کانال تلگرام استارتاپ ها

کانال تلگرام استارتاپ ها

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

کانال تلگرام استارتاپ ها ، در دنیای امروز، بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. تلگرام برنامه ای است، که برای آینده آماده است. بسیاری از ویژگی های آن بی نظیر است و در حال حاضر در سایر برنامه های مشابه مانند واتس آپ موجود نیست. یکی از آنها ویژگی کانال تلگرام است.

کانال تلگرام استارتاپ ها
کانال تلگرام استارتاپ ها

مطابق با پروداکت هانت ProductHunt ، تلگرام به محصول اصلی 2017 تبدیل شد. در واقع ، این پیام رسان محبوبیت خود را در سراسر جهان به دست  آورده است و دارای مزایایی همچون سرعت ، امنیت و دسترسی رایگان است. در حال حاضر ، نمی توان آن را به عنوان رقیب مسنجرMessengerیا واتس اپWhatsApp در نظر گرفت ، اما به هر حال ، شما می توانید، این منبع را برای شغل خود استفاده کنید.

تلگرام راهی در بر قراری ارتباط سریع اطلاعات است. تلگرام ، متولد دهه 1800 ، زمانیکه ارتباط با ارسال پیامک ارجح بود.

کارآفرینان و استارتاپ ها کانال های تلگرامی شغلی را که به منابع انسانی ، بازاریابی و فروش ، اخبار عمومی کسب و کار و انگیزه و بهره وری اختصاص داده شده است ، پیدا می کنند. پس با استفاده از آن می توانید تجارت خود را با این دانش بهتر کنید.

در این مطلب برای تفهیم بهتر موضوع ابتدا در مورد کانال تلگرام توضیح داده می شود، سپس به موثرترین کانال تلگرام استارتاپ ها اشاره می شود و در نهایت اسامی تعدادی از کانال تلگرام استارتاپ ها بیان می شود. پس با مطرح کردن سوالات زیر و پاسخ به آن ها موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

1 – کانال ها چیست؟

2 – کانال های تلگرام چیست؟

3 – مزایای کانال تلگرام چیست؟

4 – موارد استفاده از کانال تلگرام چیست؟

5 – تفاوت بین گروه تلگرام و کانال تلگرام چیست؟

6 – با استفاده از کانال های تلگرام چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

7 – مؤثرترین کانال ها و راهبردهای رسانه های اجتماعی برای استارتاپ ها چیست؟

8 – کانال تلگرام استارتاپ ها چه فرقی با دیگر رسانه های اجتماعی دارد؟

9 – لیست کانال‌های تلگرام استارتاپ ها چیست؟

[/stextbox]

 

 

1 – کانال ها چیست؟

کانال یک اصطلاح علم و فناوری است؛ همه ما از این اصطلاح در زندگی مدرسه خود استفاده کرده ایم. کانال به معنای یک رسانه برای انتقال برخی از اطلاعات است. بیایید آن را با مثالهایی از زندگی روزمره خود قابل فهم تر کنیم.

همه ما تلویزیون را تماشا می کنیم. در تلویزیون کانال هایی از دسته های مختلف وجود دارد. هدف اصلی این کانالها توزیع اطلاعات در بینندگانشان است.

1 - کانال ها چیست؟
1 – کانال ها چیست؟

این یک روش واحد ارتباطی است، که در آن کاربران فقط می توانند داده ها را تماشا کنند، اما نمی توانند با استفاده از همان رسانه پاسخ دهند. به غیر از تلویزیون ، نمونه های بسیار دیگری از کانال وجود دارد. ما می توانیم از زندگی روزمره خود مانند رادیوFM ، بلندگوهای صدا ، چراغ نشانگر و غیره استفاده کنیم.

2 – کانال های تلگرام چیست؟

کانال ابزاری است ، که در برنامه های تلگرام موجود است. با استفاده از این ویژگی ، یک کاربر می تواند یک کانال تلگرام ایجاد کرده و برای تعداد زیادی مخاطب پیام ارسال کند. فکر می کنم اکنون شما در مورد کانال ها، نکته ای را می گیرید. به طور خلاصه ، این ابزار به شما کمک می کند تا یک پیام را به مخاطبان زیادی منتقل کنید.

شما می توانید هر نوع داده را در کانال های تلگرام مانند متن ، تصویر ، موسیقی ، فیلم ، gif و غیره به اشتراک بگذارید، همچنین می توانید بدون کاهش کیفیت تصویر و پیکسل یک فایل بزرگ را به اشتراک بگذارید. این یکی از بهترین ویژگی هایی است، که در تلگرام موجود است.

2 - کانال های تلگرام چیست؟
2 – کانال های تلگرام چیست؟

ویژگی کانال یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلگرام است. در حال حاضر ، این امکان در دیگر برنامه های پیام رسان فوری مانند واتس آپwhatsapp ، وی چتwechat ، لاین Line و سایر موارد در دسترس نیست. به همین دلیل است که ما تلگرام را یک اپلیکیشن آماده آینده نامیدیم. برخی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در تلگرام عبارتند از: Bot ، Secret chat ، بازی های چند نفره در gamee و غیره.

اکنون مطمئن هستم، که شما قطعاً این ویژگی را درک خواهید کرد. تنها موردی که در ذهن شما می آید ، مزایا و استفاده از کانال ها است. بنابراین ، مطلب را بخوانید تا آن را درک کنید.

شما در حال مطالعه مقاله کانال تلگرام استارتاپ ها هستید

3 – مزایای کانال تلگرام چیست؟

در دنیای دیجیتال مخاطب همه چیز است. اگر مخاطبان زیادی دارید ، می توانید هر نوع بازار و کسب و کار دیجیتال را شروع کنید. این روزها در تلگرام افراد زیادی حضور دارند، که دارای کانالهایی با مشترکان زیاد هستند. دلیل این امر مزایای بسیاری است. در زیر من مزایای کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارم.

  • هرکسی می تواند کانال ایجاد کند: صلاحیت خاصی برای ایجاد کانال تلگرام وجود ندارد. هر کاربر تلگرام می تواند یک کانال تلگرام ایجاد کند و شروع به اشتراک گذاری داده ها با مشترکین خود کند.
  • امکان اشتراک گذاری فایل های با حجم بالا: بر خلاف سایر برنامه های پیام رسان ، شما مجاز به اشتراک گذاری یک فایل که حجم بالایی دارد، با بینندگان خود هستید. تلگرام امکان به اشتراک گذاری یک فایل تا 1.5 گیگابایت را می دهد ، که برای به اشتراک گذاری یک فایل سنگین مانند یک فیلم کافی است.
  • حفظ کیفیت فایل ها: تلگرام اندازه فایل شما را فشرده می کند ، اما از کیفیت پرونده شما مراقبت می کند، یعنی از آن کم نمی کند، و مانند سایر برنامه ها ، کیفیت شما را کاهش نمی دهد.
  • آسان برای به اشتراک گذاشتن: شما می توانید یک فایل را به راحتی در کانال به اشتراک بگذارید.
  • – قابلیت به اشتراک گذاشتن لینک ها برای جوین Join شدن دیگران: تلگرام لینکی را ایجاد می کند که می توانیدبه راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. هر کسی روی آن لینک کلیک کند، به کانال شما هدایت می شود.
3 - مزایای کانال تلگرام چیست؟
3 – مزایای کانال تلگرام چیست؟

4 – موارد استفاده از کانال تلگرام چیست؟

در کانال های تلگرام از ویژگی های پخش پیام ها، به روش های مختلفی می توان استفاده کرد. مشاغل و کسب و کارهای زیادی هستند، که فقط از طریق این کانال ها کار می کنند. اگر شما هم کمی بیشتر فکر کنید ، می توانید از کانال های تلگرام برای تقویت کار خود یا انجام یک استارتاپ استفاده کنید.

تلگرام کاملاً یک برنامه رایگان است. بنابراین می توانید از این ویژگی جالب استفاده کنید. ما درمورد چگونگی استفاده از کانال تلگرام در کار و تجارت خود مواردی را به شرح ذیل آورده ایم:

4 – موارد استفاده از کانال تلگرام چیست؟

1 – 4 – مخاطبان خود را ایجاد کنید:

برای نشان دادن محصول خود، به مشتری های بیشتر و بیشتری نیاز دارید. اگر کانال های تلگرام ایجاد کرده و محصولات خود را به اشتراک بگذارید ، کاربران اصلی و مخاطبین اصلی آنها از کانال شما بازدید می کنند. بنابراین ، آنها در مورد شرکت و مارک شما صحبت می کنند.

2 – 4 – در مورد تخفیف ها به مردم بگویید:

این روزها مردم بیشتر به تخفیف ها و پیشنهادات توجه می کنند. اگر مخاطبان خود را در جریانات مربوط به  پیشنهادات و تخفیفات بگذارید ، می توانید به طور قطع فروش خود را افزایش دهید.

شما در حال مطالعه مقاله کانال تلگرام استارتاپ ها هستید

3 – 4 – محصولات خود را به بازار عرضه کنید:

می توانید با چندین کاربر از مکان های مختلف ارتباط برقرار کنید. کاربران زیادی وجود دارند، که مجبورند تجارت الکترونیکی را از کانال تلگرام شروع کنند. همین کار را می توانید انجام دهید.

ایده های بیشتری وجود دارد ، که می توانید با استفاده از برنامه تلگرام کار کنید. پس چه انتظاری برای رفتن دارید؟ اگر می خواهید ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ، یک کانال تلگرام بسازید و امتحان کنید!!

البته مدیریت کانالها کار چندان ساده ای هم نیست، اما ربات هایی هستند که در مورد چگونگی کنترل کانال تلگرام فعالیت می کنند. شما از طریق این ربات های کنترل کننده تلگرام ، می توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

5 – تفاوت بین گروه تلگرام و کانال تلگرام چیست؟

این مهمترین نکته است ، این مورد را با دقت بخوانید. بسیاری از کاربران هستند که در مورد گروه های تلگرام و کانال های تلگرام، دچار سردرگمی هستند. به نظر می رسد که هر دوی آنها یکسان می باشند، که اصلاً درست نیست. بگذارید تفاوت بین آنها را برای شما تعریف کنم.

1 – 5 – گروه تلگرام: گروه ها چیزی هستند که در آن بیش از دو کاربر ارتباط برقرار می کنند. در یک گروه ، دو نوع ارتباط وجود دارد. می توانیدیک پیام ارسال کنید و در همان موضوع پیام دریافت کنید.

5 - تفاوت بین گروه تلگرام و کانال تلگرام چیست؟
5 – تفاوت بین گروه تلگرام و کانال تلگرام چیست؟

نکات اصلی که باعث تفاوت آن می شود ، پشتیبانی گروهی از دو طریق ارتباط است و فقط تعداد معدود عضو می توانند در یک گروه واحد بپیوندند.

2 – 5 – کانال تلگرام: مفهوم کانال تلگرام چیزی متفاوت است. همانطور که به شما می گوییم ، کانال یک ویژگی منحصر به فرد است که هم اکنون فقط در تلگرام در دسترس است. در یک کانال واحد ، هزاران عضو می توانند ارتباط برقرار کنند. کانال هر پیام را مخفی می کند؛ هیچ کس از مخاطبان متوجه نخواهد شد ، چه کسی این پیام ها را ارسال می کند.

نکته اصلی که باعث تفاوت آن با گروه می شود این است، که کانال ها تنها راه ارتباطی هستند که فقط مدیر می تواند پیام را به اشتراک بگذارد. مخاطب هرگز نمی داند مدیر کانال کیست.

شما در حال مطالعه مقاله کانال تلگرام استارتاپ ها هستید

6 – با استفاده از کانال های تلگرام چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

کانال مکانی است که می توانیم پیام خود را برای تعداد زیادی از مردم پخش کنیم. در یک کانال واحد ، هزاران مشترک وجود دارد ، که پیام ما را که از طریق کانال ارسال می کنیم ، مشاهده می کنند.

این کانال ها می توانند یک کانال عمومی یایک کانال خصوصی باشند. می توانید ببینید،که چه تعداد افراد پست شما را به دلیل پیشخوان مشاهده در این کانال ها ، مشاهده می کنند

6 – با استفاده از کانال های تلگرام چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

– 6 – تعداد بازدید کنندگان، تعداد نمایش و همچنین نماهایی را که کاربر به اشتراک می گذارد یا پیام شما را ارسال می کند ، شمارش می کند. اگر تازه به کانال اضافه شده اید ، هنوز می توانید پیام های گذشته یک کانال را بخوانید. این کانال کلیه داده های گذشته را دارد، که کاربر جدید قادر به مشاهده آن باشد.

– 6 – به اشتراک گذاری سریع با استفاده از یک منوی اشتراک سریع ، یک پیام را کپی می کنید و برای یک دوست ارسال می کنید. هنگامی که شخص روی کانال تلگرام لینک کلیک می کند ، باز می شود و وی می تواند پیام برجسته را مشاهده کند. همچنین می توانید پیام را در رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

– 6 – جاسازی کانال:

شما می توانید با کپی کردن کد تعبیه شده ، یک کانال را در وب سایت یا وبلاگ جاسازی کنید.

4 – 6 – پیام های خاموش:

گاهی پیام های ارسال شده در شب باعث آشفتگی شخص می شوند. با استفاده از پیام خاموش می توانید پیام را بدون صدا ارسال کنید. این یک ویژگی منحصر به فرد برای کانال ها است.

-6 – Signature:

شما می توانید امضای خود را که در اطلاعات کانال نشان داده می شود، اضافه کنید.

شما در حال مطالعه مقاله کانال تلگرام استارتاپ ها هستید

7 – مؤثرترین کانال ها و راهبردهای رسانه های اجتماعی برای استارتاپ ها چیست؟

بسیاری از مشاغل سنتی هنوز رسانه های اجتماعی را منبع خوبی برای رهبری نمی دانند. این امر می تواند یک مزیت محسوب شود، زیرا مشتریان معمولی که با فناوری های روز آشنا نیستند، مشارکت و هم سو شدن با مارک ها و برندهایی را که  مستقر در رسانه های اجتماعی هستند را، در نظر نمی گیرند. اما این موضوع ویژه برای نسل های جوان و استارتاپ ها از مزیت خارق العاده ای برخوردار است، زیرا از ارائه یک تجربه عالی در رسانه های اجتماعی به مشتریان بالقوه و جدید برخوردار هستند.

7 - مؤثرترین کانال ها و راهبردهای رسانه های اجتماعی برای استارتاپ ها چیست؟
7 – مؤثرترین کانال ها و راهبردهای رسانه های اجتماعی برای استارتاپ ها چیست؟

به خوبی ثابت شده است ،که جمعیت پیر در حال رشد ، که بین سالهای 1324 و 1342 به دنیا آمده اند، چندان با فناوری پیش نمی روند و از آن استقبال نمی کنند.

به عنوان یک استارتاپ ، ممکن است شما علاقه مند باشیدبدانید، که بهترین کانال تلگرام برای سرمایه گذاری در وقت و هزینه چیست. این تصمیم به محصول یا خدمات شما ، مشتری ایده آل یا شخصیت شما و اینکه چگونه کاربران نسبت به استفاده از رسانه های اجتماعی واکنش نشان می دهند، بستگی دارد. رسانه های اجتماعی می توانند در هدف قرار دادن شخصیت مشتری اصلی یا مشتری ایده آل و تقویت تجربه مشتری ،بسیار تاثیرگذار باشند.

استفاده از تلفن های هوشمند بیش از استفاده از رایانه شخصی است و ظهور الکسا ، سیری و کورتانا به معنای این است، که اکنون راحت تر از همیشه داشتن “من می خواهم بدانم” ، “می خواهم بروم” ، “می خواهم انجام دهم” و “می خواهم بخرم” در هر کجا که باشم مقدور است. رسانه های اجتماعی کاملاً در خدمت این لحظات ناگهانی هستند.

شما در حال مطالعه مقاله کانال تلگرام استارتاپ ها هستید

  • فیس بوکFace book: “اخبار جعلی یا کتاب چهره؟”

فیس بوک احتمالاً مشهورترین و مورد استفاده همه کانال های رسانه های اجتماعی است. این ایده آل برای ارتباطات Business to Consumer (B2C) است. این شبکه اجتماعی با ارائه پیشنهاداتی مانند شرکتهای صفحه ، بازارچه فیس بوک ، گروه ها و راه حل های تبلیغاتی فیس بوک ، این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است

فیس بوکFace book: "اخبار جعلی یا کتاب چهره؟"
فیس بوکFace book: “اخبار جعلی یا کتاب چهره؟”

تا به طور فزاینده ای از این سیستم عامل بهره مند شوند. با حدود 2.3 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان ، تعداد بیشتری از مردم از فیس بوک نسبت به سایر بسترهای رسانه اجتماعی استفاده می کنند. البته چون در ایران فیلترینگ وجود دارد، به میزان چشمگیری استفاده از آن کاهش یافته و محدود است.

فیس بوکFace book: "اخبار جعلی یا کتاب چهره؟"
فیس بوکFace book: “اخبار جعلی یا کتاب چهره؟”
  • لینکدین LinkedIn

LinkedInیکی از کانالهایی بوده که از آن سوءاستفاده شده است و غالباً به عنوان واریزی برایCV مشاهده می شود. اما هنوز هم کانال مهمی است ، خصوصاً در فضای تجارت با تجارتBusiness to Business (B2B) و با پیوندهایی به خرید آن از سایتLynda.com (اکنون با آموزش LinkedIn) ، صفحات گروه ها و یافتن پروفایل برای بسیاری از بخش های تجاری جذاب است.

54٪ از اعضای LinkedIn عضو ارشد مدیریت هستند و بیش از 40 میلیون دانش آموز در حال رشد هستند. پیدا کردن یک شخصیت خاص در LinkedIn آسان است. از گروه ها می توان به عنوان یک صنعت ، سرگرمی یایک گروه مورد علاقه برای رویکردهای هدفمند استفاده کرد و شما را به یک متخصص یا مرجع در زمینه خود تبدیل کرد.

لینکدین LinkedIn
لینکدین LinkedIn

توییتر: “و جادوی لحظه های خرد”

30٪ازکاربران آنلاین زیر 50 سال سن دارند. فقط حدود 11٪بالاترازاین هستند. گروه سنی 25 تا 34 ساله ، بیشتر از هر کانال رسانه اجتماعی دیگر – خصوصاً برای اخبار – از توییتر استفاده می کنند. 61٪ازکاربران مرتباً از توییتر برای دنبال کردن مشاغل کوچک و مهمتر از همه تعامل استفاده می کنند.

اگر مخاطبین هدف شما در این بازه سنی افراد قرار دارند، استفاده از توییتر برایتان مفید خواهد بود.

البته توجه نمایید که این مورد نیز در ایران با محدودیت مواجه است.

اینستاگرام: “یک تصویر هزار کلمه دارد”

بیشتر مشاغل از اینکه مشتریان خود در مورد فرآیندهای ساختن چیزی ، دیدن کارمندانشان در محل کار و در یک فرایندبدانند ، سود می برند. اگر کیفیت محلی و خانگی برای برند شما مهم است ، در اینستاگرام جنبه های فنی و افراد هر دو را برجسته می کند. علامت تصاویر “می دانمknow ، دوست دارم like و اعتماد trust ” نکته اصلی فروش اینستاگرام و همچنین الهام بخش سرگرمی های بسیاری از افراد است ، از جمع آوری تمبر گرفته تا ساخت جواهرات.

در حال حاضر حدود 500 میلیون نفر روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند، که به عنوان یک پلتفرم بیشتر مبتنی بر تلفن متداول است. کاربران همچنین بیشتر از هر واسطه تلفن هوشمند دیگر، 4/4 ساعت در ماه را در اینستاگرام می گذرانند.

اینستاگرام: "یک تصویر هزار کلمه دارد"
اینستاگرام: “یک تصویر هزار کلمه دارد”

یوتیوب

به طور سنتی به عنوان یک کانال رسانه های اجتماعی شناخته نمی شود ، اما با داشتن قابلیت اظهار نظر ، لایک و پیوند ، یوتیوب ستاره ای در حال رشد است. توجه داشته باشید ، تولید فیلم هایی با کیفیت بالا و پرمصرف ، پرهزینه و وقت گیر است. به هر حال: فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، پینترست و لینکدین همه اجازه می دهند ویدیوی جاسازی شده در سایت های خود داشته باشید ، که برای نحوه کار و توضیح جزئیات فنی بسیار عالی است.

یوتیوب

Pinterest: “سنجاقی برای علاقه مندان”

از آنجا که اینستاگرام می تواند نسبتاً زودگذر باشد ، Pinterest یک سرگرمی گروهی و مصور است. جمع آوری تصاویر برای الهام بخشی در آینده ، Pinterest را برای فروش ایده آل می کند.

اسنپ چت در بین نسل جوان محبوب است .

WhatsApp / Telegram:

استارتاپ ها نیز باید آزمایش گروه های واتس اپ و کانال های تلگرام را در نظر بگیرند ، زیرا این یک روش شخصی تر برای بازاریابی نسبت به کانالهای اجتماعی سنتی است و احتمالاً شما نسبت به شرکت های بزرگ با مشتریان خود رابطه نزدیک تری دارید.

وقتی با رسانه های اجتماعی شروع می کنید، لازم نیست هر روز به طور فعال و شخصاً با رسانه های اجتماعی درگیر شوید ، زیرا ابزارهای بسیاری وجود دارد که به روند خودکار سازی فید ها و کانال ها کمک می کنند. ابزارهای اتوماسیون مانند بافر ، Ritetag ، Buzzsumo ، IFTTT ، sproutsocial ، همه به این فرآیند کمک می کنند. برخی از کانال های رسانه های اجتماعی از این عمل دوری می کنند ، اما در زمان صرفه جویی زیادی می شود.

بازاریابی در کسب و کار شما شامل ایجاد تمرکز بر روی یک شخص یا تعداد اشخاصی است ، که می توانید پیام خود را به طور خاص برای بازاریابی به آنها طراحی کنید.

ایجاد و انتقال پیام ها می تواند به سرعت در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #hashtag انجام شود و سایر کاربران باhandle خود تماس بگیرند ، بنابراین هدف قرار دادن مشتریانی که ممکن است به عنوان یک تأثیرگذار کلیدی عمل کنند ، طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

این یک جایگزین برای صفحه وب و حضور شما نیست، اما می تواند به عنوان یک عامل قدرتمند برای مشتریان بالقوه و با علاقه در زمینه ای که شما از آن استفاده می کنید ، عمل کند.

8 – کانال تلگرام استارتاپ ها چه فرقی با دیگر رسانه های اجتماعی دارد؟

8 - کانال تلگرام استارتاپ ها چه فرقی با دیگر رسانه های اجتماعی دارد؟
8 – کانال تلگرام استارتاپ ها چه فرقی با دیگر رسانه های اجتماعی دارد؟

1 – 8 – نحوه ذخیره سازی

تلگرام بر اساس اصل Cloud Storage کار می کند. ذخیره سازی ابر پویا است، به این معنی که پس از ذخیره داده ، از هر تعداد دستگاه در هر زمان و بدون نیاز به تهیه نسخه پشتیبان ، می توانید به اطلاعات و فایل ها دسترسی پیدا کنید.

می توانید جلسات خود را پیگیری کرده و فایل های خود را در هر زمان معین بارگیری کنید ، بنابراین ذخیره سازی کلود(ابر) ، باعث می شود، داده ها برای کاربر قابل دسترسی باشد.

2 – 8 – سازش کیفیت

تلگرام این امکان را به کاربر می دهد، تا داده های خود را به صورت غیر فشرده ای ارسال کند.

تصاویری که اغلب توسط سایر برنامه های پیام رسان فشرده می شوند ، هنگام فشرده سازی جزئیات خود را از دست می دهند ، اما به دلیل این ویژگی در تلگرام می توانید داده های خود را بدون کاهش کیفیت ارسال کنید.

3 – 8 – اندازه و نوع فایل

در تلگرام حداکثر اندازه داده هایی که می توانید انتقال دهید، 1.5 گیگابایت است. انتقال فایل هایی که حافظه سنگین دارند ، امکان اشتراک گذاری کلیپ های کوتاه مهم ضبط شده با فرمت 4kیا حتی انواع ویدئوهای تفریحی شما را ممکن می سازد.

4 – 8- ربات ها ، گروه ها و کانال ها

ربات ها به سادگی اکانت های تلگرام هستند، که به جای افراد واقعی توسط نرم افزار اداره می شوند و این ربات ها به طور کلی دارای ویژگی های هوش مصنوعی هستند ، که می توانند برای آموزش ، بازی ، جستجو ، پخش ، انجام نظرسنجی ، یادآوری و غیره استفاده شوند.

 

دو نوع گروه وجود دارد که می توانید در تلگرام ایجاد کنید:

  • گروه های عادی: گروه هایی که افراد را از لیست مخاطبین خود اضافه می کنید. این نوع گروهها می توانند حداکثر 200 عضو و ربات داشته باشند.
  • سوپر گروه ها: هر گروه را می توان به یک گروه فوق العاده ارتقا داد و به طور پیش فرض ، یک گروه فوق العاده خصوصی است و می تواند صد هزار عضو داشته باشد.

کانالها اساساً گروههایی هستند که فقط سرپرست قادر به ارسال انواع پیام ها است. از این کانالها می توان برای پخش فیلم ، تصاویر و متن استفاده کرد و تعدادی دنبال کننده  follower نیز در آن وجود دارد.

5 – 8 – حریم خصوصی

مکان سرورهای تلگرام بسیار مخفی است و بنیانگذار تلگرام پروتکل داده های سفارشی را تهیه کرده است، که داده های کاربران را تضمین می کند. ترکیبی از رمزگذاریAES و RSA به همراه Diffie Hellman چت ها را ایمن می کند.

این امر باعث شده تا کاربران بتوانند از رباتها برای شغل خود استفاده کنند و امنیت تلگرام به حدی محبوبیت یافته است ،که افراد در هنگام انتقال پول ، تمایل دارند که تلگرام را نسبت به سایر خدمات ترجیح دهند.

6 – 8 – مدل تجاری تلگرام

تلگرام از مارس 2014 دارای 35 میلیون بار بارگیری، با 15 میلیون کاربر در هر ماه و تبادل بیش از 8 میلیارد پیام بود.رشد این رسانه بسیار بالا بوده است. به طوری که تلگرام  2018 اکنون بیش از 200 میلیون کاربر دارد.

این برنامه مبتنی بر کلود ، بیشتر به دلیل امنیت و حفظ حریم خصوصی، کاربران را به خود جلب کرده است.

موضوع حفظ حریم خصوصی، تأثیر بسیار زیادی در محبوبیت تلگرام دارد . این واقعیت که در پی جنجال ناشی از کنترل گفتگوهایKakao توسط پارک Geun-Hye رئیس جمهور کره جنوبی ، بسیاری از شهروندان برای حفظ حریم شخصی بیشتر به تلگرام روی آوردند.

حتی در پی ممنوعیت واتساپ در برزیل در سال 2015 ، تلگرام حدود 1.5 میلیون بار، بارگیری ثبت کرد.

این سرمایه گذاری که توسط دوقلوی روسی برادران پاول دوروف و نیکولای دوروف تأسیس شده است ، در بازه 3 تا 5 میلیارد دلار ارزش دارد و به گفته بنیانگذاران هرگز به فروش نخواهد رسید.

این واقعیت که تلگرام حتی یک سنت هم برای تبلیغات هزینه نکرده است، شگفت آور است.

Telegram ،یک برنامه رایگان است و با کمک های مالی اجرا می شود. طبق یک وبلاگ در تلگرام:

“ما به یک پیام رسان با سرعت و ایمنی  100٪ و رایگان ،اعتقاد داریم.”

پاول دوروف: کمک مالی سخاوتمندانه تلگرام را تأمین می کند ، بنابراین ما فعلاً پول کاملاً کافی داریم. اگر تلگرام به اتمام برسد ، موردهای پرداختی غیر ضروری را برای حمایت از زیرساخت ها و تأمین مالی توسعه دهندگان، معرفی خواهیم کرد. اما کسب سود، هرگز هدف نهایی تلگرام نخواهد بود.

"ما به یک پیام رسان با سرعت و ایمنی  100٪ و رایگان ،اعتقاد داریم."
“ما به یک پیام رسان با سرعت و ایمنی  100٪ و رایگان ،اعتقاد داریم.”

استراتژی های احتمالی برای آینده تلگرام وجود دارد. علاقه مندان به کریپتو Cryptoassets از این برنامه برای فعالیت های تجاری خود استفاده می کنند و ممکن است برای این منظور کمک های مالی انجام دهند.

اگر به طریقی تلگرام برای حفظ امنیت از کار بیفتد ، احتمالاً برخی از ویژگیهایی را معرفی می کند ، که مانع از اصل ابتدایی تلگرام نمی شود، بلکه تجربه پیشرفته و غنی شده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این می تواند شبیه به ویژگی هایی باشد، که مثلا کاراکترها را می توان در یک بازی شخصی سازی کرد، که مستقیماً روی استراتژی های بازی تأثیر نمی گذارد، اما بر تجربه می افزاید.

همچنین از آنجا که توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های شخصی خود از API های تلگرام استفاده می کنند ، تلگرام می تواند، مبلغ اسمی را برای این کار شارژ کند.

به غیر از درآمدزایی ، تلگرام بزودی مکالمه ویدیویی را به عنوان بخشی از برنامه خود معرفی می کند، که به جذب کاربران کمک خواهد کرد.

نقطه فروش تلگرام، امنیت و حفظ حریم خصوصی است. این دو ایده آن قدر در سازمان دهی ریشه دارد، که تیم تلگرام مجبور است، از پایگاه اصلی خود در سن پترزبورگ به مکانهای مختلف منتقل شود و سرانجام در دبی مستقر شود.

تلگرام به دلیل ماهیت آزاد و پویا و میزبان ویژگی های مفید، ممکن است به زودی سریعترین برنامه در حال رشد پیام رسان شود، و پایگاه کاربران خود را افزایش دهد. از آنجا که برای بازاریابی هزینه نمی کند ، کاربران از کیفیت محصول اطمینان دارند و هر آماری که از تلگرام بیرون می آید ، کاملاً قابل اکتفا است.

9 – لیست کانال‌های تلگرام استارتاپ ها چیست؟

آیا می خواهید به بزرگترین کانال تلگرام استارتاپ ها بپیوندید؟ این گروه برای کارآفرینان ، متخصصان ، کارآفرینان آینده ، کارمندان نوپا ، مربیان ، سرمایه گذاران فرشته ، VC ها و سیستم های سازگار با محیط زیست است. ایجاد مشاغل ، جمع آوری وجوه و حل مشکلات ، هدف اصلی گروه تلگرام است.

شما می توانید به اینجا بپیوندید: Largest Telegram Group for Startups بزرگترین گروه تلگرام برای استارتاپ ها

StartupLanes یک سیستم زیست محیطی برایStartup است. در حال حاضر آن ها بیشتر از 4000 استارتاپ در اکو سیستم دارند. آن ها در 40 شهر در 7 کشور جهان حضور دارند. اگر یک کارآفرین ، CxO ، Angel Investor ، Associate / GP هستید، که در یکVC کار می کنید ، می توانید به این گروه تلگرام بپیوندید.

لینک در اینجا وجود دارد: StartupLanes.com

این گروه شامل کارآفرینان ، متخصصان ، کارآفرینان آینده ، کارمندان نوپا ، مربیان ، سرمایه گذاران فرشته ، VC ها و سیستم های سازگار با محیط زیست است، که ایجاد مشاغل و حل مشکلات هدف اصلی آن است.

  • ایران استارتاپ: یک جامعه استارتاپی است. آدرس کانالhttps://www.telegram.me/irstartups و آدرس سایت https://www.irstartup.com/
  • استارتاپینگ: https://startuping.ir/ استارتاپینگ یک رسانه کارآفرینی و محلی برای ارتقای مهارتهای فردی و کارآفرینی است.
  • استارتاپ ۳۶۰ : https://t.me/startup360
  • استارتاپ تک شاخ
  • استارتاپ تریگر
  • استارتاپ مگ : استارت آپ مگ در اردیبهشت 1397 آغاز به کار نموده است و هدف آن معرفی و یاری رساندن به گروه های استارتاپی سطح ایران، برای رشد و موفقیت می باشد. آدرس سایت https://startup-mag.ir/ آدرس کانال تلگرام https://t.me/startupmag_ir
  • استارتاپ ورلد
  • استارتاپ فاروم :  این گروه تلگرام استارتاپ با هدف ارتباط آسان تر و ساده تر کلیه اعضا و تیم های استارتاپی راه اندازی شده است؛ اعضایی که امکان دسترسی به سایت را ندارند و نمی توانند آن جا فعالیت نمایند، از طریق این گروه می توانند با اعضای دیگر ارتباط برقرار کرده و اخبار و مطالب مهم و مرتبط را دریافت کنند.

لینک عضویت در گروه :https://t.me/joinchat/BVXC۰UYmAK۹g۸o۷۰ED۱dkA

در صورتی که از طریق لینک گروه به هر دلیلی موفق به دسترسی نشدید، از طریق کانال زیر به آن دسترسی داشته باشید.

https://t.me/startupforum

  • آی‌سی‌تی استارتاپ : آدرس سایت https://www.ictstartups.ir/ و آدرس کانال https://telegram.me/ictstartups
  • اسمارت آپ : اسمارت آپ ، گروهی برای  کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می باشد، که با اتکا ‌بر تجربه و دانش  موسسین خود ، تلاش می کند در راستای گسترش اقتصادی و تولید ثروت قدم بردارد. این کانال در تابستان سال 1394 کار خود را شروع کرده است و تا الآن  توانسته است، با استفاده از ظرفیت درونی خود ، به نتایجی ارزشمند و بسیار مفید دست یابد.
  •  آدرس سایت https://smartup.ir/
  • آقای مدیرعامل
  • رشدی نو
  • هک رشد
  • هفته‌نامه شنبه: اهدافی که هفته نامه شنبه بر اساس آن ایجاد شده است به شرح زیر است:
    • ترویج و گسترش دادن فرهنگ کارآفرینی و اشتغال‌زایی در کشور
    • معرفی استارتاپ‌ها در ایران و البته زمینه‌هایی که دارای شرایط تاسیس استارتاپ هستند.
    • معرفی مخاطبان همراه با نمونه‌های موفق و ناموفق خارجی برای آشنایی اعضا و کسب تجربه
    • آمورزش نحوه چگونگی راه‌اندازی یک استارتاپ برای کسب وکار
    • آموزش برای چگونگی ورود به بازارهای جهانی
    • گفت و گو با موسسین و مالکین استارت آپ‌های بزرگ کشور و استارتاپ‌های نوپا موفق
    • پوشش خبرها و اتفاقات خبری در مورد استارت آپ ها
    • ایجاد مباحثه از روش طرح سوال با مسئولان و فعالین استارت آپی و مسئولان قسمت دولتی و کاریابی جهت مشکلات و چالش‌هایی که وجود دارند.

با استفاده از ایمیل زیر می توانید با مدیر مسئول این هفته‌نامه در ارتباط باشید:

[email protected]

آدرس سایت https://shanbemag.com آدرس تلگرام https://t.me/shanbemag

  • خبرگزاری استارتاپی شنبه پرس: https://shanbepress.com
  • دکتر استارتاپ: شما می توانید با استفاده از این لینک، در کانال تلگرام عضو شوید. (https://telegram.me/DrStartup)! در این کانال تلگرام بیشتر بر روی مطالبی کوتاه و چکیده که از مطالب موجود در وبسایت دکتر استارتاپ گرفته شده ، تمرکز شده است!

آدرس سایت : https://drstartup.ir

  • گاه‌نوشته‌های یک فاندر ایرانی : آدرس کانال تلگرام https://telegram.me/manuelohan
  • تندتک: تندتک با تکیه بر تجربه‌های بسیار ارزشمند و گرانبها، بنیانگذاری شده است ، که می خواهد این تجربیات را به رایگان در اختیار دیگران  قرار دهد. به همین دلیل در زمینه رویدادهایhowtoUP و TehranTalk فعالیت دارد، تا بتواند راهی باز کند،  برای دسترسی رایگان همه به ابزار پیشرفت و موفقیت در کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها).

آدرس سایت https://tondtech.ir/

آدرس کانال تلگرام: https://t.me/tondtech

  • تیمی : حتما می دانید که یکی از مهم ترین دلایل در موفقیت استارتاپ داشتن یک تیم خوب است. https://teami.me/
  • استارتاپ شو : این کانال با هدف آموزش نوآوری و خلاقیت در کسب و کارها، ایده های استارتاپی و اخبار حوزه استارتاپ و دیجیتال مارکتینگ راه اندازی شده است. آدرس کانال /@upstarter
آدرس سایت : https://drstartup.ir
آدرس سایت : https://drstartup.ir

سخن آخر

شروع کار استارتاپ ، مانند کاشت نهال است که روزی به یک درخت میوه تبدیل می شود. ابتدا باید سرمایه و وقت خود را که مشابه آب دادن و پرورش گیاه است ، سرمایه گذاری کنید.

سپس ، شما باید از آن مراقبت کنید ، تا در عوض سالهای آینده نتیجه آن را ببینید ، مثل اینکه چندین سال برای میوه های درخت خود صبر کنید. اما وقتی استارتاپ شما شکوفا می شود ، این همه صبر و سخت کوشی را ارزشمند می کند ، احساس می کنید ، که برجسته هستید و به عنوان برنده ظاهر می شوید.

دقیقاً مانند نهال ، بسیاری از نوآوری ها رشد نمی کنند و بسیاری از آنها یک تا سه سال از راه اندازی، می میرند. در حالی که عوامل بسیاری وجود دارد، که منجر به عدم موفقیت یک استارتاپ می شود ، یکی از مهمترین دلایل آن عدم حضور مربی و راهنمای خوب است، اما با عضویت در کانال تلگرام استارتاپ ها، در یک شبکه با دیگر بنیانگذاران ،می توانید همفکری کنید و تجربه کسب نمایید، تا بتوانید یک استارتاپ موفق را راه اندازی کنید.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید