کدگذاری تبلیغ چیست؟

کدگذاری تبلیغ چیست؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

کدگذاری تبلیغ چیست؟

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از موثرترین روشهای آزمون کردن تبلیغ استفاده از تراکت می باشد. همچنین می توانید در روزنامه، مجله یا پست مستقیم تبلیغ را آزمون کنید. در واقع باید همیشه تبلیغ خود را آزمون کنید. اما اگر تعداد اندکی تبلیغات در تعداد کمی از مناطق و یا نشریات انجام دهید چگونه می فهمید که کدام تبلیغ چه نتیجه ای داشته است؟

یکی از راهها برای شناسایی کردن مکانی که بهترین تقاضا را دریافت داشته، کدگذاری تبلیغ یا نامه های پست مستقیم است. شما این کار را با درج عددی در انتهای هر تبلیغ یا صفحه انجام دهید.

مثال

. برای بیان منظور مثالی آورده می شود:

فرض کنید که یک حسابدار هستید. اگر تعدادی تبلیغ متفاوت در نشریات گوناگون، برای پیدا کردن بهترین آنها چاپ کرده اید، باید عددی در انتهای هر تبلیغ قرار دهید. تصور کنید که پیشنهاد شما در تبلیغ، دادن یک دفترچه مجانی در مورد قوانین جدید مالیاتی است.|

برای پیدا کردن این که کدام تبلیغ بهترین نتیجه را دارد به خوانندگان خواهید گفت که برای برخورداری از مزایای پیشنهادی، تبلیغ را بریده و برای شما ارسال کنند. در این صورت راهی برای این که بدانید کدام یک از تبلیغ ها مورد پسند بوده و کدامیک نبوده، دارید. با ثبت ارقام موجود در تبلیغ های ارسال شده می توانید نتیجه هر کدام از آنها را ارزیابی کنید.

کوپن

این ایده مخصوصا وقتی در تبلیغ خود از کوپن استفاده کنید خیلی موثر خواهد بود. به طور ساده یک کوپن در انتهای تبلیغ خود دارید که افراد آن را پر کرده و برای شما ارسال خواهند کرد. یا اگر قصد دارید آنها به فروشگاه شما مراجعه کنند برای برخورداری از مزایای این پیشنهاد ذکر کنید که کوپن را به شما تحویل بدهند. یک عدد در انتهای کوپن به شما نشان خواهد داد که کدام تبلیغ موثر و کدام یک غیر موثر است.

البته کوپن ها مزیت دیگری هم دارند. آنها شما را قادر می کنند که به آدرس و تلفن افراد دسترسی داشته باشید و آن را در بایگانی خود برای استفاده های بعدی ثبت کنید.

آزمون بر اساس مناطق، روش دیگری برای پیگیری نتیجه تبلیغ است. اگر نامه های گوناگون را به کدپستیهای گوناگون ارسال کرده اید می توانید اطلاعات و حتی تلفن افراد را نیز بخواهید.

در پایان روز این که کدام روش را انتخاب کردید، زیاد مهم نیست. موضوع اصلی این است که سیستمی در دسترس دارید که بتوانید هزینه ها و درآمدهای یک تبلیغ را ارزیابی کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید