امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر۵

فواید بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوا برای کسب ودرامد و همچنین کارهای کوچک می تواند در موارد زیر مفید باشد:

  • ایجاد یک ماهیت و اسم  تجاری که مخاطبین بتوانند به آن اعتماد کنند!
  • در واقع می شود گفت با ایجاد اعتماد، می توان برند مفید و مناسبی ساخت! وقتی محتوای باکیفیت ایجاد می کنید این احساس به مخاطب ایجاد می شود که وقتی شما چنین محتوای خوبی را ایجاد کرده اید ، پس برای برند خود و مخاطبینش نیز ارزش قائل می باشید.
  •  در نهایت مخاطبین به شما اعتماد می کنند.
  • این کار یک رقابت خوبی  به حساب می آید که نسبت به بقیه رقیبان دارید.
  • این جمله هم به معنی این است که سایت هایی هستند که دارای محتوای خوب می باشند، ترافیک نسبتا زیادی به سایت های شبیه، ولی بدون محتوا دارند باعث ایجاد رابطه ی بلند مدت و قابل اعتماد با مخاطبین می شود!
  • وضعیت خود به عنوان یک کارشناس میدانی در فکر مشتریان و رقیبان وارد می کنید! حتما یک صفحه را برای مقاله های حوزه ی تخصصی کسب و کار خود اختصاص دهید.
  • ترافیک، سایت و فروش محصولات شما را افزایش می دهد! در واقع خدمت هایی را بدون سرمایه گذاری زیاد برای قرر می دهد.
  • بیشتر تماشاگران، سایت را تبدیل به لید مشتری می کند و نگاه وسیع رسانه ها و بازدهی آن ها را بیشتر می کند!
  • ذهنیت خود را عوض کنید و اعتماد به نفس تان را در مورد توانایی تولید محتوا بیشتراز قبل کنید.
  • تمام ایده های  بازاریابی محتوا را آسان تر کنید و اندکی به چالش بکشید.
  • نگاه و چشم انداز مناسب و بهتری را بدست می آورید که باعث این می شود که خود را در زمان کار با بازاریابی محتوا موثرتر ببینید.
  • بسیار آسان تر بودجه ی سازمان خود را به بازاریابی محتوا اختصاص می دهید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۷ عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی...  7 عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی با ما همراه باشید با توضیحاتی درباره 7 عنوانخوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی وقتی فرزندان سر کشی می کنند، مقصر چه ک...
بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟... امروز در خدمت شما هستیم با معرفی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟ ممکن است دفعات مکرری به گوش شما واژه بازاریابی چریکی رسیده باشد و باعث تص...
ویزیتوری چیست؟   شاید برای شما  نیزسوال باشد که ویزیتوری چیست ؟ ویزیتوری حرفه ای است که در آن فروشنده کالا یا خدماتی،به سراغ ارباب رجوع ها می رود و آن ها را به...
بازاریا بی حلقه بسته یا closed Loop Marketing چیست... امروز با شما هستیم با معرفی بازاریا بی حلقه بسته یا closed Loop Marketing چیست ؟ تعریف ابتدایی وکلی راجع  ،به بازاریابی این است  ،که جذابترین روش ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *