چگونه رتبه 1 گوگل بشیم

چگونه رتبه 1 گوگل بشیم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونه رتبه 1 گوگل بشیم

در این مقاله به بررسی این سوال خواهیم پرداخت:”چگونه رتبه 1 گوگل بشیم” و راه کارهای مفید در این زمینه را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

چگونه رتبه 1 گوگل بشیم؟

مراحل مهم در رسیدن به رتبه 1 گوگل چیست؟

[/stextbox]

 

چگونه رتبه 1 گوگل بشیم
چگونه رتبه 1 گوگل بشیم

چگونه رتبه 1 گوگل بشیم

پیش از آنکه بیشتر جلو برویم، بیایید به یک توضیح سریع از SEO بپردازیم:

یکی از عوامل مهم که به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بندی بالایی داشته باشید، مالکیت دامنه است. شما می توانید از طریق تعداد سایت های خارجی که به محتوای خود پیوند داده اید، به نفع دامنه خود بهره بجویید. برای اینکه این اتفاق بیافتد، باید یک کتابخانه بسیار بزرگ از محتوا داشته باشید که به اندازه کافی ارزشمند باشد.

بعد از اینکه شما محتوا با کیفیت بالا را بنویسید، مجوز دامنه شما بالاتر و راحت تر می شود و کلمات کلیدی بسیار رقابتی که شما در محتوای خود قرار داده اید در صفحه اول Google قرار و رتبه بندی می شود.

اگر هنوز  سایت شما کامل نشده است، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی کم (50+) را هدف قرار دهید –در واقع ما از 200-1000 کلمه کلیدی صحبت می کنیم. این کار به شما بهترین شانس را در رتبه بندی و قرار گرفتن محتوای شما در رتبه 1 گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری می شود.

 

مراحل مهم در رسیدن به رتبه 1 گوگل

  • تحقیقات

ایجاد شخصیت خریدار به احتمال زیاد به شما برخی از ایده ها را درباره موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید و آنچه که مخاطبان شما سوالاتی  دارند خواهد داد، که  این یک شروع عالی است. در حال حاضر، شما باید تأیید کنید که آیا این ایده ها می توانند در یک اندازه بیشتر به مخاطبین بیشتر اعمال شوند. مطمئنا، بسیار عالی است که یک پست وبلاگ ارسال شده به سمت یک فرد خاص، صرفا  از دست دادن انرژی و وقت طرف مقابل نباشد.

تحقیق جستجوگرها و تحقیقات کلید واژه به شما حجم جستجو یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد و اینکه آیا ارزش سرمایه گذاری و ایجاد یک محتوا در اطراف آن است یا  که نه.

راه خوب برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که سؤالاتی را بنویسید که بازدید کننده شما ممکن است موانع و اهدافشان باشد. سپس، برخی از تحقیقات کلیدی را در اطراف این نمایش ها انجام دهید تا ببینید آیا افراد کافی آنها را جستجو می کنند.

یک قاعده کلی این است که کلمات کلیدی را که قابل دستیابی هستند، هدف قرار دهید، به این معنی که حجم جستجو ماهانه (MSV) و دشواری کلمات کلیدی که مربوط به مالکیت دامنه شما می باشد را مورد تحقیق قرار دهید.  این کار تلاش برای هدفمندسازی کلمات کلیدی شماست.

 

چند روش برای تحقیق کلمه کلیدی شما وجود دارد:

  • از ابزارهای تحقیقاتی کلمه کلیدی، مانند SEMRush یا Moz Keyword Explorer استفاده کنید.
  • کلمه کلیدی خود را در یک موتور جستجو تایپ کنید و از پرسش های خودکار پر شده مطلع شوید.
  • بخش جستجوهای مرتبط را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) بررسی کنید.

 

2)ایده

اکنون که مشخص کرده اید که کدام کلمات کلیدی در هدف شما قرار دارد، وقت آن است که به برخی از ایده های محتوایی فکر کنید. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که بهترین راه برای سازماندهی محتوا از طریق خوشه های موضوعی است، به این معنی که شما یک صفحه پایه جامع را بر اساس کلمه کلیدی ایجاد می کنید سپس مطالبی را در زیرمجموعه های مرتبط ایجاد می کنید مثل پست های وبلاگ.

مدل خوشه بندی موضوع باعث ساده تر شدن فهم می شود، اکنون شما باید ساختار را دنبال کنید  شما می توانید از کلید واژه اصلی خود برای ایجاد یک قطعه ستون که این موضوع را در عمق پوشش می دهد استفاده کنید، سپس، شما می توانید تکه های کوتاهتر از مطالب ایجاد کنید – infographics، پست های وبلاگ، قالب ها – که به مخاطبان شما کمک می کند عمیق تر به موضوع و هدف کلمات کلیدی بپردازند.

2)ایده
2)ایده

3) نوشتن

عامل تقویت کننده شما میتواند ایجاد محتوای خاص شما ممکن است ویدیوها یا گرافیک ها یا پادکست ها باشد. هر چه که باشد، فرایند ایجاد پیروی از یک دستورالعمل کاملا مشابه است. به این مراحل نوشتاری توجه کنید:

  • به سبک خود بنویسید.
  • از عناوین، متا توضیحات، و دیگر تیزرها استفاده کنید تا مخاطبین خود را مجبور کنید که محتوای شما را بخوانند.
  • حق استفاده از مطالب خود را در عنوان بگذارید تا خوانندگان بفهمند چرا باید آن را بخوانند.

چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید به سادگی اطلاعاتی را که قبلا وجود دارد خارج کنید. یک سبک منحصر به فرد را تزریق کرده یا تحقیقات جدید را برای تأکید بر امتیازات خود ذکر کنید.

به یک ایده بپردازید و از محتوای خود برای تقویت آن استفاده کنید. به نثر خود اطمینان داشته باشید. سعی نکنید مخاطبان خود را با نثر فکری و یا واژگان گسترده ای تحت تاثیر قرار ندهید. متن شما مختصر و روشن باشد شما میخواهید مخاطبانتان با شما ارتباط داشته باشند و ارزش را از محتوا شما دریافت کنند پس نباید از اصطلاحات و یا استعارهای گیج کننده استفاده کنید.

4) ویرایش

راه شما (یا دیگران) کار کردن بر یک فرآیند بسیار ذهنی است. ممکن است بخواهید همان وقت که نوشتید ویرایش کنید. بهتر است چند روز منتظر بمانید و کار را با دید تازه مرور کنید.استفاده از گرامر درست اهمیت زیادی دارد.به این نکته توجه کنید.

5) آپلود

اکنون که محتوای شما آماده است، شما باید آن را در جایی قرار دهید که مردم بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که محتوای دیجیتال را میزبانی می کند و به شما امکان می دهد تا آن را در وب سایت خود (یا هر جای دیگر وب) نمایش دهید.

مزیت CMS این است که تمام مطالب شما را به هم متصل می کند و آن را در یک مکان ذخیره می کند. بنابراین، شما به راحتی می توانید به یک صفحه اصلی در مقاله وبلاگ خود پیوند دهید یا یک پیشنهاد محتوا را در یک ایمیل وارد کنید. نه تنها شما می توانید نتایج تمام محتوای ایجاد شده برای یک کمپین خاص را تجزیه و تحلیل کنید (که می تواند با ممیزی محتوا کمک کند)بلکه می توانید یک سیستم مدیریت محتوا که از یک سیستم بازاریابی محتوا جداست داشته باشید.

5) آپلود
5) آپلود

توجه به این نکات می تواند تاثیر مثبتی در قرار گیری وب سایت شما در رتبه 1 گوگل باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید