امروز بررسی میکنیم که چرا قبل از ارتقاء کارکنان به پستهای مدیریتی، به آنها آموزش دهید ؟
مدیر کامل را کجا پیدا میکنید؟
استخدام یک مدیر از داخل کارمندان فعلی به نظر عاقلانه میرسد.
چه کسی بهتر از قبل کسبوکار شما را میداند؟
با این حال، مدیریت یک نوع خاص از رهبری است.
اگر کارکنان خود را به عنوان کارگر خوب نشان دهند، آنها ارتقا مییابند اما آیا آماده مدیریت هستند یا خیر؟
به جای تغییر کارمندان از کار فعلی شان و رها کردن آنها به طور مستقیم به مدیریت، شما میتوانید به کارکنان خود آموزش دهید تا در جایی که در شغل فعلی شان هستند، مدیر باشند.
اصل اساسی
اصل اساسی برای این رویکرد این است که کیفیت یک مدیر خوب را در نظر بگیرید و سپس به کارکنان فرصت برای ایجاد این ویژگیها را در اختیار کارکنان قرار دهید.
به گفته اریک باسو،مهارتهای مدیریتی را می توان به سه بخش اصلی تقسیم کرد:
متخصص مدیریت: این توانایی یک کارمند برای ارزیابی خود و شناسایی نقاط قوت و ضعف است.
مهارتهای متمرکز به تیم: این توانایی یک کارمند برای مدیریت، انگیزه دادن و ارتباط با گروههای کوچک است.
مهارتهای شرکت: اینها مهارت و محرک برای موفقیت کسب و کارتان هستند.
داشتن هر سه این مهارتها برای هر مدیر لازم است. حالا بیاندیشید چگونه این سه مهارت مهم را در کارمندان خود پرورش میدهید؟
یک فرهنگ یادگیری ایجاد کنید
و در درجه اول، فرهنگی یادگیری ایجاد کنید .
شما کارمندانی را ایجاد میکنید که قانع نمیشوند مگر اینکه همیشه خودشان را هل دهند و با چالشهای جدیدی روبرو شوند.
مدیریت نیاز به فردی دارد که نسبت به یادگیری گرایش دارد، همیشه میخواهد بهترین راه یا فنآوری جدید را پیدا کند تا کارها بهتر کار کند.
پیشنهاد آموزش کارکنان برای شغل خاص آنها مهمترین راه برای یادگیری یادگیری در محل کار است.
حتی استارباکس این را درک میکند و به کارمندان خود فرصتی میدهد تا با کمک به انجام این کار مدرک دانشگاهی خود را بدست آورند.
دادن شانس به کارمندان تان به یادگیری بیشتر از آن چیزی است که آنها نیاز دارند تا آنها را در زمینه آموزش ببینند و آموزش ببینند که آن فراتر از دانشی است که ارائه میدهد.
به کارکنان کمک کنید یاد بگیرند چطور یاد بگیرند
حتی اگر کارمندان شما میخواهند درباره چیزهایی یاد بگیرند که فورا ً به کارشان مربوط نمیشوند ، فرهنگ یادگیری را تشویق کنید ، مهم نیست که آنها چه چیزی یاد میگیرند.
بگذارید کارمندان شما هنر یادگیری را از طریق آموزش تمرین کنند .
تکنیکهای مدیریت زمان را تشویق کنید
مدیریت زمان یکی از مهمترین اصول رسیدن به نتایج خوب در مدیریت است. پس افراد را به مدیریت زمان تشویق کنید.
مهارتهای ارتباطی تیم را ایجاد کنید
به کارمندان خود یاد دهید قبل از اینکه از آنها خواسته شود با کارمندان دیگر ارتباط برقرار کنند،و این یک جز بزرگ است.
فن رهبری را تشویق کنید:
تبدیل شدن به یک مدیر بدون مهارتهای رهبری، یک دستورالعمل برای بیچاره کردن کل بیزینس است.
به کارمندان خود کمک کنید تا خودشان را به عنوان رهبر ببینند، مهم نیست که موقعیت آنها چیست، یا اینکه آنها حتی تماموقت کار میکنند، شما درکی از آنچه رهبری در بر دارد، ایجاد میکنید.
رهبری باید قبل از رسیدن به درجه یک مدیر در حال انجام باشد.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم “با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]