تیم تولید محتوا هشت ، دارای درخشان ترین رزومه در زمینه تولید محتوا برای وب سایت های ایرانی است.
ما با آنالیز دقیق مارکت، آنالیز دقیق رقبا و پیدا کردن کلمات فرصت مقالاتی را تولید میکنیم که برای سایت شما حداکثر کارایی و بازده را خواهند داشت.
رقبا را جا بگذارید
نقاط ضعف و قوت رقبا آنالیز می شود و شما آن را جا خواهید گذاشت.
هدفمندی
تولید محتوا در تیم هشت کاملا هدفمند است
صرفه جویی در هزینه
تولید محتوا در تیم هشت یعنی ماهانه با صد تا دویست مقاله هدفمند به اندازه 1000 مقاله بی هدف نتیجه بگیرید.
تا حالا به این فکر کرده اید که اگر می دانستید مقاله ای که امروز تولید میکنید به زودی درصدر نتایج گوگل خواهد بود چه فرصت بی نظیری برایتان ایجاد می شد؟
حالا ما به شما می گوییم این فرصت ایجاد شده است.
ما کلماتی را برای تولید محتوا به تیم تولید محتوا خواهیم داد که نسبت به قدرت سایت شما در صفحات نخست نتایج گوگل قرار بگیرند.
تیم محتوا با تولید مقاله بر روی این عنوان ها و پس از سئو کردن مقاله آن را بر روی سایت بارگزاری کرده و نهایتا پس از چند روز و گاهی چند ساعت سایت شما در کلمه فوق در صدر نتایج خواهد بود.
تولید مقاله کور
اینکه عده ای در وب راه افتاده اند و دم از تولید محتوا می زنند بدون اینکه این محتوا برای سایت شما کار خاصی بکند واقعا در هیچ جای دنیا مرسوم نیست.
قطعا مهم ترین مزیت رقابتی ما در تیم هشت همین تولید محتوایی است که نتیجه می دهد و اثارش را به راحتی در ورودی های وب مستر و انالیتیکس و هر آنالیز گر دیگری که سایتتان را رصد میکند خواهید دید.
نتیجه تضمین شده
نتیجه کار با تیم هشت تضمین شده است.
خیلی راحت !
یا از نتیجه راضی هستید و پول می پردازید و یا ناراضی هستید و ما مبلغی دریافت نمیکنیم.
تولید محتوای تضمینی
بله! تولید محتوای هدفمند و تضمینی ! با عقد قرارداد رسمی و امکان قرار حضوری ما در دفتر شما.
در واقع هدف ما نتیجه گیریست و در ازاری نتیجه و سودی که برای بیزینس شما حاصل میکنیم مبلغی را دریافت نمی نماییم.
این واقعا آرمان و هدف ماست و به آن پایبندیم و در قراردادهای ما همیشه بند فسخ بر اساس عدم رضایت مندی مشتری گنجانده می شود.
پس با هم مرور می کنیم
نتیجه گیری قطعی است
هدف ما کمک به بیزنس شماست
اگر نتیجه حاصل نشد شما حق فسخ و عدم پرداخت دارید.
در صورت عقد قرارداد تولید محتوی این خدمات را نیز دریافت خواهید کرد.
بررسی و مشاوره سئو آن پیج
آپتیمایز بودن سایت شما از لحاظ سئو بررسی و در صورت امکان رفع می شود. اما نقش اصلی ما نقش مشاوره ای است
بررسی و مشاوره سئو آن پیج
رفتار شناسی کاربران سایت شما و در رقیب اصلی بر اساس جنسیت میزان درامد و ...
مشاوره در زمینه بهبود فروش و آنالیز مارکت
راه کارهایی برای افزایش فروش وب سایت شما داریم که به احتمال زیاد از آن بی خبرید!
ما به شما مشاوره می دهیم.
تیم هشت
تیم هشت به عنوان تنها تیم تولید محتوای هدفمند بر پایه تضمین رشد ورودی ارگانیک در وب فارسی فعالیت دارد و شما می توانید قبل از سفارش از ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.
لازم به ذکر است به سوال هایی مثل : با چه ابزاری آنالیز میکنید و من با ابزار … آنالیز میکنم آیا ابزارهای شما هم همین ها هستند و … خودداری کنید زیرا ما خود را موظف به افشای اسرار کاری نمی دانیم.
جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید..
09120647344
رشد نمودار وب مستر تضمینی است
ما با تولید محتوای هدفمندرشد و ورودی ارگانیک شما را تضمین می کنیم.
و شما می توانید این رشد ورودی را بر روی گوگل وب مستر یا گوگل انالیتیکس مشاهده کنید.
البته باید توجه داشته باشید که با توجه به اینکه تمامی تکنیک های به کار رفته در روند کاری ما تکنیک های کلاه سفید هستند و رشد نمودار به آرامی اما مستمر و پایدار خواهد بود.
همان گونه که در تصویر نیز مشاهده می نمایید سایت دارای یک نمودار رشد کاملا آرام و با شیب ملایم است.
این روش بهترین روش برای سئو سایت شماست و در واقع در این حالت شما زیر ساختی دائمی برای وب سایت و بیزینس خود بنا می نهید که تا سال های سال قابل استفاده و بهره برداری است . ما در تیم هشت منتظر تماس شما هستیم تا بیزینستان را به اوج برسانیم.
09120647344
محتوا چیست و چه تعریفی دارد
محتوا را می توان در چند قالب تصویر و اینفوگرافیک ، ویدیو ،متن ،صوت و یا ترکیبی از همه انها تعریف کرد.
محتوا هر چه که هست باید نهایتا برای وب سایت شما تبدیل به مشتری شود.
اما چگونه این کار ممکن است ؟
یکی از مهم ترین روش های تبدیل محتوا به مشتری ایجاد لندینگ های با سیستم تبلیغات هوشمند است.
جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در تماس باشید.
خدمات تولید محتوا
تیم هشت آماده ارائه خدمات تولید محتوا به شما عزیزان می باشد.
ما در تیم هشت با انالیز دقیق رقبا و مارکت و تولید محتوا بر اساس نیاز شما باعث رشد ورودی ارگانیک در وب سایت شما خواهیم شد.
لازم است بدانید کلیه خدمات تیم هشت در این حوزه با ارائه مشاوره قبل از اتخاذ استراتژی خواهد بود و شما با چشمان کاملا باز و با نگاه به جلو استراتژی مورد نظر را انتخاب خواهید کرد و ا در بین وب سایت های بزرگ حوزه خود خواهید نهاد.
سفارش تولید محتوا
شما می توانید جهت سفارش تولید محتوا با ما در تماس باشید.
شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان 09120647344 می باشد.
از اینکه قبل از تماس با ما به ساعت تماس توجه کافی دارید و ساعت 2 نیمه شب را برای تماس انتخاب نکرده اید سپاسگذاریم.
لازم به ذکر است جهت سفارش تولید محتوا قبل از هر چیز عقد قرار داد با تیم هشت الزامی است .
شرکت تولید محتوا
تیم هشت به عنوان تنها مجموعه تولید محتوا در ایران فعالیت دارد که همزمان با تولید محتوا اقدام به چینش استراتژی رشد شما نیز می نماید.
در واقع همکاری با تیم هشت در زمینه تولید محتوای هدفمند مساوی با رشد قطعی در زمینه افزایش حجم ورودی ارگانیک خواهد بود.
تولید محتوا به انگلیسی
بسیاری از وب سایت ها به دنبال تولید محتوا به زبان های دیگر از جمله تولید محتوا به انگلیسی هستند.
هزینه این مدل تولید محتوا از هزینه تولید محتوای هدفمند فارسی کاملا جداست و برای ان می توانید با ما در تماس باشید.
هزینه تولید محتوا
هزینه تولید محتوای هدفمند در تیم هشت به حدی بهینه است که حتی بسیاری از همکاران ما نیز از خدمات ما استفاده کرده و هزینه نیرو و … را برای خود به حداقل رسانده اند.
در واقع تیم هشت کارخانه تولید متحوا است.
به کارخانه تولید محتوای هشت خوش آمدید.
سفارش آنلاین تولید محتوا
از آنجا که هدف ما همواره این بوده که مشتریان ما با چشمان باز ما را انتخاب کنند وظیفه خود می دانیم که قبل از هر چیز مشاوره رایگان به مشتریان خود ارائه دهیم.
بدیهیست که ثبت آنلاین سفارش یعنی دریافت مبلغ و بعد ارائه خدمات .
ما این روش را نمی پسندیم و مایلیم به شما مشاوره دهیم تا کاملا اگاهانه وارد گود این بازی شوید.
استاندارد سازی محتوا
محتوای تولید شده یکی از مهمترین عوامل رشد و بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بوده و با نام تجاری شما در نتایج جستجو قابل مشاهده است، و به شما کمک شایانی می کند.
اما واقعا نکته مهم محتوای تولید شده برای گوگل خواهد بود که بهترین ابزار برای انتقال پیام به مخاطب، و رسیدن به استاندارد است.
مطالب خود را برای بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO دقیقا تعریف شده است.
در واقع، بر اساس سئوی محتوا است که جستجوگرهایی مثل گوگل شما را پیدا میکنند.
ذکر این نکته ضروری است که این روزها از نظر گوگل کیفیت محتوا برای کاربر نیز بسیار مهم است و نمی توان از روش های قدیمی مثل کیورد استافینگ و یا کپی کردن متون استفاده نمود.
به همین دلیل است که محتواهای تولید شده در تیم هشت هم سئو شده هستند و هم به هیچ وجه بی کیفیت و یا کپی شده نیستند.
فرمت های تولید محتوا
برخی فرمت ها در با قالب ها اشتباه می گیرند.
به هر حال شما می توانید در هر فرمتی تولید محتوا کنید و در بستر مناسب خودش ارائه دهید و نتیجه بگیرید.
برای مثال تولید محتوای ویدیویی می تواند در وب سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات و یا سوشال هایی مثل اینستاگرام معجزه کند.
صرف وجود ویدیو در محتوای متنی می تواند زمان حضور کاربر در سایت را بالا برده و نمره سئو آن متن کمک شایانی نماید.
تولید محتوای کتابی
یک گونه از تولید محتوا تولید محتوایی ای بوک یا کتابی است.
این مدل تولید محتوا معمولا در سیستم های پاپ اپ هوشمند و ایمیل مارکتینگ کاندیشنال به شدت پرکاربرداست.
جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.
09120647344
تولید محتوای پادکست
استودیو تیم هشت آماده ارائه خدمات ضبط پادکست با بالاترین کیفیت به شما عزیزان است.
کیفیت مثال زدنی پادکست های تیم هشت مخاطب شما را میخ کوب وب سایت شما خواهد کردو می توانید برای صفحات پربازدید خود اقدام به ضبط پادکست کنید.
اینستاگرام به عنوان یکی از پر بازدیدترین سوشال های مورد علاقه ایرانیان مطرح است و همان طور که می دانید بیزینس های بسیار زیادی در این بستر فعالیت دارند.
تولید محتوا در بستر اینستاگرام نیز نیاز به انالیز رقبا و هشتگ ها دارد تا بتواند رشد بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.
استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام
ما در تیم هشت ضمن آنالیز دقیق مارکت اقدام به تدوین استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام میکنیم که باعث رشدی هدفمند و موثر در پیج شما خواهد شد.
تعرفه تولید محتوا اینستاگرام
تعرفه های ما در زمینه تولید محتوا اینستاگرام به شدت مناسب است .
شما می توانید جهت دریافت لیست پیکج های اینستاگرام با ما در تماس باشید.
روزانه مقالات بسیاری درباره تولید محتوا و تولید محتوای با کیفیت درون وب سایت ها و وبلاگ ها منتشر می شود. ما در این مطلب میخواهیم، مفصلاً راجع به تولید محتوایی مؤثر و با کیفیت با شما صحبت کنیم و روشها و استراتژی های مهم برای تولید محتوای مؤثر و افزایش بازدید از طریق تولید محتوا با شما صحبت خواهیم کرد.
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید09120647344
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
تولید محتوا به چه معناست ؟
چگونه یک محتوا تولید کنیم؟
فاکتورهایی برای تولید محتوای موفق
اهمیت تولید محتوای با کیفیت چیست؟
ایده هایی برای تولید محتوای با کیفیت
هزینه تولید محتوا به چه عواملی بستگی دارد؟
فاکتورهای مهم در تولید محتوای متنی چیست ؟
گام هایی برای تولید محتوای با کیفیت و جذاب
اهمیت تولید محتوا بر توسعه کسب و کار چیست؟
جمع بندی مطلب
[/stextbox]
تولید محتوا به چه معناست ؟
حتماً این روزها شما هم درگیر جوامع مجازی و وب سایتها شده اید و اطلاع دارید ،که تولید محتوا در فضای اینترنت تأثیرات شگفت انگیزی بر بهبود وضعیت مالی و برندسازی و ارتقای شغلی افراد میگذارد، ما میخواهیم در اینجا در خصوص اهمیت تولید محتوا و این که تولید محتوا به چه معناست ،با شما صحبت کنیم.
در واقع تولید محتوا به محتواهایی گفته میشود ،که میتواند از دسته متنی، عکسی، تصویری، صوتی و ویدئویی گرفته شود و این دسته بندی تولید محتواها در فضای اینترنت، اثراتی فوق العاده مؤثر بر کسب و کار افراد و برندسازی استارت آپ ها، خواهد گذاشت.
در واقع همان طور که شما میدانید، تولید محتوا به معنای خلق کردن محتواهایی است، که در چارچوب و قواعد خاصی باید تولید شود، تا بتوانند اثراتی مؤثر بر روی سازمان یا شرکت ها بگذارند. این تولید محتوا باید به گونهای باشد، که یکتا و غیرتکراری باشد.
همچنین از نظر تخصصی مورد تایید و کاملاً علمی و اثبات شده باشند. شاید بتوانیم تولید محتوا را این گونه ترجمه کنیم ، که استفاده از دانش و علم گسترده در بستر اینترنت با کمک گرفتن از جمله بندی های مختلف و با استفاده از رعایت استانداردهایی که میتواند، به بهینه سازی یک مطلب یا سئو آن کمک کند، میتواند فرآیند تولید محتوایی با کیفیت را پشت سر بگذارد.
چگونهیکمحتواتولیدکنیم؟
در وهله اول شما باید موضوع مدنظر خود را انتخاب کنید، بعد از انتخاب موضوع بهتر است، که راجع به آن اطلاعات کافی داشته باشید و با دانش و آگاهی بالایی اقدام به تولید محتوا کنید. جهت تولید محتوای یک مطلب خاص لازم است ،که شما مواردی را انجام دهید ، که در ادامه با آن اشاره میکنیم.
با فرض بر این که شما محتوای متنی مدنظر خود را انتخاب کرده اید، ما نکاتی را برای تولید محتوای متنی جذاب بیان میکنیم.
برای جذابیت و یک محتوای متنی باید نکاتی را رعایت کنیم. اولین نکته این است، که از جمله های محرک برای خواندن محتوا استفاده کنیم. اولین جمله در محتوای شما بسیار اهمیت دارد، اینکه جمله دارای جذابیتی باشد که خواننده را ترغیب به خواندن ادامه مقاله کند، بسیار نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید.
دومین نکته این است ،که باید نوشتن پاراگراف اول بسیار جذاب و ترغیب کننده باشد. همیشه محتوای اول تاثیر گذار تر برای جذب مخاطبین است. لازم است که نگارش پاراگراف اول را به دقت انجام دهید.
سومین نکته این است که سعی کنید با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. اینکه شما خواننده را کنجکاو کنید، تا بتواند باقی متن شما را مورد مطالعه قرار دهد و همچنین متن شما دارای جذابیتی باشد، که خوانندگان به سمت آن جذب شوند.
در قدم بعدی لازم است ،که شما خوانندگان را به مطالعه انتهای مطلب دعوت کنید. این کار میتواند باعث کنجکاوی خوانندگان و مخاطبین شما شود، که اشتیاق دنبال کردن مطالب شما تا انتها را داشته باشند.
هیچگاه از موضوع قابل بحث جدا نشوید، شما باید در نوشته هایتان یک سیر منطقی را در پیش بگیرید و بر طبق موضوع و محتوایی که به شما داده شده است. مطالب را ایجاد کنید و برای جذب مخاطبین هیچگاه اغراق نکنید، زیرا این کار نتیجه عکس در پی خواهد داشت.
در محتوای خود از اعداد استفاده کنید، استفاده از اعداد میتواند در متن نقاط حساسیت فکری ایجاد کند و مخاطبین را به سوی اعداد جذب کند.
با توجه به ایجاد زیاد محتوای متنی در وب سایت ها سعی کنید، محتوای متنی تولید کنید، که کمیاب هستند .درباره موضوعاتی که کمتر به آنها پرداخت شده، بنویسید و همین طور باید نوشته های شما جذاب باشد. سعی کنید که حتماً از محتواهای متنی که به دارای اثبات علمی هستند، استفاده کنید و همین طور دارای جذابیت برای جذب مخاطبین باشد.
سعی کنید از تولید محتواهای طولانی بپرهیزید ، زیرا این کار باعث سر رفتن حوصله مخاطبین شما میشود. محتوای خود را مختصر کنید و مفهوم خود را در کلمات کمتری بگنجانید. البته این نباید به حدی باشد، که محتوای شما کمتر از کلمات قابل پیش بینی باشد. سعی کنید محتوای شما علاوه بر مختصر نویسی دارای مفهوم کاملی باشد.
فاکتورهاییبرایتولیدمحتوایموفق :
انتخاب موضوع با کیفیت :
قبل از هر چیز برای تولید محتوا شما باید به موضوع مربوطه تسلط کافی داشته باشید و مطالعات خود را در طول روز از طریق اینترنت یا کتاب ارتقا دهید. اولین قدم برای تولید محتوا ، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه است. همه آن چیزی که شما باید تولید کنید، به آنچه میدانید و تجربه کرده اید ،نیست . باید سطح علمی خود را ارتقا دهید و با توجه به دانسته های به روز مطالب را تولید کنید. شما باید موضوع موردنظر را انتخاب کنید و توسط آن موضوع و مرتبط اقدام به تولید محتوا کنید.
خلاصه نویسی کنید :
برای یک تولید محتوایی با کیفیت لازم است، که شما به مطالب را خلاصه کنید. از نوشتن جملات اضافه صرف نظر کنید . زیرا کاربران به دنبال متونی هستند، که به راحتی اطلاعات را از وب سایت شما دریافت کنند.
برای این کار لازم است، که توضیحات اضافه را فاکتور بگیرید و کاربران را با حداقل کلمات به مفهوم اصلی موضوع موردنظر برسانید. در صورتی که شما از محتوایی طولانی استفاده کنید ،کاربران بلافاصله صفحه وب سایت شما را بسته و به سراغ دیگر نتایج خواهند رفت. فراموش نکنید، که خلاصه نویسی یکی از رازهای اصلی موفقیت در تولید محتوای با کیفیت است.
استفاده از سئوی مکانیکی :
هنگامی که تولید محتوای متنی به پایان میرسد، شما باید در قدم بعدی تکنیک هایی که برای ارتقای سئوی وب سایت و مطالب خود باید به کار ببرید، را انجام دهید. باید بدانید که محتوای خود را در یک قالب بندی و پیرو سئوی وب سایت ها ایجاد کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهید.
اینکه استفاده از کلمات کلیدی، عنوان ها و این گونه موارد باعث رعایت الگوریتم های موتورهای جستجو خواهد شد.، میتواند کمک بسیار ویژه و شایانی در بهبود سئوی مطالب و استفاده کاربران بیشتری از محتوایی شما داشته باشد. همچنین بکار بردن اشتباه علائم نگارشی یا غلط های املایی، میتواند باعث کج فهمی کاربران شده و تمامی زحمات شما را به آسانی به هدر دهد.
استفاده از متا تگ ها :
متا تگ ها، یکی از ویژگی هایی است ، که در بازدید یک مطلب و سئوی آن بسیار تاثیر گذار میباشد. در واقع متا تگ عنوان اولین چیزی است، که موتورهای جستجو، مخصوصاً موتور جستجوی گوگل از آن استفاده میکند و آن را میخواند.
اگر متا تگ عنوان شماف با موضوع مدنظرف مغایرت داشته باشد، در این صورت لازم است، که شما جریمه شوید و نه تنها وب سایت شما معتبر نخواهد شد، بلکه دچار نزول رتبه وب سایت خواهید شد. سعی کنید، متا تگ عنوان، دقیقاً مناسب با موضوع مدنظر خود هماهنگ کنید و از این قابلیت شگفت انگیز در بهبود وضعیت وب سایت خود استفاده کنید.
قالب بندی محتوا :
شما به عنوان یک تولید کننده محتوا، باید راهکارهایی را استفاده کنید، که از طریق آن بتوانید محتوایی خود را ارتقا دهید. البته این نباید در حالتی باشد، که لینک دسترسی به مطلب تغییری کرده باشد. در این بخش از مقاله میخواهیمف راجع به سئوی قالب بندی محتوا با شما صحبت کنیم. شما باید عکس مقالات و همچنین نوع فونتی که استفاده میکنید، را در این مورد به روز کنید و توسط آنها محتوایی جذاب تر برای کاربران تولید کنید.
متفاوت بنویسید :
سعی کنید برای یک تولید محتوا، محتوا های زیادی را در رابطه با موضوع مدنظر خود مطالعه و مورد بررسی قرار دهید. برای یک محتوای با کیفیت لازم است، که شما متفاوت تر از بقیه بنویسید .اینکه سایت های مشابه یا رقبای شما از مزایای یک کالا مینویسند، لازم است که شما به نقاط ضعف آن کالا نگاه کنید و درباره آنها بنویسید.
اگر از کالای مورد نظر به عنوان کالای فروشی خود استفاده میکنید، راهکارهایی را برای مقابله با نقاط ضعف ارائه دهید، تا کاربران مقالات شما را معتبرتر از بقیه سایت ها بدانند.
به نگارش مطالب خود دقت کنید :
به ظاهر و نگارش مطالب خود دقت ویژه ای داشته باشید، در وهله اول شکل ظاهری محتوای شما برای کاربران نمایش داده می شود. استفاده از عکس های مرتبط و همچنین نحوه نگارش صحیح یک محتوا میتواند، احتمال بازدید بیشتر و خوانده شدن زیادتر را برای شما به همراه داشته باشد.
برای یک محتوای موفق لازم است ،که شما از عکس هایی برای زیر عنوان استفاده کنید و همچنین با توجه به موضوع مورد نظر درک بهتری از موضوع را برای کاربران توسط اشکال مختلف بوجود بیاورید.
عناوین زیبا بکار ببرید :
حتماً شما هم از تاثیر شگفت انگیز عناوین در محتوا و زیاد شنیده اید . باید بدانید که عناوین مانند چراغ های یک ویترین عمل میکنند، که میتواند توجه مخاطبین را به محتوای شما جلب کند.
همچنین قابلیت را دارند، که بتوانید در عناوین و محتوای خود از کلمات کلیدی پرکاربرد استفاده کنید و به سئوی مورد نظر و مورد انتظار خود برسید، از دیگر مزایای عناوین جذب کننده میتوان، به افزایش بازدید وب سایت اشاره کرد، که فوق العاده نتایج بسیار خوبی را در بازدید مطالب به شما خواهد گذاشت.
استفاده از کلمات کلیدی پرکاربرد :
زمانی که بحث سئوی یک مطلب پیش می آید، اولین چراغی که در ذهن تولید کنندگان محتوا روشن می شو، . استفاده از کلمات کلیدی پرکاربرد است ومتأسفانه اکثر تولید کنندگان محتوا فکر میکنند، که اگر از کلمات کلیدی مرتبط زیاد استفاده کنند
شانس بیشتر دیده شدن مطلب را افزایش میدهند و بازدیدکنندگان بیشتری به سمت مطالب آنها کشیده میشوند، اما متأسفانه اینطور نیست و استفاده از کلمات کلیدی در صورتی که در این موضوع اغراق شود، میتواند رتبه سایت شما را پایین بیاورد و نتیجه عکس بر سئوی وب سایت شما بگذارد.
لازم است که هر کلمه کلیدی حدوداً دو الی سه بار در یک مقاله تکرار شود. همین طور باید از کلمات کلیدی پرکاربرد و مرتبط استفاده کنید و استفاده از کلمات کلیدی که مرتبط با موضوع وب سایت شما نیست، میتواند شما را از صفحه اول گوگل به صفحات آخر انتقال دهد.
از محتوای طولانی استفاده کنید :
شما به عنوان یک تولید کننده محتوا باید بدانید، که حداقل تعداد کلماتی که میتوانید برای یک محتوای خوب به کار ببرید، 500 کلمه هست که ممکن است، محتوای کمتر از این ، جریمه شدن از سمت سایت گوگل را برای شما به همراه داشته باشد.
استاندارد کلمات در تولید محتوا بین 2000 تا 3000 کلمه می باشد و مقالاتی که بیش از 4000 کلمه دارند، بهتر است که در دو مقاله تقسیم شوند. استفاده از حداقل تعداد کلمات در یک تولید محتوا میتواند محتوای شما را ارزشمند تلقی کند و همچنین امتیازات ویژه ای از سمت موتورهای جستجو برای وبسایت خود کسب کنید.
سایت رقبای خود را چک کنید :
بعد از یک تولید محتوا و قبل از انتشار آن لازم است، که شما وبسایت های رقبای خود را چک کنید و به محتواهای مربوط به حوزه کاری خودتان را زیر نظر بگیرید و اگر محتوای شما دچار کم و کاستی است، آنها را در محتوای خود را رفع کنید و اگر در حوزه کاری خود وب سایت هایی با مطالب ارزشمندی وجود ندارد، در واقع این یک امتیاز مثبت برای شماست، که به سرعت وب سایت خود را بالا بیاورید، بعد با بازدیدی فوق العاده روبرو کنید.
موضوع مقاله خود را جدی بگیرید :
یکی از مشکلاتی که در تولید محتوا زیاد دیده می شود این است، که مطالب به کامل به حالت تنها تیتری و بدون بیان جزئیات مطرح میشود. لازم است که شما اطلاعات و مسائل را جزء به جزء مطرح کرده و کاملاً درباره موضوع اصلی صحبت کنید و از تکرار مطالب بیهوده و غیر مرتبط به موضوع مقالات خود پرهیز کنید، زیرا این کار باعث نزول رتبه وب سایت شما میشود و از دید کاربران وب سایت شما بی ارزش تلقی خواهد شد.
اهمیتتولیدمحتوایباکیفیتچیست؟
در اینجا میخواهیم به این موضوع اشاره کنیم، که چرا باید تولید محتوای با کیفیت داشته باشیم و اصلاً تولید محتوای با کیفیت چه تأثیری بر بهبود وضعیت سئو یا وب سایت و همچنین برندسازی سازمان یا شرکت ما خواهد گذاشت.
درک بهتر پیام از سمت مخاطبین، یکی از بهترین هدف های تولید محتوا است، که مخاطبین شما به راحتی مطالب شما را درک کند. هر تولید محتوایی باید یک هدف یا منظور داشته باشد و مخاطبین باید به جهت ارتقاء آگاهی خود و همچنین درک بیشتر محتوای شما را مطالعه کنند. اگر نوشته ها دارای ساختار ضعیفی باشند، که مخاطبین نتوانند پیام ها را درک کنند، در واقع این تولید محتوا حتی اگر بازدیدی فوق العاده بالا داشته باشد، بی ارزش تلقی خواهد شد.
البته شما هم باید با انتخاب موضوع و نگارش صحیح سعی کنید، تا با حداقل کلمات اطلاعات مورد نیاز کاربران را به آنها برسانید و از توضیحات زیاد بپرهیزید.
استقبال در شبکه های اجتماعی :
مطالب شما باید دارای جذابیت بالایی باشد، اگر مطالب خوب نوشته شود و تمام نکات سئو در آن ها رعایت شود، در شبکه های اجتماعی نیز آنها با استقبال روبرو میشوند و پست شما با افزایش بازدید بیشتر روبرو خواهد شد.
زیرا در شبکه های اجتماعی و در صفحات مجازی، مطالب شما را به اشتراک خواهند گذاشت و درباره برند و محصولات شما صحبت خواهد شد. این به برند سازی یک شرکت کمک بسیاری خواهد کرد، که میتواند موفقیت بسیار شگفت انگیزی را به ارمغان بیاورد.
کاهش بانس ریت :
بانس ریت به مدت زمانی که کاربران در وب سایت شما باقی میمانند تا زمانی که وب سایت بسته شود، گفته می شود. محتوای شما اگر به درستی و دارای ساختار خوبی باشد، به احتمال قوی بازدید کنندگان از پست شما استقبال میکنند و در نهایت با بازدیدکنندگانی وفادار و کاهش بانس ریت روبرو میشویم. این به تدریج میتواند نتایج جستجو را برای وب سایت شما بهبود ببخشد و رتبه بندی وب سایت گوگل برای سایت شما بسیار با ارزش خواهد شد و شما در صفحات اول گوگل قرار خواهید گرفت.
جلب اعتماد مخاطبین :
زمانی که شما وب سایت و وبلاگ خود را با محتوای خوب و معتبری بروزرسانی کنی،. مخاطبین به راحتی به شما اعتماد میکنند و برای کسب اطلاعات معتبر و موثق وب سایت شما مراجعه میکنند.
این میتواند یک ارتباط متقابل بسیار خوب بین شما و کاربران وب سایت تان باشد و این احتمال بسیار بالاست، که کاربرانی همیشگی داشته باشید، که بارها و بارها به وب سایت شما مراجعه میکنند و بهدنبال محتوایی ارزشمند هستند.
حتماً مطالبی که تولید میکنید را دسته بندی کنید و با استفاده از دسته بندی مطالب را در سایت خود به نمایش بگذارید. دسته بندی مطالب یکی از نکاتی است، که اگر به آن توجه شود، میتواند بازدید کنندگان بسیار زیادی را به وب سایت شما وارد کند و گردش کاربران در وب سایت شما میتواند مطالب شما را مهم و با ارزش تلقی کند. هر چقدر که بهتر کاربران را راهنمایی کنید، کاربران بیشتری به وب سایت شما مراجعه میکنند و مشتاق استفاده از مطالب و محتوای شما خواهند شد.
برای خرید مخاطبین خود را راهنمایی کنید :
اگر دارای یک وب سایت فروشگاهی هستید، می توانید به راحتی کاربران خود را راهنمایی کنید. یکی از مورد استقبال ترین نوع محتوای تولید شده در وب سایت ها ،مطالبی هستند که به کمک کاربران میآیند و آن ها را راهنمایی می کنند، همچنین اگر وب سایت شما درباره خدماتی که ارائه میدهید، بهتر است که کاربران را راهنمایی کنید و با خدمات خود بیشتر آشنا کنید.
معرفی محتواهای ارزشمند :
همیشه لازم نیست که شما برای تولید محتوا فکر کنید و از خدمات یا محصولات خود استفاده کنید. گاهی میتوانید مطالب ارزشمندی که خوانده اید را، بازنشر کنید و در اختیار دیگر کاربران قرار دهید. معرفی کتاب و یا اشعار جذابی که خوانده اید ،میتواند برای کاربران دیگر بسیار مثمرثمر باشد و بر جذابیت وب سایت شما بیفزاید.
انواع محتوا را به هم تبدیل کنید :
می توانید از محتوا های تولید شده توسط خودتان مجدداً استفاده کنید. مثلاً محتواهای صوتی یا همان پادکست ها را میتوانید به ویدئو تبدیل کنید و در جوامع مجازی نظیر آپارات یا اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار نیز نه تنها خلاقیت شما را به کاربران نشان می دهد ، بلکه میتوانید با این روش محتوای جدید با همان مفهوم قدیمی تولید کنید و در اختیار کسانی که شاید آنها را گوش ندادند یا به آنها دسترسی نداشتند، قرار دهید.
فهرستی از مزایای حرفه یا فعالیت خود تهیه کنید :
سعی کنید از حرفه یا فعالیت خود مطلبی تهیه کنید و از معایب و مزایای آن صحبت کنید. اینکه به حرفه خود اهمیت بدهید، نکته ای بسیار مهم است، که میتواند اهمیت شما به حوزه کاری خود را برای مخاطبین به همراه داشته باشد. این نکته را باید توجه داشته باشید، که هر چقدر که حوزه کاریتان برایتان مهم و جالب باشد، میتوانید کاربران بیشتری را به سمت خود و حرفه ای تان راهنمایی کنید.
محتوایی تولید کنید که به کاربران اقدامات لازم برای موفقیت در حوزه کاریتان را بگوید :
برای کاربران خود از رازهایی بگویید ،که منجر به موفقیت در حرفه شما خواهد شد. اینکه بتوانید لیستی از اقدامات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار در حوزه کاریتان و همچنین لیستی از اقداماتی که منجر به کسب موفقیت در یک کسب و کار خواهد شد، را در اختیار کاربران قرار دهید، تا بتوانند بیشتر با شما و حوزه کاریتان و یا خدمات شما آشنا شوند.
از کتاب های مرتبط استفاده کنید :
سعی کنید از کتاب هایی که در حوزه کاری شما هستند، استفاده کنید و همچنین آن منابع را معرفی و در اختیار کاربران قرار دهید. میتوانید از نوشتن مرور کتاب برای مخاطبین خود استفاده کنید و آنچه که در یک کتاب در رابطه با حوزه کاری شما مطرح شده را، با دیگران به اشتراک بگذارید.
نوشتن مرور کتاب اعتبار سایت شما را بالا میبرد و همچنین نگاه تخصصی شما را به کاربران منتقل می کند، البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که با نوشتن مروری از یک کتاب افکار و دیدگاه نویسنده کتاب را مطرح میکنید
و باید حتماً در این نوع تولید محتوا نظر خود را آزادانه بیان کنید و یا از کاربران بخواهید، که نظر خود را با شما به اشتراک بگذارند. میتوانید از این نوع تولید محتوا استفاده های بسیار زیادی ببرید و کاربران را به چالش بکشید ، تا دیدگاه های مختلفی را برای شما بازگو کنند و با دیدگاه های مختلف دیگران آشنا شوند.
کتاب الکترونیکی بسازید :
میتوانید از محتواهای خود نوعی دیگر استفاده کنید و حتی میتوانید پادکست ها یا ویدئوهای خود را به کتاب های الکترونیکی تبدیل کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. این کار بسیار ساده ای است، که میتواند به نوع محتوای شما اعتبار ببخشد و همچنین نوع متنی محتوا را با کاربران به اشتراک بگذارید.
راهنماه هایی در قالب پی دی اف بسازید :
در بالا ذکر کردیم ، که میتوانید محتوایی برای راهنمایی کاربران در اختیار آنان قرار دهید، میتوانید نمونه ای از این راهنماها را برای توسعه فردی یا شغل خود در قالب فایل های پی دی اف در اختیار کاربران قرار دهید.
شاید کاربران نیاز داشته باشند، که آموزش های شما را بارها و بارها بخوانند، اما این فرصت را پیدا نکنند، که هر بار به وب سایت شما سر بزنند. میتوانید با این کار راهنمایی ها را در قالب کتاب های الکترونیکی یا همان پی دی اف در اختیار مخاطبین قرار دهید و همچنین توسط این روش میتوانید، به سادگی کسب و کار خود را توسعه و رونق ببخشید.
از کاربران سوال بپرسید :
پرسیدن سوالی از کاربران یکی از انواع تولید محتواست، که میتواند کاربران وفادار و مشتاق به سمت وب سایت شما روانه کند. خیلی وقت ها سوالاتی که در ذهن دیگران هست، در ذهن شما هم هست.
پس برای پرسش آن هیچ تردیدی نکنید و به دنبال راه حلهای متفاوت برای جواب گرفتن از سوالات خود باشید. همچنین میتوانید با این روش از تولید محتوا ، دیگران را به سمت یافتن جواب سوالات خود و اعتماد سازی سوق دهید. همچنین این کار میتواند تعامل بیشتر با کاربران را با شما بههمراه داشته باشد.
بهترین نوع سوالات، سوالاتی است که کاربران را به چالش میکشد، همچنین این روش تولید محتوا میتواند ،به مشارکتی بین شما و مخاطبین تان منجر شود، که میتواند بر روی مهم ترین مسائلی که مربوط به حوزه کاری شما یا دیگران است، مرتبط باشد. می توانید از فکر دیگر افراد باخبر شوید و به یافتن جواب سوالات در ذهن خود و دیگران کمک های بسیاری کنید.
محبوب ترین مطالب وبلاگ یا وب سایت خود را معرفی کنید :
به دنبال جستجوی محبوب ترین محتوای خود باشید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار میتواند، به بروز کردن مطالب محبوب شما کمک کند. همچنین کاربرانی که به دنبال جواب سوالات خود هستند، میتوانند با ورود به محبوب ترین مقاله وبلاگ شما به دنبال جواب سوالات خود باشند. آماری از بازدید مطالب در اختیار کاربران قرار دهید و محبوب ترین آنها را در اختیار مخاطبین قرار دهید، بطوری که بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
اخبار مربوط به حوزه کاری را دنبال کنید :
قسمتی از وب سایت را برای عده ای که اخباری مربوط به حوزه کاری شماست قرار دهید. شما با این روش می توانید به روز بودن مطالب وب سایت خود را تضمین کنید و همچنین کسانی که در حوزه کاری شما مشغول بکار هستند را، با جدیدترین اخبار و وقایع روبرو کنید. اینکار باعث خواهد شد، که بازدید وب سایت شما با توجه به میزان ارزشمندی آن اخبار ارتقا پیدا کرده و روزانه افراد زیادی به وب سایت شما سر بزند.
نوشتن تاریخچه :
شما میتوانید درباره حوزه کاری خود و شروع فعالیت تان تاریخچه ای تهیه کرده و در اختیار علاقمندان و مخاطبین خود قرار دهید. همچنین میتوانید از تاریخچه افراد پیشکسوت در حوزه کاری یا خدماتی مربوط به خودتان استفاده کنید و آن را برای مخاطبین خود تهیه و به اشتراک بگذارید.
ساخت ویدیو و مستند سازی حوزه کاری خود :
از مهم ترین اتفاقات در طول دوره کاری خود یا حتی در طول روز فیلم تهیه کنید و آنها را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید ،اینکه بتوانید از نوع فعالیت و فرآیند تولید محصولات یا خدمات خود فیلم تهیه کنید و در اختیار کاربران قرار دهید، میتواند به کسب اعتبار بیشتر در حوزه برندسازی به شما کمک کند. همچنین کاربران احساس نزدیکی بهتری با شما خواهند کرد و تعاملات بسیار خوبی با مخاطبین خود برقرار خواهید کرد.
با اساتید در حوزه کاری تان مصاحبه کنید :
میتوانید از افراد شناخته شده در حوزه کاری خود استفاده کنید و با مصاحبه با آنها در یک پادکست یا به صورت ویدیو، برنامه ای تهیه کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. با این کار افرادی که از مخاطبین به فرد شناخته شده هستند، به سمت شما توجهشان جلب میشود و میتوانید با آنها ارتباطات ویژه ای داشته باشید.
هزینهتولیدمحتوابهچهعواملیبستگیدارد؟
کیفیت :
تولید یک محتوای باکیفیت یکی از عوامل تعیین هزینه های تولید محتوا به شمار میرود. در واقع یک محتوای با کیفیت، یک سرمایه تمام نشدنی قابل بازگشت است، که در طولانی مدت تأثیرات فوق العاده ای از خود نشان خواهد داد.
اگر شما برای تولید محتوای خود به سازمان ها یا شرکت هایی که به این حرفه فعالیت می کنند کار خود را بسپارید، میدانید که دیگر نیازی به آپدیت محتوا نخواهید داشت و در واقع با یک بار صرف هزینه، شما همیشه محتوایی به روز و برتر تحویل خواهید گرفت. بهینه سازی محتوا ،یکی از شیوه های تولید بسیار وقت گیر است، که اگر خود بدون هیچگونه شناختی بتوانید و بخواهید آن را انجام دهید، در واقع احتیاج به دانش سئو و مهارت کافی در این کار دارید.
مشتریان سازمان :
یکی دیگر از عوامل افزایش هزینه تولید محتوا مشتریانی است، که هر سازمان یا شرکت تولید محتوا برای خود خواهد داشت و در واقع آنها مشتریان شما نیز خواهند شد. شرکت هایی که اقدام به تولید محتوای با کیفیت می کنند، سرمایه اصلی خودرا، مشتریان میدانند و هر چه اعتبار و موفقیت در جذب مشتریان برای شما بیشتر باشد، همکاری با آن سازمان ها بیشتر خواهد شد و همچنین بر هزینه های تولید محتوا اضافه میشود.
اگر شما بخواهید که خدماتی با کیفیت ارائه دهید، مشتریان معتبری هم باید داشته باشید و اگر برای این منظور اقدام به تولید محتوا میکنید ،باید بدانید که، سرمایه ای که آن سازمان یا شرکت در اختیار شما قرار می دهد، در واقع مشتریانی است که به سمت شما جذب خواهند شد.
تخصص در زمینه کاری :
شاید دیده باشید، که بعضی از دوستانو شرکتها، از افرادی کمک میگیرند، برای تولید محتوا که دارای تخصص در زمینه کاری نیستند، اما در مقابل شرکتهایی وجود دارند ، که از افراد متخصص در زمینه کاری شما استفاده میکنند، تا اقدام به تولید محتوا کنند.
این یکی از فاکتورهایی است، که میتواند بر هزینه تولید محتوایی شما بیفزاید .درواقع شرکتهایی که از افراد متخصص و تحصیلکرده در زمینه کاری شرکت های دیگر استفاده می کنند، دارای هزینه و کیفیت بهتری در زمینه تولید محتوا هستند.
همچنین در بازار تولید محتوا نمایش تبلیغات بسیار و جذب افراد غیر متخصص یکی از راه های غیر قانونی و غیر اصولی تولید محتواست، که شرکت های زیادی از اینگونه افراد استفاده میکنند. زیرا تخصص و شناسایی افرادی که میتوانند در زمینه تولید محتوا و زمینه کاری شما اقدام به تولید محتوا کنند، کاری سخت و دشوار خواهد بود.
تجربه و سابقه افرادی که تولید محتوا میکنند :
همانطور که در قسمت قبل ذکر کردیم، افرادی که دارای تخصص و اطلاعات لازم برای تولید محتوا در زمینه کاری شما هستند، باید دارای تجربه و سابقه کاری بسیار خوبی نیز باشند.
هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه کاری شما این تجربه و سابقه دراثر آپدیت ماندن و به روز ماندن اطلاعات، مورد نیاز استف که در اثر تجربه و امتحان ها و آزمون خطاهای بسیاری است که فرد باید انجام بدهد و تجارب لازم را کسب کرده باشد. از این رو تولید محتوا به این شکل میتواند، هزینه بیشتری داشته باشد و فرد با توجه به تجربه و سابقه بیشتری که دارد، هزینه بیشتری را برای تولید محتوا دریافت خواهد کرد.
روابط :
بسیاری از شرکت ها، برای تولید محتوا به افراد فعال و بزرگ حوزه کاری خود ، روی میآورند. از همین رو این یکی از فاکتورهایی است ،که بر قیمت تولید محتوا می افزاید و مشتریان برای کیفیت کار بیشتر، باید این هزینه ها را پرداخت کنند.
البته بعضی از این شرکت ها توقع دارند که، مخاطبین عادی به این نوع قیمت تولید محتوا راضی باشند و از این امکانات استفاده کنند. در صورتی که برای همه نوع تولید محتوایی ،ما احتیاج به روابط عمیق و دائمی نداریم و این فقط برای کسانی است، که محتوای یونیک و یکتا برای وب سایت خود میخواهند و به همین دلیل روی به تولید محتوا می آورد.
رعایت زمان بندی :
رعایت زمان بندی یکی از فاکتورهایی است که شرکتها باید به آن متعهد باشند و اگر شرکتی برای تولید محتوا زمان تعیین شده را در نظر نداشته باشد. در واقع به خسارات بسیاری به مشتریان خود وارد میکند، از این رو شرکت هایی که این فاکتور مهم و اساسی را رعایت می کنند، هزینه بیشتری را از مخاطبین خود دریافت خواهند کرد و به همین دلیل یکی از اولویت هایی که بر هزینه مقالات میافزاید، رعایت این زمان بندی است.
نویسندگان :
تعداد نویسندگان بر اولویت هزینه محتوا ، نمی بایست تاثیری بگذارد، زیرا این یکی از زیر مجموعه های رعایت زمان بندی است. چون شرکت باید محتوای خود را در یک زمان مخصوص بدست مشتریان برساند، ممکن است از نویسندگان بیشتری استفاده کند و هزینه دریافت شده را بین نویسندگان تقسیم کند. به این منظورتعداد نویسندگان ممکن است، یکی از فاکتورهای افزایش قیمت باشد، اما این برای مشتریان زیاد مشخص نخواهد بود و یکی از زیر مجموعه های زمان تعیین شده است.
تنوع در تولید محتوا :
تولید انواع محتوا ممکن است بر افزایش قیمت هزینه بیفزاید. شرکت هایی که همه نوع تولید محتوایی از جمله ویدئویی، تصویری، پادکست ها و متن را تولید می کنند.، مکن است که با توجه به نوع محتوای تولید شده و زمانی که باید صرف کنند ،هزینه های خود را افزایش دهند. البته نمیتوان به شکل مستقیم و دقیق گفت که، این شرکت ها در تمامی زمینه های بیان شده و مورد نیاز کاربران تخصص های لازم را دارند، اما این شرکت ها با توجه به تجربه و سابقه ای که دارند، معمولاً قیمت بیشتری را از مشتریان خود دریافت می کنند.
فاکتورهایمهمدرتولیدمحتوایمتنیچیست؟
سئو بودن محتوا :
همه نویسندگان محتوا،از دانش سئو برخوردار نخواهند بود و کسانی که مطلبی یونیک و سئو محور میخواهند، باید بدانند که هزینه بیشتری را باید پرداخت کنند. زیرا نویسندگانی که از دانش سئو برخوردار هستند، دایماً در حال مطالعه و یادگیری و رعایت نکات ظریفی هستند، که باید با توجه به کلمه کلیدی درخواست شده ،سئوی بالای مطلب رعایت شود و این دانش بیشتر نیازمند هزینه است و زمان بیشتری را باید صبر کرد، تا یک محتوای سئو ساخته شود. به همین دلیل یکی از فاکتورهایی که بر هزینه تولید محتوای متنی بیفزاید ، سئو محور بودن آن است.
قیمت بازار محتوا :
چیزی که ممکن است بر افزایش قیمت تولید محتوای متنی بیفزاید ،بازار کنونی است که در حال حاضر از آن بهره میبریم. در واقع در بازار کنونی تولید محتوا و از بی کیفیت ترین مطالب تا مطالب با کیفیت، برای هر کلمه یک نرخ و قیمت ثابت در نظر گرفته می شود . که این البته با توجه به فاکتورهایی که بیان شده و باید رعایت شود ، متغیر خواهد بود.اعلام تعرفه خاص و قیمت های مشخص بستگی به کیفیت کار و تطبیق آن با محتوای درخواستی دارد.
ترجمه متن :
بعضی از محتوا ها احتیاج و ترجمه دارند و همه نویسندگان دانش ترجمه تخصصی متون را ندارد و به همین دلیل این یکی از عوامل مؤثر بر افزایش هزینه تولید محتوای متنی است، که باید به آن دقت شود. استفاده از مسایل تخصصی که باید ترجمه شوند و به زبان های دیگر تبدیل شوند.، هزینه بیشتری خواهند داشت و همچنین نیاز به دانش و تخصص پیشینه نویسندگان و کسانی که میتوانند در این زمینه تولید محتوا کنند دارد.
استخدام نویسنده :
این یکی از عوامل مؤثر بر افزایش قیمت تولید محتواست. استخدام فردی که بتواند نویسندگی کند و متون تخصصی را برای شما به حالت سئو و بهینه سازی شده دربیاورد. معمولاً حقوق نویسندگان خود یکی از مهم ترین فاکتورهای افزایش هزینه تولید محتواست، که میتواند با توجه به تجربه و دانشی که نویسندگان دارند، متغیر باشد. در حال حاضر با نرخ فعلی دستمزد و حقوق این نویسندگان ، این خود میتواند هزینه ای بسیار بالا برای تولید محتوا ایجاد کند.
تخصصی بودن متن :
با توجه به زمینه ای که در آن درخواست تولید محتوا دارید، باید از نویسندگانی استفاده کنید ،که در زمینه کاری شما تخصص دارند. مثلاً کسی که در زمینه کامپیوتر میتواند تولید محتوا کند، نمیتواند در زمینه پزشکی یک تولید محتوای تخصصی و قابل ارائه داشته باشد.
در بعضی از شرکت ها تولید محتوا با توجه به زمینه ای که فرد مشتری تقاضا میکند، انجام میشود و بر اساس آن نویسندگانی که میتوانند در زمینه کاری شما تولید محتوا کنند و سابقه و تخصص در این زمینه را دارند، به آنها واگذار می شود. از این رو این هزینهها ممکن است، که افزایش یابد و متغیر باشد.
تولید محتوا به زبان هایی دیگر :
شرکت های اندکی هستند، که میتوانند تولید محتوا را به زبان های خارجی انجام دهند، زیرا این نویسندگان باید علاوه بر دانش تخصصی و،تسلط کامل به زبان مدنظر نیز داشته باشند و بتوانند آن را ترجمه روان کنند. همین طور ترجمه تولید محتوا به زبان های دیگر نیازمند صرف زمانی است، که بسیار بیشتر از تولید محتوا به زبان فارسی است. به همین دلیل یکی دیگر از فاکتورهایی که بر هزینه تولید محتوا میافزاید، ترجمه به زبان های دیگر و تولید محتوا به زبان هایی است، که فرد باید به آن تسلط کامل داشته باشند.
تولید محتوایی رپورتاژ :
همه افرادی که به عنوان نویسنده استخدام می شوند، رپورتاژ نیستند و این توانایی را ندارند که بتوانند محتوایی تولید کنند، که علاوه بر یک وب سایت بتواند در کانال های تبلیغاتی برای خرید یا بازدید از سایت کاربران را ترغیب کند. به همین دلیل تولید محتوایی رپورتاژ شده، خود دارای هزینه بیشتری است، که بر افزایش قیمت تولید محتوای با کیفیت تاثیر دارد .
گام هاییبرایتولیدمحتوایباکیفیتوجذاب
تولید محتوای علمی :
یکی از موضوعاتی که همیشه میتوانید روی آن تمرکز کنید و نتیجه ای فوق العاده شگفت انگیز از آن بگیرید، تمرکز بر روی مباحثی است که پایه علمی دارند. افراد زیادی جذب مطالبی می شوند، که اساس علمی داشته و میتوانند از آن مطالب استفاده کنند و همچنین تمایل پیدا خواهند کرد
تا آن را در اختیار دیگر عزیزان خود قرار دهند. برای نمونه از این نوع مطالب میتوانیم به معایب و مزایای محصولات اشاره کنیم و یا میتوانید از خواص انواع مواد غذایی شروع کنید. این نوع تولید محتوایی که غیر تکراری باشد، بسیار مورد پسند واقع میشود و افراد زیادی جذب اینگونه مطالب خواهند شد.
از کامنت های منفی نترسید :
بعضی از افراد، محتاطانه عمل میکنند و برای اینکه دچار کامنت های منفی و موضع گیری مخاطبین خود نشوند، اقدام به تولید محتوای جذاب نمیکنند. شما باید بدانید که برای جذب مخاطب به علاقه مخاطبان به محتوای شما لازم است ، که چالش برانگیز اقدام کنید و این همیشه به معنای یک جنبه کاملاً مثبت نخواهد بود
و همیشه افرادی هستند ، که میتوانند موضع منفی را در پیش بگیرند و این خود به تنهایی میتواند سکوی پرتاب شما به سمت موفقیت باشند. تا زشتی نباشد زیبایی به چشم نخواهد آمد .از موضع گیری افراد نترسید و سعی کنید، که با ایجاد محتواهای جذاب و دل نشین به جذب مخاطبین خود بیافزایید.
استفاده از جلوه های بصری یا همان عکس و فیلمها :
هیچ گاه از قدرت بصری انسان غافل نباشید، زیرا شما اگر برای خرید به خیابان هم بروید، اول ظاهر یک کالا توجه شما را به خود جلب میکند و بعد به جستجو درباره جنس و کیفیت آن اقدام می کنید.
شما باید از عکس و فیلم های جذاب بهره مند شوید و باید بدانید که کلمات به تنهایی نمیتوانند برای افراد سرگرم کننده و جذاب باشند. البته این نکته را هم باید ذکر کنیم ،که سئوی عکس و فیلم ها خود به تنهایی میتواند، امتیازات فوق العاده ویژه ای برای محتوای شما به همراه داشته باشد.
متناسب محتوا ایجاد کنید :
در این بخش منظور از تناسب ،استفاده از کلماتی است، که خاصیت جذب کننده دارند و اگر از محتوا یا جملاتی که فقط به طول محتوایی شما می افزاید استفاده کنید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که مخاطبین شما امکان دارد که خسته شوند و محتوای شما را بی ارزش تلقی کند.
محتوای جذاب باید دارای حداقل کلمات باشد و بیش از حد طولانی نباشد. همین طور تمامی کلمات باید با برنامه ریزی در کنار هم قرار بگیرند و توجه مخاطبین را بیشتر کنند. همچنین حس کنجکاوی و ترغیب کننده به ادامه مطلب ،باید در این کلمات رعایت شود. اینگونه نباشد که مخاطبین با خواندن جملاتی اضافه و بدون هیچ سودی، اصل مطلب را از یاد ببرند.
محتوای خود را شخصی سازی کنید :
اگر شما میخواهید در محتواسازی موفق باشید، لازم است که محتوای خود را شخصی سازی کنید. اینکه وب سایتی ایجاد کنید و در آن از صدای کسانی دیگر استفاده کنید و یا حرفهای بی سر و ته که از دهان دیگران بیرون آمده است را به اشتراک بگذارید در واقع کپی مطالب حساب می شود .اما شما باید لحن نوشته خود را داشته باشید و نوشته هایتان را شخصی سازی کنید.
به عنوان مثال شاعران میتوانند از شعرهای خود استفاده کنند و نویسندگان متن های خود را بنویسند. اگر شما بتوانید فرمت شخصی سازی خود را در تمام نوشتههایتان حفظ کنید، در واقع جذابیت خاصی به محتوای ایجاد شده خواهید داد و معمولاً برندها به اینگونه عمل میکنند و افراد جذب کسانی میشوند که حرفی برای گفتن داشته باشند.
مخاطبین خود را بشناسید :
شما باید مشخص کنید که برای چه گروه سنی و چه افرادی از جامعه دست به تولید محتوا میزنید. اگر محتوایی که تولید میکنید ،برای همه نوشته شده باشد، این موضوع اصلاً برای مخاطبین شما جذاب نخواهد بود .
باید بتوانید برای مخاطبین خود محتوا ایجاد کنید و سعی کنید به آنها نشان دهید، که آنان را میشناسید. یکی از ویژگی های یک محتوای جذاب و فریبنده این است، که قابل درک باشد و اگر محتوا با مخاطبین شما همزاد پنداری نکند و ارتباطی برقرار نشود ، محتوا شما یک محتوای بی ارزش تلقی میشود و اشتیاق مخاطبین را برای ادامه پیگیری محتواهای شما، به شدت کاهش خواهد داد .
حس شوخ طبعی خود را به مخاطبین القا کنید :
برای آنکه محتوایی جذاب تولید کنید لازم است ،که اندکی حس شوخ طبعی را در محتوای خودتان داشته باشید. هیچ چیز مانند محتوا های کسل کننده، حوصله مخاطبین شما را سر نخواهد برد. سعی کنید میزان طنز و حس شوخ طبعی را در مطالب خود رعایت کنید و این تعادل را برقرار کنید.
چه اشکالی دارد که مخاطبین شما لبخندی بر لب داشته باشند و از خواندن محتوای شما خسته نشوند؟ ایجاد محتواهای طنز همیشه برای مخاطبین جذاب بوده است و حسی فوق العاده شگفت انگیز در آنان بوجود خواهد آورد. البته باید این نکته را ذکر کنیم، که محتواهای توهین آمیز یا بی ادبانه نتیجه ای عکس خواهد داشت و میتواند مخاطبین شما را از وب سایتتان فراری دهد. میزان طنز را در محتوای خود رعایت کنید.
محتواهای آماری تولید کنید :
مخاطبین شما کسانی هستند، که به دنبال حقایق میگردند. از اطلاعات آماری و علمی استفاده کنید. مردم از خواندن مطالب نامعتبر و تکراری خسته شده اند. سعی کنید حقایقی را با آنها به اشتراک بگذارید، که میتوانید مستند به آنها ثابت کنید. برای تولید محتواهای آماری میتوانید از کتب و یا وب سایت های معتبر نیز کمک بگیرید. اما این ریسک را نکنید ، که از وب سایت هایی که اطلاعات غلط در اختیار مخاطبین خود قرار میدهند، بهره ای ببرید.
محتواهایی به شکل قصه درست کنید :
از بچگی گوش دادن به قصهها برای انسان خاطره ساز و جالب بوده است. سعی کنید، که محتواهای خود را با تار و پود و قصه گونه ایجاد کنید و آن را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید.
همچنین محتواهایی که دارای قصه بوده باشند، به سرعت در فضای مجازی پخش شده و در اختیار دیگر کاربران قرار خواهند گرفت. البته باید این نکته را دقت داشته باشید، که باید محتوا را شخصی سازی کنید، تا افراد سودجو نتوانند از آن به نفع خود سود ببرند. محتواهایی به شکل قصه بازدیدی بسیار شگفت آور را برای شما به همراه خواهند داشت و همچنین میتوانید همیشه از آن بهر ببرید.
محتواهای استعاری ایجاد کنید:
سعی کنید از انواع تولید محتوا بهره ببرید و برای خلق یک محتوایی جذاب و طنز از زبان تصویری استفاده کنید. زیرا این کار محتوای شما را خلاقانه تر جلوه میدهد و همچنین میتوانید با کمک این تکنیک، محتواهایی خارق العاده و انعطاف پذیر ایجاد کنید.
البته باید این نکته را در نظرداشته باشید که محتواهای تصویری و استعاری به سرعت در فضای اینترنت پخش میشوند و محتوای شما باید حتماً منحصراً مربوط به خود شما باشد. میتوانید از تشبیهات بازی گوشانه استفاده کنید و به دور از هرگونه کلیشه ای محتوایی تازه تر و جذاب در اختیار کاربران خود قرار دهید. در تولید محتوا های استعاری هیچ گونه چارچوبی نداشته باشید و آزادانه عمل کنید.
از حوادث کمک بگیرید :
سعی کنید پیروز باشید و برای خلق محتوا به دنبال اخبار تازه و داغ باشید، که هنوز زیاد پخش نشدند برای اینکه محتوایی بهینه سازی و سبز داشته باشید، باید همیشه در خلق محتوا پویا باشید و به دنبال اهداف کوتاه مدت نگردید. همیشه از گزارشات اخیر و حوادثی که پیش آمده استفاده کنید و برای این کار خلاقیت و نوآوری داشته باشید.
از رسانههای دیگر کمک بگیرید :
در روند جذابیت محتوایی خود بیفزایید و برای جالب تر کردن محتوا از انواع دیگر محتواها کمک بگیرید .از شبکه هایی که در فضای اینترنت شهرت خوبی دارند، استفاده کنید. با ساخت ویدیو و بارگذاری آن در یوتیوب یا آپارات میتوانید کار خود را شروع کنید. از قدرت بصری انسان استفاده کنید و یکی از مهم ترین راه های جذب مخاطب که همیشه بیان شده و باز هم میگوییم، انتخاب روش های درست جذب مخاطب است. با استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت هم زمان در آنها ، بهره های زیادی میتوانید، ببرید.
اهمیتتولیدمحتوابرتوسعهکسبوکارچیست؟
محتوای با کیفیت دارای فواید بسیاری است. از جمله این فواید میتوان به جذب مشتریان بالقوه ای که از طریق وب سایت شما با شما آشنا میشوند و تمایل به همکاری طولانی مدت و پرسود با شما خواهند داشت، اشاره کرد.
همچنین افراد بیشتری با خدمات شما آشنا خواهند شد و از کاربران وفادار شما می شوند. اگر شما دارای فروشگاه اینترنتی باشید، میدانید که توسعه کسب و کارهای اینترنتی همیشه یکی از دغدغه صاحبان وب سایت ها بوده و این در حالتی اتفاق می افتد ، که از مطالب و محتوایی سودمند برای وب سایتتان استفاده کنید.
از دیگر مزایای آن میتوان به محتوایی همیشه سبز اشاره کرد که میتواند امتیازات و رتبه بندی و موتورهای جستجو و بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد و در سطح جهانی وب سایت شما مطرح شود. از دیگر مزایا میتوان به اعتبار وب سایت تازه اشاره کرد، که میتواند شما را به یک منبعی معتبر و قابل اعتماد تبدیل می کند . از این رو سایت های دیگر میتوانند از شما الگو برداری کرده و منابع بسیار گسترده ای را شما را بشناسد.
جمعبندیمطلب
همان طوری که در این مطلب اشاره کردیم ،تولید محتوا به معنای خلق محتوایی جدید برای کسب ارتقاء و توسعه بیشتر کاری در فضای اینترنت است. اما اینکه چگونه میتوانیم یک محتوا تولید کنیم، کاملاً موضوعی متفاوت است و باید اول انتخاب کنیم، که موضوع مدنظر ما چه میتواند باشد، به همین دلیل بعد از آن تصمیم میگیریم، که محتوایی که میخواهیم ایجاد کنیم، باید در قالب متن، تصویر و ویدئو یا صوتی باشد.
همچنین بعد از آن باید به مخاطبین خود بیندیشیم و ببینیم مخاطبین ما با چه نوع محتوایی بیشتر احساس راحتی میکنند؟ در ادامه فاکتورهایی برای تولید محتوای موفق اشاره شد، که از آن میتوانیم به خلاصهنویسی یک مطلب اشاره کنیم، مطلب شما نباید بیش از اندازه طولانی باشد و همچنین باید دارای حداقل تعداد کلمات نیز باشد و بعد از آن استفاده از سئوی مکانیکی یا سئوی وب سایت مطرح شد، که باید با استفاده از کلمات کلیدی این قالب بندی و چارچوب را رعایت کنید.
پس از آن استفاده از متا تگ ها که میتوانند به راحتی به پیدایش وب سایت شما در موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک کنند و به رتبه وب سایت شما کمک شایانی خواهند کرد ،اشاره شد. قالب بندی محتوا یکی دیگر از نشانه های یک محتوای موفق است، که باید محتوای شما دارای یک قالب بندی مشخصی باشد .
همچنین از دیگر نکات ذکر شده میتوان به متفاوت نوشتن و دقت به نحوه نگارش خود و به کار بستن عناوین زیبا در محتوا ، اشاره کرد . استفاده از کلمات کلیدی را جدی بگیرید و از طولانی شدن محتوای خود استفاده کنید.
البته این نباید به سمتی برود که کاربران شما حوصله شان سر رفته و از وب سایت شما خارج شوند. همچنین میتوانید برای افزایش کیفیت سایت رقبای خود را چک کنید و موضوع مطالب خود را جدی بگیرید و با توجه به آن اقدام کنید.
اینکه یک تولید محتوا دارای چه اهمیتی است، میتوان به درک بهتر پیام شما از سمت مخاطبین اشاره کنیم که مخاطبین میتوانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند .همچنین در شبکه های اجتماعی از آنها استقبال می شود و مورد اعتماد بازدید کنندگان وب سایت شما افزایش خواهد یافت. ایده های بسیاری برای تولید محتوای با کیفیت بیان شد که نگاه کلی به آن خواهیم انداخت.
اولین نکته ای که به آن اشاره کرده ایم، دسته بندی مطالب بود که با استفاده از این دسته بندی میتوانید ،مطالب خود را بهتر در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین برای مخاطبین خود می توانید، محتوا هایی به عنوان راهنما تهیه کرده و بر روی وب سایت خود بارگذاری کنید. محتواهای ارزشمند محتواهایی هستند، که میتوانید آنها را دوباره بازنشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهید.
از جمله:معرفی کتاب و اشعار های زیبایی که خوانده اید. انواع محتواهای خود را به هم تبدیل کنید و در اختیار کاربران بیشتری قرار دهید. مثلاً از محتواهای صوتی ، محتوای ویدئویی تهیه کرده و این کلیپ را در جوامع مجازی با کاربران بیشتری در اشتراک بگذارید.
فهرستی از مزایا یا معایب حرفه خود تهیه کنید و آن را برای کسانی که علاقمند به حوزه کاری شما هستند ،به اشتراک بگذارید.
کمی بیشتر درباره محتوای تولید شده و از نحوه رسیدن به موفقیت خود برای مخاطبین خود بگویید، از کتاب هایی که استفاده کرده اید ، مروری گذاشته و اعتبار سایت خود را افزایش دهید. می توانید حتی کتاب های الکترونیکی بسازید و آنها را در اختیار کاربران قرار دهید.
از راهنماهای وب سایت غافل نشوید و بدانید که استفاده از محتواهایی که حالت راهنما دارند، برای مخاطبین بسیار جذاب بوده اند. از کاربران خود سوال کنید، که چه نوع محتوایی را میپسندند و دوست دارند چه نوع محتوا هایی را ، شما برای آنها به اشتراک بگذارید؟ محبوب ترین مطالب وبلاگ یا وبسایت خود را پیدا کرده و آن را در اختیار کاربران قرار دهید.
از اخبار مربوط به حوزه کاری تان استفاده کنید و سعی کنید دانش به روزی را با مخاطبین و کاربران وب سایت تان به اشتراک بگذارید.
تاریخچه حوزه کاریتان را با آنها در میان بگذارید و این کار نتیجهای بسیار خوب و احساس صمیمیت بیشتری بین شما و مخاطبین تان برقرار خواهد کرد.
هزینه های تولید محتوا به عوامل بسیاری بستگی دارد که میتوان از این عوامل به کیفیتی که شما از شرکت های تولید محتوا توقع دارید، اشاره کرد و همچنین مشتریان سازمان های شما افزایش پیدا میکنند و کسانی میشوند که از حوزه کاریتان اطلاع دارند و یا میتوانند برای شما سود بسیار زیادی را در پی خواهند داشت. تخصص در زمینه کاری از دیگر فاکتورهایی است، که بر تولید محتوا بسیار میافزاید.
تجربه افرادی که تولید محتوا انجام میدهند، میتواند در تولید یک محتوای بسیار ماندگار و با کیفیت و هزینه آن مؤثر باشد. روابطی که شما با مشتریان برقرار میکنید و افراد بسیار زیادی که میشناسید، برای تولید یک محتوای یونیک یا یکتا بسیار تعیین کننده است. همین طور رعایت زمان بندی که، شرکت های تولید محتوا به شما خواهند گفت، از دیگر فاکتورهایی است، که میتواند بر افزایش قیمت بسیار تعیین کننده باشد.
سئو بودن محتوا
از فاکتورهای مهمی که در تولید محتوا به آن اشاره شد سئو بودن محتواست ،که باید حتماً بر طبق کلمه کلیدی درخواست شده قوانین سئو اجرا شود. و اما قیمتی که عرف بازار است و تعرفه ای که بیان می شود ،بسیار نقش مهمی در تولید یک محتوای متنی دارد.
ترجمه متن که به زبان های دیگری باشد، بسیار بر افزایش قیمت محتوا میافزاید. اگر نیاز باشد، شرکتها باید تعداد نویسندگان خود را بالا ببرند و از دیگر عوامل افزایش قیمت، میتواند استخدام نویسنده باشد. تخصصی بودن متن نیز سبب افزایش قیمت نهایی تولید محتوا خواهد شد .
گام های زیادی برای تولید محتوای با کیفیت اشاره شد که از این گامها میتوان به این موارد اشاره کرد : تولید محتواهای علمی، استفاده از جلوه های بصری و محتواهای متناسب ، همچنین شخصی سازی که با توجه به مخاطبین خود، دست به تولید محتوا بزنید ، حس شوخ طبعی را به کاربران خود القا کنید ، از محتواهای آماری و استعاری و یا حوادث و یا رسانه های دیگر استفاده کنید.
همچنین اهمیت تولید محتوا بر کسب و کار اشاره شد که میتواند برای شما فواید بسیار زیادی از جمله آشنایی با افراد بیشتر در حوزه کاریتان، ایجاد کاربران وفادار و همیشگی و همچنین مشتریان بالقوه ای که از طریق وب سایت با شما آشنا می شوند داشته باشد .
از اینکه تا پایان مقاله تولید محتوای با کیفیت ما را همراهی کردید متشکریم
مشاوره سئو و تولید محتوا09120647344
افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمندممکن است