امروز با بررسی ۱۲ روش بازاریابی محتوا که میتواند به برند شما کمک کند با شما خواهیم بود.
محتوا به یک دلیل پادشاه است.
ایستادن در میان جمعیت و ایجاد یک برند چالشی در بازار اشباعشده امروز.
وقتی آنها برای اولین بار با برند شما برخورد میکنند و به آن توجه کنند، چه تجربهای خواهند داشت؟
محتوای بازاریابی، زمانی که خوب عمل میکند،میتواند مشتریان را به جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد شرکت شما با رفتن به وب سایت شما سوق دهد.
با این حال، تولید محتوای کامل اغلب بسیار سختتر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر میرسد.
محتوای همیشهسبز
در دنیای خدمات، صحبت کردن در مورد آنچه که برای افرادی که میخواهید جذب کنید اهمیت داشته باشد،بسیار مهم است.
اکثر شرکتهای خدماتی به جای ارائه بینشی از چشم اندازهای دارند، از فروشگاه صحبت میکنند.
مهم است که با روندی ماندگار صحبت کنید، نه آخرین اخبار.
هوش مصنوعی و بازاریابی محتوایی
با افزایش حضور هوش مصنوعی در بازاریابی، گرایش به محتوایی که در همه جا حاضر است و مستقیما با نیازهای مصرفکننده از طریق کانالهای انتخاب آنها صحبت میکند ارزش بالایی خواهد داشت.
این در واقع همان انتخاب استراتژی تولید محتوی از طریق آنالیز هوشمند رقباست.
یعنی تخصص تیم هشت.
ما در حال ورود به سطح بعدی بلوغ در رابطه با شخصیسازی محتوا، فراتر از نام بلاگ و جایگزینی محتوا ، فراتر از ارائه محتوای در زمان مناسب هستیم.
ما رقبای شما را آنالیز کرده و کلماتی که آنها از آن وردی میگرند را برایتان پیدا خواهیم کرد.
تولید محتوا از روی اینفلوئنسرها
ما شاهد یک تغییر واقعی در برندها هستیم که به سمت influencer و influencer مارکتینگ در حرکت است.
گاهی آنها روال . روند فکری جامعه را تغییر می دهند. پس نوشتن در مورد محتویی که انها در موردش حرف می زنند می توانند یک روش خوب برای جذب مخاطبان باشد.
محتوای بی مصرف
بسیاری از شرکتهای تجاری دارای گنجینهای از کتابهای الکترونیکی، کاغذهای سفید و دیگر محتوای نوشته شده هستند که دیگر خوانده نمیشوند و یا دانلود نمیشوند.
میزان موثر بودن محتوای بسیار مهم است.
برندها باید محتوای همیشه سبز خود را به فرمت های جذاب تری مانند فیلمهای کوتاه، پادکست ها و بازیهای تعاملی تبدیل کنند.
سرچ صوتی یا ویس سرچ در تولید محتوا
جستجوی صوتی انقلابی در بازاریابی محتوا در راه تجارت الکترونیک ایجاد میکند.
پرس و جوهای جستجوی رایج بسیار طبیعیتر از ماشینهای تایپ دهی هستند، به خصوص که تکنولوژی ما را از صفحهکلید دور میکند.
ما نیاز به نوشتن متفاوت برای خودمان و مشتریانمان در حال حاضر داریم اگر میخواهیم همچنان مرتبط باشیم.
محتوای مربوط به اخبار فوری
آژانسهای بازاریابی همیشه باید مراقب چیزی باشند که در اخبار رخ میدهد و مردم در حال حاضر چه چیزی صحبت میکنند.
گوگل Alerts را ایجاد کرده و محتویات خود را به این روند پیوند دهید!
این خیلی مهم است که در مرود مسائل روز محتوا داشته باشید.
خودکار کردن فرایند تولید محتوی
درست است که تولید محتوی با ارزش کلید پیروزی است اما باید فرایندی برای خودکار سازی تولید محتوی در نظر بگیرید.
این روش میتواند حجم تولید محتوی را بالا ببرد.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم “با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]