کامنت اتوماتیک اینستاگرام

کامنت اتوماتیک اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

کامنت اتوماتیک اینستاگرام عنوان مقاله ی پیش رو می باشد. با بررسی امکاناتی که در اینستاگرام وجود دارد، به بحث اصلی که کامنت اتوماتیک در اینستاگرام است خواهیم رسید.

کامنت اتوماتیک اینستاگرام
کامنت اتوماتیک اینستاگرام

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

اینستاگرام چیست؟

کامنت گذاری اتوماتیک یعنی چه؟

توکن چیست؟

شیوه ی کامنت گذاری اتوماتیک در اینستاگرام به چه شکل است

[/stextbox]

 

تعریف اینستاگرام

اینستاگرام در سان فرانسیسکوی ایالات متحده ی آمریکا شکل گرفت. هنگامی که مایکل سیستروم و مایک کریگر بر آن شدند پروژه ی عکاسی تلفن همراه را با اچ تی ام ای 5 همراه نمایند. اسم اینستاگرام از ترکیب دو کلمه ی instant camera به معی عکاسی در لحظه و telegram به معنی تلگراف ایجاد شد.

قصه ی به وجود آمدن اینستاگرام در نوع خود جالب می باشد. در سال 2010 که استفاده کردن از آیفون رواج یافت، خیلی از نرم افزارهای موبایل مورد توجه مردم واقع شد. از این نرم افزار های محبوب به Foursquare می توان اشاره کرد که امکان مکان و بارگذاری عکس را فراهم نمود. سیستروم و کریگر بر آن شدند که نسخه ای پیشرفته از این نرم افزار را وارد بازار بنمایند که نتیجه ی کار آنان، Burbn بوده است

تعریف اینستاگرام
تعریف اینستاگرام

اما این دو مهندس کامپیوتر در زمانی کوتاه متوجه شدند که بارگذاری عکس در این نرم افزار برای کاربران جذابیت دارد و همین ایده سبب شد، که اینستاگرام به وجود بیاید. این دو مهندس بعد از اینکه شرکتی که در آن کار می کردند را رها نمودند و همه ی سعی خود را به کار گرفتند تا اینستاگرام همانی شود که مردم منتظر آنند. آنان به مرور فیلتر های گوناگون عکاسی را به اینستاگرام اضافه نمودند که همین اتفاق رمز موفقیت آنان شد.

مخاطبان این شبکه ی مجازی با بهره بردن از چند فیلتر ساده خواهند توانست عکس های خود را حرفه ای تر بنمایند. و از طرف دیگر در اینستاگرام همه چیز تر و تمیز و در یک کلام ساده می باشد. برای استفاده از این شبکه اجتماعی به دانستن اصول پیچیده ای نیاز نیست و در سه مرحله می توان عکس را منتشر نمود.

سیستروم و کریگر تنها چند ماه وقت خود را بر روی این نرم افزار صرف کردند ، اما بر خلافتصورشان در روز نخست عرضه ی اینستاگرام 25000 نفر برنامه را دانلود نمودند و این حجم زیاد از کاربران اختلالاتی را در استفاده از اینستاگرام به وجود آورد.

اما این مشکلات خیلی زود برطرف گشت. در واقع به نسبت بالا رفتن کیفیت دوربین موبایل ها، کاربران اینستاگرام هم بیشتر شدند. در آوریل 2012 اینستاگرام نسخه ی 2.2 را برای گوشی های اندروید عرضه نمود و در کم تر از یک روز نسخه ی جدید بیشتر از 1 میلیون بار دانلود شده و در همان هفته شرکت مربوطه 50 میلیون دلار سرمایه اش را بالا برد و رشد این شرکت به قدری بالا بود، که 500 میلیون دلار در بازار بورس بر روی آن قیمت گذاشتند.

چند ماه بعد اینستاگرام بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل مورد جستجو قرار گرفت و جزء 5 نرم افزار برتر قرار گرفت. فیس بوک با دیدن محبوبیت بسیار اینستاگرام تصمیم خرید این افزار را از شرکت سازنده ی آن گرفت و این اتفاق در تاریخ تکنولوژی جهان جاودانه ماند.

 

اصطلاحات اینستاگرام

پست (post)

هر تصویر یا فیلمی جدید که در اینستاگرام آپلود شود، یک پست اینستاگرام به حساب می آید. همه ی پست‌های کاربران در صفحه پروفایل اینستاگرام‌ شان به اشتراک می گذارند و همه ی پست‌های تازه که فالوورهایشان به نمایش در می آورند، در فید آن کاربردیده می شود.

فالو(follow)

فالو در لغت معنی“دنبال کردن” می دهد. اصطلاح فالو یعنی اینکه کاربران علاقه‌ دارند پست‌ها و فعالیت‌های شخص به خصوصی را دنبال نمایند. پس می‌ شود به پیج آن شخص رفته و او را فالو(follow)دنبال کرد.

فالوفالو(follow)(follow)
فالو(follow)

اگر کسی فالو کند و اکسپت شود، می‌ تواند همه پست‌های او را مشاهده کند و هر پست تازه ای که گذاشته می شود، در صفحۀhome نشان داده خواهد شد. همین طور  با فالو کردن افراد مختلف می‌توانید که آنها چه پست‌هایی را لایک می کنند و یا کامنت می گذارند.

فالوور(follower)

followerدر لغت به معنی دنبال کننده یا تعقیب کننده می باشد. زمانی که افراد پیج کسی را دنبال یا فالو می‌نمایند، به فالوورهای آن پیج اضافه می گردند. در مقابل همه یافرادی که پیج این شخص را فالو (دنبال) پیگیر هستند هم به فالوورهای پیج وی اضافه می شوند.

K(کا) در فالوور و فالووینگ

Kبه معنی هزار می باشد و اینستاگرام در بخش فالووینگ و فالوور صفحات از آن بهره می برد. به عنوان مثال اگر یک صفحه‌ 4.5K فالوور دارد، در حقیقت  4500شخص دنبال کننده ی او هستند. دراین حالت رقم های دهگان به بعدنمایش داده نخواهد شد.

فالویینگ(Following)

following در لغت به معنی پیروی یا تقلید می باشد. وقتی کاربری دیگران را فالو کند، در بخش فالویینگ(following)می‌توان آنان را دید. در رابطه باسایر پیج‌ها هم به همین شکل می باشد. فالویینگ هر صفحه تعداد افرادیمی باشد که توسط آن صفحه فالو شده است.

فالویینگ(Following)
فالویینگ(Following)

فید(Feed)

در اینستاگرام فید نخستین صفحه‌ای می باشد ، که کاربرزمان وارد شدن به اینستاگرام با آن مواجه می‌شود. در این پیج می‌توان تازه ترین استوری‌ و پست‌های فالوورها را دید. در واقع این فید در صفحۀhomeاست.

استوری(story)

Story کلمه ای به معنی “قصه گفتن و روایت کردن” می باشد. استوری داری امکانات و قابلیتهای پر مخاطبی می باشد . این امکان در سال ۲۰۱۷ به اینستاگرام افزوده شد . این قابلیت به این شکل می باشد ، که کاربراین امکان را دارد برای زمان۲۴ ساعت تصویر یا فیلمی را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارد. این تصویر یا فیلم پس از یک روزبه طور خودکار حذف می‌ گردد.

اگر کاربری بخواهد این استوری را حفظ کند، خواهد توانست آنرا به قسمتhighlightاضافه نماید. در استوری اینستاگرام امکان لایک گذاشته نشده است و کامنت‌هایی که فالوورها می گذارند، فقط توسط خود کاربر قابل مشاهده می باشد.

استوری(story)
استوری(story)

در واقع کاربر می تواند مشاهده کند که چه افرادی استوری  او را مشاهده کرده اند و کامنت‌ها را خوانده اند. استوری قابلیت های مختلفی برای ویرایش عکس ها و فیلم ها دارد ، که سبب محبوبیت هر چه بیشترآن می شود. همین طور در به روز رسانی های تازه اینستاگرام ویژگی نظرسنجی هم به استوری اینستاگرام اضافه شد.

لایو(live)

live در لغت به معنی پخش زنده می باشد. در اینستاگرام هم لایو(live) به همین معنی استفاده می شود. کاربران به شکل زنده و بدون هیچ محدودیتی در زمان خواهند توانست فیلم بگیرند و با فالوورهای خود share کنند.

همه ی افرادی که لایو کاربری را در اینستاگرام می بینند، خواهند توانست آن را  لایک نمایند و به شکل آنلاین کامنت بنویسند. این کامنت‌ها راهمه ی فالوورهای کاربران می توانند ببیند. درست مثل استوری، لایو همپس از ۲۴ ساعت به طور خودکار از بین می رود، مگر آنکه فیلم ها به هایلایت(highlight)اضافه شوند.

نوتیفیکیشن(Notification)

notificationدر به معنی “اطلاعات رسمی در مورد یک موضوع” می باشد. در اینستاگرام این واژه  به کلیه کارهای مربوط است ، که مخاطبان در رابطه با صفحه و پست‌های یک کاربرمی کنند. به طور مثال زمانی که یک پست از کاربری را لایک می‌نمایند، کامنت می‌ نویسند یا می خواهنداو را فالو نمایند، تمام این مورد ها به شکل نوتیفیکیشن‌های جداگانه به کاربر اینستاگرام گزارش می‌گردد.

نوتیفیکیشن(Notification)
نوتیفیکیشن(Notification)

هشتگ(Hashtags)

به زبانی ساده هشتگ، برچسبی می باشد ، که برای دسته‌بندی کردن و به اشتراک گذاشتن پست‌ها استفاده می شود. بهره بردن از هشتگ موجب می‌گردد که به آسانی کاربر بتواندهمه ی محتواهای گوناگون (فیلم، تصویر، ویدیو و…) که درباره ی موضوعی خاص می باشد را بیابد.

هشتگ فقط برای اینستاگرام استفاده نمی شود، بلکه در توئیتر، پینترست و فیس‌بوک هممورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال اگر کاربری بخواهد عکس‌های طبیعت را مشاهده کند ، می‌تواند با جستجوی #طبیعت تصاویربسیاری با این موضوع ببیند.

هشتگ(Hashtags)
هشتگ(Hashtags)

استفاده کردن از هشتگ خیلی آسان می باشد. کاربر فقط لازم می باشدقبل از هر چیزی که قصد دارد بنویسد از یک علامت “#” استفاده نماید. همین طور این هشتگ‌ها را در مواردی مختلف مورد استفاده قرار دهد. به طور مثال استفاده کردن از آن در کامنت‌‌ها و در زیر پست‌ها.

اکسپلور(Explore)

اکسپلور اینستاگرام (یا همانExploreاینستاگرام!) پیجی می باشد ، که پست‌هایی از صفحه های سر ،  تا سرجهان اینستاگرام (چه آن‌ها را فالو شده باشند و چه فالو نشده باشند) را برای کاربر به نمایش می گذارد. این پست‌ها بر اساس فعالیت‌های پیشین کاربرانتخاب می‌گردد و از الگوریتم‌هایی که برای دنبال نمودن فعالیت کاربر در اینستاگرام تعبیه گشته، پیروی می‌نماید. البته که این الگوریتم فقط به عملکرد کاربربستگی ندارد، بلکه فعالیت های دنبال کنندگان این کاربر را هم در نظر دارد.

اکسپلور(Explore)
اکسپلور(Explore)

منشن(mention)

منشن(mention)در به معنی “اشاره نمودن، بیان کردن و نام بردن” می باشد. به شکل دقیق به همین معنی است اگر کاربری بخواهد در اینستاگرام به اسم کسی اشاره نماید،ازاین قابلیت بهره می برد. برای مثال باید در نظر گرفتکه عکسی مشترک با دوستان گرفته‌ است و قصد دارد به حضور آنان در عکس اشاره نماید یا بخواهد به شخصی در مورد چیزی آگاهی دهد، در این حالت می‌توان او را منشن کرد.

برای mention کردن فقط باید از یک علامت “@” قبل از آیدی اینستاگرام فرد مورد نظر استفاده نمود. از این قابلیت در کپشن‌ها و هم در کامنت‌ها می‌توان استفاده کرد.

تگ(Tag)

تگ(tag)در کلمه به مفهوم “برچسب و تیک زدن” می باشد. تگ به طور دقیق معادل آنلاین برچسب‌ می باشد. گاهی کاربران در تصاویر اینستاگرام قصد دارند اشخاص داخل عکس را معرفی نمایند واسم آنها رابیاورند، در این موقعیت می‌توان از قابلیت تگ کردن استفاده کرد. برای تگ کردن فقط بایداز @ پیش از آیدی ایسنتاگرام اشخاص بهره برد.

دایرکت(Direct)

Direct در لغت به معنی “مستقیم و بی‌واسطه” می باشد. دایرکت در اینستاگرام به فرستادن پیغام خصوصی شباهت دارد. در واقع زمانی که کاربری بخواهد فقط یک کاربر و فردی مورد نظر متن پیام او را مشاهده کند، خواهد توانست از دایرکت(Direct) استفاده ببرد. البته در این بخش قابلیت ایجاد کردن گروه هم هست. دایرکت به نوعی همان بخش پیام رسان اینستاگرام است.

دایرکت(Direct)
دایرکت(Direct)

لایک(Like)

لایک نمودن در اینستاگرام به این معنی می باشد ، که کاربر از چیزی خوشش آمده باشد و بخواهد این توجه و علاقه را نشان دهد. در این وضع از لایک استفاده می‌شود. اگر کاربری بخواهد ببیند چه افرادی پست‌های او را لایک نموده اند، می‌تواند به نوتیفیکیشن‌های خودش مراجعه نماید. کاربرخواهد توانست همه ی پست‌های اینستاگرام و حتی کامنت‌ها را لایک نماید.
اگر پست یا کامنتی لایک شود و کاربر به هر دلیلی پشیمان شود، می‌تواند آنرا آنلایک بنماید.

لایک(Like)
لایک(Like)

کامنت(Comment)

کامنت(Comment)  معنای “اظهارنظر کردن” می دهد. در اینستاگرام هموقتی که بخواهند نظرشان را درباره ی پستی بگویند، قادرند زیر همان پست کامنت بنویسند. باید دقت کرد که این کامنت‌ها راهمه مخاطبان می بینند و امکان جواب دادن(reply) به کامنت ها هست.

کپشن(caption)

کپشن به طور کلی به نوشته‌ای گفته می شود که زیر عکسی در کتاب، روزنامه و یا برنامۀ تلویزیونی می نویسند. در اینستاگرام هم به نوشته‌ای که در توضیح تصویر ‌آورده می شود کپشن(caption)گفته می شود.

اینستاگرام شبکه ای اجتماعی و جادویی این روزهای جهان می باشد. دنیایی عجیب که هر چیزی در آن پیدا می گردد. وابسته به آنچه هر کس علاقه دارد و یا حتی نیت کار و فروش را دارد، می تواند در اینستاگرام فعالیت داشته باشد و علاقه مندی های خود را دنبال نماید.

اینستاگرام سیستم اجتماعی هم رسانی عکس و فیلم می باشد ، که امکانی را برای کاربرانش فراهم خواهد کرد که عکس ها و فیلم های خودشان را در دیگر شبکه های اجتماعی فیس بوک، تامبلر، فلیکر به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران این امکان را دارند که فیلترهای دیجیتال برای عکس های خود بهره ببرند.

شما در حال مطالعه مقاله کامنت اتوماتیک اینستاگرام هستید

کامنت گذاری اتوماتیک

به غیر از اینکه اینستاگرام فضایی جذاب دارد، یکی از مسائلی که در این فضا اهمیت دارد گرفتن لایک و کامنت از کاربران این برنامه می باشد؛ که این عمل جذابیت ایستاگرام را دو چندان می کند.

از این رو کاربران به دنبال این هستند که فالوورهای خود را افزایش دهند تا از فالوورها لایک و کامنت بیشتری بگیرند. در خیلی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی نیز برنامه های زیادی درباره ی لایک و کامنت ایستاگرام وجود دارد.

کامنت گذاری اتوماتیک
کامنت گذاری اتوماتیک

بعضی از این اپلیکیشن ها به شکل تعاملی و مجانی هستند. در این برنامه ها کاربر به ازای انجام دادن یک کار بودجه ای می گیرد که به وسیله ی آن برای خود می تواند لایک و کامنت دریافت نماید.

اما بعضی از این برنامه ها رایگان نیست و در ازای گرفتن مبلغی از کاربر خدماتی را برای او انجام می دهد، و ، اما در اینستاگرام دریافت و یا ارسال کامنت ، دارای قواعد و اصول خاص خود می باشد. به طور معمول اشخاص با دیدن پستی جذاب آن را لایک می نمایند.

ولی تنها روش تعامل لایک کردن نمی باشد، بلکه بعضی از افراد هستند که کامنت نیز می نویسند. پس کاربر اینستاگرام می بایست بتواند با مخاطبان خود بیشتر تعامل داشته باشد. که طبیعتاً بیشترین بازخورد را نیز خواهد داشت.

ربات کامنت اینستاگرام

بعضی از نرم افزار ها در اینستاگرم وجود دارند، که به ربات کامنت گیر اینستاگرام شهرت دارند. این ربات ها مجموعه ای از کامنت ها را برای کاربران آماده می نمایند. فن استفاده شده در این کامنت ها با هم فرق می کند. بعضی از آن ها تکنیک هایی تقلبی و بعضی از آن ها تکنیک هایی واقعی می باشند.

بهتر این می باشد ، که ربات های اینستاگرام که واقعی هستند انجام این  کارها را بر عهده گیرند. به این ربات ها ربات کامنت اتوماتیک اینستاگرام گفته می شود. کاربران با بهره گرفتن از این ربات ها برای پست کاربران خود و کاربران دیگر کامنت مشخصی بفرستند. پس با این کار کاربران می توانند مخاطب خود را تحریک کرده ،  تا آنان کامنت ارسال کنند. این ربات ها می تواند بهترین بهره وری را ایجاد کند وکامنت های واقعی را به کاربر برساند.

زمانی که از ربات کامنت اینستاگرام استفاده می شود، فعالیت ها را می توان با تنظیمات نظرات سفارشی کرد. همچنین نظرات تعریف کردنی در بالا رفتن تعداد فالوورها کمک کننده می باشد. برای کاربران تکراری کامنت گذاشته نشود.

زمانی که فعالیت های کامنت فعال می گردد، کامنتی به طور تصادفی انتخاب شده و به یک کاربر ارسال می گردد. نباید از کامنت های هرزنامه ای که آدرس های وب و یا کامنت های تبلیغاتی دارد، استفاده کرد. باید سعی شود از نظرات متفاوت استفاده برد. این فعالیت های اتوماتیک کمک می کند ،  تا پیج یک کاربر طبیعی تر به نظر برسد.

یکی از بهترین شیوه های بازاریابی در اینستاگرام , نوشتن کامنت در پایین تصویر و پست کاربران که در ارتباط با موضوع صفحه و فعالیت کاربری دیگراست. در این وضع احتمال بالا رفتن تعداد فالوور های دیگر صفحات و دنبال کردن پیج اینستاگرامی کاربری توسط کاربران دیگرافزایش پیدا می کند. درتنظیمات رباتهای با عنوان وب اینستاگرام، کاربر میتواند تا 20 کامنت مد نظر خود را درج نماید ،  تا به شکل رندمی در زیر تصاویر و هشتگ های مورد نظر آن کاربر فرستاده گردد.

شما در حال مطالعه مقاله کامنت اتوماتیک اینستاگرام هستید

معیار انتخاب ربات اینستاگرام

برای انتخاب کردن بهترین ربات اینستاگرام، چند مورد وجود دارد ، که به آن ها در زیر اشاره خواهد شد و باید به آن ها دقت کرد؛زیرا انتخابی ناشایست باعث عدم موفقیت کسب و کار کاربر در اینستاگرام شده واز این ویژگی در شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب و افزایش فروش بهره برد.

1_ پشتیبانی:

معیار مهم در انتخاب رباتی مناسب اینستاگرام تیم پشتیبانی شرکت یا ارائه کننده ی  خدمات اینستاگرام وجود دارد. بیشتررباتهای اینستاگرام 3   تا 7 روز تست رایگان برای دیدن امکانات ومطمئن شدن از عملکرد ربات را دارا هستند.این مورد حتما پیش از خرید باید تست شود. مورد بعد که باید به آن توجه کرد دارا بودن شماره ی تماس پشتیبانی است. این موارد برای مواقع ضروری خیلی لازم است. در صورت نداشتن شماره تماس ثابت و یا همراه از خریدن ربات باید خودداری کرد.

2_ امکانات ربات:

امکانات ربات اینستاگرام در درجه دوم است ، زیرا بهترین ربات اینستاگرام بدون برخورداری از پشتیبانی و آموزش لازم قطعاً نیاز کاربران را برطرف نمی کند. مخاطب می بایست از ربات همه کاره اینستاگرام استفاده کند رباتی که همه ی قابلیت های رباتی پیشرفته از،فالوو , آنفالو , لایک , کامنت اتوماتیک , دایرکت اتوماتیک وارسال پست زمان بندی شده را در خود جای دهد.

3_ آموزش استفاده از ربات:

تنظیمات ربات اینستاگرام می بایست مشخص بوده و همین طور خدمات اینستاگرام می بایست با آموزش تصویری و ویدیویی برای استفاده بهتر همراه باشد. این نکته را نیز در انتخاب بهترین ربات اینستاگرام باید مد نظر داشت.

4_ قیمت ربات اینستاگرام:

اگر کاربری در زمان جستجو کردن در گوگل با جمله “بهترین ربات اینستاگرام رایگان” روبرو شود ، می بایست توجه کند. شاید یک ربات اینستاگرام ازتست مجانی برخوردار باشدآن هم فقط برای تست،امادرکل هیچ رباتی رایگان نمی باشد . هرزمان کاربری خدمات رایگان ارائه داد، سپس ارائه کنندگان خدمات اینستاگرام نیز ربات را رایگان ارائه می دهند.

شما در حال مطالعه مقاله کامنت اتوماتیک اینستاگرام هستید

تعریف توکن

برای بر طرف کردن مشکلات مختلف در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات اتفاق می افتد. راه حل هایی وجود دارد. از راه هایی که میزان بهره بردن از آن در حال رشد است، بهره بردن از برنامه های امنیتی است. توکن های هوشمند عنوان نسل جدیدی از وسایل امنیتی است. مشکلات هزینه و قیمت زیاد سخت افزارهای امنیتی حل کرده و به وسایلی همه گیر تبدیل شده است. نام دیگر توکن رمز یاب است.

توکن امنیتی یا نشانه ی امنیتی یک قطعه الکترونیکی با سایز کوچک می باشد ، که ، برای واردشدن کاربرهای یک سرویس کامپیوتری به سامانه گرفته می شود. به زبانی دیگر این دستگاه دستگاهی فیزیکی می باشد ، که در اختیار کاربران مجاز قرار گرفته می شود

تا بتوانند به راحتی برای بهره بردن از یک سیستم کامپیوتری هویت آن ها مشخص شود. توکن امنیتی برای اثبات هویت یک فرد به صورتی الکترونیکی استفاده می گردد. توکن به جای رمز عبور عادی برای اهراز هویت یک مشتری که می خواهد وارد یک سیستم شود، می باشد. به بیانی دیگر عنوانی برای دسترسی به کلید الکترونیکی است.

برخی از توکن ها کلیدهای رمز گذاری مثل امضا دیجیتال و اطلاعات بیومتریک مانند اثر انگشت را در حافظه ی خود نگه می دارد. توکن شامل چند کلید برای وارد نمودن شماره ی خصوصی شناسایی و شروع برنامه ی توکن برای انجام دادن عملیات به وجود آوردن رمز عبور می باشند.کاربرد این طراحی به خصوص از توکن به شکل رابط یو اس بی و بلوتوث می باشد ، که این شیوه ها در انتقال کلید رمز ایجاد شده به سیستم دخالت دارد.

شیوه ی کامنت گذاری اتوماتیک در اینستا گرام

کامنت گذاری اتوماتیک از قابلیت های خوبی می باشد ، که می توان از آن برای اهداف مختلف بهره برد. به طور معمول افرادی که از کامنت گذاری اتوماتیک بهره می برند، به دو دسته تقسیم می شوند:

شیوه ی کامنت گذاری اتوماتیک در اینستا گرام
شیوه ی کامنت گذاری اتوماتیک در اینستا گرام

1_کسانی که با گذاشتن کامنت برزیر پست های پر مخاطب به دنبال دیده شدن پیج و یا محصول خود می باشند.

2_افرادی که قصد دارند در مسابقه های کامنت گذاری اینستاگرام شرکت نمایند.

برای شروع باید مخاطب برنامه ی اینستا داپ را داشته باشد. این برنامه قسمت های مختلفی دارد ، که در زیر به آن ها پرداخته خواهد شد. برای گذاشتن کامنت ابتدا می بایست به تب کامنت گذاری رفت. پنچره ی کامنت گذاری که انتخاب می شود خود از قسمت تشکیل شده است:

Title: در این بخش عنوانی برای کامنت ها گذاشته می شود ،  تا بشود به راحتی بعداً به دسترسی داشت. کامنت هایی هم که از نوشته شده است را در قسمت view all می توان پیدا کرد.

Body: قسمتی است ، که باید کامنت در آن نوشته شود. هر خط به شکلی جداگانه کامنت به حساب می آید. پس باید کامت ها را در سطرهایی جداگانه نوشت. کامنت ها به ترتیب پست می شوند.

اگر کاربری بخواهد کسی را زیر یک پست منشن کند، به جای اینکه متن بنویسد باید آیدی شخص مورد نظرش را در زیر پست قراردهد.

اگر مخاطبی بخواهد کامنتی چند خطی را در یک خط بنویسد، می بایست از شکست خط استفاده نماید. اول باید روی دکمه ی add single در حالت multi comment mode کلیک کند. حالا می توان کامنتی که چند خطی است را در یک خط نوشت. ربات خود تشخیص داده و کامنت را در یک خط نمایش می دهد. ، اما در واقع برای دیگران در چند خط کامنت می نماید.

پس از تکمیل کامنت بر روی دکمه ی ok باید کلیک کرد. در این بخش از توکن ها هم می توان کمک گرفت و در آخر دکمه ی save را انتخاب کرده و در ادامه بقیه ی آیتم ها را تنظیم کرد.

بخش هایی از تنظیمات ربات مثل فالو اتوماتیک، کامنت اتوماتیک، لایک خودکار و… مشابه هم عمل می کنند.

اگر مخاطبی بخواهد وظایف پیش عمل کامنت ها را انجام دهد، به تنظیم کامنت های  خود نیاز دارد. باید روی دکمه ی comment کلیک کرده ،  تا پنجره ی کنترل کامنت باز گردد. کامنت ها در سطری جداگانه می نویسد. هر خط متن سطری جداگانه به حساب  می آید و کامنت ها به ترتیب مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برای وارد نمودن توکن در کامنت ها باید از دکمه ی insert در قسمت پایین فرم کامنت استفاده کرد. بعد توکن را انتخاب کرده و بر روی دکمه ی insert کلیک نموده ،  تا آن توکن مورد استفاده قرار گیرد. باید توجه داشت که پست کردن کامنت هایی شبیه به هم تبلیغات به حساب می آید ، که سبب ناراحتی کاربران شده و یا بلاک شدن حساب این افراد را در پی خواهد داشت واز سوی اینستاگرام مسدود می گردد.

در ابتدا می بایست وضعیت ربات را در حالت فعال قرار داد.

سپس باید سرعت انجام مرحله ی بعد را انتخاب نمود.

باید سرعت ربات در حالت اتوماتیک یا نرمال گذاشته شود.

سپس وارد تب کامنت شده و کامنت را اضافه کرد و بعد دکمه ی ذخیره را زد.

باید مشخص شود که کامنت ها بر چه اساسی گذاشته می شود (منطقه ای، پست های یک کاربر یا کاربران و هشتگ).

بهتر این است ، که شناسه در کامنت با @ منشن شود.

همین طور زمانی را برای توقف فعالیت ربات باید تنظیم کرد.

در آخر باید دکمه ی ذخیره را زد و در قسمت گزارش مراحل فعالیت ربات را دید.

کامنت اتوماتیک به ربات فالوور اینستاگرام اضافه شده است. این گزینه برای کاربر امکانی را فراهم می کند ، که متنی که تعیین کرده است را ، بر روی پست های آخر پیج به شکل کامنت بگذارد. برای فعال کردن کامنت اتوماتیک ، بر روی کامنت مورد نظر و متن دلخواه در ساعت کلیک کرده و بر بالای هدف که مورد نظر است کامنت گذاشته و سپس کامنت فعال گرده ، تا بر زیر پست های دیگر به شکل اتوماتیک ارسال شود.

کاربران می توانند کامنت های از قبل تعریف شده را به شکل کاملا اتوماتیک به پست های بسیاری که مرتبط است ، با توجه به کسب وکارشان در اینستاگرام ارسال نمایند، و دیده شدن یا فروش محصولاتشان را چند برابر کنند. ارسال کامنت ها می تواند بر اساس هشتگ ها، لوکیشن ها و پیج های مشخص انجام گیرد.

نتیجه گیری

امروزه نرم افزار های بسیاری برای برقراری ارتباط با یکدیگر در سرتا سر جهان به وجود آمده است ، که به راحتی بر روی گوشی های موبایل قابل نصب است. بعضی از این نرم افزار ها فقط قابلیت پیام رسانی دارند ، اما برخی دیگر قابلیت گذاشتن عکس و فیلم را دارند ،  که این نوع برنامه از جذابیت بالایی برخوردارند و طرفداران بیشتری دارند. از این برنامه ها می توان به توئیتر، تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، فیس بوک و… اشاره کرد.

نتیجه گیری

که در این مقاله اینستاگرام و به خصوص بخش کامنت گذاری اتوماتیک مورد برررسی قرار گرفت. اینستاگرام برنامه ای با قابلیت های بسیار است ، که در چند سال اخیر از برنامه های پر طرفدار و شاید در صدر برنامه های فضای مجازی به حساب می آید.

کامنت اتوماتیک در اینستاگرام همان طور که در متن گفته شد، برنامه ای است ، که جدا از اینستاگرام باید خریداری و نصب شود و رباتی است ، که کامنت مورد نظر را در آن آماده کرده و همه ی ادیت ها را در آن انجام می شود، سپس در پیج هایی که مد نظر است، به اشتراک گذاشته می شود. از این نوع کامنت گذاری می توان برای پیج های مختلفی که مد نظر می باشد فرستاد.

مزیت این نوع کامنت ها به این دلیل است ، که کاربر بدون اینکه چندین بار متنی را نوشته ،  تا برای پیج های مختلف ارسال کند، می تواند با بهره بردن از این برنامه ها، متن خود را یک بار نوشته و ادیت های لازم را انجام دهد و سپس با یک کیلک به چندین پیج بفرستد. با پیشرفت تکنولوژی و در اختیار بودن برنامه های مختلف مردم به راحتی می توانند کار خود را انجام دهند و به نتیجه ی دلخواهشان برسند.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید