ارسال نوشته در وردپرس

ارسال نوشته در وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با شما هستیم با آموزش ارسال نوشته در وردپرس

در مسیر تولید محتوا و نوشتن یکی از ابتدایی ترین کار ها که قبل از هر چیزی مورد توجه و انجام  قرار می گیرد، ارسال نوشته در وردپرس می باشد.

همانطور که در نوشته های قبلی مربوط به( وردپرس)بیان کردیم، پیشرفت و گستردگی این موضوع به جایی رسیده است که دیگر نمی توان آن را در یک کلمه کوتاه گنجاند.

در ادامه قصد داریم درباره ابزارهای موجود در این بخش صحبت کنیم ویا شاید بهتر باشد بگوییم میخواهیم در باره مدیریت هرچه بهتر نوشته ها در وردپرس نکته هایی را بگوییم.

نکات ارسال نوشته در وردپرس

باید بگویم قبل از انجام  و ارسال هرگونه نوشته  در ورد پرس ما باید با انواع ابزار ها در قسمت های مختلف مربوط به نوشته هایمان آشنا شده و تسلط کافی بر آنها داشته باشیم چراکه این امر بر روی مدیرت هرچه بهتر ما تاثیر دارد

اولین نکته قابل مشاهده هنگام مراجعه به صفحه نوشته ها در وردپرس لیستی از نوشته هایی است که اخیرا تایپ شده است.

در این صفحه شما میتوانید همانند بسیاری از برنامه ها کارهای بسیاری در زمینه های مختلف ویرایش یک نوشته انجام دهید.همانند حذف نوشته های اضافی،مشاهده نویسنده نوشته های موجود،موضوع های هر نوشته و هدف آنها ویا حتی ادیت سریع نوشته های خود بپردازید.

باید بدانید که ویرایش متن ها  و ارسال این متون در وردپرس همانند خیلی از برنامه ها دارای قوانین و کاربرد های متفاوتی است که برای افراد متفاوت ممکن است مختلف باشد چرا که مثلا برای شماهایی که به صورت کاربر تازه کار هستید شاید این سوال بوجود بیاید که نوشته ها در این صفحات بر اساس چه ایده و نظری نمایش داده میشود و …

باید بگویم بعضی از ابزار ها در هنگام نگارش متون قبل ارسال برای افراد مبتدی کاربری ندارد و بهتر است مورد توجه قرار نگیرد از جمله لیست نویسندگان که برای شخص مبتدی که تمام نوشته های اخیر آن توسط خود شخص نوشته شده این لیست کاملا بدون کاربرد است و خیلی بهتر است که این ستون را از سدید خود مخفی کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید