبارت می باشد به بیان دیگر دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی روش ها و گذرگاه هایی است که از راه آن می توان برای تمامی محصولات و خدماتی که توسط شما ارائه می شود به واسطه ی اینترنت و شبکه های مجازی تبلیغات انجام داد.

 مفهوم اصلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟
مفهوم اصلی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نکات مهم برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ چه هستند؟

آنچه که در مورد بازاریابی دیجیتال باید به صورت جدی قابل توجه قرار گیرد، اهمیت داشتن نحوه ی ارتباط با مخاطبین ، یا به زبان ساده چسباندن نان به تنور در زمان مناسب است. برای اینکه بتوانیم به موفقیت مورد نظر خود برسیم باید در مکانی با مخاطب خود صحبت و مبادله کنیم که بیشتر وقت خود را در آن جا می گذراند،  چه جایی بهتر از اینترنت برای انجام این کار وجود دارد؟ اینترنت و فضای مجازی می تواند بستر مناسبی  برای تبلیغات شما در رابطه با محصولات و خدمات شما می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

دیجیتال مارکتینگ بر چه اصولی پایدار است؟

انچه که در این مبحث باید در نظر گرفت این است که تمامی بازدید کنندگان سایت مشتری شما نیستند پس تمام تمرکز خود را بر روی تعداد بازدیدکنندگان نگذارید چرا که کیفیت کار شما مهم تر است

همچنین به خاطر داشته باشید که دیجیتال مارکتینگ یک هدف نیست بلکه وسیله و ابزاری است که به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید پس در نگاه کلی باید متوجه شده باشید که محتوا دیجیتال مارکتینگ و کیفیت آن راه رسیدن شما به اهدافتان است. بهینه سازی دیجیتال مارکتینگ را تنها مختص به وب سایت ندانید چرا که دیگر کانال ها به ویژه شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردارند.

دیجیتال مارکتینگ بر چه اصولی پایدار است؟
دیجیتال مارکتینگ بر چه اصولی پایدار است؟

بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی چه تفات هایی با هم دارند؟

 همانطور که گفته شد بازاریابی دیجیتال در بستری به نام اینترنت امکان پذیر می باشد و افراد در دنیایی به غیر از دنیای واقعی به تبادل کالا و محصولات خود می پردازند اما سوال پیش آمده را می توان این گونه بیان کرد که چه تفاوتی میان بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی می تواند وجود داشته باشد؟ چه ویژگی های برجسته ای از بازاریابی دیجیتال آن را متمایز نموده است؟

آنچه در پاسخ می توان گفت این است که گروه های ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجبتال تنها می توانند از طریق کانال های دیجیتالی بارگذاری و اجرا شوند پس در این صورت با داشتن ابزار و اطلاعات دقیق تر می توان کنترل بهتری برای بازررسی گروه های بازاریابی در اختیار بازاریاب قرار گیرد. به بیان دیگر بازاریابی دیجیتال با بهره برداری از شبکه ها و کانال های مختلفی که مخاطبین بیشتر وقت خود را در آن جا می گذرانند معنی پیدا می کند.

 

مزیت های دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی های سنتی چیست؟

در مارکتینگ های سنتی و آفلاین  شرایطی برای شناخت برند از قبل وجود نداشت و کاربر باید برای فهمیدن توضیحات لازم با کارشناس مربوطه تعامل داشته باشد این در حالی است که در دیجیتال مارکتینگ کاربر به صورت کلی با جزییات برند آشنا مش ود همچنین از دگر مزیت ها می توان به شناخت و ثبت تمامی رفتار مشتریان قبل از اینکه از دست برود استفاده کرد تا بتوان واکنش های مناسبی جهت جذب او به کار برد.

مزیت های دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی های سنتی چیست؟
مزیت های دیجیتال مارکتینگ نسبت به بازاریابی های سنتی چیست؟

چه شاخصه هایی می تواند شما را در دیجیتال مارکتنیگ به یک برند تبدیل کند؟

آنچه که در نگاه اول مورد توجه مخاطبین و مشتریان شما در لحظه ی ورود به سایت قرار میگیرد، نام سایت، رنگ، طرح و تبلیغات آن است اما این محتوا است که تعیین می کند کاربران در سایت شما بمانند و یا مجددا بازگردند، خودتان را در جای دیگران بگذارید. آیا محتوا و یا سایت را به اشتراک می‌گذارید؟ پس به هزینه‌های مالی و زمانی که صرف دعوت به سایت کرده‌اید، دقت کنید.

همانقدر که از نظر محتوایی می توانید در ذهن کاربران ثبت شوید بهتر است ظاهری تک و یکتا به کانال های ارتباطی تان با مشتری بدهید. رنگ، طرح، فونت، پس زمینه تمامی کانال های دیجیتال مارکتینگ باید شبیه هم باشند و یا حداقل مرتبط به هم به نظر بیایند. مانند؛ صفحات اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و لینکدین.

 چه راه هایی برای ایجاد بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

با توجه به نکاتی که درباره ی بازاریابی دیجیتال گفته شد کانال های متفاوتی برای ایجاد این نوع از مارکتنیگ وجود دارد برای نمونه می توان گفت که شخص می تواند از خود وب سایت آغاز کند و طی روند اصولی تا بروشور های آنلاین و یا بازاریابی ایمیلی پیش برود. برای انجام امور مربوط به بازار یابی دیجیتال می توان از راه های متفاوت و زیادی استفاده کرد و با طیف وسیعی از کانال های تبلیغاتی آشنا شد که در ادامه در رابطه با آن ها توضیح داده خواهد شد.

چه راه هایی برای ایجاد بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

چه تاکتیک هایی را می توان در ایجاد بازاریابی دیجیتال به کار برد؟

آنچه بیانگر یک بازاریاب خوب یا فردی که در این فعالیت قدم نهاده، است و برتری فرد را نسبت به همکاران خود نشان می دهد، درک درست از بازاریابی دیجیتال، اهداف و تاثیر آن بر  روی اهداف اصلی خود است. به بیان دیگر شخص در حین استفاده از تمامی کانال ها و مسیر های پولی و رایگان دیجیتال همینطور اجرای تمامی قوانین و مدیریت گروه های بازار یابی در راس کار باید برای خود مشخص کند که هدف گذراندن تمامی این مراحل چه چیزی است و از انجام آن ها به چه چیزی می خواهد دست پیدا کند.

چه تاکتیک هایی را می توان در ایجاد بازاریابی دیجیتال به کار برد؟
چه تاکتیک هایی را می توان در ایجاد بازاریابی دیجیتال به کار برد؟

 بازاریابی دیجیتال به چند صورت انجام می گیرد؟

با توجه به پیشرفت لحظه ای تکنولوژی، همه روزه به تعداد روش های برای بازاریابی دیجیتال افزوده می شود. در اینجا سعی بر آن است که به توضیح روش های رایج و پرکاربرد پرداخته شود.

-بهینه سازی برای موتور جستجو (سئو)

-بازاریابی محتوایی

-بازاریابی در شبکه های مجازی

-تبلیغات کلیکی

– همکاری در فروش

-تبلیغات همسان یا بومی

-اتوماسیون بازاریابی

-بازاریابی ایمیلی

-روابط عمومی آنلاین

-بازاریابی درون گرا

روش های گفته شد از رایج ترین کانال های بازاریابی دیجیتال می باشند که در ادامه هر یک به اختصار شرح داده خواهند شد.

 

-بهینه سازی برای موتور جستجو (سئو)

سئو یعنی بهبود عملکرد سایت بر اساس استاندارد های موتور جستجو برای جذب بازدید کنندگان است. به بیان دیگر بهینه سازی سایت به منظور حضور در صفحات برتر موتورهای  جستجو گر مهم مانند گوگل می باشد.  از جمله  کانال های سئو مورد استفاده می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

-وب سایت

-وبلاگ

-اینفوگرافیک

-بهینه سازی برای موتور جستجو (سئو)
-بهینه سازی برای موتور جستجو (سئو)

چگونه یک سئو می تواند باعث عدم موفقیت سایت شود؟

عملیات سئو نیازمند دانش تخصصی کافی در رابطه تولید محتوای مورد نیاز مشتریان است. گاهی افرادی بدون داشتن تخصص لازم دست به تولید سئو میزنند که عواقب ناپسندی برای سایت به وجود می آورد. در ادامه برخی از این اشتباهات را برای شما عنوان می کنیم.

*عدم انتخاب کلمله کلیدی مناسب

*عدم رعایت سئو داخلی

*استفاده از نسخه ی قدیمی محتوا و عدم بروزرسانی محتوا سایت

*نبودن لینک های مربوط به سئو

چگونه یک سئو می تواند باعث عدم موفقیت سایت شود؟
چگونه یک سئو می تواند باعث عدم موفقیت سایت شود؟

 

-بازاریابی محتوایی

در اشاره به دیگر روش های مورد استفاده جهت بازاریابی دیجیتال می توان از بازار یابی محتوا نام برد. در اصطلاح  بازاریابی محتوا یعنی آگاهی سازی از یک برند، رشد ترافیک، جذب مشتری، و تبدیل مشتری به مخاطبی همیشگی با استفاده از تولید و ترویج محتوا در رابطه با یک برند خاص. مسیر هایی که می تواند به شما در تولید محتوا پر مخاطب کمک کند عبارتند از:

-کتاب های الکترونیکی

-پست های وبلاگ

-بروشورها ی اینترنتی

-اینفوگرافیک

 

-بازاریابی در شبکه های مجازی

با توجه به محبوبیت شبکه های مجازی در بین مردم، می توان آن ها را فضای مناسبی جهت بازار یابی برند و تبلیغ محصول مورد نظر انتخاب کرد و با آگاهی سازی مخاطبین خود در کمپین های بازاریابی می توان کسب و کار خود را افزایش داد. برای انجام این کار می توانید تبلیغات خود را از این کانال ها شروع کنید:

-توییتر

-فیسبوک

-اینستاگرام

-پینترست

-تبلیغات کلیکی

همانطور که گفته شد روش های متفاوتی برای برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد، تبلیغات کلیکی یکی از روش های پولی است که می توان با استفاده از آن ترافیک را به سمت وب سایت سوق داد. به بیان دیگر هر بار که در سایتی و یا محیطی که برای تبلیغ خود در نظر گرفته ای روی تبلیغ شما کلیک شود باید به تبلیغ کننده هزینه تبلیغ پرداخت کنید. یکی از  فیسبوک محبوب ترین تبلیغات این نوع می توان به کلمات کلیدی اشاره کرد. تبلیغات پولی یکی دیگر از انواع تبلیغات پولی می باشد.

– همکاری در فروش

افیلیت مارکتینگ یا پورسانتی که با نام های بازاریابی مشارکتی یا رابطه مندی نیز شناخته شده ، یکی دیگر از انواع بازار یابی دیجیتال است که در امقابل تبلیغ کردن محصولات و برند ها از صاحبان آن مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می کند. در واقع بستری رای برای تبلیغات دیگرا فراهم می کند و در ازای آن از افراد حق تبلیغ دریافت می کند. از محبوب ترین کانال های تبلیغاتی در این رئش می توان به نمایش تبلیغات ویدیویی از طریق یوتیوپ اشاره کرد.

 

-تبلیغات همسان یا بومی

این نوع تبلیغات با استفاده از حضور تبلیغات در وجود یک بازی، اپ و یا یک وبسایت صورت می پذیرد. به عبارتی دیگر این تبلیغات در حین استفاده از یک اپ در قالب یک آگهی ظاهر و خود نمایی می کند. لینک های اسپانسر شده و رپورتاژ آگهی از نمونه های بارز این نوع تحقیق هستند.

 

-اتوماسیون بازاریابی

نرم افزار هایی که توانایی انجام تبلیغات را به صورت خودکار دارند زیر مجموعه این نوع روش برای تبلیغات بازاریابی دیجیتال می باشند. این نرم افزار ها می توانند بسیاری از امور مربوط به تبلیغات را انجام دهند. موارد زیر فعالیت های روتین تبلیغات هستند که توسط این نرم افزار ها کنترل می شوند.

-ارسال خبرنامه های ایمیلی

-تنظیم زمان مشخص برای ارسال خودکار پست ها در شبکه های اجتماعی

-آپدیت فهرست تماس ها

– مدیریت عملکرد پرورش و جذب مخاطبین که علاقه به همکاری دارن.

-کنترل و نظارت بر تمامی گرو های بازار یابی و گزارش گیری

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

-بازاریابی ایمیلی

یکی از روش هایی که از نظر هزینه برای مخاطبین بسیار مقرون به صرفه تر نسبیت به دیگر روش ها جهت برقراری ارتباط و هماهنگی با مشتریان می باشد، بازاریابی ایمیلی است. در بسیاری از موارد ایمیل مارکتینگ جهت تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویداد های مختلف استفاده می شود. لازم به ذکر است که گاهی صاحبان محصولات جهت هدایت افکار و نظر مردم به سمت وب سایت های کسب و کار برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از بازاریابی ایمیلی استفاده می نمایند. نونه ای از ایمیل های تبلیغاتی در ذیل برای شما گفته شده تا بهتر با مفهوم اصلی این نوع بازار یابی آشنا شوید.

-خبرنامه برای مشتریان وبلاگ

-ایمیل های پیگیری برای بازدیدکنندگانی که مورد خاصی را از طریق سایت دنبال و دانلود می کنند.

-ارسال ایمیل خوش آمد گویی برای تمامی مشتریانی که وارد سایت می شوند.

ارسال تخفیفات و پیشنهاد های منحصر به فرد برای مشترییان خاص وبسایت جهت تشکر و قدردانی از حضور همیشگی در سایت

-قرار دادن بخش مخصوصی در سایت جهت ارسال نکات و محتوای سودمند و مفید برای پرورش مخاطب و مشتریان راغب سایت.

 

-روابط عمومی آنلاین

منظور از روابط عمومی آنلاین تلاش و واکنش صاحبان محصولات در جهت بهتر کردن و تقویت جایگاه کسب و کار و همچنین بالا بردن سطح پوشش های خبری در رابطه با محصولات و خدمات ارائه شده در نشریات دیجیتال، وبلاگ ها و سایر وب سایت های محتوا محور.

اشتباه نکنید به ندرت می توان بین روابط عمومی آنلاین و روابط عمومی سنتی تفاوت هایی پیدا کنید چرا که روابط عمومی آنلاین دقیقا به شیوه ی سنتی بیان شده و تنها تفاوت آنها در بستر و محیط اجرای آن است. روابط عمومی آنلاین در فضای دیجیتال اجرا می شود. کانال های زیر نمونه هایی از روش های است که برای برقراری روابط عمومی می توان مورد استفاده قرار گیرند.

-ایجاد ارتباط میان کاربران و ساحب محصولات به واسطه ی تعامل نظراتی که به وب سایت یا وبلاگ ارسال شده اند.

-ارائه گزارشاتی از تعامل با نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی.

-ثبت نهایی نظرات بیان شده در وب سایت

-بازاریابی درون گرا

بازاریابی دیجیتال کانالی است برای جذب مشتریان به سمت محصولات وخدمات کسب و کار از راه بازار یابی دیجیتال به ویژه بازاریابی محتوایی می باشند. بازاریابی درون گرا ، ربایشی و یا جاذبه ای بر عکس نام قلنبه سلنبه ای که دارد مفهوم بسار ساده ای را به دنبال دارد و به بیان دیگر به استفاده ی افراد از کانال های متفاوت بازاریابی جهت دسترسی مشتریان جدید اشاره می کند.

در این نوع بازاریابی اطلاعاتی به مشتریان ارایه میشود که برای آن ها سود مند ومفید باشید تا آن ها با بررسی این اطلاعات به نتیجه درست و مشخصی  جهت انتخاب بهترین راه کار برسند. این اطلاعات از طرق مختلف در اختیار مخاطبین قرار میگیرد ( به طور مثال شبکه های اجتمایی، وبلاگ هاو خبرنامه ها) .

آنچه در پایان لازم به ذکر می باشد این است که باید توجه داشته باشد رسیدن به موفقیت در انتخاب هریک از این کانل ها و روش ها مستلزم داشتن یک برنامه ریزی خوب یا به بیان دیگر داشتن یک ” استراتژی بازار یابی دیجیتال ” است.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

 منظور استراتژی بازاریابی  دیجیتال چیست؟

جهت آشنایی با مفهوم اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال ابتدا باید کانال و روش بازاریابی خود را مشخص کنید. استراتژی بازار دیجیتال به این معنی است که صاحبان تبلیغات باید یک برنامه دقیق همراه با جزییات فراوان در رابطه با  نحوه ی چگونگی بهره برداری از کانال های مختلف در بازاریابی دیجیتال برای رسیدن به اهداف مشخص شده در راستای کسب و کار خود  داشته باشند.

 منظور استراتژی بازاریابی  دیجیتال چیست؟
منظور استراتژی بازاریابی  دیجیتال چیست؟

در استراتژی بازاریابی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

همانطور که گفته شد در زمان طراحی و پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی باید ابتدا کانال های مورد نظر انتخاب شوند چرا که این پیاده سازی به عوامل بساری بستگی دارد. توجه به تمامی داشته های خود مانند کانال های مورد نظر، منابع مورد نیاز ( نیروی انسانی، پول و زمان) برای هر کانال ویژه و نتایج مورد نظری که از آن انتظار می رود.

در استراتژی بازاریابی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
در استراتژی بازاریابی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

اشتباهات متداول در بازاریابی دیجیتال چه هستند؟

یکی از بزرگترین و شاید رایج ترین اشتباهاتی که مدیران وب سایت ها یا صاحبان کسب و کارهای متفاوت دست به انجام آن می زنند، انتخاب کانال هایی برای تبلیغات کسب و کار، محصولات و یا خدمات خود است که هیچ شباهت و ربطی به موضوع کار آنها ندارد از طرفی بدون برنامه ریزی و استراتژی خاصی سعی در انتخاب تمامی کانال های بازاریابی دیجیتال به صورت همزمان دارند. نتیجه ی انگونه انتخابات تنها می تواند عدم موفقیت و شکست باشد زیرا به نتیجه مطلوب خود نمی رسند.

اشتباهات متداول در بازاریابی دیجیتال چه هستند؟
اشتباهات متداول در بازاریابی دیجیتال چه هستند؟

مراحل داشتن یک استراتژی کارآمد چه می تواند باشد؟

همانطور که گفته شد راز موفقیت در تبلیغات کسب و کار داشتن یک استرتژی خوب و کارآمد می باشد. اما برای داشتن یک استراتژی بازاریابی دیجیتال باید یک سری از قوانین و قواعد را رعایت کرد. برای رعایت این قوانین مراحل مختلفی وجود دارد که در ادامه به این مراحل اشارات مختصری خوهیم داشت.

مراحل داشتن یک استراتژی کارآمد چه می تواند باشد؟
مراحل داشتن یک استراتژی کارآمد چه می تواند باشد؟

-در گام اول

یک وبسایت بسازید که مشخصات خاص خود ( سازگاری و سرعت داشتن با موبایل )را داشته باشد. همچنین چند صفحه برای معرفی شرکت ، محصولات و خدمان آن در نظر بگیرید.

-گام دوم

انجام مراحلی در رابطه با مقوله ی سئو و آشنایی با مواردی جهت بهینه سازی سئو می باشد. برای این کار در ابتدا به سراغ امور فنی سئو و سپس سئو داخلی بروید و در مرحله  آخر سئو خارجی را مد نظر قرار دهید.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

-گام سوم

برای اجرای بازاریابی محتوایی است. باتوجه به نتایج تحقیقاتی کاملی که درباره ی کلمات کلیدی انجام شده است همچنین ارزیابی یافته ای اصلی خود، باید برای بازاریابی محتوایی خود برنامه ای تنظیم کنید که شامل موارد زیر باشد:

*در اجرای بازاریابی محتوایی که نوعی از محتوا را برای تولید نیاز داریم؟ (صوتی، متنی، ویدیویی و …)

*مشخص کردن زمانت انتشار محتوا ( به زبان ساده تر ایجاد تقویم انتشاراتی)

*نحوه ی انتشار محتوا باید مشخص شود (چه راه هایی برای انتشار محتوا در نظر دارید: شبکه های اجتماعی، ایمیل و …)

-گام چهارم

برای انتخاب یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خوب مورد نیاز می باشد، ایجاد راهی برای افزایش آگاهی مردم نسبت به محصول، برند و میزان فروش آن است. برای این کار راه های بسیاری وجود دارد که ساده تریت آن استفاده از شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام، تلگرام و…) است. انتخاب اینکه تبلیغات باید در چه شبکه ای منتشر شود برحسب تعریف شخصیت یا ” پرسونای مشتری ایدئال” است. با توجه این نکات گفته شده شما بررسی می کنید که کدام شبکه برای تبلیغات محصولات شما مناسب تر است. همچنین پس از انتخاب یک تقویم انتشاراتی در آن تنظیم کنید.

*انتخاب برنامه هایی پربازدید جهت انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی

*ایجاد فهرستی از افراد محبوب در شبکه های اجتماعی که ممکن است برای انجام تبلیغات محصولات تمایل داشته باشند محتوای ایجاد شده شما را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند.

-گام پنجم

اجرای بازاریابی ایمیلی است. به این صورت که با استفاده از چندین فراخوان برای برخی اقدامات در وب سایت و حساب های شبکه های اجتماعی خود، یک ایمیل بسازید. برای درک بهتر این مرحله به مثال زیر توجه کنید: شما می توانید با استفاده از راه کار های گفته شده حس ترغیب را در کاربران جهت ثبت نام برای دریافت خبرنامه یا دانلود یک فایل رایگان و یا شرکت در یکی از از ادوار آزمایشی رایگان، ایجاد کنید و به این راه آدرس ایمیل آنها را به دست آورید.

-گام ششم

در ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال استفاده از اصطلاح ” پرداخت برای هر کلیلک”  است. در این روش مشتریان و صاحبان محصولانت و کسب و کار موظفند برای هر کلیک انجام شده مبلغی را پرداخت کنند . علاوه برروش های گفته شده می توانید در کمپین های ” کلمات پیشنهادی ” نیز شرکت کنید و افرادی که کلمات مربوط به محصول شما را در گوگل و دیگر مرورگر ها سرچ میکنند را مورد هدف قرار دهید.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

– گام هفتم

مرحله ی آخری که شما باید به خوبی آن را رعایت کنید، سنجش و آنالیز نتایج به دست آمده می باشد.در ابتدا از فعال بودن بخش تجزیه و تحلیل گوگل در وب سایت خود اطمینان حاصل کنید چرا که با انجام صحیح روش پیکر بندی آن می توانید بازه هر یک از مراحل صورت گرفته را به راحتی ببینید و بسنجید. برای این کار ابتدا یک فایل اکسل ایجاد کرده و تمامی جزییات را در آن بنویسید. جزئیات ذکر شده می توتنند شامل :

*هزینه ها

*تعداد بازدید ها

*تعداد تبدیل ها (تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان ثابت )

*تعداد درخواست ها

*و….

در پایان لازم به ذکر است که موارد ذکر شده خلاصه کامل از مراحل اصلی است که شما برای موفقیت در استراتژی بازاریابی دیجیتال می توانید مورد استفاده قرار دهید. در ضمن بهت است بدانید که اگر کسب و کار کوچکی دارید و قادر به پیاده سازی تمامی مراحل ذکر شده را ندارید می توانید با انجام برنامه ریزی درست به موفقیت برسید. به این صورت که مرحله مرحله پیش روید، ابتدا با وب سایت ، سئو و بازار یابی محتوایی آغار کنید. با رسیدن به نتیجه ی دلخواه و کسب ترافیک و درآمد مورد نظر می توانید به سراغ مراحل بعدی بروید و دیگر راه کارهای استراتژی بازاریابی دیجیتال را در پیش بگیرید.

چگونه می توانیم استراتژی خود را درشبکه های اجتماعی تقویت کنیم؟

داشتن استراتژی در شبکه های اجتماعی موضوع مهمی محسوب می شود و بدون آن نمی توان نتایج عالی از شبکه های اجتماعی کسب کرد. همانطور که می دانید یکی از ارکان مهم عصر ارتباطات، شبکه های اجتماعی می باشد که توانایی انجام تبلیغات گسترده را در خود برای کاربران فراهم می کند.

برای داشتن ارتباط کاری گسترده با تعداد مخاطبین بالا می توانید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید چرا که طیف وسیعی از کاربران را در اختیار شما قرار می دهید تا شما بتوانید محصولات و خدمات را با آنها به اشتراک بگذارید.

چگونه می توانیم استراتژی خود را درشبکه های اجتماعی تقویت کنیم؟
چگونه می توانیم استراتژی خود را درشبکه های اجتماعی تقویت کنیم؟

اهمیت موبایل مارکتینگ در استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

یکی از شناسه های اصلی دیجیتال مارکتینگ، موبایل مارکتینگ است.  بیه بیان دیگر امروزه با پیشرفت تکنولوژی بخش بزرگی از مصرف محتوای دیجیتالی بر روی گوشی های هوشمند صورت میگیرد. این خود گونه ای  ضرورت برای بهینه سازی تبلیغات دیجیتالی و صفحات اینترنتی  برای موبایل است.

لازم به ذکر است که باید توجه داشته باشید فضای دردسترس برای افرادی که با دستگاه های همراه با شرکت شما در تعامل هستند باید همانگونه که در صفحه ی دسکتاپ است، مثبت و جذاب باشد.

بهر حال روش ها و کانال های زیادی برا بهینه سازی دیجیتال مارکتنیگ وجود دارد و لازم است که برای هر کدام از این ورودی ها استراتژی خاص خود را داشته باشید. چرا که حصوره اولین باره مخاطب در سایت شما می تواند اولین تجربه ی دیجیتالی او باشد .

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

آیا انتشار مطالب در شبکه های مجازی (فیس بوک، اینستاگرام و توئیتر ) با مشکلاتی همراه است؟

نشر یک مطلب با هر عنوانی در هیچ کدام از شبکه های نام برده سخت و محال نیست اما آنچه در این رابطه حائز اهمیت است بار معنایی محتوای نشر شده می باشد. زیرا باید توجه داشته باشید که یک اشتباه کوچک در بیان محتوایی شما می تواند باعث هدر رفتن بسیاری از منابعی (زمان، پول و کاربران جذب شده) که در اختیارتان بود می شود و علاوه بر آن دید دیگر افراد نسبت به کسب و کار شما منفی و خراب می شود. در اینجا سعی داریم چند نکته را با هم مرور می کنیم تا بتوانید استراتژی شبکه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید.

اهداف خود را بشناسید

پاسخ این سوالات را برای خود بیابید تا هدف تان از ایجاد این استراتژی مشخص شود. “شبکه های اجتماعی چه نقشی در اهداف کسب و کار شما دارند؟ آیا می خواهید نام تجاری خود را معرفی کنید؟

آیا قصد آشنایی با مشتریان جدید را دارید ؟

می خواهید وفاداری خود را به مشتریان قبلی نشان دهید؟”

– قدرت زمان را دست کم نگیرید

هدف مشخص شده را باید در یک بازه زمانی خاص انجام دهید .حتی اگر سالانه درصد بالایی از افراد کسب و کار شما را شناخته باشند باید توجه کنید که بهترین اهداف نیز تاریخ انقضا دارند.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

موضوعات مفید را در زمان لازم بیان کنید:

موضوعات جدید از رقابت کمتری در فضای مجازی برخوردارند. فراموش نکنید که، زمان بندی درست یکی از مهم ترین فاکتورهای موجود برای موفقیت شرکت هاست. حتی بهترین نظریات و ایده ها نیز وابسته به زمان هستند، به این معنا که یک ایده خوب نمی تواند در زمان غلط، خوب باشد.

-مشتریان اصلی خود را بشناسید

برای انجام این کار باید بدانید که می خواهید چه محدوده ای از مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که خدمات یا محصولات شما مختص یک گروه خاص می باشد تبلیغات شما برای دیگر اقشار تنها منابع زمانی و مالی تان را هدر می دهد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

-رقبای خود را بشناسید و فراموش نکنید.

آنچه می تواند جز مزیت های شبکه های اجتماعی باشد توانایی کنترل نامحسوس رقبا است. دو یا سه رقیب اصلی خود را انتخاب کنید و مطالب آن ها را بررسی کنید.

-مختصر و مفید باشید:

همیشه به یاد داشته باشید که بیشتر کاربران وب، کل مقاله و محتوا را نمی‌خوانند، بلکه آنها را بطور سطحی و سریع مرور می‌کنند. در نتیجه باید کار آنها را ساده کنید. در صفحات خود از تیتر و حروف پررنگ استفاده کنید، این موارد به عنوان تفکیک کننده استفاده می شوند. به این صورت، چشم به طور خودکار به سمت موضوعات و عناوین و عبارات پررنگ رفته و جذب آنها می‌شود.

 

-برای محتوای خود برنامه های خاصی مشخص کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که محتوای ارایه شده ی شما باید بهترین باشد. از تکرار و کپی کردن مطالب بپرهیزید آنچه شما را از دیگر رقبا متمایز می کند ایجاد یک شیوه ی مخصوص به خودتان است. برای جذب مشتریان از ایده های نو در محتوای ارایه شده استفاده نمایید.

-سایت یا دیوار تبلیغات:

مراقب باشید که سایت شما به یک دیوار تبلیغاتی تبدیل نشود. به این موضوع بیندیشید که مردم چه می‌خواهند؟! تا حد امکان در مقالات، صحبت زیادی درباره شما و محصولات تان نباشد. به یاد داشته باشید که کاربران سایت، وارد سایت شما نمی شوند که محتوای مورد نظر شما را ببینند.

آنها وارد سایت شما می شوند که محتوای مورد نظر خودشان را ببینند پس سعی کنید تبلیغات سایت تان محدود، جذاب، بامعنا و مرتبط باشد. دقت کنید تا وقت ارزشمند کاربران را با تبلیغات زیاد و غیر حرفه ای تلف نکنید.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

-اجازه ندهید سایتتان تکراری شود:

سازگاری و هماهنگی محتوا، مهم است. تداوم و پایداری نیز یک مورد کلیدی برای دستیابی به موفقیت است. هرگز این دو مورد را فراموش نکنید.

 

یک بازاریاب دیجیتال چه وظایفی دارد؟

تا اینجا از ویژگی های یک بازاریابی دیجیتال سخن گفتیم اما آنچه در برتری یک دیجیتال مارکت نقش بسزایی دارد حضور بازاریاب های منحصر به فرد جهت انجام امور بازاریابی است.

این افراد وظایفی را بر عهده دارند که با انجام درست آن می توانند مارکت را به رده برتر برسانند بازار یاب دیجیتال وظیفه ی اطلاع رسانی و ارتباط میان کاربران و صاحب محصولات و خدمات را از طریق تمامی کانال های دیجیتالی (پولی و رایگان) عنوان شده، دارد. موتور های جستجوگر، ئبلاگ ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی که در انحصار خود شرکت است می تواند بستر مناسبی برای آغاز به کار بازار یاب باشد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

وظایف کارشناسان در ایجاد یک دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در شرکت های بازاریابی دیجیتال معمولا وظایف به صورت تخصصی بین کارشناسان مربوطه تقسیم می شود. به طور مثال بازاریاب دیجیتال با تنظیم شاخص های کلیدی متفاوت بر روی هر کانال روند پیشرفت آن کانال و همینطور عملکرد های متفاوت شرکت را نسبت به آن آنالیز و تجزیه و تحلیل می کند. در شرکت های کوچک تر معمولا تعداد افراد کمتری برای برعهده گرفتن وظایف وجود دارد و گاها یک نفر بخش بزرگی ا وظایف بیان شده را بر عهده می گیرد اما اجرای تاکتیک های عنوان شده در شرکت های بزرگ بر عهده ی متخصصان هر بخش قرار میگیرد.

نحوه واگذاری مسولیت دیجیتال مارکتینگ های بزرگ به چه صورت می باشد؟

در این قسمت با برخی از کارشناسان و شاخص های اصلی انتخاب آن ها آشنا می شویم:

نحوه واگذاری مسولیت دیجیتال مارکتینگ های بزرگ به چه صورت می باشد؟
نحوه واگذاری مسولیت دیجیتال مارکتینگ های بزرگ به چه صورت می باشد؟

-مدیر سئو:

در بیان کلی وظیفه و شاخص اصلی مدیران سئو کسب رتبه ی اول در موتور های جستجوگر به ئاسطه ی ایجاد کلمات کلیدی می باشد. کارشناس مربوطه در این بخش باید با استفاده از روش های مختلف برای بهینه سازی موتور های جستجوگر می تواند جایگاه  مناسبی برای شرکت به دست بیا ورد همچنین وی به طور مستقیم با تولید کنندگان محتوا همکاری می کند  و ثمر این همکاری می تواند ایجاد اطمینان از عملکرد درست محتوای تولید شده در گوگل و دیگر مرجع های جستجو باشد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

-کارشناس بازاریابی محتوایی:

وظیفه این دسته از کارشناسان تولید و انتشار محتوای دیجیتالی است. شاخص اصلی معرفی کارشناس بازاریابی محتوایی مدت زمان حضور موثر محتوا در صفحه ، حجم بالای ترافیک وبلاگ، تعداد مشترکین و بازدید از سایت می باشد. کارشناسان این بخش با در نظر داشتن تقویم انتشارات سعی بر این دارند که انواع مختلفی از محتوا را در استراتژی خود جای دهند.

-مدیران شبکه های اجتماعی:

حضور در شبکه های اجتماعی خاص و ویژه بستگی به وفعالیت اصلی شرکت دارد. کارشناس مربوطه جهت مدیریت در یکی از شبکه های اجتماعی جهت انتشار محتوا متنی و تصویری، انتخاب میشود. گاها ممکن است فرد برای تعیین اینکه چه محتوایی در کدام شبکه انتشار پیدا کند برنامه ریزی می کند.

-هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی :

افرادی که در این بخش کار می کنند وظیفه مدیریت و انتخاب نرم افزار هایی را بر عهده دارند که نحوه ی سنجش رفتار کاربران و همینطور سنجش کسب و کار را بیان می کند و این امکان را فراهم می سازد که تمامی اقدامات دیجیتال مارکتینگ را که در بخش های مجزا صورت میگیرد، در دسته بندی های مشخصی قرار دهد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

تفاوت میان بازاریابی درونگرا و بازار یابی دیجیتال در چیست؟

این دو نوع مارکتینگ شاید در ظاهر به هم شبیه باشند( محیط کاری هردو دیجیتال است و پایه ی اصلی آنها نیز تولید محتوا می باشد) ولی با تفاوت های زیادی در کنار هم قرار دارند. این نوع تفاوت ها در توضیح تاکتیک های دیجیتال درونگرا و برونگرا آمده است.

تفاوت میان بازاریابی درونگرا و بازار یابی دیجیتال در چیست؟
تفاوت میان بازاریابی درونگرا و بازار یابی دیجیتال در چیست؟

دیجیتال ماکتینگ برون گرا:

در توضیح تاکتیک های دیجیتال برونگرا باید گفت که با استفاده از یک پیام بازاریابی بدون در نظر داشتن شباهت های میان پیام و کسب و کار مربوطه برای کاربران آنلاین ارسال و در معرض دید آنها قرار گرفته می شود. برای مثال حضور بنر های متفاوت که در حاشیه ی بالای وب سایت ها قرار میگیرد.

دیجیتال ماکتینگ درون گرا:

افرادی که به سراغ این نوع از بازار یابی می روند معمولا با استفاده از محتویات سودمند و متناسب با نیاز کاربران توجه آن ها را به سمت وب سایت جلب می کند. این روش یکی از ساده ترین و موثر ترین روش های وبلاگ نویسی در رابطه با بازاریابی دیجیتالی میباشد. زیرا مشتریان به خواست خود سایت مورد نظر را انتخاب و مطالعه می کنند.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

آیا بازاریابی دیجیتال را می توان در مورد تمامی کسب کار ها به کار برد؟

دیجیتال مارکتینگ را می توان برای تمام کسب و کار به کار برد و تنها باید در زمان انتخاب این روش پرسونای مشتری خود را در نظر بگیرید تا بتوانید به صورت موثر در رفع نیاز های آن عمل کنید.اما این به این معنی نیست که تمامی مارکت ها از یک روش شبیه به هم استفاده کنند چرا که را ها و کانال های متفاوتی در اختیار دارند که می توانند با استفاده از آن ها محتوای سودمندی را در اختیار مخاطبین خود قرار دهند.

آیا بازاریابی دیجیتال را می توان در مورد تمامی کسب کار ها به کار برد؟
آیا بازاریابی دیجیتال را می توان در مورد تمامی کسب کار ها به کار برد؟

انتخاب بازاریابی دیجیتال چه مزایایی به همراه دارد؟

در روش های سنتی و آفلاین امکان مشاهده ی تغیرات لحظه ای از مخاطبین گرفته می شد در طرف مقابل  دیجیتال مارکتنیگ که تمامی رورداد ها را به صورت آنلاین در اختیار مشترکین خود قرار میدهد. همچنین برای شما مشخص می کند که در همان لحظه چند نفر از سایت شما بازدید کرده اند. علاوه بر این می توانید مقدار بازگشت سرمایه در تک تک اقدامات صورت گرفته را بسنجید.

در ضمن بدون شک دیجیتال مارکتینگ، مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است. در این نوع بازاریابی، می توانید پیام‌ها را به گونه‌ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مخاطبان باشد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

 سنجش ترافیک سایت چگونه صورت می پذیرد؟

این عملیات به واسطه  نرم افزار های آنالیزگر که در سیستم های مارکتینگ نصب شده صورت می پذیرد.با کمک این روش شما می توانید هر لحظه از تعداد بازدید کنند گان سایت، تعداد صفحات بازدید شده توسط هر کاربر و … مطلع شوید.

اما سوالی که پیش می آید این است: این اطلاعات چه کمکی در بهتر شدن می کند؟ در پاسخ می توان اینگونه بیان کرد که داشتن این اطلاعات می تواند به شما در حذف یا تصحیح صفحات کم بازدید همچنین صرف هزینه و وقت بیشتر برای محتوای پربازدید کمک می کند.

 

چگونه از میزان سود مندی محتوا در جهت جذب مشتری آگاه شویم؟

تصور کنید که تبلیغات خود را در روش های سنتی و به صورت بروشورهایی در اختیار مردم قرار میدهید. چقدر مطمئن هستید که افراد به تکه کاغذ های دست شان توجه میکنند؟ این اطلاعات را برای چند تن از افراد به صورت دقیق می توانید به دست آوردی؟حالا فرض کنیم همان محتوا را در قالب صفحه ای به وب سایت خود اضافه کرده ای. با استفاده از نرم افزار های نام برده می توانید به راحتی از تعداد بازدید و میزان علاقه مندی به آن را به دست آوردید همچنین با استفاده از روش های بیان شده ایمیل کاربران را به دست آورد و اطلاعات افراد راغب را دریافت کنید.

چگونه از میزان سود مندی محتوا در جهت جذب مشتری آگاه شویم؟
چگونه از میزان سود مندی محتوا در جهت جذب مشتری آگاه شویم؟

آیا دیجیتال مارکتینگ به بودجه ی زیادی نیاز دارد؟

شما برای آغاز هر کاری به مقداری سرمایه نیاز دارید. هزینه ها یکی از مولفه های اصلی برای شروع هر کاری هستند. این هزینه ها بستگی به منابع مورد نیاز شما کم یا زیاد می شوند. شما برای انجام هر گونه استراتژی های مربوط به دیجیتال مارکتینگ نیازمند منابعی می باشید.

به عنوان مثال اگر روی تکنیک درونگرا (سئو، شبکه های اجتماعی و تولید محتوا ) تمرکز دارید تنها نیاز مند نیروی کار متخصص هستنید در این تاکتیک به سرمایه ی هنگفت احتیاج ندارید. چرا که دربازاریابی درون گرا توجه به کیفیت محتوای تولید شده مهم ترین شاخصه می باشد و در صورتی که انجام این امورات را خود برعهده بگیرید تنها منابع مصرفی شما زمان است و هزینه ها در صورتی برای شما ایجاد خواهد شد که به دنبال برون سپاری تولید محتوا باشید.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

چه مدت طول می کشد تا بازاریابی دیجیتال به نتیجه اصلی خود دست پیدا کند؟

تجربه ی سال های اخیر ثابت کرده است که در زمان استفاده بازاریابی دیجیتال خیلی سریع تر از بازار سنتی و آفلاین می توان به نتیجه دلخواه رسید. این نتیجه گیری با استفاده از راه کار های اساسی جهت سنجش نتیجه به دست آمده است.

اما باید در نظر داشته باشید که نتیجهی به دست آمده می تواند به طور خیلی جدی تحت تاثیر استرتژی های انتخابی شما باشد. به یاد داشته باشید که رمز موفقیت شما در توجه به کیفیت محتوای دیجیتال مارکتینگ برحسب نیاز و پرسونای مشتری میباشد اگر هدف اصلی شما از ایجاد دیجیتال مارکتینگ جذب مشتریان به صورت دائم و رفع نیاز آنها باشد در کتر از شش ماه می توانید به این امر مهم دست پیدا کنید.

چه مدت طول می کشد تا بازاریابی دیجیتال به نتیجه اصلی خود دست پیدا کند؟
چه مدت طول می کشد تا بازاریابی دیجیتال به نتیجه اصلی خود دست پیدا کند؟

آیا پولی بودن استراتژی ها می تواند تاثیری بر زودتر نتیجه گرفتن داشته باشد؟

همانطور که میدانید در تمامی کسب و کارهای دیجیتالی رایگان بودن تبلیغات با برخی محدودیت ها رو برو می باشد. برای رفع این گونه محدودیت ها لازم است از استراتژی های پولی نیز استفاده شود زیرا رسیدن به اهداف تان را سریع تر می کند.

اما در هر شرایطی توصیه می کنیم که برای رسیدن به موفقیت های بلند مدت و حفظ سایت خود در کنار کانال های تبلیغاتی پولی، استراتژی بازاریابی دیجیتال رایگان را نیز فراموش نکنید. این کار را با استفاده از تولید محتوا، سئو و شبکه های اجتماعی انجام داد.

شما در حال مطالعه مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ هستید

چه راه کارهای برای زیبا سازی فضای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟

وجود مطالب علمی و عملی درباره ی محصولات و خدمات می تواند در تصمیم گیری مشتریان تاثیر زیادی داشته باشد همینطور زیبا سازی فضای مارکت در نگاه اول می تواند برای کاربران تازه وارد جذاب باشد.

به عنوان مثال اگر دز حوضه ی پوشاک فعالیت دارید استفاده از تصاویر واقعی محصولات خود به همراه هشتک برند خود استفاده کنید. یا از مشتریان قبلی بخواهید که عکس های خود با لباس های شما را در شبکه های اجتماعی با هشتک برند شما به اشتراک بگذارند.

در پایان از اینکه با ماه همراه بودید نهایت تشکر را داریم.

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید