آموزش جامع طراحی سایت فروش فایل با وردپرس و edd

آموزش جامع طراحی سایت فروش فایل با وردپرس و edd

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش جامع طراحی سایت فروش فایل با وردپرس و edd

طراحی سایت فروش فایل با وردپرس

شاید شما فایل هایی را برای فروش داشته باشید، فایل هایی مانند پروژه های دانشگاهی، جزوه، فایل های صوتی، فایل های تصویری و….. در هر صورت فروش اینترنتی امروزه بیشترین در آمد و کسب و کار را دارد.

در بعضی سایت ها پشنهادهایی مانند ساختن فروشگاه بدون هزینه را می دهند ولی با کمی جستجو متوجه می شوید که شما در فروش این فایل ها هیچ نوع دسترسی نداشته و این سایت به دست یک مدیریت محتوای  اختصاصی اداره می شود.

اما اگر همین حالا شروع به آموزش جامع طراحی سایت فروش فایل با وردپرس کنید بدون هیچ نگرانی و به سادگی مشغول کسب و کار شده اید.

نصب و فعال سازی افزونه EDD

ابتدا افزونه را در جای ذخیره شده راه اندازی کنید و بعد وارد قسمت پیشخوان وردپرس شوید، در این قسمت روی منوی افزونه> افزودن را کلیک کنید و به دنبال جمله ی Easy Digital Downloads  بگردید و پس از یافتن آن را راه اندازی کنید. بعد از راه اندازی در منوی جدید جمله ی Downloads نمایش داده می شود.

برای افزودن فایل یا دانلود آن باید سربرگ دانلود ها> افزودن را کلیک کرده تا به قسمت فایل های فروش خود وارد شده و محصول یا فایل خود را برای فروش قرار دهید و کسب و کار را آغاز کنید.

باکلیک بر روی افزونه می توانید عنوان و توضیحاتی برای محصول خود قرار بدهید تا فایل ها و محصولات شما در قسمت فروشگاه سایت اضافه شود، به انتهای صحفه بروید در آنجا قیمت تعیین شده برای محصول و فایل خود بنویسید و در صورت تغییر قیمت می توانید آن را ویرایش کنید.

حالا نوبت به آن رسیده است که فایل خود را در قسمت دانلود قرار بدهید، در بخش فایل های دانلود فایل های مورد نظر خود را یکی یکی انتخاب کنید و نامی را برای آنها در نظر بگیرید و نوع محصول را در قسمت پیش فرض و در صورت داشتن چندین قیمت و قیمت های متغییر، قیمت فایل را مشخص کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید