چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟

چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟

بهترین شیوه برای تولید تبلیغ به یاد ماندنی را می توان در جمله ای خلاصه کرد: «هر چه ساده تر بهتر» (دال، ۱۳۸۷، ۸۲).

تبلیغ ساده موثرتر است چرا که در مقابل خواننده و یا بیننده، عناصر کمتری برای شناسایی قرار دارد. خواننده در رویارویی با یک تبلیغ ساده، شانس کمتری برای فرار دارد.

دلایل شکست مبارزات تبلیغاتی

یکی از دلایلی که بیشتر مبارزات تبلیغاتی با شکست مواجه می شوند این است که آنها خیلی پیچیده هستند. وقتی که حجم وسیعی از تولیدات رسانه های گروهی به تبلیغات اختصاص داده شده است، تنها به وسیله سادگی می توان از این سد گذشت و در ذهن مشتری احتمالی جای گرفت (سولیوان، ۱۳۸۰، ۵۰).

همان گونه که می دانید امروزه افراد چیزهای ساده را دوست دارند. مخاطبان در صورتی اقدام

خواهند کرد که تبلیغ آنها را به فکر کردن وادار نکند یا این که آنها را به دردسر نیاندازند. پس منطقی است که هر چقدر تبلیغ را ساده تر تنظیم کنیم احتمالا نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

امروزه افراد بیشتر از گذشته در معرض اطلاعات قرار می گیرند و در حقیقت اطلاعات همچون سیل بر سر افراد فرود می آید حال در این موقعیت تصور کنید که تبلیغات هم به آن اضافه شود. آیا به تبلیغ شما توجه خواهد شد؟ (دال، ۱۳۸۷، ۸۲).

فرضیه

حال اجازه دهید، موضوع را شرح دهیم. فرض کنید یک مبارزه تبلیغاتی با هدف فروش بیمه انجام می دهید. اگر کل چیزی که افراد باید انجام دهند این باشد که وعده ملاقات بگیرند و به دیدار شما بیایند، می توانید انتظار داشته باشید که افراد بدان اقدام خواهند کرد. قضیه کاملا روشن است و شما از آنها چیز غیر معمولی نخواسته اید.

اما درخواست دشواری است اگر از آنها بخواهید که فرم هایی را پر کنند و بیمه نامه های قبلی را جمع کرده و سپس قراری برای ملاقات تعیین کنند. در هر حال اگر تبلیغ شما این چنین ساده بود

برای ارزش گذاری همین حالا تماس بگیرید و تمامی کالاها را به صورت تلفنی تحت پوشش قرار می دادید، فرصت خوبی جهت تماس با مخاطبان بدست می آوردید.

به خاطر داشته باشید که باید به حد کافی به آنها توضیح دهید، تا این که آنها را وادار به تماس با خود کنید. زمانی که تماس گرفتند، می توانید وارد بحث شده و همه موضوعات در ارتباط با خرید محصول و خدمات را تشریح کنید.

مورد دیگری که در برخی تبلیغ ها موجب بروز مشکل برای افراد می شود این است که برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان محدودیت زمانی قائل می شوند. منظورم این پیشنهاد نیست «تا دو روز فرصت اقدام دارید»، زیرا موثر است.

ساعت تماس مخاطبان

اگر مخاطبان در زمان خاصی مجبور به تماس باشند، مثلا بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر، در این صورت محدودیت زمانی برای مراجعه افراد تعيين کرده اید. ممکن است در این محدوده زمانی آنها زمان آزاد نداشته باشند. بدین ترتیب تماس مشتریان و افراد با خود را محدود کرده اید.

در کل باید همه موضوعات در رابطه با کسب و کار ساده باشد. باید کار را برای مشتریان خود

آن قدر آسان کنید که آنها فقط از در وارد شوند و هر آنچه می خواهند خرید کنند و سپس برگردند. افراد دوست ندارند که زمان زیادی برای پر کردن فرم ها یا برای صدور فاکتور و یا از این قبیل چیزها انتظار بکشند. باید سیستمی داشته باشید که افراد بتوانند به راحتی و به سرعت آنچه می خواهند را بخرند.

بنابر این موضوع پراهمیتی است که کارمندان لازم را در اختیار داشته باشید تا افرادی که مراجعه می کنند به سرعت خدمت دهی شوند. همچنین باید فرآیند فروش را در محل داشته باشید تا افراد به سرعت و به راحتی خرید کرده و از آنجا خارج شوند.

پارکینگ سر پوشیده

حال برای چند لحظه از دیدگاه مشتریان به کسب و کار خود فکر کنید. اولین سوالی که باید جواب دهید این است که آیا انجام خرید از شما آسان است؟ آیا افراد به راحتی و در سر راه منزل می توانند به شما مراجعه کنند؟ آیا وقتی مراجعه کردند جای پارک خودرو وجود دارد؟ تصور کنید روزی سرد و بارانی است، با این همه انتظار دارید مشتری مراجعه کند، آیا برای مشتری در دسترس هستید؟ آیا آنها برای مراجعه باید سرتا پا خیس شوند؟

خوب، اینها انواعی از راه حل ها برای متمایز بودن هستند. اگر بتوانید یک پارکینگ سرپوشیده برای افراد تامین کنید، خواهید توانست تعداد مشتریان زیادی حتی در روزهای بارانی که آنها قصد ملاقات با شما را دارند جذب کنید. آنها دوست ندارند به خاطر مراجعه به شما سرتا پا خیس شوند.

تحویل در خانه روش دیگری است که کار شما را در تعامل با افراد بسیار آسان می کند. اگر آنها بتوانند با یک تلفن سفارش دهند و از طریق کارت اعتباری با تلفن خرید کنند، در این صورت مزیت زیادی در مقایسه با رقبا خواهید داشت.

البته سفارش پستی هم یکی دیگر از بهترین روش های آسان کردن کار است. این کار به روش های گوناگون می تواند انجام شود، ولی در حال حاضر برای بسیاری از افراد کار از طریق اینترنت بسیار متداول است. ولی باید در نظر داشته باشید که هنوز افرادی وجود دارند که درباره اینترنت بسیار محتاط هستند.

بسیاری از آنها هنوز به دلیل کلاهبرداری اینترنتی مایل نیستند، اطلاعات کارت اعتباری خود را بدهند اما در هر حال مسئله ای است که باید آن را مورد ملاحظه قرار داد.

کاتالوگ پستی

سفارش از طریق کاتالوگ پستی یکی از ساده ترین و موثرترین روش ها برای اجرای این نوع استراتژی است.حال که سهولت استفاده را نیز مورد توجه قرار دادید مهم است که آن را در تبلیغات خود به مخاطب انتقال دهید.

به افراد توضیح دهید که کار با شما چقدر آسان است تا بدانند که می توانند در چند لحظه کار خود را انجام دهند و مجبور نیستند در صف های طولانی منتظر بمانند.هر چه زودتر بتوانید افراد را قانع کنید که خرید از شما چقدر سریع و آسان است زودتر پاسخ به تبلیغات خود را افزایش می دهید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید