چگونگی وعده دادن در نوشتن تبلیغ

چگونگی وعده دادن در نوشتن تبلیغ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونگی وعده دادن در نوشتن تبلیغ

تبلیغات در کل برای انجام فروش است. هرگز نباید تبلیغ را فقط برای انجام تبلیغ انجام دهید.

شما باید تبلیغ را تنها با دیدگاه فروش انجام دهید.

خوب با در نظر گرفتن این نکته، باید تشخیص بدهید که فراخوان افراد برای خرید تنها نیمی از

کار است. شما باید پس از این که آنها به تبلیغ واکنش نشان دادند به آنها کالا یا خدمت بفروشید.

عمل به جای قول

یکی از آسان ترین روش های کار این است که در تبلیغ خود کمتر قول دهید و هنگام مراجعه افراد، بیشتر عمل کنید. هرگز وعده ای ندهید که نتوانید به آن عمل کنید. اگرچه ممکن است با این وعده مشتریان زیادی را جلب کنید ولی اگر به وعده های خود عمل نکنید در بلند مدت مشتریان شما پراکنده می شوند (دال، ۱۳۸۷، ۳۱).

باید چیزی در دست داشته باشید تا در هنگام مراجعه یا تماس تلفنی مشتریان بالقوه به آنها ارائه کنید. برای انجام این کار تنها کافی است که در تبلیغ خود ذکر کنید که برای دریافت آن فقط به شما مراجعه کنند. این نکته ای است که باید در تمام تبلیغات رعایت کنید. اگر شما خیلی مشروح در مورد کالا بحث کنید مخاطب بدون این که نیازی به تماس ببینند تصمیم خود را می گیرد.

حال ممکن است این سوال را بکنید که آیا ایده همین نیست؟ به طور ساده پاسخ «نه» است.

نکته مهم

شما می خواهید با مشتریان بالقوه خود تماس داشته باشید تا بتوانید محصول یا خدمت خود را بفروشید. بسیاری افراد تبلیغ را می خوانند و آن را به گونه ای دیگر تفسیر می کنند. خوب، این احتمال وجود دارد که آنهایی که تبلیغ را می خوانند تصور کنند که می توانند خودشان تصمیم بگیرند در حالی که پیام را به طوری که شما سعی کرده اید انتقال دهید دریافت نکرده اند.

ضمن گفتگوی خصوصی با این گونه افراد احتمالا می توانید به انگیزه آنها از خرید محصول پی ببرید.

اگر توانستید مخاطب را وادار به تماس تلفنی بکنید، می توانید به انگیزهی آنها پی برده و از آن برای تاثیر گذاری در هنگام صحبت های فردی استفاده کنید و چند چیز اضافی را هم در هنگام صحبت تلفنی ارائه کنید.

مزیت اضافی

بنگاه ها و معامله گران اتومبیل معمولا این کار را خوب انجام میدهند. اغلب افرادی که دنبال اتومبیل هستند وقتی که به مرحله ی تصمیم گیری و خرید نزدیکتر می شوند فروشنده چند چیز اضافی نیز پیشنهاد می کند تا فرد را قانع به خرید کند. تبلیغات مشتری را جذب می کند و عرضه بیشتر فروش را زودتر به نتیجه می رساند.

همواره عرضه، چیزی بیش از آنچه که در حال حاضر ارائه می کنید است که باید در چشم مخاطب به صورت یک مزیت اضافی باشد. در واقع بسیار ساده است. شخصی که کار چمن زنی برای افراد انجام میدهد هنگام اتمام کار می تواند پیشنهاد تعویض لامپ حیاط را بدون دریافت هیچ هزینه اضافی بدهد.

مثال

یک شیرینی پز می تواند یک کلوچه کوچکی را برای خرید دو قطعه نان اختصاص دهد. از چیزی که می تواند افراد را وادار به خرید کند استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید، این کافی نیست که فقط افراد را وادار به تلفن زدن بکنید بلکه باید به آنهایی که تلفن کرده اند کالا بفروشید.

فروش تنها به افرادی که از طریق تبلیغ جذب شده اند انجام نمی گیرد بلکه این کار میتواند منجر به فروش اضافی از طریق توصیه نیز بشود.

تصور کنید که جذب تبلیغ یک تعمیر کار در کتاب زرد شده اید. اتومبیل خود را برای تعمیر به آنجا می برید تا سرویس شود. انتظار شما این است که برای بازگشت به خانه یک تاکسی بگیرید و سپس بعد از اتمام تعمیر اتومبیل دوباره مراجعه کنید ولی این مکانیک همانند مکانیک قبلی نیست.

وقتی به تعمیرگاه رسیدید به اتاق انتظار تمیز و راحتی با مبلمان چرمی هدایت می شوید و با یک قهوه در یک فنجان چینی زیبا پذیرایی می شوید. سپس مکانیک سوالاتی را درباره نحوه استفاده از اتومبیل و انواع تعمیراتی که قبلا انجام داده اید و همچنین چند سوال دیگر درباره اتومبیل از شما می پرسد.

فروش مضاعف

وقتی که صحبت مقدماتی کامل شد به شما گفته می شود که تعمیر اتومبیل تقریبا سه ساعت طول خواهد کشید. مکانیک می گوید که اتومبیلی برای بازگشت شما فراهم می کند. لحظه ای تامل می کنید، دفعه قبل که سوار ماشین مکانیک شده بودید لباسهایتان کاملا نفتی و روغنی شده بود. تصور کنید چقدر شگفت زده می شوید اگر یک خودروی دو درب تمیز جلوی شما برای رساندن شما ایستاده باشد. راننده شما را به خانه می رساند و می گوید که سه ساعت بعد دنبالتان خواهد آمد. آیا این تجربه خود را به دوستان و نزدیکان بازگو نخواهید کرد؟

تبلیغات ممکن است افراد را جذب کند ولی عرضه بیش از انتظار در هنگام خرید باعث فروش مضاعف خواهد شد. بنابراین تبلیغات در واقع افرادی بیش از آنهایی که در مرحله اول پاسخ داده اند، به شما جذب می کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید