آموزش ساخت سایت با وردپرس رایگان

آموزش ساخت سایت با وردپرس رایگان

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش ساخت سایت با وردپرس رایگان

در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش ساخت سایت با وردپرس، به صورت رایگان آشنا کنیم. سیستم وردپرس از پرطرف دارترین سیستم ها به عنوان مدیریت محتوا برای تولید وب سایت شناخته شده است، که کاملا به صورت رایگان عرضه می شود.

وردپرس

سیستم وردپرس توانایی این را دارد که بتواند وب سایت های گوناگونی را از ساده ترین تا پیچیده ترین سایت ها از طریق دستورات php ایجاد کند.سیستم های وردپرس انواع مختلفی دارند، که شامل جوملا و دروپال می باشند. برای داشتن آخرین ورژن وردپرس کافی است وارد سایت wordpress.org شوید تا بتوانید آن را دریافت کنید.

بعد از نصب و راه اندازی باید محتوای درون فایل تان را بارگذاری کنید، بعد ازبارگذاری کردن فایل ها باید آدرس سایت مد نظرتان را در مرورگر سرچ کنید تا مراحل نصب شروع به کار شوند.

بعد از به پایان رسیدن مراحل نصب باید وردپرستان را به زبان فارسی تغییردهید به بیانی ساده ترآن را فارسی سازی کنید. برای این کارابتدا به سایت wordpress-in-your-language مراجعه کنید، سپس وارد بخش language شوید و زبان را به persian تغییر دهید و بعد فایل نصبی زبان را دانلود کنید.

قالب

در وردپرس قالب های گوناگونی وجود دارد که می توانید از طریق آدرس   wprdpress.org/themes/tags/rtl-language-support وارد صفحه مربوط به قالب ها شوید.

شما در این صفحه گونه های مختلف قالب را مشاهده می کنید که می توانید هرکدام از آن ها براساس نیازی که دارید دانلود کنید. حال نوبت به این می رسد که مطالب سایتتان را، ایجاد کنید و منوهای مربوط به آن را بسازید.

از ویژگی های منحصربه فرد وردپرس این است که امکان امنیت سازی را برای شما از طریق htaccess فراهم می کند. شما می توانید وردپرس سایتتان را از نظرمنویی مدیریت کنید برای این عمل فقط کافی است به منوی appearance   و زیرمنوی menus  دسترسی داشته باشید.

روش های دیگری که شما می توانید از طریق وردپرس در سایت خود اعمال کنید، حذف منوهایی است که در بالای سایت قرارگرفته اند به این معنی  که زمانی کاربران وارد وب سایت ها می شوند با منوی تحت صفحات وب روبرو می شوند که می توانند از طریق css با کد دستوری {; wpad minbar{disply:none#  آن را حذف کنید. برای مدیریت عنوان صفحه تان از کد دستوری زیر استفاده کنید:

<?php echo get- the-title();?>

درآخر شما کاربران می توانید از وردپرس سایت های متنوعی همچون وبلاگ، وب سایت شخصی، وب سایت تجاری، سایت فروشگاهی، سایت های تجاری، وب سایت های مذهبی، وب سایت های کوپن و… ایجاد کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید