کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری

کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

ممکن است که به دنبال یک فرد کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری باشید تا بتوانید فرایند های تولید محتوای وب سایت و یا صفحات مجازی خود را به او بسپارید. اگر به دنبال بهترین کارشناسان تولید محتوا به صورت دورکاری هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا بهترین انتخاب برای شما، ما هستیم و چرا شما میتوانید به ما به عنوان بهترین کارشناس تولید محتوا اعتماد کنید.

کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری
کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

امروزه جهان به سمت تکنولوژی حرکت می کند. دنیا همواره درحال بروزرسانی است و لازم است که افراد مختلف هم همسو با این مسئله اقدام به بروزرسانی کسب و کار خود حتی سبک زندگی خود کنند.

سبک زندگی انسان امروزی، کاملا برپایه تکنولوژی و فناوری های جدید است که یک گوشه ی این فناوری و تکنولوژی ها، اینترنت و بستر وب میباشد. در فضای امروزی و دنیای نامتنهای اینترنت، دریافته ایم که فرصت های بسیاری برای رشد فردی و یا رشد کسب و کار افراد وجود دارد.

همانطور که کسب و کار ها به حوزه وب گسترش پیدا میکنند. کسب و کارهایی هم در بستر اینترنت آغاز به کار میکنند و رفته رفته مفاهیم جدید شکل می گیرد.

یکی از این مشاغل، مشاغل مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا میباشد. درواقع محتوا، یکی از عناصر اصلی اینترنت است. اینترنت برپایه محتوا بنا شده است و افراد مدام در اینترنت به دنبال محتوا هستند. با رونق فضای مجازی توجه به این موضوع هم درکنار موضوعات دیگر رشد پیدا کرده است.

همچنین، مفاهیمی مانند دورکاری و یا مشاغل اینترنتی هم با گسترش اینترنت، گسترش پیدا کردند که با گذر زمان رشد بیشتری پیدا کرده اند و امروزه رقابت بسیاری در این زمینه میان افراد وجود دارد. این رقابت باعث میشود که بهترین ها و کسانی که خدمات خود را به حرفه ای ترین وجه و بر پایه دانش تجربی خود ارائه میدهند مشخص شده و از دیگر افراد پیشی بگیرند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیز پاسخ خواهیم داد:

اهمیت اینترنت در دنیای امروز

چرا باید در اینترنت کسب و کار خود را گسترش دهیم؟

دورکاری چیست

تولید محتوا چیست و چه اهمیتی دارد

چه خدماتی را از ما بخواهید

چرا ما را انتخاب می کنند

[/stextbox]

 

اهمیت اینترنت در دنیای امروز

اینترنت در دنیای امروز همانطور که گفته شد، نقشی کلیدی ایفا میکند. حتما با یک نگاه ساده به اطراف، متوجه میشوید که تعداد بالایی از افراد جامعه، ساعات زیادی را در طول روز به استفاده از اینترنت به هر نحو، می پردازند.

افراد امروزه به عنوان یک بخش از زندگی خود به اینترنت وابسته هستند و با در دسترس قرار گرفتن اینترنت برای افراد و آسانی دست یابی به اینترنت و خدمات اینترنتی، افراد بیشتری به ورود و فعالیت در فضای مجازی پرداخته اند که باعث شده است این حوزه، مدام گسترده و گسترده تر شود.

ما دریافته ایم که این گسترش در فضای اینترنتی، به مخاطبان اجازه میدهد که بیشتر خود را مطرح کنند، کسب و کار خود را در فضای مجازی رونق ببخشند و یا به برند سازی در بستر اینترنت بپردازند.

اهمیت اینترنت در دنیای امروز
اهمیت اینترنت در دنیای امروز

با یک آنالیز ساده، میتوانید به راحتی از اهمیت اینترنت و فضای مجازی در جوامع امروزی مطلع شوید. شما امروزه تقریبا هر کاری را با استفاده از اینترنت و فضای مجازی و بر بستر وب انجام میدهید. از گرفتن تاکسی گرفته تا خرید از فروشگاه های آنلاین و حتی استفاده از خدمات آموزشی در فضای مجازی. همه این موارد، پررنگ شدن نقش این حوزه را در زندگی امروز افراد روشن می کند.

ارتباطات از دیگر دلایل مطر شدن اینترنت است. افراد برای برقراری ارتباط بیشتر باهم در سراسر دنیا از اینترنت و فضای مجازی استفاده میکنند. این ارتباطات باعث نزدیکتر شدن افراد بدون مرز های جغرافیایی شده است و بخصوص، پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بیشتر به این موضوع دامن زده اند. با آسان شدن دسترسی به اینترنت از کامپیوتر ها به موبایل ها، افراد میتوانند هر لحظه در هرکجا که باشند به استفاده از اینترنت بپردازند و این موضوع باعث جهش یکباره در جهت گسترش اینترنت شده است.

البته فضای مجازی تنها به فعالیت در بستر وب خلاصه نمی شود بلکه فضای مجازی را می توانید در شبکه های اجتماعی نیز به وفور ببینید.

با گسترش فضای مجازی از وب سایت ها به شبکه های اجتماعی، مفاهیم جدید مانند اشتراک گذاری محتواها، باعث شده است که توجه به تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نیز بیشتر از گذشته شود.

شما در شبکه های اجتماعی مستقیما با حساب های شخصی افراد در ارتباط هستید، فعالیت های روزمره آن ها را میبینید و آن ها هم با شما ارتباط نزدیکتری دارند. در این شرایط و ارتباطات نزدیک، استفاده از شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها هم امری معقول بوده است، مخصوصا که شبکه های اجتماعی رایگان در اختیار افراد قرار میگیرد و میتواند استارت یک درامد فوق العاده را بدون پرداخت هزینه ای برای شما بزند.

امروزه شبکه های اجتماعی مکان مهمی برای مطرح شدن افراد است. افراد بسیاری امروزه در شبکه های اجتماعی مطرح میشوند. درواقع فضای مجازی این امکان را به افراد داده است که با داشتن هر مهارتی، بتوانند خود را در این فضا شکوفا کنند و از مهارت های خود در جهت مطرح شدن و یا حتی، کسب درامد بیشتر استفاده کنند. پس هیچگاه از فعالیت در شبکه های مجازی درکنار بستر وب غفلت نکنید.

امروزه افراد برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند.

اینترنت بانک اطلاعاتی برای افراد و حتی پژوهش های علمی است که افراد از آن استفاده میکنند. شما حتی برای فهمیدن درمان یک بیماری خاص هم ممکن است از گوگل و جستجو کردن در آن استفاده کنید.

امروزه افراد برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند.
امروزه افراد برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند.

برای یافتن پاسخ سوالات خود به اینترنت مراجعه میکنید و به راحتی به جواب سوالات خود میرسید. میتوانید در فضای مجازی از محتوای آموزشی، سلامت و… استفاده کنید و همه این موارد را در زندگی روزمره خود بکار بگیرید.

با این اوصاف، درمیابیم که اینترنت بستری بسیار عالی با ظرفیت هایی فوق العاده است که میتوانید از آن ها به راحتی استفاده کنید. در ادامه این مطلب به شما می گوییم که کسب و کار و استفاده از اینترنت در این زمینه چه مزایایی دارد و چرا مهم است که حتما کسب و کار خود را در اینترنت هم گسترش بدهید.

امروزه افراد برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند.
امروزه افراد برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند.

چرا باید در اینترنت کسب و کار خود را گسترش دهیم؟

به این سوال میرسیم که چرا باید اصلا در اینترنت کسب و کار خود را گسترش دهیم. بهتر است برای شروع از ظرفیت های اینترنت و فضای مجازی برای پیشرفت کسب و کار شما بگوییم. فضای مجازی و اینترنت، فرصت هایی را برای شما به ارمغان میاورد که نمیتوانید به آن ها نه بگویید.

در اینترنت شما با یک فضای گسترده رو به رو هستید که در ان با افراد مختلف ارتباط برقرار میکنید. اینترنت این امکان را می دهد که شما سریعترین زمان ممکن، تنها با چند کلیک با افراد بسیاری در ارتباط باشید.

در بحث بازاریابی و تبلیغات و فروش، در معرض دید بودن و در ارتباط بودن همواره حرف اول را میزند. درفضای گسترده ای مانند اینترنت که از گستردگی زیادی برخوردار است و افراد زیادی در آن فعالیت میکنند، مانند یک خیابان شلوغ و پرجمعیت، دیده شدن حرف اول را میزند. شما هرچه بیشتر بر دیده شدن خود تمرکز کنید، بیشتر میتوانید مشتری جذب کنید و درنتیجه، رونق بسیاری نیز به کسب و کار خود بدهید.

چرا باید در اینترنت کسب و کار خود را گسترش دهیم؟
چرا باید در اینترنت کسب و کار خود را گسترش دهیم؟

حال درنظر بگیرید که این میزان از مشتری را نه فقط در یک منطقه و محدود به یک جا، بلکه بصورت نامحدود و از سراسر دنیا بخواهید جلب کنید. در این شرایط است که قدرت اینترنت و فضای مجازی رونمایی می شود.

تمامی این ظرفیت ها و پتانسیل های بالا تنها با هزینه ای بسیار ارزان و یا حتی، رایگان در اختیار شما قرار میگیرد و شما کافیست تنها با پرداخت هزینه ای اندک بابت راه اندازی سایت و یا فعالیت های تبلیغاتی دیگر، خود را در معرض دید افراد قرار بدهید.

همه این موارد باعث شده است که کسب و کار های مختلف وسوسه شوند که وارد فضای مجازی شده و کسب و کار خود را در این دنیای بی نهایت گسترش بدهند. این موضوع در ابتدا، شما را به عنوان یک کسب و کار بی رقیب در فضای مجازی تبدیل میکرد ولی امروزه با گسترش این حوزه، رقابت هم در فضای مجازی میان فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات مختلف بیشتر شده است.

درکنار این موارد، شرکت های بسیاری هم در بستر اینترنت تاسیس شده اند و از ابتدا به فعالیت تنها در فضای مجازی روی آورنده اند. حضور این شرکت ها و یا سرمایه گذاری های کلانی که کسب و کار های مختلف در فضای مجازی میکنند، باعث شده است که ما به این موضوع پی ببریم که ورود کسب و کار در فضای مجازی، یکی از ملزومات دنیای تجارت امروز است.

تجارت امروز، تمامی فعالیت های خود را بر بستر اینترنت انجام میدهد. از ثبت سفارش و کالا تا فروش  و معرفی خدمات، همه و همه در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی انجام میشود و شما نمیتوانید این موضوع را نادیده بگیرید.

دلیل این همه هزینه های هنگفت و سرمایه گذاری های بزرگی که شرکت های کوچک و بزرگ در فضای مجازی انجام میدهند. اول از هرچیز استفاده از ظرفیت های بسیار اینترنت است و دوم عقب نماندن از دیگر رقبای کاری و تجاری.

سایت برای کمپانی های بزرگ

زمانی بود که شاید چندان داشتن یک صفحه مجازی یا یک سایت برای حتی کمپانی های بزرگ هم یک ضرورت محسوب نمی شد. شما می توانستید از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی ها و یا تماس تلفنی از کلیه خدمات و فعالیت های شرکت ها در زمینه های کاری مختلف اطلاعات کسب کنید.

ولی امروزه شما با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی و یا یک تبلیغ تلوزیونی، قبل از هرچیز به جستجوی نام برند در فضای مجازی مشغول می شوید و به دنبال یک وب سایت یا یک صفحه در شبکه های اجتماعی می گردید که بتوانید از خدمات و محصولات برند مورد نظر اطلاعات کسب کنید.

همین امر باعث شد که اعتبار برخی از کسب و کار ها به میزان حضور و فعالیت آن ها در فضای مجازی ارتباط داشته باشد. شما در فضای مجازی نه تنها به تبلیغات و فروش میپردازید، بلکه برای خود اعتبار کسب میکنید و مشتریان بسیاری را جلب می کنید و حتی، می توان گفت بخش زیادی از فرایند های اطمینان سازی و برند سازی خود را هم در فضای مجازی پیگیری کنید.

سایت برای کمپانی های بزرگ
سایت برای کمپانی های بزرگ

کسب و کار های بسیاری بودند که اگر با حضور در بازار اقدام به فعالیت می کردند میتوانستند به یک صنف و یا یک فروشگاه عادی مانند هزاران فروشگاه محصولات مختلف در شهر تبدیل شوند. ولی خیلی از این شرکت ها با حضور در فضای مجازی و راه اندازی یکی فروشگاه اینترنتی و یا وب سایت معرفی محصولات و خدمات، به یک شرکت بزرگ و یک کسب و کار پر سود و پر رونق تبدیل شده اند.

اهمیت حضور در اینترنت

طبیعتا این ها مواردی است که با توجه به آن ها می توانید دریابید که چه اندازه حضور در اینترنت جدی است و می تواند به کسب و کار شما اعتبار بدهد و یا موجب سقوط اعتبار برند شما بشود. شرکت های بسیاری هستند که به ارائه خدمات مختلف در زمینه برند سازی می پردازند که اصطلاحا به آن ها، بازاریابی اینترنتی می گویند.

این شرکت ها تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ، به ارائه خدماتی در زمینه مارکتینگ در بستر اینترنت، بازاریابی، تبلیغات، تولید محتوا، طراحی سایت و یا راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می پردازند.

اهمیت حضور در اینترنت
اهمیت حضور در اینترنت

این شرکت ها با استفاده از قوانین و چهارچوب های موتورهای جستجوگر مانند گوگل، به ارائه خدمات سئو میپردازند. این خدمات از طراحی بخصوص قالب وب سایت شما گرفته تا نوع هشتگ گذاری و یا تولید محتوا در چهارچوبی خاص.

اهمیت حضور در اینترنت
اهمیت حضور در اینترنت

این شرکت ها با رعایت این موارد، به مشتریان خود کمک می کنند تا در فضای مجازی بیشتر دیده شوند.

این موضوع با توجه به اهمیت دیده شدن کسب و کار شما در فضای مجازی، توسط شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، بسیار مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که همواره در تلاش اند که با سرمایه گذاری های مختلف در این حوزه، خود را بیشتر در نگاه مردم بالا بیاورند.

با این حال، اینترنت محلی برای گسترش اطلاعات و یا ارائه خدمات شده است. با گسترش اینترنت مشاغل مختلفی هم در بستر اینترنت ایجاد شده اند که هرکدام به ارائه خدمات از راه دور میپردازند. کسب و کار های بسیاری به این مشاغل توجه میکنند. از جمله این مشاغل میتوان به خدمات دور کاری در زمینه های مختلف، از دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا گرفته تا طراحی سایت و خدمات بسیار زیاد دیگر نام برد.

تولید کنندگان و یا بهتر بگوییم، بازاریابان محتوا، میتوانند فرایند های کاری خود را از راه دور و تنها با استفاده از اینترنت به مشتریان خود عرضه کنند. دور کاری مزایای بسیار و تعاریف مشخص خود را دارد که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهیم شد.

 

دورکاری چیست

بهتر پیش از آن که بگوییم چرا بهتر است که شرکت ها، به دورکاری و برون سپاری توجه داشته باشند، بگوییم که از اساس دورکاری چیست و از کجا آمده است.

در گذشته تصور اینکه افراد در خانه و یا محل کاری ، دور از محل خدمت خود به انجام کاری مشغول باشند غیرممکن بود. همواره یک مشکل و موانعی بر سر راه بود که افراد نتوانند این مسئله را عملی کنند. بزرگترین و مهم ترین مشکل ارتباطات بود.

دورکاری چیست
دورکاری چیست

در فقدان ارتباطات، حضور فیزیکی در محل کار یک ضرورت بود و شرکت ها به استخدام افراد در ساعت های اداری مشخص توجه بسیاری داشتند. حتی امروزه هم با گسترش ارتباطات از طریق اینترنت و شبکه های مجازی، باز هم برخی شرکت ها بنا به نیاز و ضرورت های مختلف به استخدام افراد مختلف روی می آورند.

ولی باز هم با برداشته شدن مانع ارتباطات و راه افتاد اینترنت و گسترش آن، دیگر انجام کار و ارائه خدمات، دورتر از محل کار اصلی چندان امری غیرممکن نبوده و کم کم افرادی در سراسر دنیا با هم کار میکنند و تبادلات مالی موفقی هم دارند.

دورکاری، مانند اینترنت، فرایندی نیست که به یک محدوده خلاصه شود. افراد بسیاری هستند که از یک قاره دیگر با شرکتی در قاره ای دیگر ارتباط برقرار میکنند و مدت های بسیاری است که همکاری موفقی دارند. این موضوع از آنجا بیشتر روشن میشود که امروزه واژه دورکاری و یا فریلنسری، در تجارت و صنعت به عنوان یک واژه جا افتاده و یک شغل کاملا رسمی قلمداد می شود.

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

دورکاری باعث شده است که شرکت ها بدون نیاز به تن دادن به تعهدات بسیاری در قبال کارکنان و کارمندان خود، به برون سپاری کارهای شرکت بپردازند.

در واقع دورکاری برای شرکت ها مزایای بسیار زیادی داشته است و درکنار آن، با معایب بسیار کمی مواجه بوده است که گاها بخاطر شرایط کاری شرکت پیش می آمده.

در برون سپاری و دور کاری برای شرکت ها مزایای زیادی وجود دارد، اول آنکه معمولا شرکت ها به ارائه خدمات بیمه و تعهدات اینچنینی تن نمیدهند و این موضوع برای شرکت ها یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

از طرفی، شرکت ها دیگر ملزم به راه اندازی امکانات کامل مانند تهیه سیستم های کامپیوتری ویا اجاره کردن فضایی برای کسب و کار در مقیاس و متراژ بزرگ نیستند. نیاز نیست در مکان های شلوغ و پر رفت و امد که دسترسی برای گارمندان راحت تر است بخواهند هزینه ای هنگفتی بابت اجاره شرکت پرداخت کنند و بطور کلی، از شر هزینه های اضافی خلاص میشوند.

در کنار این موارد، شرکت ها متعهد به پرداخت حقوق ثابت به کارمندان خود نیستند و در شرایطی که پروژه های کمتری برای انجام دارند، نگران پرداخت حقوق ثابت به کارمندان خود نباشند. البته ، در بحث دورکاری گاها مواردی مانند حقوق ثابت نیز مطرح میشود ولی باز به مراتب از الزام کمتری برخوراد است.

شرکت ها امروزه با به کارگیری افرادی که به ارائه خدمات به صورت دورکاری مشغول هستند ، سعی میکنند تا تعهدات خود را کاهش داده و بصورت پروژه ای با افراد مختلف در این حوزه همکاری کنند.

نکته

همجنین این مورد برای کسانی که بصورت دورکاری فعالیت میکنند هم خالی از منفعت نیست. فریلنسر ها می توانند با شرکت های مختلفی همزمان کار کنند.و از طرفی، تعهدی هم مبنی بر حضور در ساعتی خاص در شرکت ندارند.

همچنین، میتوانند تایم کاری خود را به چند کار و چند شرکت مختلف اختصاص بدهند و حتی کار هار در خانه انجام بدهند یا در تایم هایی که مشغله آن ها کمتر است به ارائه خدمات بپردازند. هم در بحث درامد و هم در بحث آزادی وقت، فریلتسر ها از مزایای دورکاری استفاده می کنند.

همین موضوع سب شده است که دورکاری، علی رغم گذشته که به کاری اطلاق میشد که عموما توسط دانشجویان و افرادی که به هردلیلی نمیتوانستند تمام وقت کارکنند. امروزه بر خلاف این باور ها، فریلنسری توسط افراد حرفه ای و با تجربه به عنوان یک انتخاب جدی برای مسیر شغلی و حرفه ای آن ها میباشد.

همانطور که گفته شد، فریلنسر ها خدمات بسیاری را در زمینه های کاری مختلف به مشتریان خود ارائه میدهند. یکی از این خدمات، تولید محتوا میباشد که بسیار هم مورد استقبال شرکت ها و آژانس های خدمات دیجیتال مارکتینگ قرار گرفته است.

نکته
نکته

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

تولید محتوا چیست و چه اهمیتی دارد.

محتوا به چهارچوب اصلی وب سایت یا صفحه مجازی شما گفته میشود. محتوا همه چیزی است که شما به مخاطب خود در قدم اول ارائه میدهید. محتوا تنها شامل محتوای متنی نمیشود و محتوا، به محتوای تصویری، ویدئویی و یا حتی ، پادکست های صوتی راه هم شامل می شود. محتوای شما اولین چیزی است که مخاطب شما میبیند. محتوا معرف کار شما، خدمات شما و محصولات شماست.

محتوای شما اولین گزینه مورد توجه توسط موتورهای جستجو برای اعتبار سنجی و رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجوی مرتبط با محتوای شماست. همه این موارد باعث میشود که محتوای شما به یکی از اصولی ترین چهارچوب های وب سایت شما تبدیل شود که مهمترین تاثیر را در وب سایت شما می گذارد.

امروزه بخش های مختلفی از یک وب سایت است که باید به آن بصورت حرفه ای پرداخت و برخلاف گذشته که افراد، خود به تنهایی مدیریت بخش های مختلف یک وب سایت را برعهده میگرفتند، امروزه وب سایت ها بخش های مختلف خود را بصورت حرفه ای به افراد مختلف و کارشناسان حوزه های مختلف میسپارند. در کسب و کار های بزرگتر، این موضوع بیشتر مورد توجه است ولی با این حال، یک وب سایت حرفه، به محتوای خود اهمیت بسیار زیادی می دهد.

تولید محتوا چیست و چه اهمیتی دارد.
تولید محتوا چیست و چه اهمیتی دارد.

موتورهای جستجو به محتوای سایت ها توجه می کنند

موتورهای جستجو، معمولا به محتوای وب سایت ها توجه می کنند.چرا که مخاطبان وقتی یک موضوع خاص را جستجو می کنند، موتورهای جستجو مانند گوگل، به تجسس و آنالیز محتوای وب سایت های مختلف برای یافتن موضوع مورد توجه مخاطبان می گردند تا آن را پیدا کنند.

این موضوع باعث میشود که محتوای شما اولین تابلوی تبلیغاتی کسب و کار شما باشد. این موضوع به معنای اهمیت بسیار بالای محتوا در کسب و کار و فروش و حتی ارائه خدمات شما میباشد. یک محتوای ارزشمند باعث میشود که بیشتر توسط موتورهای جستجو اعتبار کسب کنید و درنتیجه، شما در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید. با قرار گرفتن در نتایج جستجوی اول، می توانید ورودی بیشتری را انتظار داشته باشید.

اما کار محتوای وب سایت شما تنها به این جا ختم نمیشود، محتوای وب سایت شما اولین چیزی است که مخاطبین شما به دنبال آن میگردند و با آن ارتباط برقرار می کنند. مخاطب شما با تاثیر پذیری از محتوای شما می تواند متقاعد شود که از خدمات شما و یا محصولات شما استفاده کند یا نه ، مخاطب شما با بررسی محتوای شماست که شما را به عنوان برند مورد نظر خود برای خدماتی خاص انتخاب می کند

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

اشتراک گذاری مطالب شما

مخاطب شما محتوای شما را اگر بپسندد، به اشتراک می گذارد و درنهایت، محتوای شماست که باعث میشود مخاطب شما به یک کاربر ثابت و دائمی در وب سایت شما تبدیل شود و باعث فعالیت بیشتر کاربران در وب سایت شما بشود. این مسائل به اعتبار شما و برند شما و کسب و کار شما نیز کمک میکند.

توجه داشته باشید، محتوای خوب، تنها محتوایی نیست که مخاطب به دنبال آن میگردد، درست است که مخاطب به محتوا توجه میکند و میخواهد انچه نیاز دارد را در آن بیابد. ولی وب سایت های بسیاری نیز هستند که مخاطبان به آن ها مراجعه میکنند و بصورت روزانه ترافیک ورودی بالایی دارند ولی بازهم محتوایی با کیفیت و آنچه مورد نیاز کاربران است به آن ها ارائه نمیدهند.

شناخت یک محتوای خوب از مهمترین مسائل در تولید محتواست، شما با تولید یک محتوای خوب میتوانید مخاطب را تا انتهای مطلب با خود همراه کنید و درنهایت، به احتمال زیاد او به یک مشتری ثابت وب سایت شما تبدیل می شود.

اشتراک گذاری مطالب شما
اشتراک گذاری مطالب شما

محتوای خوب چند ویژگی بسیار مهم دارد:

اول اینکه محتوای خوب، محتوایی است که بتواند بر اساس چهارچوب های توصیه شده توسط موتورهای جستجو تولید شود که درنهایت به جذب مخاطب بیشتری منجر میشود.

محتوای خوب باید با ارتباط مستقیمی که با مخاطب برقرار میکند، بر ذهن و خواسته های مخاطبان تاثیر بگذارد.

یک محتوای خوب، محتوایی است که بتواند به مخاطب این موضوع را اثبات کند که هر آنچه میخواهد میتواند در این وب سایت پیدا کند.

محتوای خوب، محتوایی است که برای مخاطب تاثیرگذار باشد. این تاثیر به اندازه ای است که مخاطب تا انتها از مطلب چشم برندارد و درنهایت، متقاعد شده باشد که از خدمات و محصولات شما استفاده کند

محتوای خوب، محتوایی است که به سرعت به اشتراک گذشته شود و کمک به گسترش نام تجاری و برند شرکت شما کند.

و درنهایت، محتوای خوب محتوایی است که در ذهن مخاطب بماند و مخاطب را، به وب سایت شما جذب کند تا هرروز برای دریافت محتوای جدید تر به شما مراجعه کند و شما را به عنوان یک وب سایت مناسب به دیگران معرفی کند.

با توجه به موارد گفته شده، محتوا مهمترین و اصولی ترین گزینه در سئو وب سایت شما و دیده شدن کسب و کار شما می باشد، پس هرگز نباید از این موضوع مهم با آسانی بگذرید. بنابراین، شما می توانید کلیه خدمات تولید محتوای خود را به ما بسپارید تا بصورت دورکاری و با بالاترین کیفیت، یک محتوای خوب و اصولی را در اختیار شما قرار بدهیم تا بیشتر از گذشته کسب و کار خود را به یک کسب و کار اینترنتی معتبر تبدیل کنید.

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

چه خدماتی را از ما بخواهید

کلیه خدمات در زمینه تولید محتوای خود را میتوانید از ما بخواهید. شما میتوانید به سپاردن یک کار به ما، طعم خدمات حرفه ای ما را بچشید. ما به عنوان بهترین کارشناسان تولید محتوا در ایران، بصورت دورکاری و پروژه ای، که هم برای شما مزایای بیشتری دارد و هم ما، به شما خدمات بسیاری را در زمینه تولید محتوا ارائه می دهیم.

ما از مزایای استفاده از محتوای خوب گفتیم و اینکه یک محتوای خوب تا چه اندازه میتواند بر کسب و کار شما اثر گذار باشد. شما میتوانید به راحتی این محتوای خوب را از ما بخواهید و انتظار بهترین خدمات را در قبال محتوای خوبی که به شما ارائه داده ایم داشته باشید.

شما در ابتدای امر، دسته بندی وب سایت خود را مشخص میکنید. ما به شما مشاوره های لازم را میدهیم که در هر دسته بندی باید به چه نوع خاصی از محتوا توجه داشته باشید. در دسته بندی هایی ماند اطلاع رسانی در زمینه های مختلف، محتوا به یک نوع تولید می شود و در وب سایت های فعال در زمینه فروش، محتوا بیشتر جنبه تبلیغاتی و فروش میگیرد و نیاز به کار تخصصی بیشتری نیز دارد.

شما می توانید در هر دسته بندی شغلی ای که دارید، محتوای خود را به ما بسپارید. اگر عبارات تبلیغاتی ای را میخواهید که بیشتر در ذهن مخاطبان شما ماندگار باشد، میتوانید با ما همکاری کنید.

اگر به دنبال محتوای اطلاع رسانی می باشید که با بازدید بیشتری رو به رو باشد، از خدمات ما استفاده کنید و بطور کلی، کلیه خدمات محتوایی خود را اعم از پشتیبانی از محتوای شما، تولید و مدیریت محتوا و حتی، تولید محتوای تصویری و یا پادکست های صوتی را نیز، از ما بخواهید.

توجه داشته باشید، شما میتوانید برای وب سایت خود تولید محتوا کنید، ولی محتوای سئو شده موضوعی است که نیاز به کار تخصصی بیشتری میباشد. شما با توجه به این مسائل، نیاز دارید که کار خود را به متخصص این حوزه بسپارید.

محتوا نیاز به یک استراتژی مشخص میباشد که ما به عنوان بهترین تولید کنندگان محتوای کشور، میدانیم که چگونه استراتژی محتوای شما را تنظیم کنیم تا مخاطب شما، متقاعد به دریافت خدمات شما و همکاری با شما و برند شما شود.

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

دقت در انجام سئو

محتوای شما لازم است که به دقت سئو شده باشد تا بتواند به جذب مشتریان بیشتری برای شما کمک کند. این موضوع همواره کمک میکند تا شما بتوانید کسب و کار خود را بیشتر رونق بدهید.

شما با سپاردن فرایند های تولید محتوای خود به ما، میتوانید از بابت کیفیت محتوای خود آسوده باشید و دیگر وقت زیادی را برای تولید محتوای حرفه ای نگذارید و تنها به کیفیت خدمات و ارائه محصولات خود تمرکز کنید. ما درکنار صرفه جویی در هزینه های شما، در زمان شما و ارائه خدمات به شما نیز، بیشترین صرفه جویی را انجام میدهیم.

همچنین در زمینه های مختلف تولید محتوا مانند کپی رایتینگ نیز، میتوانید از خدمات ما استفاده کنید. درحقیقت، بیشترین تعداد مشتریان ما در تولید محتوا، مشتریانی هستند که به دنبال محتوای تبلیغات و فروش هستند.

دقت در انجام سئو
دقت در انجام سئو

دلیل این موضوع هم میزان حرفه ای بودن ما در تولید محتوای تبلیغاتی و فروش است. ما میتوانیم ب شما اطمینان دهیم که نام شما و برند شما با تبلیغات ما همواره در ذهن مشتریان باقی خواهد ماند.

شما میتوانید کلیه خدمات تولید محتوای تبلیغاتی خود را، به اطمینان از کیفیت کار ما، به ما بسپارید. فعالیت های تولید محتوای ما فقط به بستر وب خلاصه نمیشود، ما محتوای خود را در شبکه های اجتماعی مختلف، برای شما تولید میکنیم. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، با روال تولید محتوا در بستر وب متفاوت است.

وب سایت ها میتوانند مطالب طولانی تری بپردازند ولی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی، بخصوص در اینستاگرام کمی متفاوت است. در شبکه های اجتماعی، عموما تمرکز بر هشتگ گذاری و توجه به هشتگ های برند در یک بازی زمانی مشخص است و توجه به زمان های مناسب برای انتشار یک مطلب خاص و…

در این شرایط است که لازم است کار تولید و آنالیز محتوا در شبکه های اجتماعی را به کارشناسانی بسپارید که در این زمینه بتوانند به ارائه خدمات حرفه ای به شما بپردازند.

همچنین، شبکه های اجتماعی، عموما نیازمند تولید محتوایی هستند که جذاب باشد تا برای به اشتراک گذاشتن توسط کاربران به عنوان یک مطلب جذاب، مناسب باشد.

در شرایطی که مطلب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود، کاربران بیشتری جذب محتوای شما و درنهایت، صفحه مجازی شما میشوند که به رونق کسب و کار شما وتبلیغات شما در فضای مجازی کمک بسیار زیادی میکند.

توجه نکنید که شبکه های اجتماعی، معمولا برای جستجو کردن در کنار جستجوی عناوین و محتوا، به هشتگ گذاری ها و کلمات کلیدی توجه بسیاری دارند، همچنین از دیگر موارد مهم در تولید محتوای شبکه های مجازی، انتخاب عکس هایی حرفه ای و جذاب برای پست ها میباشد که بتواند در بخش های عمومی تر، مخاطب بیشتری را به خود جذب کند.

امروزه میزان اعتبار یک شرکت، به تعداد دنبال کنندگان صفحه مجازی آن ها در شبکه های اجتماعی و بخصوص، اینستاگرام میباشد. افراد بسیاری هستند که محبوبیت یک شرکت را از میزان دنبال کنندگان آنها میسنجند و بر این اساس اعتماد سازی میکنند. خوب یا بد، یکی از بهترین راه های جذب مخاطب حرفه ای برای صفحه مجازی شما، تولید محتوایی ارزشمند است و این نظر اکثریت کسانی است که در این زمینه بصورت حرفه ای فعالیت می کنند.

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

چرا ما بهترین هستیم؟

بهتر است پیش از آنکه به نتیجه گیری نهایی در این بحث برسیم، مختصری هم به شما بگوییم که چرا خدمات ما از بهترین خدمات در زمینه تولید محتوا است و در یک کلام، چرا شما را ترغیب به همکاری با خودمان میکنیم.

ما با یک بازار پر از رقابت تنگاتنگ در این زمینه کاری رو به رو هستیم. شرایط معمولا به گونه ای است که شرکت هایی که میتوانند بیشتر به شما کمک کنند تا برند خودتان را مطرح کنید، همان شرکت هایی هستند که محبوب تر از دیگران هستند.

ما به عنوان بهترین و محبوب ترین کارشناسان تولید محتوا در سراسر کشور، به ارائه خدمات خود به شما مشتریان عزیز بصورت دورکاری در هرکجای کشور که باشید میپردازیم. شما می توانید خدمات ما را درهرکجا که باشید، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ها دریافت کنید. ما خود را بهترین میدانیم چرا که همواره توجه خود را در میزان کیفیت بالای محتوای تولید شده حفظ کرده ایم.

این مسئله باعث شده است که از مدت ها که شروع به تولید محتوا کرده ایم، رضایت مشتریان خود را جلب کرده ایم و مشتریان ما امروز، مشتریان ثابت و همیشگی خدمات ما بوده اند

چرا ما بهترین هستیم؟
چرا ما بهترین هستیم؟

شما در حال مطالعه مقاله کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری هستید

مقرون به صرفه

استفاده از کارشناسان تولید محتوا بصورت دورکاری، در بحث هزینه، همانطور که پیشتر گفته شد، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. پس شما از بابت هزینه هم میتوانید با خیال راحت کار تولید محتوای خود را به ما بسپارید. این گزینه بخصوص برای استارتاپ های تازه کار و یا شرکت ها و کسب و کار های اینترنتی نوپا، جذاب تر میباشد.

ما دریافته ایم که بهترین بودن ما، ارتباط مستقیمی با میزان همکاری ما با بهترین کارشناسان تولید محتوا دارد. بدیهی است که با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان تولید محتوای ایران، میتوانیم بهترین خدمات را هم در این زمینه به مشتریان خود ارائه بدهیم.

مقرون به صرفه
مقرون به صرفه

ما بهترین هستیم چرا که می توانیم شما را در هر زنینه شغلی که دارید در امر تولید محتوا یاری کنیم تا بتوانید برند خود را در هر دسته بندی ای که شرکت شما در آن فعالیت میکند، بیشتر در میان کاربران شبکه های مجازی مطرح کنیم.

ما بهترین هستیم چرا که همواره رضایت مشتریان ما باعث شده است که ما بهترین انتخاب شویم و انتظارات آن ها از ما، انتظاری است که از بهترین ها دارند و ما هم در براورده کردن این خواست ها، هرگز کوتاهی نکرده ایم.

شما هم اگر میخواهید همین حالا از بهترین خدمات تولید محتوا، چه در بستر وب و چه در شبکه های اجتماعی، توسط بهترین کارشناسان تولید محتوای ایران بهره مند شوید و با یک سئوی حرفه ای، خود را در میان کاربران اینترنت مطرح کنید

همین حالا از طریق راه های ارتباطی مختلف ما با ما در تماس باشید تا درتمام ساعات روز، به پاسخگویی و مشاوره حرفه ای به شما در زمینه تولید محتوا بپردازیم. همچنین، ما آماده پشتیبانی از کلیه خدمات تولید محتوای خود هستیم.

برای بهترین شدن، کافیست به ما اعتماد کنید!

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید