چیدمان پیج اینستاگرام

چیدمان پیج اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به چیدمان پیج اینستاگرام بپردازیم :

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پربازدید و پرطرفدار می باشد و بیشتر افراد برای اینکه خود را به دیگران معرفی کنند برای خود در اینستاگرام یک صفحه شخصی درست می کنند و از اینکه می توانند به صورت رایگان کار و حرفه خود را به دیگران معرفی کنند خرسند هستند

اما باید این نکته را بدانند که برای موفق شدن و اینکه افراد بیشتری صفحه آنها را ببینند باید موارد اصولی و دقیق را در این زمینه رعایت کنند . یکی دیگر از مزیت های اینستاگرام این است که شما می توانید مخاطبانی از همه اقشار جامعه داشته باشید .

همچنین یکی دیگر از مزیت های اینستاگرام می توان به این نکته اشاره کرد که حتما نباید کسب و کار داشته باشید که بتوانید از آن درآمدزایی کنید شما می توانید با استفاده از پست های جذاب و آموزنده یک صفحه اینستاگرام  جذاب داشته باشید و از طریق معرفی پیج های دیگر برای خود درآمدزایی کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

آیا چیدمان اینستاگرام مهم است ؟

چیدمان اینستاگرام چه ترکیبی می تواند داشته باشد ؟

[/stextbox]

چیدمان پیج اینستاگرام
چیدمان پیج اینستاگرام

چیدمان اینستاگرام

امروزه برای اینکه یک صفحه جذب در اینستاگرام داشته باشید باید اصول و قواعد خاصی را رعایت کنید تا موفق باشید .  کی از این اصول چیدمان اینستاگرام می باشد  زیرا اولین نکته ای که مخاطبین آنها را  می بینند چیدمان صفحه  شما می باشد .

شما می توانید با چیدمان زیبا و اصولی مخاطب بیشتری جذب کنید و صفحه خود را جذاب کنید اما می توانید بدون استفاده از یک چیدمان خاص هر زمان که می خواهید پستی که مدنظرتان می باشد را بدون در نظر گرفتن محدودیت برای نوع چیدمان بگذارید اما سعی کنید هارمونی رنگ ها در صفحه خود را به خوبی و با دقت بالا انتخاب کنید .

یکی از نکاتی که باید در چیدمان اینستاگرام به آن دقت کنید عکس هایی می باشد که می گیرید سعی کنید همیشه یک سری عکس مشابه و با یک هارمونی رنگ بگیرید و از آنها برای زیبا کردن صفحات استفاده کنید . همچنین می توانید برای تمامی عکس هایتان از کادر استفاده کنید اینکه شما جسارت داشته باشید و از کادرهای زیبا با اشکال هندسی متنوعی استفاده کنید می توانید صفحه خود را با یک حرکت ساده به یک صفحه زیبا تبدیل کنید .

چیدمان اینستاگرام
چیدمان اینستاگرام

ترکیب های صفحات اینستاگرام

ترکیب های مختلفی از چیدمان پست در اینستاگرام وجود دارد که هر فرد می تواند مطابق با توانایی و امکاناتی که دارد هریکی از  آنها را انتخاب کند . در زیر به چند نمونه زیبا و جذاب از چیدمان ها پرداخته ایم :

ترکیب های صفحات اینستاگرام
ترکیب های صفحات اینستاگرام

چیدمان مورب در اینستاگرام : چیدمان مورب باعث می شود یک دید پیوسته در صفحه اینستاگرام ایجاد شود . می توان به صورت کاملا مهندسی شده هر خط مورب را به یک محصول یا موضوع اختصاص دهید .

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشاره رایگان برای تولید محتوای هدفمند اینستاگرام می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

[/stextbox]

چیدمان کاشی مانند :

یکی از پرطرفدار ترین چیدمان ها ، چیدمان کاشی مانند می باشد ، شما از طریق این چیدمان می توانید مشکلی در گذاشتن پست های احتمالی که در آینده میگذارید مشکلی نداشته باشید ، در این روش به این صورت عمل می کنید که یک پست متن و پست بعدی عکس می باشد . شما از این طرح می توانید برای جذاب کردن صفحات استفاده کنید به این صورت یک رنگ خاص استفاده کنید و همان را نماد صفحه خود قرار دهید .

چیدمان خطی :

یکی دیگر از چیدمان های پرطرفدار در اینستاگرام ، چیدمان خطی می باشد . این چیدمان برای روایت های یک داستان از طریق متن و یا تصویر بسیار جذاب می باشد . کاربردهای این چیدمان بیشتر برای صفحات مانند رمان ، کتاب , علمی ، مجله استفاده کنید ، یکی دیگر از پرطرفدارترین کاربردهای چیدمان خطی برای صفحات سفر و گردشگری می باشد که در آن در یک ردیف توضیح به صورت متنی در مورد مکان مورد نظر داده می شود و در ردیف بعدی عکسهایی از مکان مورد نظر داده می شود .

چیدمان ستونی :

یکی از زیباترین چیدمان ها ، چیدمان ستونی می باشد . این چیدمان به این صورت است یک ستون را به صورت کامل به یک رنگ به همراه برند مورد نظر اختصاص داده و دو ستون بعدی را با عکس مورد نظر پر می کنید ، دقت داشته باشید در هر ردیف باید ستون ها با یکدیگر مرتبط باشند تا زیبایی این چیدمان دیده شود .

چیدمان رنگین کمان :

چیدمان رنگین کمان همانطور که از نامش پیدا است یک صفحه با رنگ های شاد و زیبا می باشد که زیبایی بصری ن باعث می شود مخاطب بیشتری جذب کند . این چیدمان به نسبت چیدمان های دیگر نیاز دارد که زمان بیشتری را صرف کنید . دقت داشته باشید هر سه ، شش یا نهایت نه پست باید رنگ کلی صفحات را تغییر دهید .

چیدمان رنگی :

شاید در نگاه اول این چیدمان شبیه به چیدمان رنگین کمان مشابه باشد اما باید بدانید این چیدمان با یکدیگر فرق می کند شما در چیدمان رنگین کمان از یک ترتیبی استفاده کنید و تعداد مشخصی مانند سه یا شش پست را با یک رنگ انتخاب کنید اما در این نوع چیدمان می توانید به صورت آزاده هر رنگی که دوست دارید در پست های خود انتخاب کنید . دقت داشته باشید رنگ های زنده به صفحه شما زیبایی خاصی می دهد .

چیدمان پازلی :

یکی دیگر از چیدمان های جذاب در اینستاگرام ، چیدمان پازلی می باشد که در آن باید عکس ها کیفیت بسیار بالایی داشته باشند . یکی از سختی های این چیدمان این است که عکس ها باید در کنار یکدیگر و به تنهایی معنی خاص خود را داشته باشند .

نتیجه گیری :

امروزه اکثر افراد برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنند و افرادی در این امر موفق تر هستند که بتوانند اصول و قواعد را به خوبی استفاده کنند . یکی از این اصول ها چیدمان اینستاگرام می باشد . چند نمونه از معروفترین این چیدمان ها در اینستاگرام چیدمان مورب ، پازلی ، رنگین کمان ، رنگی ،ستونی ، کاشی و خطی می باشد .

از اینکه تا پایان مقاله چیدمان پیج اینستاگرام ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید