۷ عنوان برتر تبلیغاتی

با ما باشید با موضوع ۷ عنوان برتر تبلیغاتی

۱٫ پاروهایتان را دور بیندازید

دستورهای مثبت و کوتاه، اغلب عنوان های جذابی از آب درمی آیند. هنگامی که آل اوین رود ، یعنی سلطان موتور قایق یک آگهی با چنین عنوانی منتشر کرد، نخستین گام را به سوی تبدیل کارگاه کوچک خود به یک کسب و کار بزرگ برداشت.

(عنوان مشابه «آنتنتان را دور بیندازید» نیز باعث تحول یک کسب و کار در حوزه ی رادیو شده بود.) وقتی محصول مورد نظر شما نیاز معمول برای داشتن تجهیزات ضروری، کار پرزحمت یا اقلام گران قیمت را برطرف می سازد، این نوع عنوان می تواند بسیار کارساز باشد.

۲٫ چطور می توان با یک قطعه زمین کوچک کارهای شگفت انگیزی انجام داد؟

یک عنوان موفقیت آمیز که ۷۵ درصد بهتر از عنوان «دو هکتار زمین و امنیت» و نیز ۴۰ درصد بهتر از «یک قطعه زمین کوچک و درآمدی سرشار» عمل کرده بود. دلیل آن نیز عبارت است از «چطور» و «انجام دادن کارهای شگفت انگیز». و

۳٫ آیا کس دیگری هم هست که یک کیک سبک تر بخواهد؟.. آن هم در نصف زمان میکس

این عنوان از جذابیت قدرت بهره مند است و یک عنوان خوب دیگر از نوع «دیگر چه کسی». (پیشتر نیز عنوانی مشابه این مورد داشتیم، شماره ی ۹ یعنی «آیا کس دیگری هم هست که بخواهد اندامی مشابه ستاره ی فیلم های سینمایی داشته باشد؟»)

۴٫ ولخرجیهای کوچک که باعث می شود مردان بی پول باشند

یک «پیشگیری از ضرر» که مفید بودن آن با استفاده ی مکرر به اثبات رسیده است.

۵٫ لاستیکی که با ۳۰۱ میخ پنچر شده، ولی هنوز فشار هوای خود را حفظ کرده است آیا کسی هست که مایل نباشد مطالب بیشتری دربارهی یک تایر از این نوع بخواند؟ 

۵٫ من دیگر در باغچه مان کارهای طاقت فرسا انجام نمی دهم؛ با این وجود، باغچهی ما اکنون در محل زبانزد همگان است!

و خوب از یک عنوان «پیش از و پس از » که از حالت منفی به حالت مثبت می رسد. این نکته نیز حائز اهمیت است: این عنوان یک عنصر هیجان انگیز در خود دارد که ویژگی بسیاری از عنوان های خوب است و شور و شوق نویسندهی آگهی را به صفحه ی چاپی منتقل می کند.

نگران رویکرد «منفی» نباشید

در وقت استراحت شماره ی ۴، به عنوان های منفی می پردازیم.

سال ها پیش، یک آهنگ محبوب چنین شعری داشت: «بر موارد مثبت تأکید و منفی را رها کن.» همین شعار سال ها توصیه ای بود برای نویسندگان آگهی تا از منفی گرایی بپرهیزند.

گاهی، بحث پیرامون عنوان های منفی بیشتر از عصر روشنگری جنجال به پا کرده است؛ با این وجود، صد عنوان ما شامل ۲۱ عنوان است که کاملا منفی هستند و ۱۰ عنوان دیگر نیز با رویکردی منفی آغاز می شوند و به رویکردی مثبت تبدیل می گردند.

بنابر این باید دلیلی برای استفاده از رویکرد منفی وجود داشته باشد و اتفاقا چنین دلیلی وجود دارد. اما این دلیل چیست؟

یکی از اهداف اصلی یک عنوان آگهی این است که تا حد ممکن سر اصل مطلبی برود که خواننده در زندگی روزانه ی خود با آن درگیر است.

برخی اوقات، اگر از یک عنوان منفی استفاده کنید که به این مشکل – و نه حل آن – اشاره دارد، می توانید این کار را با دقت بیشتری نیز انجام دهید.

(برای مثال، آیا در «خانه تان» هیچ تابلوی زیبایی ندارید؟ یا آیا در بورس، سهامی با وضعیت «نگران کننده» دارید؟ یا ولخرجیهای کوچک که باعث می شود مردان بی پول باشند.) هنگامی که با چنین موقعیتی روبه رو هستید، از «تأکید بر مورد منفی» نهراسید.

اکنون اجازه بدهید به سمت عنوانی برویم که بخشی از زبان روزانه ی ما را به خود اختصاص داده است.

۵۴٫اغلب ساقدوش عروس بوده و هیچگاه عروس نبوده اید؟

از لحاظ عاطفی کاملا درست و هدفمند و نیز پدیده ای بسیار شایع است

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟... تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟ یکی از متداول ترین اشتباهاتی که افراد در زمان شروع به نوشتن تبلیغات انجام می دهند درج تبلیغ زیرکانه است. آنها به جای...
 آموزش محتوا نویس سایت امروز با شما هستیم با معرفی آموزش محتوا نویس سایت همیشه می گویند که محتوا پادشاه وب سایت است ما برای اینکه محتوای خوب تولید کنیم باید دانش تولید مح...
تماس با گوگل امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی تماس با گوگل امروزه اکثر کاربران استفاده کننده از شبکه های اجتماعی با شرکت های سازنده آن ارتباط برقر...
تولید محتوای سئو محور امروز با موضوع تولید محتوای سئو محور با شما خواهیم بود. تولید محتوای کور چیست؟ حتما می دانید که تولید محتوا امروز یک اصل مهم در بازاریابی و سئو می ب...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *