پلاگین وردپرس Uncode

پلاگین وردپرس Uncode

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی پلاگین وردپرس Uncode

پلاگین وردپرس Unkode یکی دیگر از قالب های محبوب وردپرس است که به خاطر دموهای کارپسندش مورد توجه قرار گرفته است و طیف وسیعی در زمینه طراحی وب سایت های فروشگاهی، سایت های هنری، بلاگها، سایت های شخصی و…. را پشتیبانی میکند.بعد از تهیه این قالب  لایر اسلایدر و لایت باکس نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

پلاگین وردپرس Unkode

پلاگین وردپرس Unkode بر مبنای Visual Composer طراحی شده است و میتوانید از امکانات  ویزه ی این برگه ساز استفاده کنید. از دیگر امکانات این پوسته می توان به ویژگی مترجم آن یعنی WPML اشاره کرد که شما را قادر می سازد سایت را به زبان های مختلفی که دوست دارید ترجمه کنید و در سطح بین المللی فعالیت سایت را گسترش دهید.

این قالب دارای قابلیت واکنشگرایی است یعنی ورود کاربر با با هردستگاهی از جمله تبلت ،موبایل و سیستم  موجب نقص قالب نمی شود . این قالب سئو و بهینه شده است و سرعت بالای این قالب باعث شده که صفحات سایت ب سرعت بارگذاری شوند و این دو ویژگی از نظر رتبه بندی گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویژگی ها

این پوسته دارای رنگبندی بسیار زیادی است که برای ایجاد کارهای گرافیکی به شما کمک می کند. با استفاده از این قالب می توانید شبکه های اجتماعی ماننده اینستاگرام ،فیس بوک و…. را به عنوان پل های ارتباطی کاربران در سایت به نمایش بگذارید.

پلاگینUnkode،ماژول های فراوانی را پشتیبانی می کند مانند شبکه ای ،ردیفی و… .در پنل تنظیمات این قالب می توانید تمام بخش های سایت را کنترل کنید.

از دیگر ویژگی های این پوسته شبکه ساز حرفه ای آن است کهخواسته های وبمستر را در این زمینه برطرف میکند.صفحه ساز های حرفه ای Visual Composer به این قالب اضافه شده اند. در Unkodeمیتوانید منوهای زیبا و حرفه ای را برای سایت طراحی کنید ولایه بندی های حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد این پلاگین میتواند امکانات بی شماری را در اختیار وبمتران قرار دهد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید