چطور از Google Keyword Planner استفاده کنیم؟(بخش دوم)

چطور از Google Keyword Planner استفاده کنیم؟(بخش دوم)

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

چطور از Google Keyword Planner استفاده کنیم؟(بخش دوم)

مرحله شماره 2 : ابزارتون رو انتخاب کنید

ابزار Keyword Planner بین ابزارهای مختلف تحقیق کلمات کلیدی یه جور چاقوی

سوییسی به حساب میاد )از این چند کاره ها که توش همه چی داره از چاقو و پیچ

گوشتی گرفته تا دربازکن و قیچی حالا ما با استفاده از 3 تا از این ابزارهای داخل چاقوی

سوییسیمون یه لیست باحال از کلمات کلیدی عالی برای کمپین بهینه سازیمون پیدا

میکنیم.

● Search for new keywords using a phrase, website or category

این ابزار مثل هلو میمونه! انقد که راحته استفاده ازش. مناسبه برای پیدا کردن کلمات

کلیدی جدید. یادتون باشه کلمات کلیدی ای که این ابزار بهتون معرفی میکنه معمولا

خیلی به اون کلماتی که خودتون بهش معرفی میکنین نزدیکه.همونطور که تو معرفی این

آموزش هم گفتم، هیچ ایده جدیدی رو مطرح نمیکنه.وقتی ابزار Search for new

keywords using a phrase, website or category رو انتخاب میکنید، یه منو با این موارد

نمایش داده میشه:

بهتره به هر کدوم از این آپشن ها بصورت تک تک بپردازیم:

Enter one or more of the following

این اولی واقعا آپشن مهمیه. نتیجه ای که شما از Keyword Planner میگیرین عمدتا

مربوط به مقداریه که اینجا وارد میکنین. اینجوری میتونین ازش نتیجه بهتری بگیرین:

Your product or service : اینجا دقیقا همونجاییه که “کلمات کلیدی پایه” رو به Keyword

Planner معرفی میکنیم. نیازی نیست کلمه ای مثل “گلها” که معرف کسب و کارتون

هست رو وارد کنید. یا حتی لیستی از “کلمات کلیدی سر” پر رقابت رو وارد نکنید.

پیشنهاد من وارد کردن 1 تا 3 کلمه است که هر کدوم مربوط به یک موضوع بکر باشن.

مثلا اگه تو کسب و کار فروش آنلاین بیسکوییت فعالیت میکنین، میتونین از واژه هایی مثل

“دسرهای بدون گلوتن” یا “بیسکوییت رژیمی” استفاده کنین. Your landing page : این

آپشن برای کاربرای Adwords طراحی شده. ولی بعضی وقتا میشه با معرفی صفحه

لندینگ پیج یا مقاله مورد نظرمون کلمات کلیدی خوبی به دست آورد.

Your product category : این آپشن به شما اجازه میده به بانک اطلاعاتی داخلی کلمات

کلیدی گوگل که برای هر صنعت دسته بندی شده دسترسی داشته باشین. گاهی اوقات

میتونین از طریق این آپشن کلماتی رو پیدا کنین که بهش فکر نکرده بودین یا فراموش

کردین. اگه با دوتا آپشن قبلی نتونستین کلمه مناسبی پیدا کنین، ارزششو داره با این

یکی هم یکمی سر و کله بزنین.

وقتی اطلاعات مورد نظرتونو داخل یکی – یا هر سه آپشن – وارد کردین، وقتشه آپشن

های ” Targeting ” رو تعیین کنین.

منبع:کتاب آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو

 

چطور از Google Keyword Planner استفاده کنیم؟(بخش دوم)

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید