امروز با بررسی ۹ ابزاری که در سال ۲۰۱۹ به کمک بازاریابی دیجیتال خواهند آمد با شما خواهیم بود.

دیجیتال ماکتینگ روزانه در حال پیشرفت است و هر روز روش های متعددی برای تبلیغات موثر در جهان معرفی می شوند.

در ادامه نگاهی به روش های موثر تبلیغات در ۲۰۱۹ خواهیم داشت . با ما همراه باشید.

 

بازاریابی اثر گذار

این نوع بازاریابی متدی است که بر روی جلب نظر گروهی خاص از مشتریان متمرکز می شود.

در این روش از اینفلوئنسرها استفاده می شود.

اینفلوئنسر یا به زبان خودمان شاخ مجازی افرادی هستند که فالوئرهای زیادی دارند .

مهم نیست چقدر شعور این افراد بالا باشد یا چقدر با آنها همفکر باشید.

این افراد وقتی چیزی را تبلیغ میکنند بر تعداد زیادی از مخاطبان خود اثر می گذارند.

برای مثال ممکن است تبلیغاتی از این حیث را در پیج اینستاگرام آدم ها فوق احمقی مثل وحید خزائی دیده باشید.

 

بازاریابی واقعیت افزوده

در این روش تلاش بر ای ناست لایه هاییی از واقعیت مجازی را با دنیای حقیقی ترکیب کنند.

این اطلاعات و لایه ها تکمیل کننده اطلاعاتی هستند که ما از دنیای حقیقی دریافت میکنیم.

البته قطعا با پیشرفت روزافزون تکنولوژی از این روش تبلیغ خیل بیشتر خواهیم شنید .

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید به دنبال واژه AR در گوگل بگردید.

بازاریابی واقعیت افزوده
بازاریابی واقعیت افزوده

 

بازاریابی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می تواند شبیه ساز بخشی از ذهن انسان باشد.

این هوش قابلیت تحلیل داده ها را دارد.

در واقع هوش سیستم رایانه ای می تواند چشم انداز یک کمپین را محاسبه کند.

بدیهیست که این روزها با وجود سیستم های محاسبه و تحلیل کلان داده ها می شود به نتایج بی نظیری دست یافت.

پس بدون تردید هوش مصنوعی یک ابزار کارآمد در بازاریابی ۲۰۱۹ خواهد بود.

بازاریابی هوش مصنوعی
بازاریابی هوش مصنوعی

 

بازاریابی از طریق بلاک چین

آشنایی با زیر ساخت و نحوه کارکرد شبکه بلاک چین از حوصله این بحث خارج است.

اما می توانیم به صورت خلاصه مزایای استفاده از آن را بیان کنیم.

با این تکنولوژی کارشناسان مارکتینگ و بازاریابان می توانند بر روی طرح و پلن های مشترک کار کنند و این در حالیست که میتوانند حریم خصوصی خود را نیز حفظ کنند.

بازاریابی از طریق بلاک چین
بازاریابی از طریق بلاک چین

 

نسل z

به متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ نسل زد میگوییم.

آنها از شروع تولد با اپلیکیشن ها و گچت ها آشنا شده اند و به همین دلیل به زاحتی با فضای مجازی ارتباط برقرار میکنند.

آنها بهترین خوراک برای تیم بازاریابی و مارکتینگ هستند.

 

مایکرو اینفلوئنسر

تصور کنید به جای یک پیج ۱۰ میلیونی اینستاگرام ۱۰۰ پیج صدهزار نفری داشته باشید.

انها هر کدام خاطبان خود را دارند و میتوانند در جامعه موج ایجاد کنند.

به این ایفلوئنسرهای کوچک ،مایکرو اینفلوئنسر گفته می شود.

 

ویدیو مارکتینگ

رشد روز افزون سرعت اینترنت بخصوص در ایران باعث شده هر روز مردم بیشتری به مشاهده ویدیو ها روی بیاورند.

ویدیو مارکتینگ با روش های مختلف خودش قطعا یکی ازبهترین روشهای تبلیغ در ۲۰۱۹ خواهد بود.

 

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی یک پدیده مدرن و نوظهور است. در پدیده های نوظهور همیشه فرصت تبلیغات بیشتری فراهم است.

 

پیمان امیدی

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
سفارش تولید محتوا team 8 تماس : 09120647344 سفارش تولید محتوا ما معتقد به بیزینس برد برد هستیم. شما نتیجه بگیری...
چگونه بی نهایت عنوان برای تولید محتوا ایجاد کنیم... امروز بررسی میکنیم که چگونه بی نهایت عنوان برای تولید محتوا ایجاد کنیم. کسب‌وکار بازاریابی محتوا، کسب‌وکار ایده‌ها است. بلاگ پست، خبرنامه ها یا ...
آموزش تبلیغ نویسی امروز با موضوع آموزش تبلیغ نویسی با شما هستیم. واقعا دوست ندارم با کلمات بازی کنم و مطالب را آن قدر سخت و پیچده جلوه دهم که کسی جرات یادگیری آن را ...
تحلیل گرافیک پیج های اینستاگرام ، سی ان ان و فاکس ... امروز با تحلیل گرافیک پیج های اینستاگرام ، سی ان ان و فاکس نیوز با شما خواهیم بود.  پیج اینستاگرام cnn تردیدی نیست که بالا بردن نرخ تبدیل از همی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *