هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی میزان هزینه مدیریت پیج اینستاگرام بپردازیم پس حتما به ادامه مقاله توجه نماید.

در کشورمان شبکه اجتماعی اینستاگرام طرفداران زیادی دارد به طوری که با توجه به آمار تقریبی بیش از 30 میلیون نفر مخاطب را در ایران به خود جذب نموده است. به همین جهت می توان گفت اینستاگرام مکانی مناسب جهت بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های نوپا و … می باشد تا بتوانند با فعالیت های مدیریت شده به سودآوری بالای دست یابند.

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام
هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

بنابراین این مراکز باید بتوانند پیج اینستاگرام خود را مدیریت کنند یا آن را به افراد توانا بسپارند. می توان گفت هزینه مدیریت پیج اینستاگرام براساس نحوه مدیریت اینستاگرام و نوع محتواهای به کار رفته شده و جذابیت آن ها تعیین می گردد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. چه نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کرد؟
  2. نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام چگونه است؟
  3. چه مراحلی را برای رسیدن به اهداف در اینستاگرام باید گذراند؟
  4. 10 گام طراحی اهداف در صفحات اینستاگرام و مدیریت آسان آن کدام اند؟
  5. چه ابزارهایی برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم است؟
  6. نه اشتباهی که مدیریت اینستاگرام باید ازآن اجتناب کند؟
  7. هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به چه صورتی تعیین می گردد؟

[/stextbox]

 

  1. چه نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کرد؟

اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی می باشد که موجب پیشرفت بسیاری از کسب و کارها شده است و صاحبان مشاغل و افراد زیادی با توجه به نوع شغل خود از آن بهره می برند و به انتشار محتوای متناسب با کسب و کار خود می پردازند.

اما برای مدیریت پیج اینستاگرام باید به نکاتی توجه نمود تا به موفقیت هرچه بیشتر نائل آمد که از جمله ای آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چه نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کرد؟
چه نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید چه نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کرد؟نکاتی را در مدیریت صفحه اینستاگرام باید رعایت کرد؟ کرد؟
  • بررسی نمودن اطلاعیه های خود

زمانی که به ارائه مطلب و محتوای در اینستاگرام می پردازید و آن را نشر می دهید باید بلافاصله به بررسی اطلاعیه های خود بپردازید.  به همین منظور باید کامنت های که در مورد محتواییتان ثبت شده است را کاملا بررسی کنید.

  • پاسخ دادن به کامنت های مخاطبین

یکی از راه های صحیح مدیریت اینستاگرام امکان ایجاد گفتگو با مخاطبین است تا موجب یک تعامل گردد و مخاطبین بتوانند سؤالات خود را به راحتی از ادمین بپرسند.  بهتر است مدیریت اشتیاق شنیدن سخنان مخاطب را داشته باشد تا حس اطمینان و اعتماد او را برانگیزد.

  • تشویق کاربران به تگ دوستانشان در زیر تصاویر موجود در پیج اینستاگرامتان

با چک کردن محتوایتان متوجه می شوید که اکثر مخاطبین و دوستانشان برای محتوای شما کامنت گذاشته اند. پس به دلیل این که امکان تعاملات زیاد در اینستاگرام  با هر فرد وجود ندارد به همین جهت تشویق مخاطبین به تگ دوستانشان بسیار مؤثر است و موجب می شود تا دنبال کننده بیشتری به پیج شما سر بزند که نتایج مفیدی برای پیج شما به همراه دارد.

  • استفاده از آیکونو اسکور

به دلیل این که اینستاگرام مبتنی بر موبایل است به همین جهت به کاربران اجازه آپلود تصاویر را نمی دهد بنابراین نرم افزارهایی مختلفی همچون آیکنو اسکور تولید شده اند که موجب پردازش داده ها می گردد.

  • مسابقه در دایرکت اینستاگرام برگزار کنید

استفاده از نظرات در دایرکت موجب می شود تا نظرات و کامنت های بیشتری دریافت کنید. بدین طریق به راحتی می توان برندگان تان را بیابید و از طریق دایرکت به آنها اعلام نماید.

پس با درخواست ایمیل آنها می توانید جوایزشان را برایشان بفرستید که روشی مناسب جهت افزایش مخاطبین شماست.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  • به بررسی هشتگ های محتوای ارسالی کاربرانتان بپردازید

پس با توجه به نام تجاری و برندتان بسیاری از کاربرانتان به ارسال محتوای مربوط به محصولات شما می پردازند، پس هشتگ های که مرتبط با برندتان است را یافته و عکس های مربوطه به محصولتان را لایک نماید و برایشان کامنت بگذارید تا مدیران این پیج ها از این کارتان خوشحال شوند و جزء طرفداران شما گردند.

به بررسی هشتگ های محتوای ارسالی کاربرانتان بپردازید
  • اجازه دادن به تیم ها تا بتوانند پست های اینستاگرام شما را از قبل برنامه ریزی کنند

اگر از سرویس های چون اسکجول گرام استفاده می کنید باید رمز کاربری و پسورد خود را به آن ها بدهید اما این زیاد ایده آل نخواهد بود. به همین جهت امروزه سرویس های دیگری چون سویت به اینستاگرام وارد شده اند که موجب برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای اینستاگرام خواهند شد این برنامه به صورت خودکار نمی باشد اما برای گروه ها و افرادی که می خواهند محتوای را به صورت گروهی انتشار دهند مناسب است.

  • در اینستاگرامتان ارتباط فرامحلی برقرار کنید

فرد باید با توجه به کسب و کاری که می خواهد راه اندازی کند به دنبال جذب مشتریان خود باشد. مثلا اگر در برگزاری مجالس عروسی فعالیت دارد باید به درستی با روحیات مخاطبین خود، احساس ها، ناراحتی ها و … آشنا باشید تا بتواند با آن ها ارتباط بالاتری برقرار نماید.

همچنین در پیج خود پست های هدفمند منتشر کنید و ویدئوها و عکس ها را قرار دهید تا نحوه کار شما را بیان می کند و مخاطبین از آن ها به راحتی آگاه می شوند.

  • به پاکسازی حساب اینستاگرامتان بپردازید

با استفاده از نرم افزارهای آنفولوکننده می توانید بر فالورهای خود مدیریت لازم را داشته باشید و همچنین یکی از مهمترین قابلیت های این نرم افزارها را در یافتن فالورهای است که به کسب و کار شما علاقه دارند و به سرعت آن ها را فالو می کند.

  1. بنابراین برای پاکسازی اینستاگرام می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:
  2. به آنفالو نمودن دسته ای از کاربران بپردازید که شما را فالو نکرده اند.
  3. به فالو نمودن دسته ای از کاربران بپردازید که شما را فالو کرده اند.
  4. به تهیه ای لیستی از طرفداران خود بپردازید که شما را فالو کرده اند اما شما آن ها را فالو نکرده اید.
  5. فهرستی از مخاطبینی که شما را آنفالو نموده اند تهیه کنید.
  6. لیستی از مخاطبینتان که شما را فالو کرده اند تهیه نماید.

 

  • پست نمودن تصاویر و ویدئوهای محبوبتان

یکی از روش های که موجب محبوبیت یک شبکه اجتماعی خواهد شد پست دوباره تصاویر و ویدئوهای است که کاربران از آن ها استقبال نموده اند. پس به سادگی به اشتراک گذاری پست های قبلی خود بپردازید چرا که کاربران به این محتواها بسیار علاقمند هستند.

پس توجه به نکات زیر ضروری است:

  1. نشانه گذاری نمودن تصاویر و ویدئوهای که محبوبیت زیادی نزد مخاطبین دارند تا دوباره آن ها را ارسال کنید.
  2. به کاوش و جست و جوی تصاویر و ویدئوهای شگفت آوری در هشتگ های مختلف بپردازید تا موجب جذب بیشتر کاربران گردید.

شایان ذکر است که روش های مختلفی برای مدیریت هرچه بیشتر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام وجود دارد که این روش ها بخشی از آن می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  1. نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام چگونه است؟

برای این که در مدیریت یک شبکه اجتماعی به موفقیت رسید باید فعالیت های مناسبی را در زمان به جایی خود انجام داد تا بتوان به راحتی در زمینه مدیریت اینستاگرام  به پیشرفت قابل ملاحظه ای رسید که سودآوری بالای نیز به همراه دارد.

بنابراین می توان گفت برای رسیدن به این هدف باید به اصول مهمی توجه نمود که برخی از این ها بدین شرح هستند:

  • هماهنگی و انسجام لازم در محتوای تولید شده و ارسال به موقع آن ها
  • استفاده از نگارش و طراحی مناسب و تخصصی محتوای مورد نظر مطابق با فعالیت و کسب و کار خود
  • استفاده از گرافیک در همه محتواها همچون محتواهای متنی نیز ضروری است چرا که اگر دارای محتوای متنی مناسب با صفحات بدون جذابیت باشید قطعا مورد استقبال کمتری قرار خواهد گرفت پس استفاده از تصاویر جذاب و ویدئو مارکتینگ در محتواهای متنی نیز موجب استقبال زیادتر کاربران خواهد شد.

 

نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام چگونه است؟
نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام چگونه است؟

پس باید مدیریت اینستاگرام تسلط کافی برای ن موارد داشته باشد و به رعایت این اصول بپردازد و پیج اینستاگرام را بر پایه آن ها پیاده سازی کند.

اما بسیاری از افراد که دارای صفحه اینستاگرام هستند، فکر می کنند که این کار راحتی است و خودشان از پس کار برخواهد آمد اما در حقیقت این گونه نیست و برای داشتن پیج اینستاگرام کارآمد آن را باید به دست متخصصان آن بسپارند چراکه در این زمینه به طور حرفه ای به فعالیت می پردازند و موجب موفقیت آن ها می شوند.

پس بهترین گزینه استخدام ادمین محتوا برای پیج اینستاگرام تان است، اما برای این که بتوانید به راحتی فرد یا تیم تولید محتوا  مورد نظر خود را بیابید و به آن ها اعتماد کنید، می توانید از آن ها درخواست نمونه کارشان را بدهید و با بررسی طرح های شان پیشنهادات خود را مطرح نماید تا با سلایق یکدیگر آشنا گردید و فعالیت های مربوطه به بهترین نحو انجام گردد و تولید محتوا اثر بیشتری داشته باشد و نظر مخاطبین پیج شما را به خود جلب نماید.

  1. چه مراحلی را برای رسیدن به اهداف در اینستاگرام باید گذراند؟

تعیین هدف از ایجاد صفحه اینستاگرام بسیار مهم است و مشخص می کند که در چه جهتی حرکت کنید تا به موفقیت دست یابید.
به عنوان مثال برای تعیین هدف شما می توان این گونه بیان کرد که انتظارات شما از کاربرانی که از صفحه اینستاگرامتان بازدید می کنند چه چیزی می باشد؟ این انتظارات شامل موارد همچون بازدیدی کوتاه و ساده، گفت و گو آنلاین، خرید اینترنتی، کلاس های آموزشی، افزایش فالور، ترویج کتاب و … است.

پس می توان با تعیین اهداف خود در اینستاگرام  کاربران را به سمت خدمات خود هدایت کنید و بازخورد مناسبی از آن دریافت نماید.

اما تعیین اهداف در اینستاگرام شامل مراحل مختلفی می باشد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

چه مراحلی را برای رسیدن به اهداف در اینستاگرام باید گذراند؟
چه مراحلی را برای رسیدن به اهداف در اینستاگرام باید گذراند؟
  • آنالیز کردن پست ها در فضای مجازی

باید ادمین درک مناسبی از موقعیت صفحه اینستاگرام داشته باشد می توان این طور گفت شناخت موقعیت صفحه اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بدانید هم اکنون در بین صفحات اینستاگرام در کدام پله قرار دارید، آیا نیاز به تلاش بیشتری برای رسیدن به نردبان موفقیت وجود دارد یا باید دوباره از نو کار را شروع نمود.

  • اولویت گذاری اهداف در اینستاگرام

در این مرحله باید داده ها و اطلاعات بدست آمده از صفحات اینستاگرام را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و اهداف مهم و ارزشمندی را که در پست ها و صفحات خود به دنبال رسیدن به آن ها هستید را به طور واضح مشخص کنید.
بنابراین باید دلایل موفقیت برخی از پست هایتان در رسیدن به این هدف ارزشمند را مورد بررسی قرار دهید و علت دوری و عدم موفقیت برخی از پست هایتان در جذب مخاطبان را تعیین کنید.

پس بهتر است برنامه ریزی خود را در ابتدا برای مدت کوتاه و با توجه به مخاطبین تان طراحی نماید، به عنوان مثال داشتن 100کاربر که به اشتراک گذاری پست هایتان در کانال های مختلف می پردازند.
در صورت دوام پیج شما برنامه ریزی مناسبی برای سه ماه دوم داشته باشید که برای رسیدن به این هدف باید به تعامل بیشتر با مخاطبین بپردازید و کامنت بالاتری دریافت نماید و در به جذب مخاطبین بیشتری بپردازید.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  • انتخاب مدلی برای تعیین اهداف در اینستاگرام

برای این که به موفقیت در میان هزاران صفحه اینستاگرام برسید باید برنامه ریزی صحیحی برای رسیدن به اهداف روشن خود داشته باشید.
حال به بررسی برخی از مدل ها که شما را در راه رسیدن به این موفقیت یاری می کنند، می پردازیم.

یکی از این مدل های معروف در رسیدن به اهداف اینستاگرام استفاده از مدل اسمارت می باشد، می توان گفت مدل SMART بیان می کند یک هدف از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشد تا به نتیجه مورد نظر دست یابد.  SMART از 5حرف تشکیل شده است که هر کدام برگرفته از شاخصه های مهم رسیدن به هدف می باشد که به بررسی آنها در مورد اهداف اینستاگرام می پردازیم.

انتخاب مدلی برای تعیین اهداف در اینستاگرام
انتخاب مدلی برای تعیین اهداف در اینستاگرام
  • مشخصه منحصربه‌فرد بودن هدف (Specific):

پس با توجه به مدل اسمارت در ابتدا باید هدفی که در اینستاگرام به دنبال رسیدن به آن هستیم شفاف و واضح باشد. مثلا این طور بیان می کنیم که در اینستاگرام به دنبال جذب چند فالور هستید 100 نفر یا 1000 نفر؟ پس می توان گفت در این مثال هدف شما جذب فالور است پس با مشخص نمودن اهداف شما می توان بازخورد مناسبی نیز در راه رسیدن به آن دریافت کنید.

 

  • قابل اندازه‌گیری بودن هدف (Measurable):

باید صفحات اینستاگرامی که توسط متخصص آن طراحی می گردد به گونه ای باشند که امکان اندازه گیری آن ها وجود داشته باشد. به عنوان مثال می توان به دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد که هدف قابل اندازه گیری آن ها از طریق خدمات پس از فروش و رضایت مشتریانشان مشخص خواهد شد.

 

  • در دسترس بودن (Achievable or Attainable):

باید در تعیین اهدافی که به دنبال رسیدن به آن هستید  واقع پذیر باشید تا دست یافتن به این اهداف امکان پذیر باشد. مثلا اگر صفحه ای را تازه افتتاح کردید نباید انتظار داشته باشید که روزانه 1000 بازدید از پست هایتان صورت می گیرد چرا که این آمار به مرور امکان پذیر است.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  • مناسب و مرتبط بودن(Relevant):

باید در صفحات اینستاگرام  هدف های که به دنبال آن هستید به صورت پیوسته همچون زنجیر به یکدیگر متصل باشند.  اگر چندین هدف کوچک به هم وصل شوند منجر به تولید اهداف بزرگ تجاری خواهد شد. مثلا فرض کنیم که هدف شما افزودن تعداد لایک پست هایتان می باشد، پس باید چگونگی رسیدن به افزایش کلیک پست هایتان را بررسی کنید تا صفحه اینستاگرامتان خیلی زود به یک پیچ اقتصادی زودبازه تبدیل گردد.

  • مدت زمان مشخص (Time-based or time bounded):

هنگامی که به دنبال رسیدن به اهدافتان از طریق پست های اینستاگرام هستید باید دارای یک جدول زمان بندی شده باشید چرا که می توان اهدافتان را مطابق با این جدول پیش ببرید که موجب ایجاد انگیزه فراوان در شما می گردد.

پس اگر در راه رسیدن به این هدف به مشکلاتی برخوردید، حتما برنامه ریزی درستی برای رسیدن به هدفتان نداشته اید.

مدلی دیگر که می توان با استفاده از آن به ارزیابی اهداف اینستاگرام پرداخت روش OKR است. در این روش با ارتباطی که در بین افراد و تیم ها ایجاد می گردد، می توان میزان پیشرفت نتایج را اندازه گیری کرد و این روش در شرکت های بزرگی همچون گوگل و تویتر مورد استفاده قرا می گیرد.

در این روش می توان گفت اهداف دستیابی صد در صدی را ندارند و بلند پروازی عجیبی در آن ها مشاهده می شود و می توان گفت رسیدن به اهداف با استفاده از این روش در حدود 60 تا 70 درصد احتمال دارد.
در این مدل اهداف دارای دو بخش می باشند که به شرح زیر هستند:

نتیجه نهایی چیست؟

در این بخش مدیران صفحات اینستاگرام باید بتوانند به سؤال که با تعیین هدف در اینستاگرام به چه نتیجه ای خواهند رسید و نتیجه نهایی آن چه پیامدی برای آن ها در بر دارد را به طور کامل شرح دهند.

نتیجه نهایی چیست؟
نتیجه نهایی چیست؟

 

نحوه اندازگیری دستیابی به هدف چگونه است؟

در آغاز این مرحله مدیران و ادمین صفحات اینستاگرام برای بررسی اهداف تعیین شده، میزان عملکرد صفحه و  پست های منتشر شده را با سایر رقبا مقایسه می کنند و با بحث و گفت و گو نقاط قوت و ضعف خود را مشخص خواهند کرد و برای رفع و تقویت آن ها تلاش خواهند نمود.

از جمله معروف ترین شرکت های که از این نوع مدل در هدف گذاری خود استفاده کرده است می توان به یوتیوب اشاره کرد که با تعیین هدفی همچون یک میلیارد تماشای روزانه از OKR استفاده کرد و  آن را به کار بست و در نتیجه به موفقیت رسید.

نحوه اندازگیری دستیابی به هدف چگونه است؟
نحوه اندازگیری دستیابی به هدف چگونه است؟
  1. 10 گام طراحی اهداف در صفحات اینستاگرام و مدیریت آسان آن کدام اند؟

می توان گفت مدیران بعد از مشخص نمودن هدف از صفحه اینستاگرام به انتشار پست های مربوطه می پردازند.  در اینجا مراحل ده گانه جهت رسیدن به اهداف در صفحات اینستاگرام را بیان می کنیم:

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  1. برنامه ریزی جهت تبلیغات صفحه در فضای مجازی

یک مدیر صفحه اینستاباید بتواند مخاطبین را از وجود صفحه اینستاگرام خود آگاه سازد.
روش های مختلفی جهت آشنا نمودن مخاطبان با پیج اینستاگرام وجود دارد که برخی از آن ها به صورت زیر می باشند:

  • استفاده از پست ها و صفحات بازاریابی آنلاین همچون بازاریابی شبکه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
  • حضور در رویدادها
  • تبلیغات محیطی
  • بازاریابی دهان به دهان (O.M) و ….
  1. محتوای پست بر اساس اهدافتان در اینستاگرام تدوین گردند

    به هنگامی که در صفحه خود به قرار دادن پست ها می پردازید به طور واضح و مشخص عمل نماید به طوری که فالورها با دیدن پست های شما احساس آشفتگی و پراکندگی نداشته باشند و صفحه شما را ترک نکنند.
    با دیدن صفحات مختلف در اینستاگرام ایده های متنوعی بگیرد و سپس به تولید محتوای ناب بپردارید.
    همچنین برای جذب بیشتر مخاطبین می توانید از صاحبان دیگر صفحات و متخصصان این حوزه راهنمایی های لازم را بدست آورید.
    بنابراین با توجه به هدف و حوزه فعالیتی که دارید به تولید محتوا بپردازید تا سایر صفحات نیز از شما الگوبرداری نمایند.

  2. شناخت و طراحی اهداف بر مبنایی مخاطبان

    مدیریت پیج اینستاگرام باید بتواند جامعه هدف خود را تعیین کند و به شناخت مخاطبان خود بپردازد و برنامه ریزی های لازم را انجام داده و به تعامل با مخاطبان پرداخته تا به موفقیت لازم برسد.
    برخی از راه های ارتباط با مخاطبان بدین شرح است:

  • جوابگویی به کامنت ها و تعامل نظر با فالورها
  • میزان کلیک خوردن هر پست
  • ایجاد فضایی مناسب برای طرح نظرات متفاوت
  1. طراحی اهداف با توجه به رقبا

    اگر می خواهید در مدیریت صحیح یک پیج اینستاگرام به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یابید،  باید بتوانید صفحات اینستاگرامی رقیب خود را که در حقیقت رقبای کسب و کاری شما هستند، در یک بازه زمانی مشخصی تحت نظر قرار دهید و آن ها را بررسی کنید.
    به نظر می رسد این کاری بسیار وقت گیر باشد اما شما در ادامه مسیر خود نیاز به این اطلاعات خواهید داشت. معمولا در این بررسی ها به سؤال های زی پاسخ دهید که چگونه به جذب مخاطبین خود پرداخته اند؟ پست های جدید خود را در چه فاصله زمانی منتشر کرده اند؟ مطالب خود را چگونه به اشتراک می گذارند؟ و … .

  2. به دست آوردن بینش مخاطب

با پست های اینستاگرام می توان رفتارهای بازار هدف را به خوبی شناسایی کرد پس اگر به ساخت و نشر پست های مورد نظر کاربران خود بپردازید قطعا به موفقیت می رسید.

 

  1. طراحی اهداف تان در اینستاگرام برای بازدید اول

    زمانی که کاربران به صفحه شما برای بار نخست وارد می شوند هیچ زمینه آشنایی با شما نخواهند داشت پس هیچ انتظاری از کاربران در این مرحله وجود ندارد.
    اما در صورتی که به انتشار پست های خود پرداخته اید باید طراحی آن ها به گونه ای باشد تا مخاطبی که برای اولین بار به صفحه شما وارد می شود به شناخت نسبی از شما دست یابد و اگر شما را لایک کند به موفقیت دست یافتید.

  2. با کاربران به گفت وگو بپردازید و به آن ها اهمیتت بدهید

می توان گفت زمانی که صفحه شما به صورت مرتب آپدیت گردد و پشتیبانی لازم از آن شود در این حالت حس اعتماد در کاربران شما ایجاد می شود.

کاربران معمولا به صفحاتی مراجعه بیشتری دارند که دارای پشتیبانی قوی هستند و پاسخگو سؤالات آن ها در مواقع مختلف می باشند.

مثلا اگر دو پیج به فروش لباس بپردازد، مطمئنا نظر مخاطب با پیجی است که به سرعت جواب سؤالات او را می دهد و به خرید آسان تشویقش می نماید و دارای پشتیبانی قوی است.

با کاربران به گفت وگو بپردازید و به آن ها اهمیتت بدهید
با کاربران به گفت وگو بپردازید و به آن ها اهمیتت بدهید
  1. ایجاد تولید محتوای مناسب با اهداف صفحه اینستاگرام

مدیر صفحه اینستاگرام می تواند برای اینکه محتوای صفحه اش دارای کیفیت بالاتری باشد از نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرد و به انتشار پست های خود بپردازد. بهتر است درجلسات مختلف با تیم تولید محتوای خود در مورد اهمیت کار، تعهد آنها نسبت به انجام مناسب کار بحث نماید و به بررسی نیاز جامعه هدف بپردازد.
مدیریت پیج اینستاگرام باید به هنگام بررسی پست ها به نکات زیر توجه نماید:

  • تعداد لایک بیشتری نسبت به بقیه پست های شما دارد
  • توجه به پست و دلیلی که تعداد کامنت های بیشتری را جذب خود کرده است

شما در حال مطالعه مقاله هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هستید

  1. پست ها را از نظر میزان اشتراک گذاری مقایسه نماید.

    کنترل نمودن اهداف اینستاگرام در مواقع بحرانی
    مدیر یک پیج اینستاگرام باید به این نکته توجه کند که در مواقع بحرانی عملکردی هوشمندانه داشته باشد و از هر گونه رفتار هیجان انگیز که موجب ایجاد حاشیه می گردد جایگاه آن در بین کاربران و فالورها به خطر می اندازد.

  2. طراحی اهداف در اینستاگرام به صورت منسجم و پویا

باید یک همدلی و هماهنگی مناسبی بین اعضای تیم کنترل صفحات اینستاگرام وجود داشته باشد  چرا که وجود ارتباط مناسب میان اعضای داخلی اثرگذاری بالای بر صفحات و پست های اینستاگرام خواهد داشت.
پس اگر ارتباط داخلی درست باشد فضای بیرونی اینستاگرام را نیز می توان تحت مدیریت خود به صورت منسجم قرار داد.

طراحی اهداف در اینستاگرام به صورت منسجم و پویا
طراحی اهداف در اینستاگرام به صورت منسجم و پویا
  1. چه ابزارهایی برای مدیریت پیج اینستاگرام لازم است؟

با توجه به این که اینستاگرام یکی ازشبکه های اجتماعی قدرتمندی است که مخاطبین زیادی در سراسر دنیا دارد، پس اگر میخواهید به موفقیت در این شبکه اجتماعی دست یابید باید با نحوه مدیریت صحیح پیج اینستاگرام آشنایی کامل داشته باشید.

برای این کار باید از ابزارهای مدیریت اینستاگرام استفاده کنید که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

Statigr.am

از ابزارهای مدیریتی اینستاگرام می باشد که مبتنی بر وب است و با استفاده از این ابزار به راحتی می توان بر اینستاگرام مدیریت نمود و به دریافت گزارشی از فعالیت خود پرداخت.

می توان برخی از ویژگی های بازار Statigr.am را این گونه بیان کرد:

می توانید به بررسی محتوای خود در صفحه اصلی ابزار Statigr.am بپردازید و لایک ها و کامنت ها دریافی خود را آنالیز کنید و به جذب فالور و حذف آن ها بپردازید.

این ابزار به شما کمک می کند و آماری از میزان رشدتان در میان فالورها نشان می دهد و از میزان محبوبیت پست های منتشر کرده و … در بین کاربران آگاهتان خواهد کرد.

اسنپشاپ با دادن عکسی که نشان از میزان محبوبیت پست های شما می باشد به شما اطلاعاتی از محبوبیت تان می دهد که می توانید آن را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید.

این ابزار همچنین فکری به حال مخاطبانی که اینستا ندارند نیز کرده است و با ایجاد گزینه ارتقا امکان اشتراک گذاری پست ها و عکس هایتان را با افرادی که در فیسبوک هستند نیزفراهم نموده است.

Postso:

این ابزار به مدیریت پیج اینستاگرام کمک می کند تا پست های خود را زمان بندی نماید و قابلیت استفاده در بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر را نیز دارد و تنها کافیست به سایت آن مراجعه نموده و ثبت نام کنند و به لینک آن با اینستاگرام بپردازند.

Justunfollow:

یکی از ابزارهای که براساس وب است و به مدیریت پیج اینستاگرام کمک خواهد کرد تا بر فالورها نیز مدیریت نماید، مثلا انتخاب کند که با چه کسی در پیج اش ارتباط برقرار کندکه به عنوان مخاطب وفادار او می باشد.

 

Twtrland:

یکی از مهمترین مواردی که در شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ مورد بحث قرار می گیرد مباحث مربوط به میزان فعالیت رقبا می باشد، به کمک این ابزار می توان گزارشی از فعالیت رقیب خود به راحتی به دست آورید کافیست اسم او را بنویسید و اطلاعات لازم را دریافت نماید.

 

  1. نه اشتباهی که مدیریت اینستاگرام باید از آن اجتناب کند؟

با توجه به این که اینستاگرام شبکه اجتماعی بسیار محبوب در بین مردم می باشد به همین جهت رقابت در بین برندهای مختلف بسیار بالا می باشد پس برندها باید توجه نمایند تا با اشتباهاتشان موجب از دست دادن فالورها نگردند.

نه اشتباهی که مدیریت اینستاگرام باید از آن اجتناب کند؟
نه اشتباهی که مدیریت اینستاگرام باید از آن اجتناب کند؟

از جمله اشتباهات رایجی که مدیریت پیج اینستاگرام ممکن است با آن مواجه شود به شرح زیر است:

  • خریدن فالوور

بسیاری از کسب و کارها برای این که برندشان مورد توجه بیشتر مخاطبان قرار گیرد به خریدن فالوور می پردازند. اما این اصلا کار درستی نیست چرا که با خرید فالوورهای از این طریق دو مشکل اساسی به وجود می آید:

  1. تعامل صفر: در این روش شما فالوور خریدید اما پست هایتان هیچ لایک و کامنتی نخواهند گرفت و تعاملی ندارید.
  2. مخاطبان پرخطر: با بررسی این فالورها متوجه خواهید شد که بیشتر این فالوورها خریداری شده در حقیقت نوجوانان بدلباس و ربات های هستند که به اشتراک گذاری محتوای نامناسب می پردازند. که هیچ سودی برای کسب و کار شما ایجاد نخواهند نمود.

پس بهترین راه برای بدست آوردن فالوورهای واقعی، تعیین هدفی درست و برنامه ریزی شده است و برای نیل به آن به اشتراک گذاری محتوای متناسب با آن پرداخت تا مخاطبان به آن جذب شوند و با شما تعامل برقرار نمایند.

خریدن فالوور
خریدن فالوور

 

  • بی توجهی به اعداد

بعد از ساخت اینستاگرام نباید مدام و بدون هیچ برآوردی به گذاشتن پست پرداخت. می توان گفت بهترین راه برای استفاده بهینه از اینستاگرام توجه به اعداد است، بنابراین با تجزیه و تحلیل و آزمون های متعدد می توان زمان دقیق پست گذاری در اینستاگرام  را با محتواهای گوناگون مشخص کرد و از میزان واکنش و تعامل مخاطبان با این محتواها، کپشن ها و هشتگ ها آگاه گردید.

اما مواردی که باید به اندازه گیری دقیق آن ها بپردازید بدین شرح می باشند:

  1. تعداد فالوئرها و همچنین میزان رشد و کاهش آنها؛
  2. اندازه گیری تعامل مخاطبان با توجه به تعداد کامنت ها و لایک ها
  3. تعداد هشتگ های استفاده شده
  4. نرخ CTR که مختص به لینک وب سایت در بیوگرافی اینستا وجودد ارد.
  5. تعداد منشن ها؛
  6. تعداد دفعات پست گذاشتن؛
  7. ویژگی جمعیتی مخاطبانتان (نظیر سن، جنس، تحصیلات)؛
  8. میزان تعاملات در مدت زمانی خاص (برای مثال توجه به زمانی که پست ها بیشترین لایک را دریافت کرده است)؛
  9. اندازه گیری فروش بوسیله اینستاگرام
اما مواردی که باید به اندازه گیری دقیق آن ها بپردازید بدین شرح می باشند:
اما مواردی که باید به اندازه گیری دقیق آن ها بپردازید بدین شرح می باشند:
  • بیش اندازه خود را تبلیغ کردن

    اگر زیاد از کسب و کار خود تبلیغ کنید و در این کار مداومت به خرج دهید کاری اشتباه انجام خواهید داد و موجب از دست رفتن مخاطبین شما می گردد.
    پس به هنگام تهیه پست های خود فقط از نام و لوگو خود عکس نگیرید و از روش های مختلفی برای شناساندن برندتان و خدماتی که عرضه می کنید استفاده کنید تا موجب جذب فالورها شوید.

  • عدم توجه به کپشن ها

برای درگیری و تعامل مخاطبین خود به کپشن ها توجه نماید پس اگر از کپشن های اینستاگرامی استفاده کنید به پست هایتان ویژگی و معنی می بخشد و موجب تعامل و واکنش های احساسی کاربرانتان می گردد.
به نکات زیر توجه کنید تا در کپشن نویسی به پیشرفت مناسبی برسید:

  1. استفاده از کلمات مهم و کلیدی در ابتدای کپشن
  2. پرسیدن سؤال
  3. نترسید از شکلک و ایموجی ها استفاده کنید
  • استفاده نادرست و نابجا از هشتگ ها

معمولا در پست های اینستاگرام حدودا از یک تا هفت هشتگ استفاده می شود اما باید به درستی به کار روند و از افراط در استفاده از آن ها دوری کرد.

مثلا از هشتگ های زیاد، هشتگ های کم، هشتگ های نامربوط در پست های اینستاگرام نباید استفاده کرد چرا که استفاده از هشتگ های کم و نامربوط امکان یافتن اکانت شما را پایین می آورد و به زودی اعتبار خود را از دست می دهید.

استفاده نادرست و نابجا از هشتگ ها
استفاده نادرست و نابجا از هشتگ ها

اما اگر در هیچ پستی از صفحه اینستاگرام از هشتگ استفاده نشود موجب از دست رفتن فرصت های عالی جهت کشف اکانت شما و تعامل با مخاطبانتان خواهید شد.

  • ویرایش نکردن محتوایتان

توجه به عکس ها و ویدئو ها و ویرایش مناسب آن موجب جذابیت صفحه شما می گردد و اگر این کار را انجام ندهید به شهرت مناسبی در برند خود نخواهید رسید.
اما لازم به ذکر است نباید به حدی به ویرایش پرداخت که محتوا غیر قابل تشخیص گردد باید در حد متعادلی به کار ویرایش تصاویر پرداخت.

  • بی اعتنایی کردن به کاربران اینستاگرام

بعد از ایجاد اینستا و انتشار پست باید به ایجاد تعامل با مخاطبین پرداخت و برای استفاده کردن بهینه از آنها می توان به موارد زیر توجه کرد:

  1. کاربران مرتبط با مخاطبانتان را فالو کنید
  2. وقت گذاشتن جهت پاسخ به کامنت ها و سؤالات مخاطبان
  3. اشتراک گذاری مطالب و محتواهای ایجاد شده توسط کاربرانتان
  4. میزبانی گردهمایی های غیرمجازی
  5. سؤال بپرسید و به سؤالات موجود پاسخ دهید

 

  • استفاده نکردن از ویژگی های تبلیغاتی اینستاگرام

می توان گفت تبلیغات یک سایت موجب فرصت عالی برای رونق کسب وکار آن ها می گردد و بسیار بر درآمد آن ها مؤثر است. در اینستاگرام نیز با راه اندازی کمپین تبلیغاتی آن کسب و کارهای آنلاین تا 70 درصد رشد نموده اند و با تعامل با مشتریان توانسته اند میزان رضایت دوسویه ای را ایجاد نمایند.

می توان گفت چهار نوع تبلیغات با توجه به نوع محتوا در اینستاگرام وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  1. تبلیغات عکسی
  2. تبلیغات ویدئویی
  3. carousel ads
  4. تبلیغات داستانی
  • توجه نکردن به استوری های اینستاگرام

استورهای موجود در اینستاگرام به کاربران اجازه می دهند تا عکس ها و ویدئوهایشان را به صورت اسلایدوار و داستانی به نمایش بگذارند که بعد از 24 ساعت حذف خواهند شد. استوری ها بسیار پر بازدید هستند و کامنت های زیادی برایشان ارسال می گردد پس این ویژگی اینستاگرام را از دست ندهید.
نکاتی که استفاده از استوری ها را به صورت مطلوب مهیا می کند به قرار زیر هستند:

  1. با استوری ها یک داستان تعریف کنید
  2. استوری نمایش داده شده واقعی باشد
  3. مطالب با ارزش را منتشر گردانید
  4. خلاق باشید

 

  1. هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به چه صورتی تعیین می گردد؟

معمولا گروه ها و افراد متخصصی وجود د ارند که به مدیریت پیج اینستاگرام مشاغل مختلف می پردازند و با حضوری مستمر در شبکه اجتماعی و جذب فالوئرهای واقعی و همچنین ایجاد محتوای باکیفیت کمک می کنند تا برند و خدمات کسب و کارهای مختلف به موفقیت دست یابند.
هزینه مدیریت پیج اینستاگرامی که این افراد یا گروه ها دریافت می کنند با توجه به میزان فعالیتی که دارند و کسب موفقیت های موجود تعیین خواهد شد.

معمولا برخی از عمده وظایف این افراد که به موجب آن هزینه مدیریت پیج اینستاگرام را دریافت می کنند به صورت زیر می باشد:

  • تولید محتوای ناب و باکیفیت برای پیج اینستاگرام
  • افزایش هدفمند فالوورها
  • افزایش و گسترش تعامل مخاطبان با صفحه اینستاگرام
  • ایجاد رابطه پایدار و پیوسته با مخاطبان
  • استفاده از گیمیفیکیشن برای افزایش لایک، بازدید ویدیو و کامنت کاربران
  • افزایش آگاهی از برند شما
  • استفاده از صفحات افراد معروف برای تبلیغات محصولات و خدمات شما
  • تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام
  • استفاده درست و حرفه ای از هشتگ
  • بردن پست مورد نظر در تاپ هشتگ و اکسپلور
  • مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست ها
  • پاسخ گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت
  • طرح سوالات جذاب در استوری و تعامل مخاطبان با پیج شما و دادن جواب مناسب به کاربران
  • مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام
هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به چه صورتی تعیین می گردد؟
هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به چه صورتی تعیین می گردد؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید