پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی

پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی

چیزی به عنوان تبلیغات تصویری وجود ندارد. این عبارتی است که روزنامه ها و افرادی که در زمینه بازاریابی کار میکنند به تبلیغاتی نسبت می دهند که درآمدی برای کسب و کار شما ایجاد نمی کند.

این نوع تبلیغ که «سلام نام شرکت ما فلان است، این نوع محصول را تولید می کنیم و شماره تلفن ما این است» اتلاف وقت میباشد.شما باید چیزی ارزشمند به مخاطب خود بگویید، به عبارت دیگر باید پیام مهمی وجود داشته باشد که آن را به خوانندگان منتقل کنید.

این پیام ممکن است به شکل یک پیشنهاد قوی و یا یک تمایز منحصر به فرد یا منافع خرید از شما و یا در کل چیز جدید با ارزش خبری درباره محصول شما باشد.

لازم است که آنچه می گویید کسانی را که قصد دارید به آنها چیزی بگویید، را جذب کند.

برای مثال پرش با طناب در یک تفرجگاه برای بازنشستگان احتمالا مناسب نخواهد بود. شاید یک ضیافت شبانه به همراه بزرگترین فرزند شخص یا نوه او بهتر باشد. انواع پیام ها عبارتند از:

پیشنهاد قوی:

این پیام یکی از متداول ترین ابزارهای مورد استفاده است و نتایج خوبی از آن حاصل می شود. به خاطر داشته باشید که افراد در کل علاقه ای به خواندن تبلیغات ندارند.

آنها معمولا نشریات را برای مطالعه، آگاهی و همچنین سرگرمی میخرند. ولی انجام تبلیغ به همراه یک پیشنهاد قوی آنها را از این کار باز می دارد و آنها را وادار به توجه می کند که در این صورت اثربخشی تبلیغ افزایش می یابد.

نقطه تمایز یا تمایز منحصر به فرد:

زمانی که بازار بزرگی برای محصول شما وجود داشته باشد و یا رقبای زیاد وجود داشته باشد، می تواند موثر باشد. برای مثال اگر شما در مورد یک رستوران غذاهای دریایی و گوشت کبابی تبلیغ می کنید در برجسته نمایی یک ویژگی ممتاز دچار دردسر

خواهید بود. اما چه اتفاقی می افتد اگر در رستوران یک موزیک زنده یا نوشیدنی رایگان از ساعت ۱۹ به بعد ارائه کنید و یا بهترین منظره شهر را از رستوران خود داشته باشید؟ در این صورت انجام تبلیغ ارزش دارد.

فهرست منافع :

اگر پیشنهاد قوی و یا نقطه تمایز منحصربه فرد ندارید، فهرست کردن منافع محصول ابزار مناسب و موثری خواهد بود. برای مثال یک آرایشگر می تواند چهار دلیل برای این که او بهترین خدمات آرایشگری را ارائه می کند عنوان کند و یا متخصص پوستی شش دستوری را که مشتری پس از اولین مراجعه، پوست بهتری خواهد داشت را مورد تاکید قرار دهد.

مهم ترین نکته

مهم ترین نکته ای که باید رعایت شود این است که باید منافع را به مشتریان ارتباط دهید. توجه داشته داشته باشید که همیشه تبلیغ خود را درباره موضوعات مورد علاقه مشتریان بنویسید.

چیزی با ارزش خبری:

شاید یک اتاق منحصر به فرد در رستوران خود افتتاح کرده اید، یا از نویسنده مشهوری دعوت کرده اید تا کتاب های خود را امضاء کند و یا یکی از کارمندان شما کار بسیار حیرت آوری برای یک مشتری انجام داده است. اگر اتفاق جالبی افتاده است که ارزش توجه کردن دارد به مشتریان بالقوه خود بگویید. اما توجه کنید که مورد مطرح شده باید موجب تشویق مشتریان برای مراجعه شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید