کتاب آموزش تولید محتوا

کتاب آموزش تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

هرآنچه که باید در رابطه با کتاب آموزش تولید محتوا بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

ایجاد محتوای با کیفیت چگونه ممکن است؟

7 تکنیک برای ایجاد محتوای با کیفیت در کتاب آموزش تولید محتوا شامل چه مواردیست ؟

[/stextbox]

کتاب آموزش تولید محتوا
کتاب آموزش تولید محتوا

ایجاد محتوای با کیفیت

ایجاد محتوای با کیفیت بالا برای موفقیت در بازاریابی محتوا بسیار مهم است. با بیش از 2 میلیون پست وبلاگ که هر روز منتشر می شود ، شما نیاز به راهی دارید که بتوانید محتوای خود را برجسته کنید.
اما احتمالاً این سوال برای شما پیش می آید که ،”چگونه می توانم محتوای باکیفیتی را ایجاد کنم که باعث ترافیک و تعامل شود؟” جواب ما به شما استفاده از کتاب آموزش تولید محتوا ست.
اما امروز ، من قصد دارم خلاصه ای از 5 تکنیکی که در کتاب آموزش تولید محتوا آمده و شما می توانید از آن ها برای بهبود کیفیت مطالب خود در هر زمان استفاده کنید ، به طور خلاصه صحبت کنم.

ایجاد محتوای با کیفیت
ایجاد محتوای با کیفیت

7 تکنیک برای ایجاد محتوای با کیفیت در کتاب آموزش تولید محتوا

از عناوین جذاب استفاده کنید

هدف یک عنوان این است که خوانندگان خود را مجبور به خواندن اولین جمله کند. اگر خواننده خود را با یک تصور خوب اول جذب نکنید ، آنها را از دست خواهید داد. صرفنظر از اینکه مطلب شما چقدر خوب باشد ،اما نتیجه این است که تلاش خود را در ایجاد محتوا هدر داده اید.

دلیل اصلی این موضوع این است که: بیشتر افراد محتوا را فقط براساس عناوین آن به اشتراک می گذارند.

همه عناوین عالی دارای یک یا چند ویژگی زیر هستند:

بی نظیر:

مخاطب مورد نظر شما ممکن است مقالاتی را شما که می نویسید بخواند. اگر تیتر شما منحصر به فرد نیست ، آنها فکر می کنند که که کل مقاله شما برای آن ها جذاب نیست. شما باید اطمینان داشته باشید که هیچ کس دیگری از عناوین مقاله شما استفاده نمی کند.

فوق العاده خاص:

مقاله شما باید اطلاعات کافی را برای خواننده ارائه دهد تا خواننده بداند که چرا ارزش دارد وقت خود را برای خواندن مقاله بگذارد.
انتقال احساس فوریت برای خواننده: مطلبی که خواننده شما را وادار به خواندن کل مقاله کند.

مفید:

عنوان شما باید بعد از خواندن مقاله ، فایده ای را برای خوانندگان شما داشته باشد.

در اینجا نحوه ایجاد عناوین عالی آورده شده است:

مرحله 1: ایجاد 3 عنوان سودمند

اولین قدم ایجاد سه عنوان سودمند است.
شما می توانید با استفاده از فرمول های مختلف تیتر ، عناوین سودمند ایجاد کنید. در این پست از فرمول Ultimate Headline به عنوان نمونه استفاده می کنم:فرمول سرخط نهایی
نوح کاگان تقریباً یک میلیون عنوان را تحلیل کرده و دریافت که پست های لیست دارای بیشترین سهم هستند. هر زمان ممکن باشد ، باید شماره ها و داده های خاصی را در عنوان خود وارد کنید.
به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما در حال نوشتن مقاله در مورد کاهش وزن هستید. برخی از نمونه عناوین با استفاده از فرمول سرخط نهایی ممکن است به این شکل ها باشد:

9 نکته جالب در مورد کاهش وزن که باعث لاغرتر شدن شما در یک هفته می شود.
10 تمرین سریع کاهش وزن که امروز می توانید انجام دهید.
اگر در ایجاد عناوین گیر کرده اید ، می توانید از ابزار مفید ، عنوان سازنده Portent استفاده کنید

مرحله 1: ایجاد 3 عنوان سودمند
مرحله 1: ایجاد 3 عنوان سودمند

مرحله 2: عناوین خود را برای منحصر به فرد بودن بررسی کنید

قدم بعدی بررسی اطمینان از هر سه عنوانی که ایجاد کرده اید که به نظر خوانندگان منحصر به فرد باشد.
چگونه مطمئن شوید که عنوان شما بی نظیر است؟ عنوان خود در Google جستجو کنید.
هدف این است که Google که به شما می گوید “هیچ نتیجه ای یافت نشد.”

مرحله 2: عناوین خود را برای منحصر به فرد بودن بررسی کنید
مرحله 2: عناوین خود را برای منحصر به فرد بودن بررسی کنید

مرحله 3: عناوین را از طریق آنالایزر سرفصل ایجاد کنید

همچنین می توانید عنوان خود را با استفاده از آنالایزر سرفصل CoSchedule بررسی کنید. فقط کافی است عناوین خود را وارد آنالیزور کنید و یک امتیاز کسب خواهید کرد.

آنالایزر سرفصل ، کیفیت سرفصل شما را در یک امتیاز واحد خلاصه می کند. آنالایزر همچنین روشهایی را در مورد چگونگی بهبود تیتر ذکر کرده است. شما باید سعی کنید با نمره 70 و بالاتر هدف گذاری کنید.

مرحله 3: عناوین را از طریق آنالایزر سرفصل ایجاد کنید
مرحله 3: عناوین را از طریق آنالایزر سرفصل ایجاد کنید

پیشرفت های آنالایزر سرفصل

طبق راهنمای CoSchedule برای نوشتن عناوین بهتر ، می توانید عنوان خود را با این موارد بهبود ببخشید:

با تمرکز بر کلمات کلیدی محتوای خود در عنوان خود.
داشتن تعادل خوب بین کلمات متداول ، غیرمعمول ، حس دار و با قدرت.
محدود کردن طول عنوان خود به 50-60 نویسه.
محدود کردن تعداد کلمات به 6-7 کلمه.
بازتاب احساسات مثبت.

پیشرفت های آنالایزر سرفصل
پیشرفت های آنالایزر سرفصل

مرحله 4: عناوین خود را آزمایش کنید

شاید ندانید کدام عنوان برای مقاله شما بهترین است ، بنابراین باید آزمایش کنید.
خوشبختانه ، ما ابزارهای مقرون به صرفه ای در اطراف داریم. در این مثال ، من از Optimizely استفاده می کنم. این برای تست A / B بسیار عالی است و رایگان است! هنگامی که حساب Optimizely خود را تنظیم کرده و افزونه Optimizely WordPress را نصب کردید ، سه عنوان خود را در افزونه قرار دهید.

هر آزمون یک هدف دارد. هدف پیش فرض تعداد بازدید کنندگان و تعامل است. می توانید اهداف بیشتری را در Platform Optimizely خود تنظیم کنید.

مرحله 4: عناوین خود را آزمایش کنید
مرحله 4: عناوین خود را آزمایش کنید

ارسال طولانی تر ، کیفیت درک شده آن را بالاتر می کند.

شاید شنیده باشید که گوگل وبلاگهایی را دوست دارد که دائماً به روز می شوند. بنابراین ، شما مقالات زیادی را در حد توان 400 تا 600 کلمه منتشر کردید. اما با وجود وقت و تلاش شما ، هیچ پیشرفت قابل توجهی در ترافیک شما مشاهده نمی شود. هیچ مشکلی در جذب کاربر ، اشتراک گذاری اجتماعی و تبدیل وجود ندارد.
برخی واقعیت ها هستند: SERPIQ مطالبی را در مورد صفحات انجام داده است که در صفحه 1 Google برای بیش از 20،000 کلمه کلیدی رتبه بندی شده است. آنها دریافتند که مقالات طولانی تر در گوگل رتبه بالاتری دارند.
محتوای شما حداقل 2000 کلمه باید باشد. اگر می توانید طولانی تر بنویسید ، دنبال آن بروید. تأیید اینجاست که محتوای شما باید مفید باشد. بین بازخورد های متفاوت و مفید بودن تفاوت وجود دارد.

محتوای با کیفیت

بنابراین چرا ما چنین پست های وبلاگ زیادی را دیدیم که در حدود 400-500 کلمه هستند؟ چگونه بسیاری از افراد می توانند این اشتباه را انجام دهند زیرا نوشتن پست وبلاگ 400-500 کلمه آسان و ارزان است.
ایجاد محتوای طولانی تر به هیچ وجه آسان نیست. نیازمند زمان و تلاش است. اما با گذشت زمان ، برای شما سود آور خواهد بود. به یاد داشته باشید: بهتر است شما یک پست با کیفیت بالا به جای پنج پست بی کیفیت ایجاد کنید.

در اینجا نکاتی برای تهیه محتوای طولانی تر آورده شده است.

Listicle بنویسید

اینفوگرافیک ها و مقالات لیست شده در مقایسه با انواع دیگر محتوا ، سهم بیشتری را دریافت می کنند. مقالات لیست شده مطالب را شفاف برای خوانندگان ایجاد می کند ، و خوانندگان شما می دانند چه انتظاری را دارند.
هنگامی که شما در حال نوشتن لیست هستید ، گام های دیگری بردارید:

موارد بیشتری را در لیست خود قرار دهید تا از رقبای خود جلو بیوفتید.
ارائه گرافیک و عکس های بیشتر.
برای هر مورد لیست ، با استفاده از نکاتی که در این مقاله وجود دارد ، عمیق تر بنویسید.
نمونه هایی از زندگی واقعی را درج کنید

نقل تجربیات مشتریان

شما ممکن است مشتری یا خواننده داشته باشید که از توصیه شما بهره مند شده اند. در مورد آنها بنویسید و چه نوع نتایجی را بدست آورده اید. خوانندگان دوست دارند نمونه هایی از چگونگی دستیابی به نتایج مورد نظر خود را با استفاده از استراتژی های شما بخوانند. اگر نمونه بارز دیگری برای نشان دادن ندارید ، نگران نباشید. شما همیشه می توانید آنچه دیگران انجام داده اند نقل کنید ، اگرچه تجربه شخصی شما ارجح است.

مورد اقدام:

لیستی از نمونه های زندگی واقعی را که می توانید از آنها استفاده کنید برای ایجاد ایده های محتوای آینده ایجاد کنید.

ایجاد محتوای عمیق

بیشتر محتوای آنلاین امروز فاقد عمق است. به عنوان مثال اگر می خواهید یک مقاله برای کاهش وزن ایجاد کنید یک لیست ایجاد کنید.. در لیست ممکن است شامل نکاتی مانند میزان کالری انواع کالری و ..باشد. با تهیه لیستی از سوالات متداول و پاسخ دادن به آنها ، می توانید بهتر عمل کنید.

خلاصه مقاله خود را در مقدمه های خود ایجاد کنید.

مقدمه مقاله شما دومین عنصر مهم در محتوای شما پس از عنوان است. هدف از معرفی این است که خواننده خود را وادار به مطالعه بیشتر کند. من مقاله هایی با مقدمه های طولانی دیده ام که خوانندگان را خسته می کند. این چیزی نیست که شما می خواهید.

میزان درصد مشاهده شده مقاله شما

از بین کلیه بازدیدکنندگان در وب سایت شما ، تقریباً 10٪ هرگز به پایین پیمایش نمی کنند. برای اینکه افراد بیشتری را برای خواندن مطالب خود بخوانید ، باید یک مقدمه قدرتمند و قانع کننده داشته باشید.

نکات مهم

چگونه می توانید مقدمه ای بنویسید که مخاطبان مقاله شما را بیشتر بخواند؟ برخی از نکات مورد علاقه من در مورد نوشتن مقالات عبارتند از:

جمله اول خود را کوتاه نگه دارید. خوانندگان شما می توانند جملات کوتاه را راحت تر هضم کنند.
مقدمه را کوتاه نگه دارید.
ارائه مقاله در مورد چیست. مقاله خود را فقط با یک یا دو جمله معرفی کنید.
به نگرانی یا مشکلاتی که خوانندگان شما ممکن است داشته باشند توجه کنید. مقاله شما باید با هدف حل یک مشکل برای خواننده شما باشد.
یک داستان بگویید. داشتن روایت ، محتوای شما را از احساس طولانی بودن باز می دارد.
پس از تکمیل بدنه مقاله و نتیجه گیری ، مجدداً در انتها محتوای کلی خود را به طور خلاصه معرفی کنید. از خود بپرسید که آیا مقدمه دستورالعملهای فوق را رعایت کرده است یا خیر.

داشتن شخصیت مخاطب

داشتن شخصیت مخاطب به خلاقیت بیشتر و مرتبط بودن مطالب شما کمک می کند. انجام تحقیقات در مورد شخصیت مخاطبان شما نیز به شما در تولید ایده های محتوا کمک می کند.

مرحله 1: از هدف خود شروع کنید

می توانید با نگاه کردن به مشتریان موجود ، توسعه شخصیت مخاطب خود را شروع کنید. انواع مشتریانی که شما عاشق داشتن آنها هستید چه کسانی هستند؟ اگر در حال فروش به مشاغل هستید ، مشتری شما شخصی است که بیشتر با آنها تعامل دارید. اگر میزان مشتریان شما به اندازه کافی زیاد نیست ، پس به مشتریان ایده آل خود بیاندیشید.

اگر شما در حال هدف قرار دادن مصرف کنندگان هستید ، می توانید از جستجوی پیشرفته توییتر برای یافتن مشتریان خود از طریق جستجو بر اساس کلمات کلیدی یا هشتگ های مربوطه استفاده کنید. همچنین می توانید دنبال مشتریان رقبا خود باشید.

مرحله 2: علایق آنها را کشف کنید

قدم بعدی ، یافتن علایق مخاطبان هدف شماست. آنچه را که در رسانه های اجتماعی عمده مانند LinkedIn یا Twitter قرار دارند به اشتراک بگذارید. به موارد زیر را توجه کنید:

چه موضوعاتی را به اشتراک می گذارند؟
آنها چه کسی را دنبال می کنند؟
قالب های ایده آل پست آنها چیست؟ آیا این یک لیست ، ویدئو یا اینفوگرافیک است؟
هدف شما این است که در پایان لیستی از موضوعاتی که مخاطبان شما را مورد علاقه خود قرار خواهد داد داشته باشید

مرحله سوم: ساختن Persona خود را شروع کنید

بر اساس تحقیقات خود در مراحل 1 و 2 ، از خودتان سؤالات زیر را بپرسید:

بزرگترین مشکلاتی که آنها سعی در حل آن دارند چیست؟
به چه چیزی بیشتر احتیاج دارند؟
چه اطلاعاتی را جستجو می کنند؟
چه روندهایی در موفقیت شغلی یا موفقیت شخصی آنها تأثیر می گذارد؟
چه نوع اطلاعاتی آنها تمایل به مصرف آنلاین دارند؟ آیا این آموزشی ، سرگرمی یا گرایش است؟ آیا آنها فیلم تماشا می کنند یا در وبینارها شرکت می کنند؟
هیچ قانون واقعی در مورد اینکه چه نوع اطلاعاتی را باید در شخصیت داشته باشید وجود ندارد.

چند ویژگی که باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

جمعیت شناسی: گروه سنی ، جنسیت ، مکان ، عنوان شغل ، صنعت
موقعیت مالی
نیازها / چالش ها
آرزوها
چگونه آنها از وب استفاده می کنند؟
در حال حاضر ، شما باید شرح مختصری از مشخصات جمعیتی ، نیازها و رفتارهای شخص داشته باشید.
با در نظر داشتن مخاطب هدف ، می توانید در مورد نیازهای خاص آنها بنویسید و آنچه را که آن ها می خواهند به آنها بدهید.
اگر در پیدا کردن ایده های مبحث وبلاگ برای شخصیت مخاطبان خود مشکل دارید ، این راهنمای تولید موضوع وبلاگ را بررسی کنید.
مخاطب مورد نظر خود را برای محتوای خود تعیین کنید. اهداف و بزرگترین نگرانی های شخصیت را ذکر کنید. برنامه خود را با در نظر گرفتن شخصیت مورد نظر برنامه ریزی کنید.

اولویت بندی کنید

پس از تعیین شخصیت مخاطبان خود ، قدم بعدی انتخاب موضوع است و اینجاست که بیشتر ما گیر کرده ایم. ما مطالبی را می نویسیم که خوانندگان ما به آن اهمیتی نمی دهند و در پایان ، این فقط اتلاف وقت و تلاش است.
شما باید مطالبی بنویسید که محبوبیت زیادی داشته باشد.
اما چه طور؟

مرحله 1: مطالب مرتبط با لینک را پیدا کنید

اولین قدم پیدا کردن مطالب در لایبری شماست که دارای ارزش پیوند هستند. این بدان معناست که محتوا قبلاً باعث ایجاد تعداد مخاطب و بک لینک شده است. قبل از شروع ، حتما لیستی از کلمات کلیدی را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، تهیه کنید. در اینجا چند روش برای انجام این کار آورده شده است:

• از Google و Ahrefs.com استفاده کنید

• لایبری خود را در Google جستجو کنید. همیشه به جای کلمات کلیدی مبتنی بر محصول ، کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو کنید.

• می توانید با کلمات کلیدی دیگری که در ارتباط با مطلب شما هست استفاده کنید. مقاله ای را پیدا کنید که بدانید اثبات اجتماعی هم در بک لینک ها و هم در اشتراک گذاری های اجتماعی وجود دارد.

مرحله 2: یک پست بهتر بنویسید

پس از تصمیم گیری در مورد موضوعی که می خواهید بنویسید ، بهترین مطالب را در حال حاضر در مورد آن موضوع جستجو کنید. بهترین مطالب بر اساس تحقیقات شما در مرحله 1 خواهد بود. از خودتان بپرسید: آیا می توانید آن را بهتر کنید؟ برخی از راه های بهتر شدن می تواند شامل موارد زیر باشد:

بیشتر به یک شخصیت خاص مخاطب مرتبط است.

بهترین محتوای در حال حاضر ممکن است یک شخص را هدف قرار دهد. می توانید مقاله ای بنویسید که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما باشد.

عمق و جزئیات بیشتر.

خوانندگان شما به چیزی که عملی باشد نیاز دارند. آیا می توانید عمق بیشتری به مقاله موجود اضافه کنید که باعث بهتر شدن آن می شود. همچنین می توانید ارتقاء محتوا را در نظر بگیرید که به خوانندگان شما در رسیدن به اهدافشان کمک خواهد کرد.

طراحی بهتر.

بعضی اوقات ، محتوای برتر قابل اسکن نیست. بلوک های بزرگی از متن وجود دارد که گرافیکی یا فیلم ها در آن گنجانده نشده است. آیا می توانید محتوای خود را با درج گرافیک یا عکس های صفحه اسکن کنید؟

جریان فعلی محتوا ممکن است در زمان خواندن منسوخ شود.

آیا می توانید برای همان موضوع محتوا تهیه کنید ، اما با اطلاعات فعلی به روز شود؟

محتوا با سئو همیشه سبز ایجاد کنید.

دو روش برای ایجاد تعداد زیادی وزوز در بازاریابی محتوا وجود دارد: تولید محتوای مبتنی بر رویداد (به عنوان مثال ، پست های مربوط به آخرین فیلم جنگ ستارگان) ، یا ایجاد محتوای همیشه سبز که برای یک دوره طولانی برای خوانندگان شما قابل استفاده و مفید باشد. هر زمان ممکن باشد ، همیشه تولید محتوای همیشه سبز را انتخاب کنید.
محتوای همیشه سبز اگر درست انجام شود می تواند باعث ایجاد ترافیک پایدار شود.
برای ایجاد ترافیک لازم نیست که وبلاگ خود را به روز کنید. انتشار مطالب بی کیفیت و بی موقع باعث ایجاد ترافیک نمی شود.

محتوای همیشه سبز باید دارای خصوصیات زیر باشد:

به سؤالات متداول که همیشه مربوط به جستجوگرها هستند پاسخ دهید.
حتی پس از گذشت مدت طولانی از تاریخ انتشار آن جالب توجه باشید.
تاریخ انقضا را از دست ندهید.

چگونه می توانید محتوای همیشه سبز ایجاد کنید؟ در اینجا دو مرحله آسان برای شروع کار وجود دارد:

هدف، تولید محتوا برای مبتدیان

وقتی نوبت به ایجاد محتوای همیشه سبز می رسد ، شما همیشه باید برای مبتدی ها بنویسید. بیشتر افرادی که وبلاگ شما را می خوانند مبتدی هستند. محتوای خود را بر روی مبتدیان هدف گذاری کنید تا رشد کنند.
هنگامی که محتوای خود را برای مبتدیان ایجاد می کنید ، محتوای شما باید عاری از فرضیاتی در مورد خواننده خاص و همچنین بدون اصطلاحات فنی دشوار باشد. اگر واژگان مشخصی در صنعت وجود دارد ، باید در مقاله خود توضیح دهید.
تعداد انگشت شماری از محتوای همیشه سبز ایجاد کنید. با رشد وبلاگ شما ، این پست ها را به هم مرتبط کنید.

موضوع خود را متمرکز کنید

درک و کاربرد یک موضوع خاص برای خوانندگان آسانتر است. همچنین نوشتن یک موضوع خاص برای شما سخت تر است. به یک موضوع گسترده فکر کنید که مورد علاقه شماست .به طور مثال موضوع انتخابی من ممکن است به این شکل باشد:

موضوع گسترده من بازاریابی محتوا است. موضوع خاص من ایجاد پست های وبلاگ با کیفیت بالا است. مخاطب هدف من کسانی خواهند بود که به دنبال راه هایی برای بهبود کیفیت محتوای خود هستند.

به ارتقاء محتوا خود توجه کنید

به روزرسانی های محتوا ، بسیار برای خوانندگان شما پر اهمیت است.

برخی از نمونه هایی که ارتقاء محتوا وجود دارد عبارتند از:

نسخه PDF مقاله: تهیه نسخه PDF مقاله به خواننده شما این امکان را می دهد تا در راحتی آنها به آن مراجعه کند.

چک لیست خلاصه: محتوای شما به احتمال زیاد طولانی خواهد بود. خواننده شما بیشتر علاقه مند به خواندن خلاصه مطلب شما خواهد بود. یک چک لیست تهیه کنید که نکات اصلی پست شما را پوشش می دهد.

قالب ها: Boilerplates / spreadsheets که خوانندگان شما را در اجرای تکنیک های مقاله خود راهنمایی می کند.

نسخه پیشرفته / جایزه مقاله به صورت PDF: ممکن است تمام استراتژی های خود را در مقاله خود نشان ندهید. مطالب بیشتر یا پیشرفته را در قالب کتاب الکترونیکی ایجاد کنید.

از اینکه تا پایان مقاله کتاب آموزش تولید محتوا ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از مقاله کتاب آموزش تولید محتوا نهایت استفاده را برده باشید

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت رایگان مشاوره رایگان در زمینه ی تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره زیر با ما تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید