آموزش تغییرفونت سایت دروردپرس

آموزش تغییرفونت سایت دروردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شماهستیم با آموزش تغییرفونت سایت دروردپرس

هدف اصلی ما در این مقاله این است که شما را با تغییرات فونت سایت در وردپرس آشنا کنیم. راه های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید فونت سایت های خود را با خلاقیت های گوناگون تغییردهید.

یکی از راحت ترین راه ها برای تغییر فونت سایت در ورد پرس استفاده از افزونه custom fonts می باشد، که باید آن را بر روی وردپرس خود فعال کنید.

همان طور که می دانید یکی از راه های جلب توجه سایت ها نسبت به کاربران استفاده از فونت ها با نوع های مختلف است که برای زیباسازی سایت ها و خوانایی جملات به کارمی رود که دراین باره نقش مهمی را ایفا می کند. البته باید دانست که افزونه های وردپرس به تنهایی از نوع فونت های استاندارد و متنوعی  تشکیل شده است،

اما به دلیل تنوع نداشتن بیش از حد نوع فونت ها باعث شده که کمتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد. به همین دلیل گفته می شود از برنامه های متنوعی همچون custom fonts استفاده کنید.

برنامه custom fonts از افزونه های پرکاربردی با توانایی بالایی طراحی شده است که دارای قابلیت های مختلفی می باشند این نوع قابلیت ها عبارت اند از:

  • به عنوان یک واسطه، برای دسترسی آسان کاربر استفاده می شود
  • قابلیت اضافه کردن نوع های متفاوت فونت
  • قابلیت اضافه کردن فونت های متفاوت برای فرمت های متفاوت
  • تکثیر دسته بندی های مختلف برای فونت های متفاوت

مراحل نصب و راه اندازی custom fonts

ابتدا باید برنامه افزونه را از طریق سایت مربوط به افزونه دریافت و دانلود کنید. بعد از نصب و راه اندازی وارد برنامه شوید، در قسمت جست و جو کلمه custom fonts را جست و جو کنید و بعد آن را نصب و راه اندازی کنید

پس از نصب به یک قسمت نواری شکل برخورد می کنید که باید از سمت راست گزینه نمایش را انتخاب کنید، این گزینه مربوط به custom fonts ها می شوند، و بعد وارد تنظیمات برنامه شوید. در قسمت تنظیمات شما می توانید، تمامی تغییرات را برحسب سلیقه ای که دارید برروی مطالبتان اعمال کنید.

مراحل تغییر فونت سایت در وردپرس

در اولین قدم باید نوع فونت را با فرمت خواسته شده بارگذاری کنید، بعد از بارگذاری گزینه upload را انتخاب کنید. سپس به قسمت کتاب خانه بروید در این بخش شما می توانید انواع فونت ها را با فرمت های گوناگون تعیین کنید.

و در مرحله نهایی گزینه add new font را انتخاب کنید تا بتوانید فونت مد نظراتان را وارد کنید. ودر نهایت بعد از تمامی مراحل گزینه save را کلیک کنید تا تمامی تغییرات ذخیره شوند و بر نوع فونت مطالبتان اعمال گردند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید