9 ابزاری که در سال 2019 به کمک بازاریابی دیجیتال خواهند آمد

امروز با بررسی 9 ابزاری که در سال 2019 به کمک بازاریابی دیجیتال خواهند آمد با شما خواهیم بود.

دیجیتال ماکتینگ روزانه در حال پیشرفت است و هر روز روش های متعددی برای تبلیغات موثر در جهان معرفی می شوند.

در ادامه نگاهی به روش های موثر تبلیغات در 2019 خواهیم داشت . با ما همراه باشید.

 

بازاریابی اثر گذار

این نوع بازاریابی متدی است که بر روی جلب نظر گروهی خاص از مشتریان متمرکز می شود.

در این روش از اینفلوئنسرها استفاده می شود.

اینفلوئنسر یا به زبان خودمان شاخ مجازی افرادی هستند که فالوئرهای زیادی دارند .

مهم نیست چقدر شعور این افراد بالا باشد یا چقدر با آنها همفکر باشید.

این افراد وقتی چیزی را تبلیغ میکنند بر تعداد زیادی از مخاطبان خود اثر می گذارند.

برای مثال ممکن است تبلیغاتی از این حیث را در پیج اینستاگرام آدم ها فوق احمقی مثل وحید خزائی دیده باشید.

 

بازاریابی واقعیت افزوده

در این روش تلاش بر ای ناست لایه هاییی از واقعیت مجازی را با دنیای حقیقی ترکیب کنند.

این اطلاعات و لایه ها تکمیل کننده اطلاعاتی هستند که ما از دنیای حقیقی دریافت میکنیم.

البته قطعا با پیشرفت روزافزون تکنولوژی از این روش تبلیغ خیل بیشتر خواهیم شنید .

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید به دنبال واژه AR در گوگل بگردید.

بازاریابی واقعیت افزوده
بازاریابی واقعیت افزوده

 

بازاریابی هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می تواند شبیه ساز بخشی از ذهن انسان باشد.

این هوش قابلیت تحلیل داده ها را دارد.

در واقع هوش سیستم رایانه ای می تواند چشم انداز یک کمپین را محاسبه کند.

بدیهیست که این روزها با وجود سیستم های محاسبه و تحلیل کلان داده ها می شود به نتایج بی نظیری دست یافت.

پس بدون تردید هوش مصنوعی یک ابزار کارآمد در بازاریابی 2019 خواهد بود.

بازاریابی هوش مصنوعی
بازاریابی هوش مصنوعی

 

بازاریابی از طریق بلاک چین

آشنایی با زیر ساخت و نحوه کارکرد شبکه بلاک چین از حوصله این بحث خارج است.

اما می توانیم به صورت خلاصه مزایای استفاده از آن را بیان کنیم.

با این تکنولوژی کارشناسان مارکتینگ و بازاریابان می توانند بر روی طرح و پلن های مشترک کار کنند و این در حالیست که میتوانند حریم خصوصی خود را نیز حفظ کنند.

بازاریابی از طریق بلاک چین
بازاریابی از طریق بلاک چین

 

نسل z

به متولدین دهه 70 و 80 نسل زد میگوییم.

آنها از شروع تولد با اپلیکیشن ها و گچت ها آشنا شده اند و به همین دلیل به زاحتی با فضای مجازی ارتباط برقرار میکنند.

آنها بهترین خوراک برای تیم بازاریابی و مارکتینگ هستند.

 

مایکرو اینفلوئنسر

تصور کنید به جای یک پیج 10 میلیونی اینستاگرام 100 پیج صدهزار نفری داشته باشید.

انها هر کدام خاطبان خود را دارند و میتوانند در جامعه موج ایجاد کنند.

به این ایفلوئنسرهای کوچک ،مایکرو اینفلوئنسر گفته می شود.

 

ویدیو مارکتینگ

رشد روز افزون سرعت اینترنت بخصوص در ایران باعث شده هر روز مردم بیشتری به مشاهده ویدیو ها روی بیاورند.

ویدیو مارکتینگ با روش های مختلف خودش قطعا یکی ازبهترین روشهای تبلیغ در 2019 خواهد بود.

 

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی یک پدیده مدرن و نوظهور است. در پدیده های نوظهور همیشه فرصت تبلیغات بیشتری فراهم است.

 

پیمان امیدی

حذف آدرس از گوگل مپ

چگونه  می توان آدرس های  ذخیره شده در گوگل مپ را حذف کرد؟ گوگل مپ در زمره ی پرکاربردترین سرویس‌های  باری رسان در گوگل محسوب

ادامه مطلب »
دیجی کالا گوشی

امروز با بررسی دیجی کالا گوشی با شما خواهیم بود. گوشی موبایل ( گوشی هوشمند ) این روزها گوشی‌های هوشمند از کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =